Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5 2.4 quattro] Wibracje silnika na jałowym biegu.

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Fontesen

Post autor: Fontesen » 19 sty 2012, 20:34

Nie. to jest czujnik temeperatury zasysanej. Chodzi mi o czujnik 4 pinowy ten niebieski. Znajduje się pod dolotem. Najlepiej jak masz vag-a sprawdź rano jaką temperaturę ci wskazuje. Powinna byćzbliżona do temperatury otoczenia, i systematycznie rosnąć wraz z nagrzewaniem silnika. Może on wariuje. A na zegarach dobrze ci 90 stopni pokazuje??

paput
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 293
Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Post autor: paput » 19 sty 2012, 20:39

--RaDeK-- pisze:Nie. to jest czujnik temeperatury zasysanej. Chodzi mi o czujnik 4 pinowy ten niebieski. Znajduje się pod dolotem. Najlepiej jak masz vag-a sprawdź rano jaką temperaturę ci wskazuje. Powinna byćzbliżona do temperatury otoczenia, i systematycznie rosnąć wraz z nagrzewaniem silnika. Może on wariuje. A na zegarach dobrze ci 90 stopni pokazuje??
tylko kurcze mam vaga niezarejestrowanego to pewnie nie zobaczę :|
na zegarach jest 90 stopni

Ten 4 pinowy niebieski czujnik jest od czego? Myślisz że gdyby był uszkodzony vag by go nie wywalił jako błąd?

Fontesen

Post autor: Fontesen » 19 sty 2012, 20:41

niekoniecznie. 2 piny są od sterowania silnika, a kolejne dwa od sygnału na zegary.

paput
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 293
Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Post autor: paput » 19 sty 2012, 20:44

--RaDeK-- pisze:niekoniecznie. 2 piny są od sterowania silnika, a kolejne dwa od sygnału na zegary.
a u Cibie wymiana tego czujnika była przyczyna? Ten czujnik mierzy temp silnika?

Fontesen

Post autor: Fontesen » 19 sty 2012, 20:48

Tak. mierzy temperaturęsilnika i może przekłamywać, choć wcale nie musi. U mnie szarpanie i przyspieszanie skokami było spowodowane tym czujnikiem wlaśnie, ale z rana kiedy auto się nagrzewało, nie chciało jechać, albo włąśnie szarpało. Sprawdź vagiem, zanim cokolwiek zrobisz. Potem Sprawdź przewody i cewkę (w ciemności) jak nie pomorze, to czyszczenie i adaptacja przepustnicy.
Jednak najpierw świece. Podstawa.

paput
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 293
Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Post autor: paput » 19 sty 2012, 20:55

--RaDeK-- pisze:Tak. mierzy temperaturęsilnika i może przekłamywać, choć wcale nie musi. U mnie szarpanie i przyspieszanie skokami było spowodowane tym czujnikiem wlaśnie, ale z rana kiedy auto się nagrzewało, nie chciało jechać, albo włąśnie szarpało. Sprawdź vagiem, zanim cokolwiek zrobisz. Potem Sprawdź przewody i cewkę (w ciemności) jak nie pomorze, to czyszczenie i adaptacja przepustnicy.
Jednak najpierw świece. Podstawa.
No to ja tak własnie mam z rana. Tątemperaturę sprawdzę vagiem bez rejestracji czy muszę mieć pełną wersję? I jeszcze jedno, czy wywalało Ci bład tego czujnika w Vagu?

Fontesen

Post autor: Fontesen » 19 sty 2012, 21:10

Sprawdzisz niezarejestowanym vagiem. Błędu mi nie wywalało:)

paput
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 293
Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Post autor: paput » 19 sty 2012, 21:34

--RaDeK-- pisze:Sprawdzisz niezarejestowanym vagiem. Błędu mi nie wywalało:)
a wywalalo ci bledy od sond <mysli> i po wymianie jak reka odjal <mysli>

Fontesen

Post autor: Fontesen » 21 sty 2012, 13:18

paput pisze:
--RaDeK-- pisze:Sprawdzisz niezarejestowanym vagiem. Błędu mi nie wywalało:)
a wywalalo ci bledy od sond <mysli> i po wymianie jak reka odjal <mysli>
Kolego przeczytaj post wyżej.

Kaszeszczuk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 388
Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
Imię: Mi hał
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Kaszeszczuk » 21 sty 2012, 13:25

Ja też mam takie przyspieszanie nie ciągłe, ale w pewnym momencie wolniej przyspiesza i za chwilę znów mocniej.

Czujnik już vagowałem wcześniej więc u mnie coś innego. Ale nie ruszam już. przyzwyczaiłem się, czuć tylko przy mocnym bucie od małych obrotów.
A6 C5 2,4 v6, Peugeot 508 i powrót do Audi a6 c7:)

paput
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 293
Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Post autor: paput » 21 sty 2012, 22:24

Kaszeszczuk pisze:Ja też mam takie przyspieszanie nie ciągłe, ale w pewnym momencie wolniej przyspiesza i za chwilę znów mocniej.

Czujnik już vagowałem wcześniej więc u mnie coś innego. Ale nie ruszam już. przyzwyczaiłem się, czuć tylko przy mocnym bucie od małych obrotów.
mi dzisiaj gazownik powiedział że pewnie rozjeżdżają się mapy gazowa/benzynowa i kazał pojeździć na benzynie i jak wszystko wróci do normy to zapewne to.. No i tak jest, pojeździłem i jest ok. Kazał przyjechac żeby to sprawdzić dokładnie na kompie gazowym. Tylko czy to możliwe? Mam cały czas jeden błąd od sondy

Kaszeszczuk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 388
Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
Imię: Mi hał
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Kaszeszczuk » 22 sty 2012, 10:40

Ja u siebie bardziej obstawiam katalizatory przytkane bo jak ją kupiłem to nie miała gazu a tez wyczuwałem na PB moment gdzie wolniej przyspiesza.
A6 C5 2,4 v6, Peugeot 508 i powrót do Audi a6 c7:)

paput
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 293
Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Post autor: paput » 27 sty 2012, 20:04

Problem powrócił :( Panowie byłem u innego gazownika i na 100% wykluczył wadliwe działanie instalacji gazowej, powiedział że mapy są ok i żeby przyjrzeć się sondom oraz osprzętowi silnika. Powtarzają mi się błędy:

16514 P0130 O2 Sensor Circ.,Bank1-Sensor1 Malfunction

17537 P1129 Long Term Fuel Trim mult.,Bank2 System too Rich

nie wiem co robić, dzisiaj robiłęm jeszcze logi sond, zaraz wrzuce

paput
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 293
Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Post autor: paput » 27 sty 2012, 21:13

logi sond na biegu jałowym oraz przy 3 tys obr
http://vaglog.rtnet.pl/raffalino1_70252.html
dobrze pracuja?

Kaszeszczuk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 388
Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
Imię: Mi hał
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Kaszeszczuk » 28 sty 2012, 11:20

Widać, że sondy coś tam pracują. Może lepiej vag scope daj będzie lepiej widać jak pracują sondy.


A sprawdzałeś czujnik temperatury płynu chłodniczego jak działa?
A6 C5 2,4 v6, Peugeot 508 i powrót do Audi a6 c7:)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga