Witam.
Silnik w mojej dziecinie coraz gorzej pracował.
Postanowiłem zaglądnąć pod głowice. Okazało sie że są 'potworne' wżery w gniazdach zaworów i głowicy. Głowica została wyspawana i szlifowana, gniazda dotarte do zaworów.
Kolejnym krokiem było ściągnięcie miski olejwej. Zauważyłem iż mam boczne luzy pomiędzy korbowodem a wałem:
a po wyciągnięciu panewki i wał wygląda następująco:
Pytanie brzmi, jak w temacie oraz czy po uszczelnieniu głowicy należy wymieniać pierścienie na tłokach. Prosze o pomoc.
Pozdrawiam
[AAT 2,5 115 KM] Czy panewki, tłoki oraz korbowód do wymiany
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 16
- Rejestracja: 11 paź 2008, 17:59
- Lokalizacja: Nowy Sącz
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 38
- Rejestracja: 17 kwie 2008, 21:18
- Lokalizacja: Police
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 16
- Rejestracja: 11 paź 2008, 17:59
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Przepraszam ze tak długo nie odpowiadałem ale nie miałem kiedy.
Olej lany do silnika to Midland 10W40, obecnie zmieniłem na Mobil.
Zrezygnowałem z panewek i pierścieni. Tak jak kolega wyżej pisał, jak wymiana panewek to i wał do szlifowania, nowe pierścienie itp. a wszystko wiąze sie z kosztami... sprawdziłem pierścienie na pierwszym tłoku z którego były panewki wg kilku mechaników nie było sensu w interwence do korbowodu. Złożyłem głowice, ustawiłem rozrząd (na 'oko' tj miałem problem z pompą, bo ustawienie korbowodu do wałka jest bajecznie proste), i jak narazie nie mam powodów do narzekania. Zrobiłem przez weekend 600km i jestem zadowolony. Tylko jest jedem problem, nie mooge połączyc sie z komputerm. Chciałem sprawdzić kont wtrysku i dawke paliwa... i za żadne skarby nie moge. Czytałe kilka pastów na te tematy ale żadem sposób nie skutkóje. Pozdrawiam
Olej lany do silnika to Midland 10W40, obecnie zmieniłem na Mobil.
Zrezygnowałem z panewek i pierścieni. Tak jak kolega wyżej pisał, jak wymiana panewek to i wał do szlifowania, nowe pierścienie itp. a wszystko wiąze sie z kosztami... sprawdziłem pierścienie na pierwszym tłoku z którego były panewki wg kilku mechaników nie było sensu w interwence do korbowodu. Złożyłem głowice, ustawiłem rozrząd (na 'oko' tj miałem problem z pompą, bo ustawienie korbowodu do wałka jest bajecznie proste), i jak narazie nie mam powodów do narzekania. Zrobiłem przez weekend 600km i jestem zadowolony. Tylko jest jedem problem, nie mooge połączyc sie z komputerm. Chciałem sprawdzić kont wtrysku i dawke paliwa... i za żadne skarby nie moge. Czytałe kilka pastów na te tematy ale żadem sposób nie skutkóje. Pozdrawiam
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga