[A6 C5 2.5 TDI]brak mocy odnowienie tematu
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 35
- Rejestracja: 01 lut 2010, 21:54
- Lokalizacja: Warszawa
[A6 C5 2.5 TDI]brak mocy odnowienie tematu
Witam dziś po szybszym starcie (ciepły silnik) czyli pierwszy bieg jakieś 3tyś obrotów, drugi bieg 3.8 tyś obrotów, trzeci bieg i ostre hamowanie bo jakiś będzwał wyskoczył mi z bocznej drogi auto straciło moc. Kręci się do 3tyś obrotów na postoju a w jeździe ciężko je rozpędzić a i jakby trochę głośniej chodziło i nie ma już tego odczucia że włącza się turbina. Cały czas równo ciągnie jak maluch:-? Na niedomiar złego musiałem przejechać jakieś 10km do domu i pod koniec trasy zapaliła się kontrolka od ESP. Po zgaszeniu silnika i ponownym zapaleniu zgasła na kilka min i ponownie się zapaliła. Jeśli ktoś miał taki problem to proszę o podpowiedz. Audi A6 C5 2.5TDI 163Km 2003 rok
Ostatnio zmieniony 30 kwie 2010, 10:56 przez przemekjaw, łącznie zmieniany 3 razy.
- Mayhem
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 262
- Rejestracja: 16 kwie 2010, 19:46
- Lokalizacja: Szczecin / Świdwin
Re: A6 C5 2.5 TDI brak mocy wkręca się do 3 tyś.
Podpiąć vaga proszę, inaczej to możemy sobie pogadać. Jak z dynamiką wcześniej ?przemekjaw pisze:Witam dziś po szybszym starcie (ciepły silnik) czyli pierwszy bieg jakieś 3tyś obrotów, drugi bieg 3.8 tyś obrotów, trzeci bieg i ostre hamowanie bo jakiś będzwał wyskoczył mi z bocznej drogi auto straciło moc. Kręci się do 3tyś obrotów na postoju a w jeździe ciężko je rozpędzić a i jakby trochę głośniej chodziło i nie ma już tego odczucia że włącza się turbina. Cały czas równo ciągnie jak maluch:-? Na niedomiar złego musiałem przejechać jakieś 10km do domu i pod koniec trasy zapaliła się kontrolka od ESP. Po zgaszeniu silnika i ponownym zapaleniu zgasła na kilka min i ponownie się zapaliła. Jeśli ktoś miał taki problem to proszę o podpowiedz. Audi A6 C5 2.5TDI 163Km 2003 rok
CCCO AUDI A6 C5 1.9 TDI AFN 110 KM ;
* Climatronic, 4x Airbag, 2x heated and electric seats, Xenon lights *+ Alloys wheels 18" 225/40 *
+ tempomat
^ Szybkiego powrotu do zdrowia Robert ^ Fan F1
* Climatronic, 4x Airbag, 2x heated and electric seats, Xenon lights *+ Alloys wheels 18" 225/40 *
+ tempomat
^ Szybkiego powrotu do zdrowia Robert ^ Fan F1
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 35
- Rejestracja: 01 lut 2010, 21:54
- Lokalizacja: Warszawa
wcześniej było ok dziś podepnę vaga i wkleję odczyt
[ Dodano: 2010-04-21, 21:38 ]
Oto odczyt z vag-a :
VAG-COM Version: Release 311.2-N
1o9lo0m-n6r12p-o9ko4x-kkjahh-568f
Chassis Type: 4B - Audi A6 C5
Scan: 01,02,03,08,15,16,17,35,36,37,45,55,56
Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 8E0 907 401 P
Component: 2.5l/4VTEDC G000SG D14
Coding: 01012
Shop #: WSC 02325
00006059 130 106JC150_1.V79994900381
5 Faults Found:
01375 - Valves for Engine Mounting: Stage 1
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
01686 - Control Module for Cooling-Fan After-Run (J138)
31-00 - Open or Short to Ground
01282 - Intake Manifold Flap change-over Valve (N239)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
01265 - Exhaust Gas Recirculation Valve (N18)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
Readiness: N/A
Address 03 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 614 517 G
Component: ABS/ESP front 1728
Coding: 06355
Shop #: WSC 49441
1 Fault Found:
00526 - Brake Light Switch-F
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
Address 08 -------------------------------------------------------
Controller: Ăś4B 082 004
Note: Excessive Comm Errors
Skipping Address 15-Airbags
Address 16 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 907 487 F
Component: Lenkradelektronik D01
Coding: 01001
Shop #: WSC 02325
No fault code found.
Address 17 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 920 933 G
Component: KOMBI+WEGFAHRS. VDO D12
Coding: 00060
Shop #: WSC 19411
WAUZZZ4B93N081193 AUZ7Z0C2319212
No fault code found.
Address 35 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 962 258 L
Component: Zentralverriegelung D37
Coding: 06721
Shop #: WSC 02325
2 Faults Found:
01366 - Opened Due to Crash Signal
35-00 - -
00955 - Key 1
09-00 - Adaptation Limit Surpassed
Address 37 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 035 192 K
Component: RNS 4.2 H06 BNO 0102
No fault code found.
Address 56 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 035 192 K
Component: Radio BNO 0001
Coding: 00205
Shop #: WSC 15978
1 Fault Found:
65535 - Internal Control Module Memory Error
00-00 - -
End -------------------------------------------------------
Jeśli dobrze rozumiem to N75 i N18 to jakieś czujniki przy turbo sprężarce które praktycznie można samemu wymienić a reszta to o co chodzi bo z takim czymś się jeszcze nie spotkałem. I jeszcze jedno te czujniki n75 i n18 trzeba wymienić jak komputer pokazał?
[ Dodano: 2010-04-21, 21:38 ]
Oto odczyt z vag-a :
VAG-COM Version: Release 311.2-N
1o9lo0m-n6r12p-o9ko4x-kkjahh-568f
Chassis Type: 4B - Audi A6 C5
Scan: 01,02,03,08,15,16,17,35,36,37,45,55,56
Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 8E0 907 401 P
Component: 2.5l/4VTEDC G000SG D14
Coding: 01012
Shop #: WSC 02325
00006059 130 106JC150_1.V79994900381
5 Faults Found:
01375 - Valves for Engine Mounting: Stage 1
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
01686 - Control Module for Cooling-Fan After-Run (J138)
31-00 - Open or Short to Ground
01282 - Intake Manifold Flap change-over Valve (N239)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
01265 - Exhaust Gas Recirculation Valve (N18)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
Readiness: N/A
Address 03 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 614 517 G
Component: ABS/ESP front 1728
Coding: 06355
Shop #: WSC 49441
1 Fault Found:
00526 - Brake Light Switch-F
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
Address 08 -------------------------------------------------------
Controller: Ăś4B 082 004
Note: Excessive Comm Errors
Skipping Address 15-Airbags
Address 16 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 907 487 F
Component: Lenkradelektronik D01
Coding: 01001
Shop #: WSC 02325
No fault code found.
Address 17 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 920 933 G
Component: KOMBI+WEGFAHRS. VDO D12
Coding: 00060
Shop #: WSC 19411
WAUZZZ4B93N081193 AUZ7Z0C2319212
No fault code found.
Address 35 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 962 258 L
Component: Zentralverriegelung D37
Coding: 06721
Shop #: WSC 02325
2 Faults Found:
01366 - Opened Due to Crash Signal
35-00 - -
00955 - Key 1
09-00 - Adaptation Limit Surpassed
Address 37 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 035 192 K
Component: RNS 4.2 H06 BNO 0102
No fault code found.
Address 56 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 035 192 K
Component: Radio BNO 0001
Coding: 00205
Shop #: WSC 15978
1 Fault Found:
65535 - Internal Control Module Memory Error
00-00 - -
End -------------------------------------------------------
Jeśli dobrze rozumiem to N75 i N18 to jakieś czujniki przy turbo sprężarce które praktycznie można samemu wymienić a reszta to o co chodzi bo z takim czymś się jeszcze nie spotkałem. I jeszcze jedno te czujniki n75 i n18 trzeba wymienić jak komputer pokazał?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 538
- Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
- Imię: Czarek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
1375 - - - - - 055F Zawór regulacji twardości zawieszenia - silnik stopień 1 i 2
1686 - - - - - 0696 Uruchomienie silnika wentylatora chłodnicy - przekaźnik włączony
17690 P1282 451A elektrozawór dozowania paliwa) - otwarty obwód
1265 - - - - - 04F1 Elektrozawór recyrkulacji spalin EGR (N18) > przewody, elektrozawór EGR
1262 Elektrozawór ogran.ciśnienia doładowania. (Turbocharger wastegate regulating valve (TC)) (N75)
Ostatnio w identycznym silniku/roczniku na jeden z zaworów nie dochodziło napięcie i autko nieraz łapało muła. Jednak nie było tyle błędów. Teraz mechanik będzie starał się poszukać napięcia, gdzie ono jest.
Jeżeli wszystkie połączenia bedą ok to można wyciągnąć wspomniane zaworki i przedmuchać sprężareczką, może to coś da.
[ Dodano: 2010-04-22, 12:56 ]
Reszta błędów cholera wie...
1686 - - - - - 0696 Uruchomienie silnika wentylatora chłodnicy - przekaźnik włączony
17690 P1282 451A elektrozawór dozowania paliwa) - otwarty obwód
1265 - - - - - 04F1 Elektrozawór recyrkulacji spalin EGR (N18) > przewody, elektrozawór EGR
1262 Elektrozawór ogran.ciśnienia doładowania. (Turbocharger wastegate regulating valve (TC)) (N75)
Z tymi zaworkami to spokojnie , kosztują sporo. Znajdują się po lewej stronie nad filtrem paliwa 2 szt(n18 i n75) , dochodzą do nich wtyczki a u dołu plątanina wężyków i te proponuję najpierw sprawdzić, ich szczelniść, dobre osadzenie w gniazdach.przemekjaw pisze:Jeśli dobrze rozumiem to N75 i N18 to jakieś czujniki przy turbo sprężarce które praktycznie można samemu wymienić
Ostatnio w identycznym silniku/roczniku na jeden z zaworów nie dochodziło napięcie i autko nieraz łapało muła. Jednak nie było tyle błędów. Teraz mechanik będzie starał się poszukać napięcia, gdzie ono jest.
Jeżeli wszystkie połączenia bedą ok to można wyciągnąć wspomniane zaworki i przedmuchać sprężareczką, może to coś da.
[ Dodano: 2010-04-22, 12:56 ]
Reszta błędów cholera wie...
- Mayhem
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 262
- Rejestracja: 16 kwie 2010, 19:46
- Lokalizacja: Szczecin / Świdwin
Kasowałeś wszystkie błędy i robiłeś ponowny odczyt ? Zrób też logi dla pewności.przemekjaw pisze:
Jeśli dobrze rozumiem to N75 i N18 to jakieś czujniki przy turbo sprężarce które praktycznie można samemu wymienić a reszta to o co chodzi bo z takim czymś się jeszcze nie spotkałem. I jeszcze jedno te czujniki n75 i n18 trzeba wymienić jak komputer pokazał?
reszta kodów:
526 - Włacznik lampy STOP > przewody, włącznik lampy STOP
(mógł Ci paść włącznik świateł stopu - częsta usterka) więcej nie opisuje dopóki nie wykasujesz kodów bo kilka jest sporadycznych zważywszy że to pierwsze podłączenie vaga od czasu kiedy auto było w serwisie :?: to mogło się tego nazbierać więc wykonać ponowny odczyt wcześniej jeżdżąc + logi.
65535 - - - - - FFFF Uszkodzony sterownik ECM (ECU) a z radyjkiem wszystko ok ?
1366 - - - - - 0556 Otwarcie po sygnale zderzenia
955 - - - - - 03BB Klucz 1
CCCO AUDI A6 C5 1.9 TDI AFN 110 KM ;
* Climatronic, 4x Airbag, 2x heated and electric seats, Xenon lights *+ Alloys wheels 18" 225/40 *
+ tempomat
^ Szybkiego powrotu do zdrowia Robert ^ Fan F1
* Climatronic, 4x Airbag, 2x heated and electric seats, Xenon lights *+ Alloys wheels 18" 225/40 *
+ tempomat
^ Szybkiego powrotu do zdrowia Robert ^ Fan F1
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 35
- Rejestracja: 01 lut 2010, 21:54
- Lokalizacja: Warszawa
Kabelki sprawdziłem wszystko ok i nadal to samo, błędy kasowałem i pojawiały się od nowa. A co do tego dodatkowego zabezpieczenia to kilka miesięcy temu poprzedni właściciel samochodu założył jakiś konkretny alarm który wysyła SMS-y. Juto się dalej pobawię posprawdzam te bezpieczniki co mówicie i zdam relację co i jak
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 35
- Rejestracja: 01 lut 2010, 21:54
- Lokalizacja: Warszawa
Dzięki wielkie za pomoc. Dziś wymieniłem bezpiecznik 15A w ECU i wszystko śmiga jak na początku. Z jednej strony lepiej bo chociaż zorganizowałem sobie trochę czasu i przy okazji zrobiłem kila rzeczy w autku(czujnik w zamku, CB) :mrgreen: jeszcze raz dzięki
[ Dodano: 2010-04-30, 10:54 ]
panowie pojeździłem kilka dni i teraz znów to samo bezpiecznik się spalił założyłem drugi i też to samo. a teraz to już wogóle kaplica cały czas się pali bezpiecznik tylko dotknę styków gdzie może być problem jakieś zwarcie tylko gdzie ?
[ Dodano: 2010-04-30, 10:54 ]
panowie pojeździłem kilka dni i teraz znów to samo bezpiecznik się spalił założyłem drugi i też to samo. a teraz to już wogóle kaplica cały czas się pali bezpiecznik tylko dotknę styków gdzie może być problem jakieś zwarcie tylko gdzie ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 611
- Rejestracja: 20 cze 2009, 16:49
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Przemek,
zakladajac ze sprawdziles to, co napisal Ci 'Piotrus'.
prawdopodobnie ktorys z zaworkow (n18, n75, lub ten od klapy gaszacej - nigdy nie pamietam jak sie wabi) 'pobiera' za duzo pradu (lub ma zwarcie) i pali bezpiecznik.... Sprobuj odpiac klape + egr, ecu bedzie plakal ze ich nie ma, lecz mozesz to swobodnie zignorowac. Zobacz czy bezpiecznik nadal bedzie sie palil... - eliminujac zaworki mozna wskazac winowajce... i wymienic na nowy. Nie potrafie powiedziec czy te zaworki sie zacieraja/brudza (to na pewno), natomiast na tym bezpieczniku sa tylko one (nie jestem pewny tej informacji na 100%), wiec problem musi tkwic albo w kabelach do zaworkow, albo w samych zaworkach. Najdrozej, ale i najlatwiej jest je wymienic na nowe.
Oczywiscie nalezy rowniez sprawdzic czy nie ma gdzies na kabelkach zwarcia..... (nie potrafie ocenic prawdopodobienstwa) chocby po to aby nie ponosic kosztow (niestety nie tanich) zaworkow.
Jednoczesnie chcialbym zaznaczyc, ze caly powyzszy tekst jest przykladem mojej (wraz z kolega) walki z podobnym przypadkiem w AFB. Nie jestem elektrykiem ani mechanikiem (kolega tez nie), ale lubimy poeksperymentowac. Dodatkowo nie zalezalo nam (az tak bardzo) na samochodzie..... .
Pisze to poniewaz zdaje sobie sprawe, ze zabawa z 'pradem' moze sie skonczyc wygenerowaniem znacznie wiekszych kosztow niz wizyta u fachowcy - elektryka... musisz sam zdecydowac.
zakladajac ze sprawdziles to, co napisal Ci 'Piotrus'.
prawdopodobnie ktorys z zaworkow (n18, n75, lub ten od klapy gaszacej - nigdy nie pamietam jak sie wabi) 'pobiera' za duzo pradu (lub ma zwarcie) i pali bezpiecznik.... Sprobuj odpiac klape + egr, ecu bedzie plakal ze ich nie ma, lecz mozesz to swobodnie zignorowac. Zobacz czy bezpiecznik nadal bedzie sie palil... - eliminujac zaworki mozna wskazac winowajce... i wymienic na nowy. Nie potrafie powiedziec czy te zaworki sie zacieraja/brudza (to na pewno), natomiast na tym bezpieczniku sa tylko one (nie jestem pewny tej informacji na 100%), wiec problem musi tkwic albo w kabelach do zaworkow, albo w samych zaworkach. Najdrozej, ale i najlatwiej jest je wymienic na nowe.
Oczywiscie nalezy rowniez sprawdzic czy nie ma gdzies na kabelkach zwarcia..... (nie potrafie ocenic prawdopodobienstwa) chocby po to aby nie ponosic kosztow (niestety nie tanich) zaworkow.
Jednoczesnie chcialbym zaznaczyc, ze caly powyzszy tekst jest przykladem mojej (wraz z kolega) walki z podobnym przypadkiem w AFB. Nie jestem elektrykiem ani mechanikiem (kolega tez nie), ale lubimy poeksperymentowac. Dodatkowo nie zalezalo nam (az tak bardzo) na samochodzie..... .
Pisze to poniewaz zdaje sobie sprawe, ze zabawa z 'pradem' moze sie skonczyc wygenerowaniem znacznie wiekszych kosztow niz wizyta u fachowcy - elektryka... musisz sam zdecydowac.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 35
- Rejestracja: 01 lut 2010, 21:54
- Lokalizacja: Warszawa
Po paru godzinach zabawy rozszyfrowałem ten problem. Kabelek o czujnika poduszki silnika robił zwarcie. Zwyczajnie było coś tam kombinowane i kiepsko zabezpieczone ani cyny ani termokurczki i tu tkwił problem. Zrobiłem jak należy i teraz jest ok. Pozdrawiam i mam nadzieję że kiedyś komuś pomoże ten post 8-)
A więc...
Błędy z tego co pamiętam to były wszystkie zaworki N18 - N75 - czujniki załączenia STOP i sprzęgła - przepływomierz. Na wszystkich zwarcie z masą.
Poczytałem ten wątek i zajrzałem do puszki ECU. Rzeczywiście bezpiecznik był spalony (15A-mam tylko jeden taki mały w tej puszce). Wymieniłem bezpiecznik, samochód na postoju się normalnie wkręcał więc zażegnałem (tak mi się tylko wydawało) problem.
Musiałem szybko gdzieś skoczyć, wsiadłem w auto, zapaliłem i... no niestety to samo, więc wcale tak szybko nie wyszło. Czyli wiadomo juz teraz że to nie przypadek tylko gdzieś tam musi być zwarcie. Rozebrałem wszystko od początku. Do bezpiecznika ida 2 kable i bodajże jeden z nich ma kolor CZERWONO-BIAÂŁY. Kawałek za puszką rozchodzi się na bodajże 5 albo 6 cienkich kabelków czerwono białych. W tym miejscu robimy CIACH! (już słyszę głosy krytyki) i wtedy po kolei sprawdzamy który z kolegów kabelków jest winowajcą całego zamieszania. Ja sprawdzałem w ten sposób: 1 bieg, lewa noga na hamulcu, prawa na sprzęgle i powoli puszczałem ze sprzęgła.
Kabelki na 100% idą do: zaworów N75 - N18 - klapa gasząca (u mnie w BDG nie ma zaworu N239 tylko klapa sterowana jest przez silniczek krokowy) - przepływomierz - czujniki naciśnięcia STOP i sprzęgła - poduszka pod silnikiem po stronie pasażera i jeszcze jeden bliżej nie określony idacy w stronę skrzyni biegów (u mnie właśnie on powoduje zwarcie). Ja tego kabelka nie szukałem dalej bo z czasem było kiepsko a samochód jeździ ok. Dziś jak sytuacja pozwoli na warsztacie sprawdzę dokąd on idzie i zamieszcze jakies foty. Póki co mam nadzieje że pomogłem.
Pozdrawiam!
Błędy z tego co pamiętam to były wszystkie zaworki N18 - N75 - czujniki załączenia STOP i sprzęgła - przepływomierz. Na wszystkich zwarcie z masą.
Poczytałem ten wątek i zajrzałem do puszki ECU. Rzeczywiście bezpiecznik był spalony (15A-mam tylko jeden taki mały w tej puszce). Wymieniłem bezpiecznik, samochód na postoju się normalnie wkręcał więc zażegnałem (tak mi się tylko wydawało) problem.
Musiałem szybko gdzieś skoczyć, wsiadłem w auto, zapaliłem i... no niestety to samo, więc wcale tak szybko nie wyszło. Czyli wiadomo juz teraz że to nie przypadek tylko gdzieś tam musi być zwarcie. Rozebrałem wszystko od początku. Do bezpiecznika ida 2 kable i bodajże jeden z nich ma kolor CZERWONO-BIAÂŁY. Kawałek za puszką rozchodzi się na bodajże 5 albo 6 cienkich kabelków czerwono białych. W tym miejscu robimy CIACH! (już słyszę głosy krytyki) i wtedy po kolei sprawdzamy który z kolegów kabelków jest winowajcą całego zamieszania. Ja sprawdzałem w ten sposób: 1 bieg, lewa noga na hamulcu, prawa na sprzęgle i powoli puszczałem ze sprzęgła.
Kabelki na 100% idą do: zaworów N75 - N18 - klapa gasząca (u mnie w BDG nie ma zaworu N239 tylko klapa sterowana jest przez silniczek krokowy) - przepływomierz - czujniki naciśnięcia STOP i sprzęgła - poduszka pod silnikiem po stronie pasażera i jeszcze jeden bliżej nie określony idacy w stronę skrzyni biegów (u mnie właśnie on powoduje zwarcie). Ja tego kabelka nie szukałem dalej bo z czasem było kiepsko a samochód jeździ ok. Dziś jak sytuacja pozwoli na warsztacie sprawdzę dokąd on idzie i zamieszcze jakies foty. Póki co mam nadzieje że pomogłem.
Pozdrawiam!
- lachtom
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 97
- Rejestracja: 27 sie 2009, 22:58
- Lokalizacja: Łaziska Górne / Śląsk
brak mocy gdy ciepło
witam. Posiadam AFB 2,5 tdi 150 km. Ja mam trochę inny problem - no więc autko śmiga normalnie gdy na dworze jest w miarę zimno. Jak rozgrzeje się do 90 stopni idzie dalej tak samo. Takie jest moje odczucie gry rano wyjeżdżam do pracy. Całkiem inaczej to wygląda gdy z pracy wracam. Tzn ponad 30 stopni na dworze odpalam auto ruszam i jest minimalnie słabsze, gdy rozgrzeje się już konkretnie, autko nie jedzie- jakby miało ze 30 koni mniej i czasem na 2 lub 3 biegu zatrzymuje się na 2 tys obrotów i rozkręcanie go trwa dość długi moment następne biegi minimalnie szybciej. Autko ma odgłos jakbym jechał 180 a jadę jakieś 140:(. Byłem na kompie przed tym problemem błędów zero, w tym tygodniu jadę ponownie. Proszę o pomoc i propozycje.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga