[A6 c5] tarcze hamulcowe
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 201
- Rejestracja: 17 lip 2008, 16:53
- Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
[A6 c5] tarcze hamulcowe
Przyszedl cza na wymiane tarcz. Czy ktos moze polecic jakies konkretne tarcze? Oczywiscie w rozsadnej cenie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 72
- Rejestracja: 21 lut 2008, 22:00
- Lokalizacja: Szczecin
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 201
- Rejestracja: 17 lip 2008, 16:53
- Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
Oooo dzieki
[ Dodano: 2008-08-28, 17:29 ]
No to zamowiony komplet ATE na wszystkie kola. Cena - 660zl (tarcze + klocki). W sobote montuje i sie zobaczy co z tego bedzie
[ Dodano: 2008-08-30, 22:37 ]
No to dzisiaj zalozylem nowe tarcze i klocki ATE. Nawet nie dotarte jeszcze hamuja lepiej niz to co mialem wczesniej. Zobaczymy co bedzie jak sie dotra
[ Dodano: 2008-09-10, 22:18 ]
No to przejechane 1000km wiec chyba sa juz dotarte. Hamuja calkiem ok ale te klocki maja jeden minus: _bardzo_ brudza felge. Po tym dystansie mam ja doslownie czarna. (moze to od tej farby ktora byla pokryta tarcza... sie okaza jak umyje i znowu pojezdze)
[ Dodano: 2008-08-28, 17:29 ]
No to zamowiony komplet ATE na wszystkie kola. Cena - 660zl (tarcze + klocki). W sobote montuje i sie zobaczy co z tego bedzie
[ Dodano: 2008-08-30, 22:37 ]
No to dzisiaj zalozylem nowe tarcze i klocki ATE. Nawet nie dotarte jeszcze hamuja lepiej niz to co mialem wczesniej. Zobaczymy co bedzie jak sie dotra
[ Dodano: 2008-09-10, 22:18 ]
No to przejechane 1000km wiec chyba sa juz dotarte. Hamuja calkiem ok ale te klocki maja jeden minus: _bardzo_ brudza felge. Po tym dystansie mam ja doslownie czarna. (moze to od tej farby ktora byla pokryta tarcza... sie okaza jak umyje i znowu pojezdze)
a tak właściwie to kiedy w aucie zapala się jakaś kontrolka odnośnie tarcz lub klocków że są już do wymiany?? kiedyś jak miałem słaby aku to czasem przy odpalaniu mi piszczało na fis coś od hamulców ale potem założyłem nowy i już tego nie mam.
ale teraz gdy auto postoi parę godzinek np gdy jestem w pracy i przejadę kawałek to podczas paru pierwszych przyhamowań coś strasznie mi szura. i tak się zastanawiam czy klocki się nie kończą przypadkiem.
na allegro znalazłem taki tam zestawik i nie wiem czy warto se tym głowę zawracać bo chciał bym też wizualnie coś zmienić ale nie ceną jakości i bezpieczeństwa bo małego szkraba wożę w aucie.
http://allegro.pl/sport-kit-audi-a4-a6- ... 26139.html
co sądzicie na ten temat??
ale teraz gdy auto postoi parę godzinek np gdy jestem w pracy i przejadę kawałek to podczas paru pierwszych przyhamowań coś strasznie mi szura. i tak się zastanawiam czy klocki się nie kończą przypadkiem.
na allegro znalazłem taki tam zestawik i nie wiem czy warto se tym głowę zawracać bo chciał bym też wizualnie coś zmienić ale nie ceną jakości i bezpieczeństwa bo małego szkraba wożę w aucie.
http://allegro.pl/sport-kit-audi-a4-a6- ... 26139.html
co sądzicie na ten temat??
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 469
- Rejestracja: 21 sie 2009, 22:31
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 170KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wrocław
Ale kotleta odgrzałeś .
Na FIS-ie zapala się tylko kontrolka o klockach. W klockach zatopiony jest przewód. Jak klocek jest już bardzo starty, to odsłania się przewód i zostaje przetarty (przerwany) przez tarczę. To powoduje wyświetlenie komunikatu o konieczności wymiany klocków.
No, chyba że ktoś założył "zwykłe" klocki i zwarł przewody we wtyczkach - wtedy nie będziesz miał żadnej sygnalizacji.
Jak coś ci szura, to prędzej tarcze możesz mieć już zjechane (zakładam, że nie masz tam innego, poważniejszego problemu).
Jak chcesz wymienić tarcze, to najpierw sprawdź, jaką masz średnicę. A swoją drogą - tarcze wentylowane to są dobre do 4,2 V8, a nie do 1,8T . Tobie takie ekstremalne nie są potrzebne - ale jak chcesz, to twoja sprawa. Jak chcesz coś zmienić, to np. pomaluj sobie zaciski na jakiś kolor.
Co do firmy nie wypowiadam się, bo nie słyszałem o niej. Ja wymieniłem na "cywilne" (zwykłe) ATE.
Na FIS-ie zapala się tylko kontrolka o klockach. W klockach zatopiony jest przewód. Jak klocek jest już bardzo starty, to odsłania się przewód i zostaje przetarty (przerwany) przez tarczę. To powoduje wyświetlenie komunikatu o konieczności wymiany klocków.
No, chyba że ktoś założył "zwykłe" klocki i zwarł przewody we wtyczkach - wtedy nie będziesz miał żadnej sygnalizacji.
Jak coś ci szura, to prędzej tarcze możesz mieć już zjechane (zakładam, że nie masz tam innego, poważniejszego problemu).
Jak chcesz wymienić tarcze, to najpierw sprawdź, jaką masz średnicę. A swoją drogą - tarcze wentylowane to są dobre do 4,2 V8, a nie do 1,8T . Tobie takie ekstremalne nie są potrzebne - ale jak chcesz, to twoja sprawa. Jak chcesz coś zmienić, to np. pomaluj sobie zaciski na jakiś kolor.
Co do firmy nie wypowiadam się, bo nie słyszałem o niej. Ja wymieniłem na "cywilne" (zwykłe) ATE.
Kogel-mogel FB
Fora to jest biwak.
Fora to jest biwak.
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
hamulce mam ok tylko przez to że robię małe przebiegi wyglądają trochę jak by się zastały.
a ostatnio polecono mi tarcze firmy mikoda. jest to polska firma i zbiera same pozytywne opinie.
http://mikoda.pl/
a ostatnio polecono mi tarcze firmy mikoda. jest to polska firma i zbiera same pozytywne opinie.
http://mikoda.pl/
Robert Ferrari czeka
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga