Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 2,7 BT QUATTRO AVANT] hamulce hamulce

Wszystko co dotyczy ogólnie układu hamulcowego w tym ABS, nie przywiązane stricte do konkretnego modelu włącznie z innymi pojazdami.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
KONREY
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 14 lip 2009, 19:40
Lokalizacja: mława/arhus

[A6 2,7 BT QUATTRO AVANT] hamulce hamulce

Post autor: KONREY » 13 kwie 2010, 09:08

Witam ponownie wszystkich i jak zwykle to bywa prosze o pomoc fachowców.
Sprawa wyglada nastepujaco .
Noszę się z zamiarem wymiany a zarazem ulepszenia hamolców w mojej niuni a szczególnie po ostatniej akcji ostrego hamowania na autobanie w niemcowni z predkosci 210km gdy to pedał w podłoge a tu co ? chwile hamuje a dalej autko zaczyna z kadym metrem coracz słabiej hamowac kupa dymu z klockow czuje jak zaczynaja sie wrecz topic tarcze i klocki pedal wpada w podloge i dosłownie zostały centymetry od pocałunku z dupa tira :shock: . chwila grozy i odrazu decyzja- WYMIANA
Pytanie tu na co czyli jakie tarcze i klocki powiedzmy bez zbednych szaleństw ale i bez oszczędzania .Jeżdze niunia głownie na dalekich odcinkach i głownie autostradami a co idzie w parze i dość znaczne predkosci.
Dodam tu (dla nie wiedzacych ;-) )ze zestaw ori jest oczywiscie wiekszych wymiarow niż sandart ze słabszymi ciut jednostkami napędowymi .

Prosze o opinie i podpowiedzi .
było audi 100 C4 2,3
100 C4 2,6
A6 C4 2,8
100 C4 2,5 TDI
JEST A6 C5 2,7 BITURBOOOOOOOOO

rafal100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1105
Rejestracja: 12 gru 2009, 16:51
Imię: Tadeusz
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2014
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: głogów DGL
Kontakt:

Post autor: rafal100 » 13 kwie 2010, 16:39

czesc . a moze poprzedni własciciel podczas wymiany klocków postanowił zaoszczędzic i włożył jakies słabej jakosci klocki . z regóły wiadomo ze audi ma dobry system hamulcowy . moze wiec wystarczy założyc dobrej klasy klocki .

Awatar użytkownika
KONREY
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 14 lip 2009, 19:40
Lokalizacja: mława/arhus

Post autor: KONREY » 13 kwie 2010, 17:41

No tu mozesz miec kupe racji kolego .mam niunie okolo roku i jeszcze nie wymienialem klockow acz kolwiek juz nie za tego ich zoostalo . fakt jest tez ze juz wczesniesniej nawet jezdzac po miescie po kilku zachamowaniach i rozgrzaniu sie tarcz i klockow slably hample i to dosc szybko .
W zasadzie nigdy dotat w starszych modelach ale i z mniejsza iloscia konikow i nizszych predkosciach nie mialem tych problemow ale fakt jest ze zawsze stosowalem ori lub jedne z lepszych czesci.
Moze i tu jest problem faktycznie
tak czy siak to tarcze i tak do wymiany bo zuca juz je na boki i daje po kierownicy i pedale przy hamowaniu tak wiec komplet do wymiany i tak i tak .
Tylko pytanie czy ori czu cos lepszego?
było audi 100 C4 2,3
100 C4 2,6
A6 C4 2,8
100 C4 2,5 TDI
JEST A6 C5 2,7 BITURBOOOOOOOOO

rafal100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1105
Rejestracja: 12 gru 2009, 16:51
Imię: Tadeusz
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2014
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: głogów DGL
Kontakt:

Post autor: rafal100 » 15 kwie 2010, 21:19

moze tarcze są jescze dobre . jest na nich taki znak na obwodzie . wypukła kreska około 0,5 cm . jak sie tarcza wyciera to do tego znaku coraz mniej tarczy zostaje i znak ze wymiany czas nastąpił . ty mozesz mec zle wyważone koła . wtedy tez moze byc bicie na kierownice

Awatar użytkownika
KONREY
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 14 lip 2009, 19:40
Lokalizacja: mława/arhus

Post autor: KONREY » 16 kwie 2010, 08:28

witam .
nie no tarcze niby sa grobe ale widocznie sie pokrzywily i dlatego bije , co do kol to pare dni temu robilem zmiane na lato i jest wszystko ladnie wywazone zreszto wywazenie kol raczej niema nic do bicia kierownicy i pedalu podczas hamowania.
wiem ze napewno musze wymienic caly kaplet tylko zatanwiam sie czy na ori czy cos bardziej sportowego aby uzyzskac lepsze hamowanie.
było audi 100 C4 2,3
100 C4 2,6
A6 C4 2,8
100 C4 2,5 TDI
JEST A6 C5 2,7 BITURBOOOOOOOOO

Marker
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 09 gru 2009, 10:53
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: Marker » 16 kwie 2010, 16:08

ori hamulce napewno wystarczą, to są autostradowozy projektowane aby mogły śmigać z dużymi prędkościamy, twój obecny zestaw jest na coś chory i dlarego sie tak dzieje.

pozdrawiam
BDH quattro

szybkiace
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 11 cze 2009, 21:36
Lokalizacja: Tarnów

.

Post autor: szybkiace » 04 maja 2010, 21:22

Witam jak sie domyślam to masz 321mm tarcze tylko niewiadomo czy masz 2 czy 4 klocki an tarczy bo takie tez były. Z hamulcami jest tak że jak się oszczędzi to później są problemy, nasze wozy są cieżkie i szybko latają wiec hamulec musi być pierwsza klasa. Ja zwiedziony jakoscią marki kupiłem komplet Ate latam dużo do niemcowni wiec non top autostrada, tak po około 5 tysiącach tarcze się zwichrowały a nie jeżdżę jak szalony ale szybko. A cały zestaw nie był tani bo wyszedł ponad tysiąc złotych.Nauczony po kieszeni kupiłem orginały i to w Niemczech bo w Polsce to różnie bywa i znów jedna tarcza 130 euro ale tera można grzac pod 200 i hebel i tak w kółko. A jak ci mało to kup Taroxa napewno wystarczy lub EBC Pozdrawiam
Kto ma quattro ten rządzi
A tak jeździ
http://www.youtube.com/watch?v=0rKZFjiOkwQ

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólne”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga