[a6 c5 qattro] zawór na filtrze paliwa.
[a6 c5 qattro] zawór na filtrze paliwa.
Witam.
Od 6 tygodni staram się uporać z odpowietrzaniem układu. Rano plak i trochę ropy w lejek i jakoś odpala.
Przez ten czas już wszystko wymieniłem i doszedłem do wniosku, że jest to ta część.
Wymieniłem przewody, myśleliśmy, że to pompa, ale jak podłącze z butelki to zapalał na dotyk. W sklepie kazali mi wymienić filtr paliwa, bo jest tam taka uszczelka. Kupiłem samą uszczelkę i dalej to samo. Myślę nie będę robił pół środkami i poszedłem po nowy filtr. Wymieniłe, chociaż tamten miał dopiero miesiąc. Rano zachodzę do garażu i d... . Nie pali Połączyłem kable na krótko, tak aby ominąć filtr. Zwrotny połączyłem na rurkę od długopisa i jest super. Wiem, że nie można jeżdzić bez filtra, ale taka jest potrzeba.
Wczoraj pojechałem do serwisu Audi i koszt tego ustrojstwa 140 pln. Na zamówienie.
Wróciłem do siebie i kupiłem podróbkę za 23 zł. Okazało się, że to nie ten rozmiar.
Wymysliłem, że rozbiorę ten stary(orginalny). Rozebrałem i założełem spowrotem.
Dzisiaj rano znowu nie pali i poszedł długopis.
Moje pytanko, jest takie do czego to służy skoro jak dmucham w jedną, lub drugą stronę to puszcza powietrze. Nic go nie blokuję, a miał to być zawór zwrotny? Pod spodem jest taka sprężynka, ale ona jakoś też nic nie daję. Dmucham w ten stary i ten nowy i zasada działenia jest taka sama.
Tak sobie myślę, że kupię zwykły filtr paliwa, a to dalej będzie na rurcę? Zwrotny, przecież nie musi być filtrowany? Po co to sobie ludzie tak życie utrudniają?
Pozdrawiam.
[ Dodano: 2011-01-09, 13:30 ]
Jeszcze sobie myślę, że jest to nazwa z podgrzewaczem paliwa. Ciekawe jak to grzeje skoro nie ma tam żadnych przewodów z zasilaniem?
Od 6 tygodni staram się uporać z odpowietrzaniem układu. Rano plak i trochę ropy w lejek i jakoś odpala.
Przez ten czas już wszystko wymieniłem i doszedłem do wniosku, że jest to ta część.
Wymieniłem przewody, myśleliśmy, że to pompa, ale jak podłącze z butelki to zapalał na dotyk. W sklepie kazali mi wymienić filtr paliwa, bo jest tam taka uszczelka. Kupiłem samą uszczelkę i dalej to samo. Myślę nie będę robił pół środkami i poszedłem po nowy filtr. Wymieniłe, chociaż tamten miał dopiero miesiąc. Rano zachodzę do garażu i d... . Nie pali Połączyłem kable na krótko, tak aby ominąć filtr. Zwrotny połączyłem na rurkę od długopisa i jest super. Wiem, że nie można jeżdzić bez filtra, ale taka jest potrzeba.
Wczoraj pojechałem do serwisu Audi i koszt tego ustrojstwa 140 pln. Na zamówienie.
Wróciłem do siebie i kupiłem podróbkę za 23 zł. Okazało się, że to nie ten rozmiar.
Wymysliłem, że rozbiorę ten stary(orginalny). Rozebrałem i założełem spowrotem.
Dzisiaj rano znowu nie pali i poszedł długopis.
Moje pytanko, jest takie do czego to służy skoro jak dmucham w jedną, lub drugą stronę to puszcza powietrze. Nic go nie blokuję, a miał to być zawór zwrotny? Pod spodem jest taka sprężynka, ale ona jakoś też nic nie daję. Dmucham w ten stary i ten nowy i zasada działenia jest taka sama.
Tak sobie myślę, że kupię zwykły filtr paliwa, a to dalej będzie na rurcę? Zwrotny, przecież nie musi być filtrowany? Po co to sobie ludzie tak życie utrudniają?
Pozdrawiam.
[ Dodano: 2011-01-09, 13:30 ]
Jeszcze sobie myślę, że jest to nazwa z podgrzewaczem paliwa. Ciekawe jak to grzeje skoro nie ma tam żadnych przewodów z zasilaniem?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 35
- Rejestracja: 01 lut 2010, 21:54
- Lokalizacja: Warszawa
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Czynnikiem grzewczym jest powracające ciepłe paliwo. Zawór, zaleznie od temperatury filtra kieruje je do filtra, bądź do zbiornika paliwaharbuz pisze:Jeszcze sobie myślę, że jest to nazwa z podgrzewaczem paliwa. Ciekawe jak to grzeje skoro nie ma tam żadnych przewodów z zasilaniem?
Części samochodowe online - Motostacja pl
Dziękuję za info. Szkoda, tylko, że nie wiem co tam mogło się zepsuć? Jeżeli uszczelka na filtrze jest dobra, a ten cały podgrzewacz na oko też jest sparwny to już brak mi pomysłów? Dmuchałem, ale jakoś nic tam nie ma co mogło by być nie szczelne.
Wszystko opiera się o kase. Wymiana przewodów, filtrów, teraz tego czegoś. ÂŻeby to było akurat to?
Pozdrawiam.
Wszystko opiera się o kase. Wymiana przewodów, filtrów, teraz tego czegoś. ÂŻeby to było akurat to?
Pozdrawiam.
czy przez ten zawor na filtrze paliwa caly uklad moze sie zapowietrzyc? tez mam problem z odpalaniem po nocy i cos nie chce mi sie wierzyc ze paliwo z "powrotu" ma wplyw na przewody zasilajace i na odpalanie... musi chyba byc gdzies nieszczelnosc na przewodach zasilajacych a nie na powrocie zeby pojawil sie problem zaplonu - dostarczenia paliwa, chyba ze komory od zasilania i od powrotu wewnatrz filtra paliwa sa polaczone (miesza sie paliwo w srodku) i ten plastikowy zaworek jest nie szczelny to wtedy tak... a raczej jest, bo po co by czlowiek przy wymianie filtra na nowy, wlewal paliwo do srodka po sam korek i dopiero podlaczal nowy filtr...
pytanie brzmi:
1. czy komory od zasilania i od powrotu paliwa łączą się w środku filtra i w ten sposób paliwo jest mieszane i ogrzewane? Wtedy część paliwa z powrotu wraca do silnika a reszta do baku... tak czy nie?
2. Nawet jak by połączyć "na długopis" czy "na rurkę" te przewody od powrotu to jak zaślepiliście otwór(ry) w filtrrze paliwa? Skoro komory w nim są połączone to jest prawdopodobne, że część paliwa może wyciekać przez te niezaślepione otwory...
pytanie brzmi:
1. czy komory od zasilania i od powrotu paliwa łączą się w środku filtra i w ten sposób paliwo jest mieszane i ogrzewane? Wtedy część paliwa z powrotu wraca do silnika a reszta do baku... tak czy nie?
2. Nawet jak by połączyć "na długopis" czy "na rurkę" te przewody od powrotu to jak zaślepiliście otwór(ry) w filtrrze paliwa? Skoro komory w nim są połączone to jest prawdopodobne, że część paliwa może wyciekać przez te niezaślepione otwory...
Artur
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
djart, filtr paliwa to jedna puszka, nie ma tam 2 róznych komór. Przecież nowy filtr zalewa się paliwem własnie przez ten otwór na który potem montuje się zawór.
W filtrach niektórych producentów widać przez ten otwór wkład filtrujący. Zawór albo wpuszcza paliwo do filtra albo przepuszcza w kierunku zbiornika paliwa.
Gdyby wyrzucić ten zawór (nie to żebym polecał taki sposób, u mnie wszystko działa OK) to albo trzeba zaslepic otwór w filtrze (niewazne czym, ważne aby było całkowicie szczelne i w sposób pewny, coby korek nie wyskoczył) albo uzyć filtra który ma tylko 2 rurki: wlot i wylot.
Ten zawór to nie jedyne miejsce gdzie może sie powietrze dostać do układu paliwa. Sprawdź dokładnie cały układ przelewowy (wężyki miedzy wtryskiwaczami oraz te co ida od ostatnich wtrysków do pomy oraz podkładki miedziane przy wtryskach (uszczelniają kroćce tych wężyków). Szczególnie niepewne są stare węże w oplocie (guma wewnatrz często twarda, nieelastyczna a przez oplot nie zawsze widać czy cos się poci).
W filtrach niektórych producentów widać przez ten otwór wkład filtrujący. Zawór albo wpuszcza paliwo do filtra albo przepuszcza w kierunku zbiornika paliwa.
Gdyby wyrzucić ten zawór (nie to żebym polecał taki sposób, u mnie wszystko działa OK) to albo trzeba zaslepic otwór w filtrze (niewazne czym, ważne aby było całkowicie szczelne i w sposób pewny, coby korek nie wyskoczył) albo uzyć filtra który ma tylko 2 rurki: wlot i wylot.
Ten zawór to nie jedyne miejsce gdzie może sie powietrze dostać do układu paliwa. Sprawdź dokładnie cały układ przelewowy (wężyki miedzy wtryskiwaczami oraz te co ida od ostatnich wtrysków do pomy oraz podkładki miedziane przy wtryskach (uszczelniają kroćce tych wężyków). Szczególnie niepewne są stare węże w oplocie (guma wewnatrz często twarda, nieelastyczna a przez oplot nie zawsze widać czy cos się poci).
Ostatnio zmieniony 11 sty 2011, 15:42 przez Motostacja pl, łącznie zmieniany 1 raz.
Części samochodowe online - Motostacja pl
- Wujek-West
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 711
- Rejestracja: 15 sie 2010, 09:51
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Katowice/Łaziska
- Kontakt:
Witam.
Dzisiaj mieli chłopaki założyć nowy filtr i ten zaworek. Ma być orginalne z Audi. Chodzi o to, że miesiąc temu wymieniłem jeden filtr, teraz niedawno na kolejny, w piątek na już trzeci, a dzisiaj na czwarty. Zaworek też będzie drugi. Zobaczymy jutro, jak odstoji nockę.
Tak wogóle, gdybym wiedział od początku, że tyle będzie zmian to założyłbym zwykłą beczkę jak było w maluchu i po sprawie.
Co do weży to już był zamysł wymieniać od zbiornika do filtra. Wtedy to byłaby ruina. Pozdrawiam.
[ Dodano: 2011-01-13, 19:50 ]
Witam.
Założyłem nowy filtr i zaworek i okazało się to nie trafionym pomysłem. Dzisiaj nie odpalił.
Już mi brak pomysłu? Jutro znowu będę śmierdział ropą. Pozdrawiam.
Dzisiaj mieli chłopaki założyć nowy filtr i ten zaworek. Ma być orginalne z Audi. Chodzi o to, że miesiąc temu wymieniłem jeden filtr, teraz niedawno na kolejny, w piątek na już trzeci, a dzisiaj na czwarty. Zaworek też będzie drugi. Zobaczymy jutro, jak odstoji nockę.
Tak wogóle, gdybym wiedział od początku, że tyle będzie zmian to założyłbym zwykłą beczkę jak było w maluchu i po sprawie.
Co do weży to już był zamysł wymieniać od zbiornika do filtra. Wtedy to byłaby ruina. Pozdrawiam.
[ Dodano: 2011-01-13, 19:50 ]
Witam.
Założyłem nowy filtr i zaworek i okazało się to nie trafionym pomysłem. Dzisiaj nie odpalił.
Już mi brak pomysłu? Jutro znowu będę śmierdział ropą. Pozdrawiam.
halo mam proglem z moim audi a6 c6 3.0 tdi ucieka mi dizel z przewodu przelewowego środkowego wtrysku lewego wymieniłem wąz i ciśnienie znowu go wypycha niewiem co może byc prosze o pomoc
dancyk, zwróć uwagę, bo już któryś raz z kolei piszesz 2 posty takiej samej treści jeden pod drugim, tu, w innych tematach i na ShoutBoxie
dancyk, zwróć uwagę, bo już któryś raz z kolei piszesz 2 posty takiej samej treści jeden pod drugim, tu, w innych tematach i na ShoutBoxie
Ostatnio zmieniony 26 kwie 2011, 19:24 przez dancyk9, łącznie zmieniany 1 raz.
ja miałem podobny przypadek wczoraj i wymieniłem tylko gumkę (oring) i jest wszystko OK.przemekjaw pisze:WymieĂą sobie zaworek zwrotny na oryginalny nie żadna podróba i powinno być ok. Prawdopodobnie puszcza Ci oring pod tym zaworkiem i dlatego nie możesz zapalić samochodu po dłuższym postoju (paliwo się cofa). Aaa i jeszcze nie kupuj żadnych filtrów filtrona no chyba że chcesz co miesiąc wymieniać
Witam koledzy !!!!!! mam problem od około roku nie moge dojsc co sie dzieje ze rano zle pali dzisiaj wymienilem ten zaworek filtra paliwa i to samo dodam że wtryski sa extra, pompa po regeneracji swiece żarowe nowizna kilka dni temu sprawdziłem ciśnienie na 6sciu cylindrach cisnienie jest po 29 wymieniłem też czujnik temperatury płynu chłodzenia na nowy , kąt wtrysku OK ,dawka paliwa OK , jak nieraz zapali to przez kilka sekund silnik nierówno trzesie i dopiero praca sie stabilizuje naprawde niewiem czego i gdzie szukać ręce opadają Bardzo proszę o POMOC napewno ktoś przerabiał już ten temat
Ostatnio zmieniony 31 sty 2013, 16:06 przez jakocobra, łącznie zmieniany 1 raz.
kobra999
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga