Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5 2.5] ucieka płyn chłodniczy

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
DonVip
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 324
Rejestracja: 20 mar 2008, 12:41
Lokalizacja: Gdynia

[A6 C5 2.5] ucieka płyn chłodniczy

Post autor: DonVip » 16 lip 2008, 00:37

tak jak w temacie tylko ze nie mam zadnych sladow pod spodem zadnej kaluzy silnik ma olej czysty a co 2 - 3 dzien dolewam caly zbiornik
co to moze byc :?: :?:
przedewszyskim gdzie ucieka :?: :shock:
Ostatnio zmieniony 09 sie 2008, 22:50 przez DonVip, łącznie zmieniany 1 raz.

Tomek-Szczecin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 72
Rejestracja: 21 lut 2008, 22:00
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Tomek-Szczecin » 16 lip 2008, 21:16

Witam, sprawdz - po prwej stronie kadłuba jest króciec do wypuszczania płynu chłodzącego. jego wspornik jest skrecony śrubami łączącymi miski olejowe i docskany do kadłuba śrubami od podpory silnika. Tam często występuje tzw. pocenie się płynu i jego powolny ubytek.
Pozdr.

Huan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 211
Rejestracja: 13 mar 2008, 13:27
Lokalizacja: Londyn/Tunbridge W.

Post autor: Huan » 17 lip 2008, 08:22

U mnie to byla pompa wody...plastykowe kolo podajace wode peklo i woda uciekla na amen...
Ty wyprzedzasz, ja sie delektuje...
Obrazek

Awatar użytkownika
DonVip
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 324
Rejestracja: 20 mar 2008, 12:41
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: DonVip » 18 lip 2008, 01:02

Tomek-Szczecin pisze:Witam, sprawdz - po prwej stronie kadłuba jest króciec do wypuszczania płynu chłodzącego. jego wspornik jest skrecony śrubami łączącymi miski olejowe i docskany do kadłuba śrubami od podpory silnika. Tam często występuje tzw. pocenie się płynu i jego powolny ubytek.
Pozdr.
troche nie bardzo wiem gdzie to jest
a znowusz ubytek jest spory bo jak pisalem co 2 dni dolewam caly zbiornik

[ Dodano: 2008-07-18, 01:04 ]
Huan pisze:U mnie to byla pompa wody...plastykowe kolo podajace wode peklo i woda uciekla na amen...
tylko mi ucieka ale plam duzych nie zostawia a wsumie po takim ubytku co ja mam to powinna byc kaluza pod autem czy nie :?: :?:

Huan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 211
Rejestracja: 13 mar 2008, 13:27
Lokalizacja: Londyn/Tunbridge W.

Post autor: Huan » 18 lip 2008, 08:21

Niekoniecznie, mozesz wszystko wyrzucic w czasie jazdy. U mnie nic nie zauwazylem.
Ty wyprzedzasz, ja sie delektuje...
Obrazek

Awatar użytkownika
DonVip
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 324
Rejestracja: 20 mar 2008, 12:41
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: DonVip » 18 lip 2008, 17:54

no to trza sie klasc pod auto i zobaczyc :-D :-D

[ Dodano: 2008-08-09, 12:33 ]
jednak chyba to bedzie uszczelka glowicy :-( juz nie mialem zadnego pomyslu skad to cieknie umowilem sie z mechanikiem zeby zobaczyl i wten dzien co sie umowilem to sie stalo... :-(
jechalem sobie i podjechalem do skrzyzowania ktore bylo pod gorke czekalem az auto przejedzie i moja kolej
ja noga ze sprzegla i zgasl (pomyslalem ze stal na gorce i malo wachy ale rezerwa sie jeszcze nie palila) no to ze wzgledu ze byl na gorce a ja sam to na jedynke i na rozruszniku odjechalem na pobocze i krece zeby odpalic to obroty skakaly od 0 do 700 i nie mogl sie wkrecic a za mna chmura bialego z domieszka szarego dymu i koniec juz nie odpalil :cry: sprawdzalem olej zadnych sladow mieszania sie z plynem a w zbiorniku z plynem zadnych sladow mieszania sie z olejem wiec tak dokonca nie wiem czy to uszczelka wydaje mi sie ze tak na 78% :-(
teraz szukam w 3city dobrego goscia ktory robi V6 albo przynajmniej zdiagnozuje bo moj mechanik powiedzial ze sie nie podejmie :-(
ogolnie to na dzien dzisiejszy zalamka auto stoi i nawet nie mam komu go przekazac :-(

macieja910

Post autor: macieja910 » 09 sie 2008, 23:11

DonVip i juz temat masz odswiezony ;-)

Awatar użytkownika
kylo99
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 991
Rejestracja: 23 sty 2008, 15:55
Imię: Adam
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ipswich UK & Lublin PL
Kontakt:

Post autor: kylo99 » 11 sie 2008, 17:15

sprobuj wypompowac cala zawartosc zbiornika paliwa kupic diesla kilka litrow najlepiej shell v-power i wlej i krec az zaskoczy mozliwe ze paliwo do dupy jesli bialy z szaro-czarnym dymen,ja mialem to samo po zatankowaniu benzyny do mego 1.9.
czasem jest tez tak jak ktos ci wsypie cukru do baku ---tak słyszalem.

Awatar użytkownika
DonVip
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 324
Rejestracja: 20 mar 2008, 12:41
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: DonVip » 11 sie 2008, 23:21

no tak ale ja mam wlasnie lane v power diesel a jesli by mi cos do baku wlali to bym mial uszkodzenia na klapce wlewu bo ona z centralnym sie zamyka
Audi Back On Track :)

marini2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 30 cze 2008, 23:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: marini2 » 12 sie 2008, 18:27

Napewno masz uszczelke uszkodzona. Mam podobny problem,z tym ze mi az tyle plynu nie ubywa i odpala normalnie. Dodatkowo moj silnik klekocze. W przyszlym tygodnu dopiero go odstawiam bo kolejka do mechanika i wtedy bede wszystko wiedzial. Plyn wywalalo mi w czasie jazdy. Uszczelka jest uszkodzona,rosnie cisnienie w ukladzie chlodzenia i wywala plyn ÂŁatwo to mozna sprawdzic - slyszalem ze waz od ukladu chlodzenia nie moze byc sztywny. Jesli jest to dostaje sie cisnienie z tloka, wiec uszczelka jest uszkodzona.

Awatar użytkownika
DonVip
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 324
Rejestracja: 20 mar 2008, 12:41
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: DonVip » 15 sie 2008, 01:21

jednak pompa wody ciekla tutaj jest wszystko opisane

gagi3
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 81
Rejestracja: 10 kwie 2016, 23:19
Lokalizacja: polska

Post autor: gagi3 » 02 wrz 2018, 07:15

Tomek-Szczecin pisze:Witam, sprawdz - po prwej stronie kadłuba jest króciec do wypuszczania płynu chłodzącego. jego wspornik jest skrecony śrubami łączącymi miski olejowe i docskany do kadłuba śrubami od podpory silnika. Tam często występuje tzw. pocenie się płynu i jego powolny ubytek.
Pozdr.
A masz jakis pomysl porade jak to uszczelnic? Bo ja tak wlasnie mam
Przewaga dzięki technologi

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga