Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6C6] Wymiana ledów stopu

Elektryka
Awatar użytkownika
progressowy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 175
Rejestracja: 09 lip 2010, 22:58
Lokalizacja: POMORSKIE

[A6C6] Wymiana ledów stopu

Post autor: progressowy » 02 paź 2010, 20:52

Hej.
Dziś rozebrałem tylna lampe ponieważ czasami nie palił mi sie stop oraz parowała lampa.
Podgiełem blaszki od połaczenia z ledami oraz wymieniłem uszczelke miedzy pokrywką z zarówkami a kloszem. I jak narazie jest dobrze.
Zastanawia mnie jednak, jak przyjdzie wymienic te ledy od stopu w lampie. Wyglada to na nierozbieralne.
Czy ktoś z Was wymieniał?
Było c5 i c6 z motorami 2.4.
Jest O1 1,9tdi

mest1987
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 109
Rejestracja: 20 paź 2008, 00:23
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: mest1987 » 02 paź 2010, 21:26

Mi się spaliła jedna pozycja w ledach i musiałem wymienić całą lampę, w ASO próbowali to jeszcze jakoś do kupy pozbierac, alę się nie udało. Może gdzieś regenerują takie lampy.

Awatar użytkownika
progressowy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 175
Rejestracja: 09 lip 2010, 22:58
Lokalizacja: POMORSKIE

Post autor: progressowy » 02 paź 2010, 21:59

O ja cie pitole... :-x też tak stwierdziłem po rozebraniu lampy. Te diody wlutowane w płytke i niemożność demontazu tej całości! A na dobór tego, oj, często paruja lampy w C6. Wiadomo co za tym idzie. <beczy>
Coraz bardziej poznaje C6 i śmie porownac do mojego poprzedniego e60,że konstrukcja i wymiana materiałów eksploatacyjnych jest bardzo utrudniona. Wszystko tak skonstruowane w audi aby wymieniac jak najwiecej przy jak najdłuzszym nakładzie roboczogdzin.
Było c5 i c6 z motorami 2.4.
Jest O1 1,9tdi

crn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 276
Rejestracja: 17 sty 2010, 20:57
Lokalizacja: PCH

Post autor: crn » 02 paź 2010, 23:35

progressowy, coś w tym jest niestety. Pytanie tylko czy projektowanie takich elementów to z założenia bezawaryjności czy raczej z chęci zysku :-/
Było:
Laguna II '01 1,9 dCi
A6 Avant C5 '03 2.5 TDi 180 KM Quattro Tip
A4 B7 '05 2.0 TDi 140 KM Multi
A6 Avant C6 '05 3.0 TDi 224 KM Quattro Tip

Awatar użytkownika
Bexa
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 308
Rejestracja: 23 kwie 2010, 18:54
Lokalizacja: śląsk

Post autor: Bexa » 03 paź 2010, 00:13

Ja rozpiołem lampe (bardzo agresywnie) bo odszczeliłem sam klosz, od reszty.. jest na bardzo silnym kleju ale mozna go odłamac 50/50 albo sie uda albo sie polamie.

Swoja droga jesli chodzi ogolnie o C6 to powiem tylko tyle ze do pięt nie dorasta poprzedniemu modelowi C5
Obrazek

Tomas

Post autor: Tomas » 03 paź 2010, 00:31

Bexa pisze:Swoja droga jesli chodzi ogolnie o C6 to powiem tylko tyle ze do pięt nie dorasta poprzedniemu modelowi C5
Bravo Bexa wreszcie ktos się zaczyna sensownie wypowiadac na temat c6 -nie tylko achy i echy jaka super furka ,a wszyscy wiemy jaka jest prawda tylko nikt jakos glosno o tym nie mowi ;-)

Awatar użytkownika
Acid
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 77
Rejestracja: 31 gru 2009, 15:45
Lokalizacja: Beskid Wyspowy

Post autor: Acid » 03 paź 2010, 10:51

.... a juz sie slinilem na C6 a tu wychodzi ze nie warto
wychodzi z ytego ze coraz to gorsze te auta robia :evil:

cza pewnie pomyslec o zmianie stajni tylko jaka :?: moze ktos podpowie <ok>
Jest > Allroad C5 2,5 TDI BAU 180KM
Było > A6 C5 2.5 TDI AFB 150KM

Awatar użytkownika
progressowy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 175
Rejestracja: 09 lip 2010, 22:58
Lokalizacja: POMORSKIE

Post autor: progressowy » 03 paź 2010, 14:24

Acid pisze:.... a juz sie slinilem na C6 a tu wychodzi ze nie warto
wychodzi z ytego ze coraz to gorsze te auta robia :evil:

cza pewnie pomyslec o zmianie stajni tylko jaka :?: moze ktos podpowie <ok>
Nie szukaj innej marki bo jest podobnie. Im nowsze auto tym bardziej konstrukcja przypomina i jest jednorazówką. A do tego bedzie Ci brakowało prestiżu.
Ja juz chciałem skończyć z autami po eksploatacji W211, potem kupiłem E-60 ktore denerwowało mnie niedoróbkami. Sprzedałem. Mówie sobie kupie to co wszyscy jezdzą. Zatem octavia II 1,9 tdi. Po 6 miesiącach rozleciały sie szklanki rysujac wałek. Koszt 4tyś! To nic innego jak efekt longlifa. Potem vectra c gts i zniewaga przez innych kierowców na drodze. Padło na audi C6 (bo jeszcze nie miałem). Autko swoimi plusami bije niedoróbki. daje radosc z jazdy i ma prestiż. Jednakże jak cos sie zacznie sypać np żaróweczka od stopu portfel szybko robi sie pusty.
Jeszcze jedno czy u Was drzwi przednie są tez tak ciezkie? Sprawiają wrażenie? Czasami jak pchne aby otworzyc z pozycji kierowcy to zamiast zatrzymac sie na blokadzie spowrotem sie zamykaja.
Było c5 i c6 z motorami 2.4.
Jest O1 1,9tdi

Awatar użytkownika
Acid
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 77
Rejestracja: 31 gru 2009, 15:45
Lokalizacja: Beskid Wyspowy

Post autor: Acid » 03 paź 2010, 15:14

tos mnie pocieszyl bo audi sie mi najbardziej podoba a znowu bym sie przejechal na innej marce jak opisujesz

co do portfela pustego po naprawach jestem przyzwyczajony przeciez jezdze V6 C5 a to duzo polyka

myslalem o zmianie na benzyne ponoc mniej awaryjne , ale to bede musial poczytac na ten temat jakos diesel po V6 mnie odszedl nie z racji pracy tylko wlasnie z racji napraw i tu nie chodzi o ceny tylko o mechaników - nie ma w tym kraju ( zreszta nie tylko w niemczech szef ma V6 w A4 i serwisowal w jednym zakladzie - i zje... i mu motor)

sorry za OT <ok>
Jest > Allroad C5 2,5 TDI BAU 180KM
Było > A6 C5 2.5 TDI AFB 150KM

Awatar użytkownika
progressowy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 175
Rejestracja: 09 lip 2010, 22:58
Lokalizacja: POMORSKIE

Post autor: progressowy » 03 paź 2010, 15:58

Ja tam nie narzekam na 2,4 w C6. Miejmy nadzieje,ze zostanie u mnie na długo.
Co do napraw to wada,ze 2,4 BDW nikt prawie w warsztatach nie zna. Trzeba kopac samemu jak cos niedomaga. I jak nie mamy sprzetu,warunków wtedy jedziemy do warsztatu i pokazujemy palcem co maja wymienić. Na naprawe oczywiscie nie ma co liczyc. Tam sie tylko wymienia.
Akurat mam problem bo autko na lpg mi czasami podszarpuje i nie moge znalezc speców od lpg z programem do prins.
Było c5 i c6 z motorami 2.4.
Jest O1 1,9tdi

Tomas

Post autor: Tomas » 03 paź 2010, 16:20

progressowy pisze:Jeszcze jedno czy u Was drzwi przednie są tez tak ciezkie? Sprawiają wrażenie? Czasami jak pchne aby otworzyc z pozycji kierowcy to zamiast zatrzymac sie na blokadzie spowrotem sie zamykaja.


u mnie tak samo :mrgreen: chyba glosniki i kanaly w dzrzwiach Bose sa takie ciezkie ;-)
Ostatnio zmieniony 03 paź 2010, 16:23 przez Tomas, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Acid
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 77
Rejestracja: 31 gru 2009, 15:45
Lokalizacja: Beskid Wyspowy

Post autor: Acid » 03 paź 2010, 16:22

ja juz dawno stwierdzilem ze producenci za szybko wprowadzaja nowinki w autach albo u nas nie ma lub mechanicy sa do tylu
nauczyli sie na maluchach grzebac i tak im zostalo
nie mowie ze wszyscy ale wiekszosc
i tak jak piszesz nie ma komu naprawiac - przykre to :-(
Jest > Allroad C5 2,5 TDI BAU 180KM
Było > A6 C5 2.5 TDI AFB 150KM

Pablo200
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 223
Rejestracja: 29 wrz 2009, 09:48
Lokalizacja: Śląski

Post autor: Pablo200 » 03 paź 2010, 22:29

w A8 jest tak samo paruja tylne lampy i lecą diody.
Tanie badziewo robione w chinach...

Awatar użytkownika
Bexa
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 308
Rejestracja: 23 kwie 2010, 18:54
Lokalizacja: śląsk

Post autor: Bexa » 03 paź 2010, 23:02

Tomas pisze:
Bexa pisze:Swoja droga jesli chodzi ogolnie o C6 to powiem tylko tyle ze do pięt nie dorasta poprzedniemu modelowi C5
Bravo Bexa wreszcie ktos się zaczyna sensownie wypowiadac na temat c6 -nie tylko achy i echy jaka super furka ,a wszyscy wiemy jaka jest prawda tylko nikt jakos glosno o tym nie mowi ;-)
A co mam napisac, C6 mam jakies 4 miesiace C5 mialem 2 lata, i przez te 2 lata jedyna usterka jaka mnie spotkała to wymiana slizgu w szybie ( koszt 25 zł robocizna zero bo sam to wymienilem ) i to wszystko a auto bylo z 98roku czyli 10 letnie wtedy.

A w C6 juz mnie spotkało

- parowanie lampy
- podrapałem sobie w kilku miejscach ( do czarnego) tunel gdzie jest MMI to go..no nie ma nawet minimum odpornosci na scieranie JAK mozna bylo tak to wymyslec?!
- mialem juz problemy z hamulcem recznym i tym ze nie chcial odpuscic
- na wymiane klockow musialem jechac do warsztatu bo sam nie dalem rady wymienic
- "cos mi sie zaczyna dziac w prawym przednim kole"
- poszarpuje czasem przy ruszeniu ( prawdopodobnie dwumasa )
- szyba kierowcy i pasazera chodzi strasznie wolno ( czyli powtorka z rozrywki)

To dopiero 4 miesiac uzytkowania :D a czytajac wypowiedzi innych na forum to temu modelowi dostały sie chyba wszelkie mozliwe choroby.

Jeszcze jedna ciekawa rzecz na ktora zwrocilem uwage, jakies 6 lat temu jeszcze bedac na innym forum klubowym innej marki, w temacie DOWCIPY itd byl wrzucony screenShot z technicznej czesci forum Audi, a po to bo problemy poruszane w nim byly tak przyziemne i az smieszne w porownaniu do (wtedy naszych ) problemow z samochodami

cos w stylu techniczny problem z audi "... zacina sie trzymadełko na napoje.."
a u nas 1342455 tematow o tym co sie zjebało powaznego w silniku

A teraz co.. wstyd, ale niech bedzie bo co bo auto duzo bajerow i ladnie wyglada..nei chce komentowac bo jeszcze dojdzie do klutni ( ale tak KOCHAM je i wybacze wszystko jak na razie)
Obrazek

Tomas

Post autor: Tomas » 03 paź 2010, 23:54

Ogolnie taki trend(pogorszenia jakosci) panuje podobno we wszystkich nowych modelach wszystkich marek :-D -nie ma co narzekac tylko trzeba się z tym pogodzic i olac sprawe...... :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga