Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 c5] KLUCZYKI - jak zrobić scyzoryk

Elektryka
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
KANAL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 180
Rejestracja: 22 paź 2010, 12:23
Lokalizacja: łódzkie

[A6 c5] KLUCZYKI - jak zrobić scyzoryk

Post autor: KANAL » 01 gru 2010, 10:42

Jak w temacie. Autko eksklusive ;) A kluczyk wygląda średnio. Posiadam C5 z 97 roku a tam był tylko pilot z dwoma przyciskami. Chciałbym wymienić go na scyzoryk.
Na Allegro znalazłem ciekawe aukcje obudowy kluczyków Audi - scyzoryki z dwoma przyciskami. Stąd pytanie... czy ktoś przekładał wnętrze jednego kluczyka do drugiego i jakoś to weszło? Bo ze zdjęć na pierwszy rzut oka wygląda wszystko pięknie jednak po rozebraniu mojego pilota okazuje się że płytka z elektroniką może nie wejść w nową obudowę scyzoryka. Z immo widze ze nie bylo by problemu jednak z elektroniką mogą być niespodzianki.

Przykladowa aukcja klucza scyzoryka

A tak wygląda kluczyk scyzoryk od środka:
Obrazek

Pozdrawiam.

TOMMY33
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 28
Rejestracja: 28 lis 2010, 19:55
Lokalizacja: RZESZÓW

Post autor: TOMMY33 » 01 gru 2010, 19:11

nie wiem ja z allegro nie bardzo z tego wzgledu ze duzo jest takich obudów chinskich z ktorych naprawde nie otpalisz auta bo obudowa sie polamie .
Tak mialem wlasnie w VW golfem i wozilem dalej dwa klucze fajny scyzoryk z allegro jako pilot w normalny do odpalania/.

teraz zamowielem sobie do Audi scyzoryk wersja USa z napadem za 450 zł oryginal z kodowaniem i docinaniem.

POzdrawiam nie polecam :): nom chyba ze oryginal !!!!

Awatar użytkownika
KANAL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 180
Rejestracja: 22 paź 2010, 12:23
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: KANAL » 01 gru 2010, 21:02

Zaryzykowalbym ta obudowe, pewnie chinska, ale jak rozebralem kluczyk z 97 roku - nie scyzoryk - to niestety plytka wydaje mi sie ze nie wejdzie od tak sobie... dlatego ten temat. Myslalem ze ktos kto posiada kluczyk zwykly - nie scyzoryk - zmienil na scyzoryk.

Awatar użytkownika
Pirx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 22 kwie 2010, 18:57
Lokalizacja: Bartoszyce

Post autor: Pirx » 02 gru 2010, 19:07

Przerabiałem ten temat w C4 kluczyk taki sam jak Twój. Jedyne sensowne rozwiązanie to: dobry grot i dorobienie, transporder albo nowy i kodowanie albo przekładasz swój a dalej to albo alarm albo tylko sterownik do zamka z kompletem kluczy ( scyzoryk) i dopiero do tego przełożysz bebechy.Uważaj na groty bo bywają strasznie badziewiaste.
pzdr

Awatar użytkownika
KANAL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 180
Rejestracja: 22 paź 2010, 12:23
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: KANAL » 07 gru 2010, 12:54

Niestety patrzac dokladnie na foto i moj kluczyk NIE SCYZORYK widac golym okiem ze plytki z elektronika nie wsadzimy do obudowy scyzoryka. A szkoda bo rozwiazanie byloby tanie.
Tak mnie wzielo na scyzoryk ze bedzie to pierwszy mod... zamowilem, podobno ORI, kluczyk, nowy z ori grotem. Z elektronika, z transporderem gotowy do zaprogramowania. Ja mam kluczyk na dwa przyciski, kupilem na trzy. Mam nadzieje ze programujac w VAGu otwieranie klapy z pilota jakos ozywie ten trzeci przycisk. Zdam relacje w tym temacie. Jutro powinien dojsc kluczyk.

Awatar użytkownika
Pirx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 22 kwie 2010, 18:57
Lokalizacja: Bartoszyce

Post autor: Pirx » 07 gru 2010, 15:49

Mama nadzieje, że zwróciłeś uwagę na częstotliwość swojego ori? Bo jak nie to :( :( :) .

Awatar użytkownika
KANAL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 180
Rejestracja: 22 paź 2010, 12:23
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: KANAL » 09 gru 2010, 15:18

Obiecalem sie pochwalic i niestety nie do konca jestem zadowolony. Klczuyk przyszedl, ori, ladny pachnacy ;) Pojechalem dorobic grot i zaczalem zabawe. Zaprogramowalem centralny zamek - pilot. Niestety jeden kluczyk z dwoch pozostalych przestal dzialac. Wychodziloby na to ze piloty moga byc tylko dwa? Z immo sobie poradzilem, mialem kod PIN, wystarczyl VAG jednak problemem okazal sie trzeci przycisk na pilocie. Przeprogramowalem w VAGu centralny zamek aby klapa bagaznika otwierala sie z pilota. Niestety nie dziala. Siedzac w aucie, zamknietym, slychac w srodku przekaznik po dluzszym przytrzymaniu przycisku od bagaznika ale bagaznik sie nie otwiera. Pewnie problem tkwi w sterowniku zamka ktory byc moze tego nie obsluguje. Wczesniej mialem piloty z dwoma przyciskami. Ktos wie gdzie taki sterownik sie znajduje? Mam w okolicy kilka punktow gdzie rozbieraja angliki, moze by cos dopasowal :)


No i zonk... po 40minutach zaszedlem do autka i kontrolka immo migala szybciej niz przy zlym kluczu. VAG pokazal blad SIGNAL TOO LOW. Jak zakoduje klucze oprocz nowego, wszystko jest OK. VAG bledow nie wywala. Jak scyzoryk zakoduje... vag mowi o slabym sygnale.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga