silnik powoduje wibracje na biegach od 3 ,4, 5 przy obrotach od ok 1500 do 2000, powyżej wibracje są ale prawie nieodczuwalne. Na rozgrzanym silniku jest to odczuwalne dużo bardziej. Drgania są przy przyspieszaniu, oraz przy jednostajnej jeździe z prędkością 70-80 km/h z większym obciążeniem, np. przy jeździe pod górkę, lub z ciężką przyczepą.
Auto zchipowane prawidłowo (dziś byłem sprawdzić) na 143 KM
W firmie tuningującej powiedzieli , że to koło dwumasowe.
Juz sprawdzone wtryski, nastawnik, kąt wtrysku i wszystkie inne parametry- jest OK.
Czy jest to możliwe, że powodem tych drgan jest kolo dwumasowe??
A jesli koło, to czy inaczej reaguje na rozgzrzanym silniku??
[AFN 1,9 110 KM] koło dwumasowe
- metronomus
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 138
- Rejestracja: 31 sty 2010, 21:14
- Lokalizacja: Kępno
- Kontakt:
- metronomus
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 138
- Rejestracja: 31 sty 2010, 21:14
- Lokalizacja: Kępno
- Kontakt:
- metronomus
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 138
- Rejestracja: 31 sty 2010, 21:14
- Lokalizacja: Kępno
- Kontakt:
i co???
wymieniłem wszystko, nowy dwumas i sprzęgło Sachs....
kasa tylko poszła z portfela, a szarpanie nie ustało.
Teraz to już tylko zmiana chip tuningu.
Macie może namiary na kogoś we Wrocławiu , kto zrobi mi to nie drogo??
[ Dodano: 2010-10-22, 17:35 ]
czy przyczyna może byc walnięty sterownik??
wymieniłem wszystko, nowy dwumas i sprzęgło Sachs....
kasa tylko poszła z portfela, a szarpanie nie ustało.
Teraz to już tylko zmiana chip tuningu.
Macie może namiary na kogoś we Wrocławiu , kto zrobi mi to nie drogo??
[ Dodano: 2010-10-22, 17:35 ]
czy przyczyna może byc walnięty sterownik??
- metronomus
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 138
- Rejestracja: 31 sty 2010, 21:14
- Lokalizacja: Kępno
- Kontakt:
a czy może byc przyczyną szarpania walnięty sterownik pompy???
znalazłem na innym forum, problem podobny, ale w A4 z tym samym silnikiem (podałbym link, ale nie wiem czy wolno). Silnik szarpał w podobnym przedziale obrotów, a komputer pod vagiem pokazywal błąd świateł stopu.....
U mnie akurat żadnego błędu nie pokazuje.
Silnik chodzi dobrze, ma moc, nie dymi, zawsze odpala dobrze, na wszystkich cylindrach jest równe ciśnienie w ok. 29 bar, nie bierze oleju.
W myśl informacji i pomocy uzyskanej na forum wykonałem następujące czynności:
regenerowałem nastawnik w serwisie. Ostatecznie nastawnik mam nowy, który i tak nic nie poprawił.
Następona rzecz to koło dwumasowe. kupiłem nowe koło dwumasowe ze sprzęgłem, po prostu caly komplet firmy SACHS. Po zamontowaniu żadnej poprawy!!!!!.
Desperacja całkowita!!!!
u mnie jest sterownik z literkami DG na końcu nazwy.
Czy musi byc taki, czy może być inny??
znalazłem na innym forum, problem podobny, ale w A4 z tym samym silnikiem (podałbym link, ale nie wiem czy wolno). Silnik szarpał w podobnym przedziale obrotów, a komputer pod vagiem pokazywal błąd świateł stopu.....
U mnie akurat żadnego błędu nie pokazuje.
Silnik chodzi dobrze, ma moc, nie dymi, zawsze odpala dobrze, na wszystkich cylindrach jest równe ciśnienie w ok. 29 bar, nie bierze oleju.
W myśl informacji i pomocy uzyskanej na forum wykonałem następujące czynności:
regenerowałem nastawnik w serwisie. Ostatecznie nastawnik mam nowy, który i tak nic nie poprawił.
Następona rzecz to koło dwumasowe. kupiłem nowe koło dwumasowe ze sprzęgłem, po prostu caly komplet firmy SACHS. Po zamontowaniu żadnej poprawy!!!!!.
Desperacja całkowita!!!!
u mnie jest sterownik z literkami DG na końcu nazwy.
Czy musi byc taki, czy może być inny??
Koledzy ja mam strasznie dziwny problem. Bo jak dodaje gazy i puszcze pedał to słysze jakiś taki dziwny stuk własnie jak jest takie przeciążenie własnie. Podnosiłem maskę i kołysame autem na biegu w tył i przód i słychać ten stuk własnie gdzieś z okolic skrzyni biegów. Jak przyłożyłem słuchawki doktorskie do tej dziurki co tam koło zamachowe widać to słychac dośc wyraźnie jakis taki dzwięk jak by sprężyć zardzewiałych.
Nie mam niby żadnych objawów dwumasa o których czytałem na forum. Dodam tylko że jak własnie bujam tym autem to własnie cały silnik łącznie ze skrzynią chodzi strasznie tył i przód może poduszki są nie tak. Tylko dlaczego z okolic skrzyni dochodzi ten dziwny dzwięk. Jak by któryś z tym samym silnikiem czyli AFN własnie postawił auto na prostym podłożu wbił jedynkę podniósł maskę i bujną autem parę razy w tył i przód i właśnie posłuchał jakie dzwięki dochodzą z okolic skrzyni i się ze mną podzielił doznaniami to był bym bardzo wdzięczny.
Nie mam niby żadnych objawów dwumasa o których czytałem na forum. Dodam tylko że jak własnie bujam tym autem to własnie cały silnik łącznie ze skrzynią chodzi strasznie tył i przód może poduszki są nie tak. Tylko dlaczego z okolic skrzyni dochodzi ten dziwny dzwięk. Jak by któryś z tym samym silnikiem czyli AFN własnie postawił auto na prostym podłożu wbił jedynkę podniósł maskę i bujną autem parę razy w tył i przód i właśnie posłuchał jakie dzwięki dochodzą z okolic skrzyni i się ze mną podzielił doznaniami to był bym bardzo wdzięczny.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga