i wibracje też Ci ustały na biegu jałowym??djmatys pisze:trzeba przeprowadzić adaptację. Ja też tak miałem, lecz po adaptacji jeden błąd został (nie pamiętam który...) Przejechałem się kilka km używając pełnego zakresu przepustnicy i już po kłopocie Błędów, problemów zero
[A6 C5 2.4 quattro] Wibracje silnika na jałowym biegu.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 388
- Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
- Imię: Mi hał
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Ja ogólnie nie miałem problemu z gasnącym silnikiem.
Po wymianie świec i przewodów na NGK auto zaczęło gasnąć na światłach i nierówno chodzić, przyspieszać, zwalniać.
Adaptacja przepustnicy nie pomagała.
Dopiero po wyczyszczeniu, zaadaptowaniu przepustnicy i uszczelnieniu odpowietrzenia głowicy ( taki karbowany sztywny przewód na górze silnika) objawy ustały.
Pozdrawiam
Po wymianie świec i przewodów na NGK auto zaczęło gasnąć na światłach i nierówno chodzić, przyspieszać, zwalniać.
Adaptacja przepustnicy nie pomagała.
Dopiero po wyczyszczeniu, zaadaptowaniu przepustnicy i uszczelnieniu odpowietrzenia głowicy ( taki karbowany sztywny przewód na górze silnika) objawy ustały.
Pozdrawiam
A6 C5 2,4 v6, Peugeot 508 i powrót do Audi a6 c7:)
generalnie odmy mam wszystkie całe i pouszczelniane. ezektor wymieniony. Auto mi nie gaśnie przy dojeżdzaniu do skrzyżowania po czyszczenieu przepustnicy. Jeszcze jej nie adoptowałem, ponieważ wyskakiwał mi ERROR. ale spróbuje jeszcze jak silnik bede miał rozgrzany do 90 stopni. ÂŚwiece też wymieniłem, przewody WN podmieniałem.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 388
- Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
- Imię: Mi hał
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
tyle że właśnie adaptacji nie mogłem zrobić ze względu na dwa błędy których nie mogę skasować...Kaszeszczuk pisze:adaptacja tylko przy 90st i 0 błędów.
Mi po czyszczeniu i adaptacji jeszcze minimalnie falują, ale tego już chyba się nie da wyeliminować w 10letnim aucie;)
(680-720obr.)
[ Dodano: 2010-10-24, 18:00 ]
Panowie, proszę pomóżcie, bo ja już nie mam siły.
Byłem u gazownika, wymieniłem filterki (wysłużony był szczególnie ten malutki przy reduktorze), została zrobiona regulacja gazu, przepustnicę naprawiłem:D ( i z tego jestem dumny) błędy poznikały, adaptacja przeprowadzona i?? Auto dalej wibruje na wolnych obrotach. Nie wiem co mógłbym ewentualnie sprawdzić, wymienić. Teraz na Vag-u żadnych błędów. Brak jakiegokolwiek punktu zaczepienia.
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Właśnie . Moj też wibruje. Falowanie to nie jest . On wibruje na wolnych obrotach. Jak się doda gazu to jest lepiej. Wiem że jak bylo prawie 38 stopni w lecie to mniej mi wibrował . prawie wcale. A może to poduszki rzeczywiście ... sa stwardnaiłe albo coś . Moj mechanik sprawdzal mowil że są ok ale ja nie ufam juz nikomu
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 388
- Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
- Imię: Mi hał
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Oj to u mnie na tym i na tym identycznie wibruje. hmm . nie mam pomyslów ale raz na jakis czas szarpnie mi przy odpuszczeniu i gwałtownym dodaniu gazu. obawialem sie ze to skrzynia ale to jzu tak 15 tyś km i nic sie nie pogarsza...
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Mam nowa przepływkę z ASO zbiera się raczej ok
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.
Wahania obrotów mam 680 a 720 gegneralnie wyczuwalne tylko an komputerze i delikatnie na wskazówce.Camel- pisze:Wibruje? A jakie są wahania obrotów? Może to tylko poduchy pod silnikiem? :roll:
[ Dodano: 2010-10-31, 20:44 ]
U mnie nie zaleznie od temperatury otoczenia są wibracje. NIezależnie czy to benzyna czy gaz. Jak dodam choć delikatnie gazu to wibracji nie ma.fishmanr11 pisze:Właśnie . Moj też wibruje. Falowanie to nie jest . On wibruje na wolnych obrotach. Jak się doda gazu to jest lepiej. Wiem że jak bylo prawie 38 stopni w lecie to mniej mi wibrował . prawie wcale. A może to poduszki rzeczywiście ... sa stwardnaiłe albo coś . Moj mechanik sprawdzal mowil że są ok ale ja nie ufam juz nikomu
[ Dodano: 2010-10-31, 20:45 ]
Tak, na benzynie (choć troszkę mniej) i na gazie te wibracje są.Kaszeszczuk pisze:Ale te wibracje masz na benzynie również?
U mnie okazało się, że trzeba było wzbogacić jeden wtryskiwacz gazu na piątym garze.
Ale u mnie na benzynie nie było wibracji.
[ Dodano: 2010-10-31, 20:49 ]
Generalnie wydaje mi się, ze autko zbiera się fajnie. Ale czy mozesz mi napisać, jak ewentualnie sprawdzić przepływkę?? Jak patrzyłem na Vagu to na jałowiem biegu wskazuje mi ok 4,5 mg/s albo g/s już nie pamietam. Pod obciążeniem nie sprawdzałem.Camel- pisze:fishmanr11, a przepływka? Jak tam rozwijanie mocy?
MAm jeszcze jedną koncepcję, choć nie wiem czy słuszna. Mianowicie czujnik temperatury ale ten przy chłodnicy. jak dobrze pamietam po postach to czujnik G62/2. Dodam jeszcze że czujnik temeratury cieczy (ten za silnikiem, niebieski czteropinowy) wymieniłem, ale nei dało to żadnego rezultatu.
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
wskazania przepływomierza mam podobne do twoich . 4.9 mg/s czy jakos tak. Nie wiem czy to kurde nie czujnik powietrza zasysanego moze ... nie wiem ale pokazuje ok tylko ciezko powiedziec czy on dobrze pokazuje . bo jego wskazania wachają się w zaleznosci od tego czy w korkach jestesmy czy w trasie..,
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.
czyli generalnie przepływwkę mozna wykluczyć. Sprawdzę jeszcze przy obciążeniu, czy gdy wskazówka obrotomierza wejdzie na czerwone pole, przepływka pokaże 130 g/sfishmanr11 pisze:wskazania przepływomierza mam podobne do twoich . 4.9 mg/s czy jakos tak. Nie wiem czy to kurde nie czujnik powietrza zasysanego moze ... nie wiem ale pokazuje ok tylko ciezko powiedziec czy on dobrze pokazuje . bo jego wskazania wachają się w zaleznosci od tego czy w korkach jestesmy czy w trasie..,
Sprawdze jeszcze odmę, ale tą z tyłu silnika. Ostatnio miałem to wszystko na wierzchu po demontazu przepustnicy, ale nie pomyślałem żeby ją odczepić.
A nie orientuje się ktoś, ile w ASO kosztuje odma do 2.4 V6 i co wchodzi w jej skład??
I jeszcze jedno pytanko. Moze wie ktoś jak zrobić logi statyczne?? Przeszukałem forum i nie mogę znaleść.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga