Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C6] Ubywa płyn chłodniczy w zbiorniczku

Silniki wysokoprężne
Wasil
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 13 lut 2010, 11:10
Lokalizacja: Plock

[A6 C6] Ubywa płyn chłodniczy w zbiorniczku

Post autor: Wasil » 06 maja 2010, 19:30

Witam mam problem ubywa mi płyn chłodniczy w zbiorniczku nie mam żadnych śladów wycieku.Bylem z tym w serwisie powiedzieli ze wycieku nie ma ze może to byc albo chłodniczka recyrkulacji spalin albo głowica tego dnia zamkneli mi obieg tej chlodniczki recyrkulacji spalin i powiedzieli zebym przyjechal po 1000 km do nich jesli ubywa to znaczy ze glowica do wymiany a niestety ubywa :( ja mam wątpliwosci co do tej glowicy bo samochod mi nie dymi nie mam mazi na korku od oleju nie traci mocy ma stala temperature 90 stopni wezyk wcisnie sie za pomoca dwoch palcy no i samochod ma przejechane tylko 55 tys km .Powiedzcie co to moze byc jakie macie jeszcze pomysly bo nie chce zakladac najgorszego

Awatar użytkownika
Malik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 29
Rejestracja: 07 kwie 2008, 13:06
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Malik » 07 maja 2010, 10:42

Wasil, nie chce Cie dolowac, ale to raczej prawda. Zazwyczaj moze pojawic sie dodatkowo gdzies nieszczelnosc na przewodach. Ubywanie plynu to zazwyczaj wlasnie te dwa powody.
Jesli Cie to pocieszy to glowica jak na C6 to nie jest stosunkowo duzy wydatek... Mysle ze jest szansa zamknac sie w 6-7tys zl... To jest urok silnikow 2.0tdi. Ja na pewno nigdy wiecej nie spojrze na ta konstrukcje.
Co do dodatkowych objawow to poprostu czasami ich nie ma. Jedyny objaw, ktory najczesciej wystapi, to jak postawisz samochod na dluzszy czas, to (zaleznie od tego gdzie masz nieszczelnosci i jakie bedzie polozenie tloka) mozesz miec problem tak jakby z przekreceniem silnika. Rozrusznik kreci, ale silnik staje. To trwa doslownie sekunde ale to czesto wystepuje.

Dodatkowo podpowiem ze mozesz sobie przetestowac uklad na szczelnosc lub sprawdzic zawartosc CO2 w spalinach (na zimnym silniku). To daje jakies naswietlenie sytuacji, ale nie wiem czy jest sens. Tez obstawialbym glowice.

Awatar użytkownika
Adam162416
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 23 lip 2009, 18:21
Lokalizacja: Złotów

Post autor: Adam162416 » 11 lip 2010, 18:53

JA też robiłem głowice przy 150 tyś. i miałem takie objawy. Ubywający płyn chłodniczy, maź na korku i problem z odpaleniem- właśnie takie zacinanie się silnika. Głowice kupiłem używaną w polsce, a silnik mi robił niemiec. Kosztowało mnie to- 4000 zł.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga