Witam!
Mam problem i bardzo proszę o jakieś wsparcie. Sprawa ma się następująco:
auto normalnie równo, bez żadnych problemów pracowało, zaparkowałem, za jakieś 30 minut chciałem odjechać i nagle... nie odpala. Nie mam pojęcia co może być problemem. Immobiliser normalnie się wyłącza. Silnik kręci ale nie łapie. Dzwoniłem do warsztatu i tam obstawiają pompę wtryskową. Jakie ktoś z Was ma zdanie na ten temat? Proszę o pomoc
Pozdrawiam!
[AFB 2,5 150 KM] nie odpala
- mateusz259
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 8
- Rejestracja: 05 cze 2010, 00:09
- Lokalizacja: Bogatynia/Zgorzelec
[AFB 2,5 150 KM] nie odpala
Ostatnio zmieniony 06 cze 2010, 00:29 przez mateusz259, łącznie zmieniany 1 raz.
- mateusz259
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 8
- Rejestracja: 05 cze 2010, 00:09
- Lokalizacja: Bogatynia/Zgorzelec
- mateusz259
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 8
- Rejestracja: 05 cze 2010, 00:09
- Lokalizacja: Bogatynia/Zgorzelec
Paliwo wylewało się spod nakrętek, nie było to specjalnie wielkie ciśnienie. Podłącze VAGa i zobaczę co pokarze. A na włoka nie chce, gdyż bądź co bądź ale to jednak jest na pasku.
@edit:
po podłączeniu VAGa wyskoczyły następujące błędy:
1318 sterownik pompy wtryskowej J399 uszkodzony
1318 magistrala CAN brak sygnału
1268 nastawnik objętości N146 uszkodzony
czujnik poziomu paliwa brak sygnału
Czyli jestem zmuszony wymienić sterownik pompy czy też może ten nastawnik objętości może być za to odpowiedzialny ? Lub któryś z pozostałych błędów?
@edit:
po podłączeniu VAGa wyskoczyły następujące błędy:
1318 sterownik pompy wtryskowej J399 uszkodzony
1318 magistrala CAN brak sygnału
1268 nastawnik objętości N146 uszkodzony
czujnik poziomu paliwa brak sygnału
Czyli jestem zmuszony wymienić sterownik pompy czy też może ten nastawnik objętości może być za to odpowiedzialny ? Lub któryś z pozostałych błędów?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 538
- Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
- Imię: Czarek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
Jesteś zmuszony oddać pompę do porządnego zakładu z porządnym stanowiskiem Bosch przewidzianym do tego rodzaju pomp.mateusz259 pisze:Czyli jestem zmuszony wymienić sterownik pompy czy też może ten nastawnik objętości może być za to odpowiedzialny
Nie wdawaj się w rzekomą naprawę sterownika, to jest karygodny błąd popełniany przez nas użytkowników VP.
Jak będziesz przeglądał forum to zobaczysz czym kończy się naprawa sterownika pompy przez nieodpowiednio wykwalifikowany zakład bez odpowiedniego sprzętu.
Pompa na stół Boscha i wtedy powiedzą co i jak z nią. Na dzień dzisiejszy tłok przestawiacza kąta wtrysku kosztuje ok 500-600pln, to tak dla orientacji.
- mateusz259
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 8
- Rejestracja: 05 cze 2010, 00:09
- Lokalizacja: Bogatynia/Zgorzelec
Dzięki wszystkim za rady, pompę odsyłam do http://www.dieseltechnika.pl/ . Po naprawie napiszę ile mnie to kosztowało i jakie są efekty.
Pozdrawiam
[ Dodano: 2010-06-09, 18:02 ]
Mam jeszcze jedno pytanie. Czy po wymianie założeniu naprawionej pompy będę musiał ustawiać jakieś dawki rozruchowe itp. ? Czy po prostu montuję i hula?
[ Dodano: 2010-06-27, 23:39 ]
Naprawa kosztowała 1900 zł + koszty przesyłki. Powiem że się opłacało, gdyż teraz mam sprawne auto chodzi o niebo lepiej i do tego jeszcze gwarancja. Co prawda portfel szczuplejszy ale coś za coś. Dziękuję za rady.
Pozdrawiam
[ Dodano: 2010-06-09, 18:02 ]
Mam jeszcze jedno pytanie. Czy po wymianie założeniu naprawionej pompy będę musiał ustawiać jakieś dawki rozruchowe itp. ? Czy po prostu montuję i hula?
[ Dodano: 2010-06-27, 23:39 ]
Naprawa kosztowała 1900 zł + koszty przesyłki. Powiem że się opłacało, gdyż teraz mam sprawne auto chodzi o niebo lepiej i do tego jeszcze gwarancja. Co prawda portfel szczuplejszy ale coś za coś. Dziękuję za rady.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga