[ A6 C5] luz na kole kierownicy
- -=Rafal=-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1360
- Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk
Ale nie kumasz o co loto. Miałem wymienianą maglownicę. Powiem tak. Miałem jedną, ciekła, wymieniłem na drugą. Ta co ciekła leżała w garażu. Potem ta druga zaczęła stukać. No to naprawiłem tą cieknącą i włożyłem. Regeneracja itd wszystko gitara. Luzów nie ma właśnie. A puka jak np stoję na wyłączonym silniku, przekręcę np o pół obrotu w którąś stronę, naciągnę i puszcze. Bez wspomagania to wiadomo że trochę kiera wróci. I wtedy właśnie słychać "pyk". Magiel to raczej nie powinien być bo został wymieniony na niepukający i to jest nówka regenerowana. Dodatkowo jak np skręcam kierownicą o jeden obrót czy półtora, w czasie jazdy, to też słychać to przeskakiwanie jakby... :roll:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 26
- Rejestracja: 06 lip 2010, 22:12
- Lokalizacja: klucze/małopolskie
koledzy byłem kolejny raz na geometrii i koleś stwierdził ze to bedzie krzyzak gdyz juz miał taki przypadek ze luz jest na krzyzaku i dlatego stuka tylko mnie zastanawia to dlaczego przy skrecie w prawo podjezdzajac pod mały krawznik słychac w lewym kole stukot i teraz to juz sam nie wiem czego szukac
ok
Mam to samo, wymieniłem 2 górne i 2 dolne wahacze z lewej stronie i dalej coś stuka, tylko podczas podjeżdżania pod krawężnik na skręconych kołach w prawą stronę, i czasami jak po wyjechaniu odkręcam kierownicę w 2 stronę.nitro3241 pisze: dlaczego przy skrecie w prawo podjezdzajac pod mały krawznik słychac w lewym kole stukot i teraz to juz sam nie wiem czego szukac
Mam taki sam problem ale sam jestem sobie winien bo sam ten luz zrobilem poprzez kreceniem kierownicy na postoju na wyłączonym silniku( wymienialem plyn wspomagania) i dość intensywnie kręciłem tą kierownicą i teraz mam taki nieprzyjemny luz na kierownicy.. mam nadzieję że to właśnie ten przegub krzyżowy a nie sama maglownica... (moja wina bo powinienem auto na podnosnik podnieść i kręcić kierownicą a nie na twardej powierzchni..Bartol pisze:Możliwy jest jeszcze luz na połączeniu kolumny kierownicy z przekładnią. Jest tam taki przegub krzyżowy który mógł się wyrobić, co będzie właśnie powodować uczucie luzu trzymając kierownicę, a przy kołach (wahacze, drążki i końcówki) wszystko będzie ok. Można to w miarę łatwy sposób sprawdzić bo nie trzeba nic rozbierać.
emilos
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga