[A6 C6] Ubywa płyn chłodniczy w zbiorniczku
[A6 C6] Ubywa płyn chłodniczy w zbiorniczku
Witam mam problem ubywa mi płyn chłodniczy w zbiorniczku nie mam żadnych śladów wycieku.Bylem z tym w serwisie powiedzieli ze wycieku nie ma ze może to byc albo chłodniczka recyrkulacji spalin albo głowica tego dnia zamkneli mi obieg tej chlodniczki recyrkulacji spalin i powiedzieli zebym przyjechal po 1000 km do nich jesli ubywa to znaczy ze glowica do wymiany a niestety ubywa ja mam wątpliwosci co do tej glowicy bo samochod mi nie dymi nie mam mazi na korku od oleju nie traci mocy ma stala temperature 90 stopni wezyk wcisnie sie za pomoca dwoch palcy no i samochod ma przejechane tylko 55 tys km .Powiedzcie co to moze byc jakie macie jeszcze pomysly bo nie chce zakladac najgorszego
Wasil, nie chce Cie dolowac, ale to raczej prawda. Zazwyczaj moze pojawic sie dodatkowo gdzies nieszczelnosc na przewodach. Ubywanie plynu to zazwyczaj wlasnie te dwa powody.
Jesli Cie to pocieszy to glowica jak na C6 to nie jest stosunkowo duzy wydatek... Mysle ze jest szansa zamknac sie w 6-7tys zl... To jest urok silnikow 2.0tdi. Ja na pewno nigdy wiecej nie spojrze na ta konstrukcje.
Co do dodatkowych objawow to poprostu czasami ich nie ma. Jedyny objaw, ktory najczesciej wystapi, to jak postawisz samochod na dluzszy czas, to (zaleznie od tego gdzie masz nieszczelnosci i jakie bedzie polozenie tloka) mozesz miec problem tak jakby z przekreceniem silnika. Rozrusznik kreci, ale silnik staje. To trwa doslownie sekunde ale to czesto wystepuje.
Dodatkowo podpowiem ze mozesz sobie przetestowac uklad na szczelnosc lub sprawdzic zawartosc CO2 w spalinach (na zimnym silniku). To daje jakies naswietlenie sytuacji, ale nie wiem czy jest sens. Tez obstawialbym glowice.
Jesli Cie to pocieszy to glowica jak na C6 to nie jest stosunkowo duzy wydatek... Mysle ze jest szansa zamknac sie w 6-7tys zl... To jest urok silnikow 2.0tdi. Ja na pewno nigdy wiecej nie spojrze na ta konstrukcje.
Co do dodatkowych objawow to poprostu czasami ich nie ma. Jedyny objaw, ktory najczesciej wystapi, to jak postawisz samochod na dluzszy czas, to (zaleznie od tego gdzie masz nieszczelnosci i jakie bedzie polozenie tloka) mozesz miec problem tak jakby z przekreceniem silnika. Rozrusznik kreci, ale silnik staje. To trwa doslownie sekunde ale to czesto wystepuje.
Dodatkowo podpowiem ze mozesz sobie przetestowac uklad na szczelnosc lub sprawdzic zawartosc CO2 w spalinach (na zimnym silniku). To daje jakies naswietlenie sytuacji, ale nie wiem czy jest sens. Tez obstawialbym glowice.
- Adam162416
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 23 lip 2009, 18:21
- Lokalizacja: Złotów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga