Witam,
W lipcu wymieniałem przeguby zewnerzne w swojej A6. Wczoraj byłem na przeglądzie i okazało się że w jednym guma jest w strzępach (tak jak by wystrzeliła od środka i trochę ten przegub juz stuka) a drugi jest w jednym miejscu wilgotny od smaru.
Zrobiłem na nich od lipca dopiero około 3 tys km i wg mnie nie powinno być takiej sytuacji.
Pojechałem na warsztat w którym mi to robili i powiedzieli, że reklamacji nie uznają ponieważ guma nie jest objęta gwarancją. Jeśli chcę zareklamować przegub który lekko postukuje to muszę na własny koszt go wymontować.
Czy możliwym jest, że mechanik który to montował dał za dużo smaru i przez to wynikł problem (przy dużej prędkości wyrwało gumę)?? Ale z drugiej strony w zestawie jest zawsze odpowiedznia liczba smaru.
No jesli mam wymieniac przeguby co 4 mc to ja wole sprzedac auto i miec spokuj, zaznaczam że nie ruszam z piskiem na skreconych kołach tylko jeżdżę spokojnie.
Co wy na to??
Pozdrawiam
Andrzej
[A6 C5 AVG] Reklamacja przegubów.
Z opisu można wnioskować, że stuka bo wyrwało gumę i przegub, że tak powiem "dostał w dupę". Napisz więcej o tym jakie przeguby, osłony itp ? Oryginał czy zamiennik/jaki ?
Wymieniałeś u kogoś zaufanego czy "u Pana Kazia z pod szóstki" ?
Jeśli guma została uszkodzona mechanicznie np. podczas jazdy po trudnym terenie to sam sobie jesteś winien. natomiast spocona druga strona może świadczyć o wadliwym montażu, źle dobranych osłonach/opaskach, wadliwych osłonach/opaskach.
W zależności od powyższych możesz lub nie reklamować usługę bądź osłony. Ew. w sprawie reklamacji przegubu mogę się wypowiedzieć jak ustalisz powyższe.
Pozdrawiam i polecam zerkać na osłony przy każdej okazji. Szybko wykryta usterka osłony pozwala zaoszczędzić sporo kasy. :oops: Zabiłem tak już dwa.
Wymieniałeś u kogoś zaufanego czy "u Pana Kazia z pod szóstki" ?
Jeśli guma została uszkodzona mechanicznie np. podczas jazdy po trudnym terenie to sam sobie jesteś winien. natomiast spocona druga strona może świadczyć o wadliwym montażu, źle dobranych osłonach/opaskach, wadliwych osłonach/opaskach.
W zależności od powyższych możesz lub nie reklamować usługę bądź osłony. Ew. w sprawie reklamacji przegubu mogę się wypowiedzieć jak ustalisz powyższe.
Pozdrawiam i polecam zerkać na osłony przy każdej okazji. Szybko wykryta usterka osłony pozwala zaoszczędzić sporo kasy. :oops: Zabiłem tak już dwa.
Czasami brak ludożerców
daje się boleśnie odczuć...
daje się boleśnie odczuć...
Robiłem to w Eurowarsztacie.
Za przeguby płaciłem około 100 zł za szt. (zamienniki).
Sęk w tym, że nie jeździłem po trudnym terenie. Jeżdżę normalnie.
Guma nie jest pęknięta tylko rozerwana w połowie (tak jakby wystrzelona od środka).
Jak rozpoznać wadliwy przegub?? Te starych jeden chodzi luźno a druki ciężej ale w obu są kulki.
Za przeguby płaciłem około 100 zł za szt. (zamienniki).
Sęk w tym, że nie jeździłem po trudnym terenie. Jeżdżę normalnie.
Guma nie jest pęknięta tylko rozerwana w połowie (tak jakby wystrzelona od środka).
Jak rozpoznać wadliwy przegub?? Te starych jeden chodzi luźno a druki ciężej ale w obu są kulki.
Nie martw się kulki muszą być :D
Odpisz precyzyjnie na wszystkie pytania inaczej nie ma jak pomóc.
Pozdrawiam
[ Dodano: 2010-11-04, 21:25 ]
Wiem, że pisałeś o wyszarpanej gumie zewnętrznego ale masz pewność, że to przegub zewnętrzny. Stuka przy jeździe na wprost czy skręconych kołach ?
Odpisz precyzyjnie na wszystkie pytania inaczej nie ma jak pomóc.
Pozdrawiam
[ Dodano: 2010-11-04, 21:25 ]
Wiem, że pisałeś o wyszarpanej gumie zewnętrznego ale masz pewność, że to przegub zewnętrzny. Stuka przy jeździe na wprost czy skręconych kołach ?
Czasami brak ludożerców
daje się boleśnie odczuć...
daje się boleśnie odczuć...
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga