Forum Audi A6 Klub Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 

 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

felgi audi a6 audi a6 sklep audi a6 radio regeneracja xenonów reklama forum a6 Tarcze, hamulce LED
Sklep alufelgiExpress Parts Motostacja.pl Hustla Online Regeneracja HC AZ Auto Serwis Pompy olejowe Układ hamulcowy Sklepledowy.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[A6 C5 2.5TDI] Błąd silnikia TCU 2.5TDI  
Autor Wiadomość
krteam 
Nowy


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 14
Skąd: Cz-wa
Wysłany: 2010-07-12, 21:56   [A6 C5 2.5TDI] Błąd silnikia TCU 2.5TDI

Witam!

Mam taki mały problem zakupiłem wczoraj auto i moim zdaniem nie ma takich osiągów jak powinien mieć, po podpięciu pod kompa jest błąd silnika a dokładniej:
18034 - Powertrain Data Bus: Missing Message from TCU
P1626 - 35-10--- intermittent

Wdzięczny byłbym za każdą pomoc.
A pro po silniki nie kopci nie ma problemów z odpalanie i równo pracuje zastanawiam się gdzie leży problem ;/

Pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony przez krteam 2010-07-15, 12:01, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
krzycho0110 
Nawiedzacz



Model: Allroad C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.7T BEL 254KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Krzychu
Pomógł: 7 razy
Wiek: 36
Dołączył: 27 Wrz 2008
Posty: 305
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2010-07-13, 09:21   Re: Pomocy 2.5TDI błąd TCU

18034 - Powertrain Data Bus: Missing Message from TCU
P1626 - 35-10--- intermittent

18034- Can bus data, TCM - brak sygnału z automatycznej skrzyni biegów AT,taki błąd wyswietla wg specyfikacji ,nie miałem z takim błędem do czynienia ,ale możesz podjechać na kanał ,ściągnąć plastiki osłaniające skrzynie i popatrzeć na kostki z przewodami ,popatrzeć przeczyścić ,może akurat ....
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
krteam 
Nowy


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 14
Skąd: Cz-wa
Wysłany: 2010-07-13, 13:26   

A więc skrzynie mam manualną, co do nagłówków sterowników dzisiaj od razu napisze jak tylko wrócę do domu. Zastanawia mnie najbardziej gdzie leży przyczyna słabych osiągów ponieważ turbina jak i pompa była robiona w ubiegłym roku :roll:

Dzisiaj postaram się także zrobić logi, Tylko pierw muszę się nauczyć jak je zrobić :-)

[ Dodano: 2010-07-13, 16:18 ]
A więc skrzynia DQS
Reszta kodów:
XOA BOA C6U GOK H7A J1G
H5V Q1A 1BA 1AJ 1G3 2PQ
1N1 5RQ SSL T6T OJL 3S1
4UE OYG OG1 8UC 8GL
8RE 1KD 1LB 3FA

110KW/ EG2 M65

Takie coś znalazłem na nalepce
 
 
krzycho0110 
Nawiedzacz



Model: Allroad C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.7T BEL 254KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Krzychu
Pomógł: 7 razy
Wiek: 36
Dołączył: 27 Wrz 2008
Posty: 305
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2010-07-13, 16:33   

DQS to skrzynia manualna więc skrzynia-wklejka zgadza sie :-)

Jak zrobisz logi to na 100% będziesz wiedział co mu dolega.....
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
krteam 
Nowy


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 14
Skąd: Cz-wa
Wysłany: 2010-07-13, 21:58   

Chłopaki jakieś logi porobiłem z góry sorry jeżeli są nie tak ale jestem na etapie poznawania vaga. Jutro postaram się zrobić lepsze według instrukcji :-)
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/krteam_17375.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/krteam_17376.html
Grupy: 001,001,001 - http://vaglog.rtnet.pl/krteam_17377.html
Grupy: 003,003 - http://vaglog.rtnet.pl/krteam_17378.html
Grupy: 004,004 - http://vaglog.rtnet.pl/krteam_17379.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/krteam_17380.html
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/krteam_17381.html
Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/krteam_17382.html
 
 
krteam 
Nowy


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 14
Skąd: Cz-wa
Wysłany: 2010-07-14, 08:39   

Hey,
Czytałem, że zawór N75 można wyczyścić tylko na ile jest to zdatne i bezpieczne bo jeżeli w ogóle nie pomaga to może zainteresuje się zakupem nowego?
Tylko jakie jest wasze zdanie gdzie może być ból audi zawór czy bardziej grucha turba?


Dzięki wszystkim za pomoc.
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
krteam 
Nowy


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 14
Skąd: Cz-wa
Wysłany: 2010-07-14, 22:05   

Udało mi się coś takiego wymodzić :-D


Grupy: 004,004,004 - http://vaglog.rtnet.pl/nacker15_17555.html
Grupy: 001,001,001,001 - http://vaglog.rtnet.pl/nacker15_17556.html
Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/nacker15_17557.html
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/nacker15_17558.html
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/nacker15_17559.html
Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/nacker15_17560.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/nacker15_17561.html
Grupy: 011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/nacker15_17562.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/nacker15_17563.html
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/nacker15_17564.html
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/nacker15_17565.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/nacker15_17566.html
Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/nacker15_17567.html
Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/nacker15_17568.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/nacker15_17569.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/nacker15_17570.html
Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/nacker15_17571.html
Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/nacker15_17572.html
Grupy: 003,003,003 - http://vaglog.rtnet.pl/nacker15_17573.html
 
 
krteam 
Nowy


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 14
Skąd: Cz-wa
Wysłany: 2010-07-15, 16:09   

Dzięki za porady biorę się za robotę <ok> niestety zostaje tylko czyszczenie ponieważ nie mam możliwości podmienienia z innego auta.

?yczcie mi szczęścia heh :-D
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
krteam 
Nowy


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 14
Skąd: Cz-wa
Wysłany: 2010-07-16, 16:15   

Takie jeszcze jedno pytanie ponieważ wczoraj przyjrzałem się siłowniczkowi czy jak tam to nazwać który steruje turbawką i wygląda to tak jak się wkręca silnik na obroty to wypycha jednak gdy obroty stale się zwiększają siłwoniczek wraca tak to powinno wyglądać? :-)

A druga sprawa gdzie można nabyć spray doczyszczenia przepływki?
Sprężona powietrze już mam <ok>
 
 
krteam 
Nowy


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 14
Skąd: Cz-wa
Wysłany: 2010-07-18, 21:48   

Dzięki Piotruś za wszystkie porady, tylko męczy mnie ostatnie rzecz ponieważ udało mi się nabyć wszystkie niezbędne rzeczy do czyszczenia zaworków i teraz tak przepływomierz czyszczeni bezdotykowo crc+ sprężone powietrze ale już sam nie wiem jak to jest z zaworkami n18 i n75 mogę je rozebrać czy także bezdotykowo??
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
krteam 
Nowy


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 14
Skąd: Cz-wa
Wysłany: 2010-07-19, 22:11   

A więc tak przepływka wyczyszczona zaworki n18 i n75 także i dalej to samo..... :-( :-(
Samochód od około 2100 zaczyna fajnie iść po 2500 przestaje i znów od 3000 w miarę zaczyna ożywać i po chwili to samo...

Już sam nie wiem co może być...
Zastanawiałem się już czy przypadkiem nie miałem zmienionego kompa od jakiegoś innego modelu ze skrzynią automatyczną i tu też ten dziwny błąd TCU? I może dlatego ma takie dziwne problemy z przyspieszaniem :-/
 
 
krteam 
Nowy


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 14
Skąd: Cz-wa
Wysłany: 2010-07-21, 10:13   

A więc dzisiaj jak tylko skończę pracę zastosuje się do twoich instrukcji, i wszystko wrzucę co trzeba. ;-)


Wielkie Dzięki Za Pomoc. <piwo>

[ Dodano: 2010-07-21, 19:49 ]
Więc udało mi się zebrać informacje ;-)
Jedyne co mnie zaniepokoiło to rosnące wartości podczas logowania EGR, coś chyba jest nie tak z tym ale lepiej sami oceńcie. A i foto poniżej kompa i to chyba jest od wersji Tip tronic :-/


Następnie logi:
Normalne:
http://vaglog.rtnet.pl/krteam_18123.html
http://vaglog.rtnet.pl/krteam_18124.html
http://vaglog.rtnet.pl/krteam_18125.html
http://vaglog.rtnet.pl/krteam_18126.html
http://vaglog.rtnet.pl/krteam_18127.html
http://vaglog.rtnet.pl/krteam_18128.html
http://vaglog.rtnet.pl/krteam_18129.html
http://vaglog.rtnet.pl/krteam_18130.html

Basic:
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/krteam_18131.html
Grupy: 003,004 - http://vaglog.rtnet.pl/krteam_18132.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/krteam_18133.html

Dynamiczne:

Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/krteam_18134.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/krteam_18135.html
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/krteam_18136.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/krteam_18137.html
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/krteam_18138.html
Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/krteam_18139.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/krteam_18140.html

[ Dodano: 2010-07-22, 15:15 ]
Macie może jakieś pomysły co do tego Kompa? :roll:
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
krteam 
Nowy


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 14
Skąd: Cz-wa
Wysłany: 2010-07-23, 10:26   

Szczerze mówiąc nawet nie wiem kto w Częstochowie jest wstanie mi to sprawdzić i zrobić :-/
Jednak mam takie pytanie jeżeli chciałbym wymienić kompa na 100% manuala, to co trzeba zmienić w kompie trzeba lutować jakieś układy czy zmieniać sumy kontrolne??
 
 
krteam 
Nowy


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 14
Skąd: Cz-wa
Wysłany: 2010-07-23, 12:27   

To może jednak kupie kompa?
I sam go wymienie?
Tylko musiałbym znaleźć na forum jakieś info co do tego immo, może to będzie lepsze rozwiązanie niż wymiana softa?

[ Dodano: 2010-08-06, 15:40 ]
Chłopaki udało się doprowadzić moje audi do stanu używalności.
Gdy czekałem na Tuner który miał mi zmienić softa w ECU trafiłem na temat kodowania ECU.
Zaciekawiło mnie to, w moim aucie o ile dobrze pamiętam ostatnia cyferka kodowania była 1 ja zmieniłem na 2 i co Eureka nie to auto. Teraz można powiedzieć, że ten samochód jedzie. Najprawdopodobniej miałem kodowanie ustawione na automata przestawiłem na manuala i jest bajka <ok> <ok> <ok> <piwo> :lol: :mrgreen:
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
kamilo021 
Nowy



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ACK
Wiek: 28
Dołączył: 11 Lut 2013
Posty: 26
Skąd: Lubartów
Wysłany: 2013-02-22, 15:49   

Witam, kupiłem niedawno samochód, sprawdzałem go Vagiem i pokazuje dwa błędy 18034 cos ze skrzynią i 16538 coś z sondami?? wiecie moze cos dokładniej na temat tych błędów??
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: