Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C6] Problem z odpalaniem HELP

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
Zygi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 368
Rejestracja: 26 gru 2008, 23:01
Imię: Zbigniew
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Stolica WLKP / UK
Kontakt:

[A6 C6] Problem z odpalaniem HELP

Post autor: Zygi » 12 paź 2010, 22:44

Problem z odpalaniem - błędy
Od kilku dni borykam się z odpalaniem auta, zaznaczam ze aku jest 100% naładowany, problem jest w momencie odpalania auta bez znaczenia czy to jest po nocy czy kilku godzinach postoju.
Podczas odpalania auta wyswietla mi się błąd z ESP, ABS oraz z Hamulcem Ręcznym i informacją aby udac się do serwisu. Auto kreci ale nie odpala, po kilku razach wyłączenia/włączenia zapłonu problem znika i auto działa bez zarzutu.
Przypuszczam ze to wiąze sie z hamulcami, ale co gdzie i jak? jak równiez błąd z kodowaniem w adresie 19 CAN Gateway!?


Poniżej wklejam błędy:

Tuesday,12,October,2010,14:19:49:46862
VCDS Version: Beta 912.0
Data version: 20091201
--------------------------------------------------------------------------------
Chassis Type: 4F0
Scan: 01 03 05 07 08 09 0E 15 16 17 19 1E 37 42 46 47 4F 52 53 56
61 62 72 76

VIN: WAUZZZ4F0…. Mileage: 181590km/112834miles

00-Steering Angle Sensor -- Status: OK 0000
01-Engine -- Status: Sporadic communication error 1000
03-ABS Brakes -- Status: Malfunction 0010
05-Acc/Start Auth. -- Status: OK 0000
07-Control Head -- Status: OK 0000
08-Auto HVAC -- Status: Malfunction 0010
09-Cent. Elect. -- Status: OK 0000
0E-Media Player 1 -- Status: OK 0000
15-Airbags -- Status: OK 0000
16-Steering wheel -- Status: OK 0000
17-Instruments -- Status: Malfunction 0010
19-CAN Gateway -- Status: Malfunction 0010
1E-Media Player 2 -- Status: Not registered 0001

25-Immobilizer -- Status: OK 0000
37-Navigation -- Status: OK 0000
42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000
46-Central Conv. -- Status: Malfunction 0010
47-Sound System -- Status: OK 0000
4F-Centr. Electr. II -- Status: Malfunction 0010
52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000
53-Parking Brake -- Status: Malfunction 0010
56-Radio -- Status: OK 0000
61-Battery Regul. -- Status: Malfunction 0010
62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000
72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000
76-Park Assist -- Status: OK 0000

-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BLB.lbl
Part No SW: 03G 906 016 BF HW: 028 101 185 0
Component: R4 2,0L EDC G000SG 9553
Revision: 12345678 Serial number:
Coding: 0000072
Shop #: WSC 00546 210 91517
No fault code found.
Readiness: 0 0 0 0 0
-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes Labels: 4F0-910-517.lbl
Part No SW: 4F0 910 517 D HW: 4F0 614 517
Component: ESP8 front H03 0010
Revision: 00000000 Serial number: 00000000000000
Coding: 0004471
Shop #: WSC 02325 785 00200

2 Faults Found:
01314 - Engine Control Module
004 - No Signal/Communication - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100100
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 2
Reset counter: 206
Mileage: 181559 km
Time Indication: 0
Date: 2010.10.10
Time: 08:28:04

Freeze Frame:
Hex Value: 0x0240
Hex Value: 0x00A2
Hex Value: 0x0000
Hex Value: 0x0095
Hex Value: 0x00FF

02083 - Message for Delay Request
004 - No Signal/Communication - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100100
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 2
Reset counter: 206
Mileage: 181559 km
Time Indication: 0
Date: 2010.10.10
Time: 08:28:04

Freeze Frame:
Hex Value: 0x0240
Hex Value: 0x00A2
Hex Value: 0x0000
Hex Value: 0x0095
Hex Value: 0x00FF
-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC Labels: 4F0-910-043.lbl
Part No SW: 4F0 910 043 HW: 4F2 820 043
Component: KLIMABETAETIGUNGH04 0110
Revision: 00000023 Serial number: 00000000058468
Coding: 0001044
Shop #: WSC 02325 785 00200

1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module
008 - Implausible Signal - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101000
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 3
Reset counter: 206
Mileage: 181559 km
Time Indication: 0
Date: 2010.10.10
Time: 08:28:10
-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments Labels: 4F0-910-xxx-17.lbl
Part No SW: 4F0 910 900 A HW: 4F0 920 950 L
Component: KOMBIINSTR. M73 H09 0630
Revision: 00100000 Serial number: 4M117ML94
Coding: 0260443
Shop #: WSC 00011 000 00000

1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module
004 - No Signal/Communication - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100100
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 8
Reset counter: 206
Mileage: 181559 km
Time Indication: 0
Date: 2010.10.10
Time: 08:28:01
-------------------------------------------------------------------------------
Address 19: CAN Gateway Labels: 4F0-910-468.lbl
Part No SW: 4F0 910 468 A HW: 4F0 907 468 B
Component: Gateway H09 0030
Revision: 09 Serial number: 08008049040003
Coding: ECEE53C41B2104
Shop #: WSC 02325 785 00200

2 Faults Found:
01044 - Control Module Incorrectly Coded
000 - -
Freeze Frame:
Fault Status: 01100000
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 2
Reset counter: 157
Mileage: 181460 km
Time Indication: 0
Date: 2010.10.07
Time: 01:25:49

01314 - Engine Control Module
004 - No Signal/Communication - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100100
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 6
Reset counter: 206
Mileage: 181559 km
Time Indication: 0
Date: 2010.10.10
Time: 08:28:01
-------------------------------------------------------------------------------
Address 1E: Media Player 2 (R192) Labels: 4E0-035-785.lbl
Part No SW: 4E0 035 785 B HW: 4E0 035 785 B
Component: SG ext.Player H15 0700
Revision: 00000000

No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 46: Central Conv. Labels: 4F0-910-289.lbl
Part No SW: 4F0 910 289 E HW: 4F0 907 289 E
Component: Komfortgeraet H14 0090
Revision: 00900014 Serial number: 01000852560000
Coding: 0131571
Shop #: WSC 02335 785 00200

Part No: 1K0 951 605 C
Component: LIN BACKUP HORN H02 1301

Part No: 4F0 910 177
Component: Innenraumueberw.H01 0010

1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module
004 - No Signal/Communication - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100100
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 4
Reset counter: 206
Mileage: 181559 km
Time Indication: 0
Date: 2010.10.10
Time: 08:28:03
-------------------------------------------------------------------------------
Address 4F: Centr. Electr. II Labels: 4F0-910-280.lbl
Part No SW: 4F0 910 280 HW: 4F0 907 280 A
Component: ILM Beifahrer H09 0050
Revision: Serial number: 00000000032495
Coding: 0001104
Shop #: WSC 02323 785 00200

1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module
004 - No Signal/Communication - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100100
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 8
Reset counter: 206
Mileage: 181556 km
Time Indication: 0
Date: 2010.10.10
Time: 08:28:00

Freeze Frame:
Voltage: 12.100 V
Temperature: 14.0°C
-------------------------------------------------------------------------------
Address 53: Parking Brake Labels: 4F0-910-801.lbl
Part No SW: 4F0 910 801 HW: 4F0 907 801
Component: EPB C63C0030 H03 0030
Revision: C63C0030
Coding: 0001011
Shop #: WSC 00426 210 81020

1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module
004 - No Signal/Communication - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100100
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 8
Reset counter: 206
Mileage: 181552 km
Time Indication: 0
Date: 2010.10.10
Time: 08:28:01

Freeze Frame:
Voltage: 11.28 V
Count: 241
-------------------------------------------------------------------------------
Address 61: Battery Regul. Labels: 4F0-910-181.lbl
Part No SW: 4F0 910 181 E HW: 4F0 915 181 A
Component: ENERGIEMANAGER H11 0490
Revision: 00000000 Serial number: 00000000054608
Shop #: WSC 00426 210 81020

Part No: 4F0 915 105 C
Component: von VA0 2409130477
Coding: 344630393135313035432056413032343039313330343737
Shop #: WSC 00000 384 00290

1 Fault Found:
01299 - Diagnostic Interface for Data Bus (J533)
004 - No Signal/Communication - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100100
Fault Priority: 5
Fault Frequency: 4
Reset counter: 206
Mileage: 181559 km
Time Indication: 0
Date: 2010.10.10
Time: 08:28:04
End ---------------------------------------------------------------------
Ostatnio zmieniony 12 paź 2010, 22:53 przez Zygi, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Modrzej
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 301
Rejestracja: 18 lut 2010, 21:07
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: londyn

Post autor: Modrzej » 12 paź 2010, 22:49

oblawy jak by immobilajzer nie uaktywnial sie ale to tylko sugestia

Gosc4x4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 58
Rejestracja: 25 cze 2008, 16:33
Lokalizacja: UK ok Leeds

Post autor: Gosc4x4 » 14 paź 2010, 10:03

dobierz sie do ECU , wypnij kostki wydmuchaj wode / wilgoc kompresorem , zastosuj jakis spraj do elektryki , podlacz spowrotem , wykasuj bledy i bedzie ok . Przerabialem ten temat jakis czas temu w C5 2.5 tdi

Awatar użytkownika
Zygi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 368
Rejestracja: 26 gru 2008, 23:01
Imię: Zbigniew
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Stolica WLKP / UK
Kontakt:

Post autor: Zygi » 14 paź 2010, 11:38

od 2 dni narazie jest ok, ale zastosuje sie do tego co mi napisałes i weekend sie do tego zabiore.
Ostatnio zmieniony 14 paź 2010, 12:11 przez Zygi, łącznie zmieniany 1 raz.

Społeczność Audi A6

Post autor: Społeczność Audi A6 » 14 paź 2010, 12:03

Zygi, znajdz moje posty! Ja przed kazdym odpaniem sprawdzalem czy jest powietrze i jego nie bylo! Przyna: zawor cisnienia na listwie+ wtryski!

Awatar użytkownika
Zygi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 368
Rejestracja: 26 gru 2008, 23:01
Imię: Zbigniew
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Stolica WLKP / UK
Kontakt:

Post autor: Zygi » 18 paź 2010, 23:54

wszystko posprawdzałem, jak narazie od momentu napisania tematu nic sie nie dzieje, nie mam pojęcia co ma na to wpływ!
dziekuje za podpowiedzi <piwo>

[ Dodano: 2011-03-28, 22:50 ]
Gosc4x4 pisze:dobierz sie do ECU , wypnij kostki wydmuchaj wode / wilgoc kompresorem , zastosuj jakis spraj do elektryki , podlacz spowrotem , wykasuj bledy i bedzie ok . Przerabialem ten temat jakis czas temu w C5 2.5 tdi
kolega Gosc4x4 miał dobre sugestie tylko szkoda ze tak pozno to sprawdziłem.
ponizej moja historia rozwiązania tego problemu

JA swoj problem z autem rozwiązałem po jego sprzedaniu, a natomiast:
Kupił odemnie jakis miesiąc temu bardzo uczciwy młody chłopak ze Słowacji, sprzedałem mu auto w idealnym stanie kótry nie wymagał zadnego wkładu finansowego...

Sprzedający dzwoni do mnie po 2 tyg ze auto nie chce mu odpalic od 3 dni, był w lokalnym prywatnym garazu ale nic mu tam nie stwierdzono! zamówił jakis serwis diagnostyczny aby mu podpieli sie pod CAN, po 30 min diagnozowania stwierdzili ze padł ECU gdyz nie mogą sie połaczyc z silnikiem (nastepny grosz poszedł), przedzwonił do mnie aby dowiedziec sie co to moze byc, ja byłem przekonany ze to kable od recznego gdyz mu pokazywał sie napis na Fisie z błedem hamulca recznego i przez to nie mógł odpalic!
Ja juz zabardzo pieniądzy nie miałem aby mu oddac gdyz kupiłem nowe auto, choc sprzedający nie chciał go reklamowac gdyz auto bardzo mu sie podoba i silnik jest w idealnym stanie, wiec poleciłem mu zawiezienie auta do Audi na diagnoze co jest nie tak i ze mu pokryje koszta diagnozy oraz naprawe do 500f, po 2 dniach diagnozy audi diagnostycy stwierdzili ze sa do wymiany kable od silnika (1400funtów) pozniej trzeba sie zabrac za ECU (800funtów) i wtedy auto ruszy!!! troche ta cena nas przerosła!
W jego okolicy był polski mechanik, zabrał auto do niego , chłopak rozkrecił puszki z przekaznikami i tu sie zaskoczył gdyz wody było po samą uszczelke! wszystko pordzewiałe i zasolone oraz zgnite kable!
Mechanik wysyszył puszki oraz wymienił przekazniki jak równiez polutował kable po czym auto odpaliło za pierwszym razem! koszta wyniosły 120funtów i nic wiecej za 2 dni roboty :)
Ktos wczesniej jeszcze przedemną grzebał w puszce z przekaznikami i nie dokładnie załozył uszczelke i po kazdym myciu auta lub naturalnym deszczu zbierała sie woda!
Nasza przygoda zakonczyła sie sukcesem z 2 dniami nie przespanymi pełnych stresu!

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga