Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2,5TDI 150KM] silnik nie odpala

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
tomach
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:49
Imię: Jerzy
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: włocławek

[2,5TDI 150KM] silnik nie odpala

Post autor: tomach » 27 gru 2010, 20:17

witam jestem posiadaczem audi a6 c5 avant 150km z 2000r przez 2 lata jezdziłem bez problemu tylko biezace serwisy olej filtry..itp...co 12tys/km,smigało jak talala do pewnego dnia kiedy była odwilz, 0d 0 do /-20 smigało bez problemu,stało to sie na wieczór dodam ze cały dzien jezdziłem i na wieczór chce jechac do sklepu auto odpaliło normalnie kiedy zaczełem ruszacz zaspy mi blokowały wyjazd wiec dałem na bujanego i na 2biegu właczyła sie trakcja i auto zgasło do dnia dzisiejszego,pierwsze co zrobiłem to zakupiłem vaga i zrobiłem skanauta wyszło ze :
polski vag --1318 Sterownik pompy wtryskowej-J399
uszkodzenie - BÂŁÂĄD SPORADYCZNY

wiec troche sie załamałem,gdzie nie dzwoniłem do mechaników i powiedziałem ze wyskoczyło to na vagu to powiedzieli ze oni tez by to wykryli ze by dali taka sama diagnoze,wiec narazie nie jade do autoryzowanego serwisu wolo was zapytac sie o opinnie?

dodam tylko ze jak audi kupiłem to po 2 miesiacach miałem taki sam prawie obiaw ze po przejechaniu 300km w trasie jak zgasiłem auto to juz nie odpaliłem,wtedy przyjechał do mnie jakis facio z fejsem dotykjowym po podłaczeniu fejsa i odpaleniu na samostarcie <plaku>stwierdził ze to pompa wtryskowa ,wtedy tez szukałem juz pompy ale cos mnie tkneło zeby sie upewnic i zacholowałem auto do autorozowanego serwisu audi i w ciagau godziny zdiagnozowali ze to NIE POMPA tylko przeskoczył mi pasek na roarzadzie na pompie 2 ząbki w tył,Wtedy wymieniłem u nich kompletny rozrzad z rolkami z pompa itp...zapłaciłm 3500zł:(wiem ze drogo ale chciałem miec spokuj i przez dwa lata do dzis miałem dodam ze zrobiłem przez te 2 lata 20tys kilometrów

I TERAZ DO WAS MAM PYTANIE CZY MÓGÂŁ BY ZNOWY PRZESKOCZYC MI NA ROZRZADZIE PASEK NA POMPIE? WTEDY MI SIE NIE PALIÂŁY ZADZNE KONTROLI KOMPUTER WYKAZYWAÂŁ OK,A TERAZ PO PRÓBIE ODPALENIA WYSKAKUJE MI MIGAJACA KONTROLKA OD SWIEC ZAROWYCH

JAK JEST JAKIS MECHANIKNA FORUM to prosze o jakies rady bo co komus mówie mechanikowi to obsatwia pompe w 100% tak jak wtedy a wtedy sie mylili i oczywiscie nie chce zeby mi niunie zmarnowali:)

oto skan z vaga

Chassis Type: 4B - Audi A6 C5
Scan: 01,02,03,08,15,16,17,35,36,37,45,55,56

Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 907 401 AA
Component: 2.5l/4VTEDC 0000SG D66
Coding: 01012
Shop #: WSC 02325
1 Fault Found:
01318 - Control Module for Injection Pump (J399)
37-10 - Faulty - Intermittent
Readiness: N/A

Address 03 -------------------------------------------------------
Controller: 8E0 614 111 AH
Component: ABS/ASR 5.3 FRONT D10
Coding: 00012
Shop #: WSC 02325
No fault code found.

Address 08 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 820 043 J
Component: A6-Klimavollautomat D64
Coding: 00063
Shop #: WSC 02325
Note: Excessive Comm Errors
No Faults Found
or DTCs not supported by controller
or a communication error ocurred

Skipping Address 15-Airbags

Address 17 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 920 930 K
Component: C5-KOMBIINSTR. VDO D09
Coding: 00060
Shop #: WSC 00000
&#65533;úúúúúúúúúúúúúúúú AUZ7Z0X1198607
No fault code found.

Address 35 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 962 258 E
Component: Zentralverrieg.,DWA D33
Coding: 04683
Shop #: WSC 02325
6 Faults Found:
01366 - Opened Due to Crash Signal
35-00 - -
01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Driver's Side
35-00 - -
01374 - Alarm triggered by Terminal 15
35-00 - -
01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring
35-00 - -
01368 - Alarm triggered by Luggage Compartment Switch
35-00 - -
00668 - Supply Voltage Terminal 30
07-10 - Signal to Low - Intermittent

Address 45 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 951 173
Component: Innenraumueberw. D03
Coding: 00002
Shop #: WSC 02325
1 Fault Found:
01381 - Alarm triggered by Anti-Theft Sensor: Rear Right
35-00 - -

End -------------------------------------------------------


prosze o jakas rade zaczym pojade do autoryzowanego serwisu audi

Nazywaj poprawnie tematy zgodnie z Regulaminem stosując TAGI!
Poprawiłem!
Ostatnio zmieniony 28 gru 2010, 22:05 przez tomach, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Szula298
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 138
Rejestracja: 19 maja 2010, 22:50
Lokalizacja: Poland

Post autor: Szula298 » 28 gru 2010, 09:59

Migająca kontrolka od świec to może świece ci padły i nie odpala ;-) sprawdz świece może...
Było
Audi 80 B3 1.8
Jest
Audi A6 C5 2.5 V6 TDI
Audi A4 B5 1.9TDI
Bedzie
Audi TT 1.8T (dla żony)

mariusz888
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 662
Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
Imię: Jerzy
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
Kontakt:

Post autor: mariusz888 » 28 gru 2010, 21:23

Szula298, ale wymysliles <haha>
mrugajaca kontrolka swiec oznacza jakas awarie :-(
tomach, probowales skasowac ten blad?blad sporadyczny :roll:
pozd <ok>
allroad 3.0 ASB
allroad 2.5tdi AKE
a6 2.8Q ACK sedan
a3 8L ALH

tomach
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:49
Imię: Jerzy
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: włocławek

Post autor: tomach » 28 gru 2010, 22:01

mariusz888 pisze:Szula298, ale wymysliles <haha>
mrugajaca kontrolka swiec oznacza jakas awarie :-(
tomach, probowales skasowac ten blad?blad sporadyczny :roll:
pozd <ok>
tak wykasowałem bład jak auta nie odpalałem to błedu nie było ,jak próbowałem odpalic bład powracał:

mariusz888
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 662
Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
Imię: Jerzy
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
Kontakt:

Post autor: mariusz888 » 28 gru 2010, 22:10

w takim razie pompa chyba juz miala dosc :-/

tomach
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:49
Imię: Jerzy
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: włocławek

Post autor: tomach » 28 gru 2010, 22:32

mariusz888 pisze:w takim razie pompa chyba juz miala dosc :-/
dwa lata temu tez miałem taka diagnoze a było zupełnie inaczej,a kurna moze sie zapowietrzył? paliwa jest 1/2 zbiornika,przyszlo mi do głowy moze sprawdze wszystkie bezpieczniki

mariusz888
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 662
Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
Imię: Jerzy
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
Kontakt:

Post autor: mariusz888 » 28 gru 2010, 22:40

tomach pisze:
mariusz888 pisze:w takim razie pompa chyba juz miala dosc :-/
dwa lata temu tez miałem taka diagnoze a było zupełnie inaczej,a kurna moze sie zapowietrzył? paliwa jest 1/2 zbiornika,przyszlo mi do głowy moze sprawdze wszystkie bezpieczniki
mysle jednak ze wtedy nie bylo tego bledu co teraz :-/
jak by byl zapowietrzony nie bylo by tego bledu ale oczywiscie najpierw posprawdzaj wszystko co sie da zanim zaczniesz naprawiac pompe <ok>

tomach
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:49
Imię: Jerzy
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: włocławek

Post autor: tomach » 28 gru 2010, 22:56

mariusz888 pisze:
tomach pisze:
mariusz888 pisze:w takim razie pompa chyba juz miala dosc :-/
dwa lata temu tez miałem taka diagnoze a było zupełnie inaczej,a kurna moze sie zapowietrzył? paliwa jest 1/2 zbiornika,przyszlo mi do głowy moze sprawdze wszystkie bezpieczniki
mysle jednak ze wtedy nie bylo tego bledu co teraz :-/
jak by byl zapowietrzony nie bylo by tego bledu ale oczywiscie najpierw posprawdzaj wszystko co sie da zanim zaczniesz naprawiac pompe <ok>
nie wiem czy był wtedy taki blad był bo wtedy przyjechal pan z fajnym fejsem z wyswietlaczem dotykowym chyba to był vas i po podłaczeniu wykonał skan potem odpalił na samostarcie <plaku> i stwierdzil ze padła pompa,a teraz nie odpala mi na samostarcie jak wtedy normalnie chodzil a teraz zagada na chwile 2sekundy i gasnie mozna powiedziec ze nie odpala

tx-didi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 20 cze 2009, 16:49
Imię: Tomasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tx-didi » 29 gru 2010, 13:43

tomach,
podaruj sobie ten samostart/plak

patrzac na blad, jaki zapisuje Ci sie w sterowniku silnika wyrok jest oczywisty (elektronika vp44) - w koncu ostatnio nie robiles nic z pompa wtryskowa, prawda ?

Na marginesie, czy ktos moglby mi pomoc zrozumiec, w jaki sposob moze przeskoczyc ten krotki pasek zebaty napedzajacy pompe wtryskowa ?
Rozumiem glowny pasek, chociazby ze wzgledu na dlugosc i obciazenie, ale ten maly ??

tomach
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:49
Imię: Jerzy
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: włocławek

Post autor: tomach » 29 gru 2010, 15:27

tx-didi pisze:tomach,
podaruj sobie ten samostart/plak

patrzac na blad, jaki zapisuje Ci sie w sterowniku silnika wyrok jest oczywisty (elektronika vp44) - w koncu ostatnio nie robiles nic z pompa wtryskowa, prawda ?

Na marginesie, czy ktos moglby mi pomoc zrozumiec, w jaki sposob moze przeskoczyc ten krotki pasek zebaty napedzajacy pompe wtryskowa ?
Rozumiem glowny pasek, chociazby ze wzgledu na dlugosc i obciazenie, ale ten maly ??
mi jednak przeskoczył 2 zabki w tył autoryzowany serwis audi tez sie zdziwił,wiec chyba czeka mnie chol do tego własnie serwisu wtedy bedzie diagnoza w 100% prawdziwa dziekuje wszystkim za podpowiedzi teraz tylko zrobic sprzedac:) i sprawi c6 w benzynie nigdy wiecej dizelka pozdrawiam:)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga