Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C6] Brak wskazań poziomu paliwa

Elektryka
MaTyS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1889
Rejestracja: 11 sie 2009, 09:15
Imię: MaTyS
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Iława

Post autor: MaTyS » 28 lis 2014, 09:13

No to ja byłem w tym 1% bo u mnie był słaby styk przy wtyczce pływaka za kierowcą ;)

ArturA6

Post autor: ArturA6 » 03 gru 2014, 17:57

kamil666 pisze:Doczytaj kolego ten i inne tematy, ale na 99% problem tkwi na wtyczce która łączy pływak/wskaźnik i tą wtyczkę trzeba całkowicie wywalić - jest ona za pasażerem z tyłu (prawy tył), a przewody zlutować. Inna opcja to kupienie zestawu naprawczego w ASO.

Styk jest, ale kiepski stąd takie jazdy.
Niestety zestaw naprawczy nie jest sprzedawany w ASO jako element. Jest to tylko i wyłącznie rozwiązanie serwisowe, które stosują jak dostaną auto z takim problemem na warsztat. Swoją drogą ten ich zestaw naprawczy to pewnie nic innego jak przewód zakończony złączką, którą wpina się w stare połączenie.

kamil666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1197
Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: kamil666 » 03 gru 2014, 18:54

Nie wiem jak w aso, tam robiłem to z wymianą.
W getem jest dostępne za 86 zł, a jeśli on ma to aso też powinno mieć :) - http://www.getem.pl/index.php?szukaj_ka ... 5&x=16&y=6
nr części to 4f0298200b, jest to przewód z wtyczką i to się zgadza, jeśli ktoś nie chce takiego rozwiązania może pozbyć się wtyczki i przewody zalutować.

ArturA6

Post autor: ArturA6 » 19 gru 2014, 14:29

Dzięki Kolego za kolejną podpowiedź ;) Nie sądziłem, że można gdzieś to znaleźć, a szczególnie po informacji z ASO, że to ich rozwiązanie serwisowe. Ale jak wiadomo, nie sprzedają takich informacji, bo straciliby klienta, który mógłby sam to naprawić ;)

[ Dodano: 2014-12-03, 21:53 ]
Znalazłem fotki takiego zestawu naprawczego, gdyby ktoś miał ochotę sam "podłubać" ;)

Obrazek

[ Dodano: 2014-12-19, 14:29 ]
Dzisiaj udało mi się dobrać do złączek od czujników paliwa i profilaktycznie przeczyściłem wszystkie, ale główną przyczyną braku wskazań paliwa była wtyczka od czujnika G2 (za kierowcą). Wszystko zadziałało jak należy,ale po zatankowaniu do pełna nie pokazuje full, tylko ponad 3/4 baku. Czy przyczyną może być źle włożony ten dekielek za pasażerem?Bo wydaje mi się, że te bolce, które wchodzą w pompę nie znalazły się w swoich miejscach <mysli> Swoją drogą jakie jest ich zadanie? Mają stabilizować położenie pompy paliwa, a tym samym czujnika?

Obrazek

Awatar użytkownika
jacek_m
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 36
Rejestracja: 26 mar 2011, 13:38
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: jacek_m » 07 kwie 2015, 07:42

U mnie na zmiane raz nie bylo wskazania raz bylo ok. Spryskalem wtyczke i gniazdo pod tylna kanapa za fotelem pasażera srodkiem na poprawe przewodzenia pradu i jest Ok.

No niby ok bo teraz na komp nie pokazuje możliwego zasięgu mimo ze zbiornik jest pełny. Reszta danych ok.
A6 C7 2.8FSI Avant Multitronic
Suzuki Sixteen 150
Harley Davidson Dyna Street Bob FXDB'2015, Black Denim

wandaliss
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 77
Rejestracja: 27 maja 2015, 19:15
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: wandaliss » 22 lip 2015, 11:39

A czy problem pływaków / czujników dotyczy tez problemu ze wskazówka na pełym baku, ponieważ u mnie ostatnio pojawił się taki problem , miałem cos ponad połowe zbiornika , a bawiłem się i niestety aku padł , a wskazówka paliwa zaczęła wskazywać pełny bak :)
jak można za pomoca VAG K CAN COMMANDER sprawdzić te czujniki ?

Awatar użytkownika
Abster
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 155
Rejestracja: 09 sie 2012, 22:27
Imię: Abster
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Abster » 22 lip 2015, 20:47

A może po rozładowaniu aku znikneły kodowania i został zakodowany napęd FWD zamiast quattro
coolmen77 pisze:przy zakodowanym FWD wskazania paliwa byłyby dwa razy większe niż ma w zbiorniku
Oryginalna pełna opcja S-Line

wandaliss
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 77
Rejestracja: 27 maja 2015, 19:15
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: wandaliss » 22 lip 2015, 21:32

całkiem możliwe , ponieważ niezapięty pas też juz nie działa , wie ktoś może jak to zrobić VAG K CAN COMMANDERem??

kamil666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1197
Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: kamil666 » 22 lip 2015, 21:38

nieodpowiedni kabel może być przyczyną Twoich problemów

Awatar użytkownika
raiden25
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 34
Rejestracja: 20 paź 2013, 14:08
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: raiden25 » 24 lip 2015, 09:54

[quote="ArturA6"]Dzięki Kolego za kolejną podpowiedź ;) Nie sądziłem, że można gdzieś to znaleźć, a szczególnie po informacji z ASO, że to ich rozwiązanie serwisowe. Ale jak wiadomo, nie sprzedają takich informacji, bo straciliby klienta, który mógłby sam to naprawić ;)

[size=9][ [i][b]Dodano[/b]: 2014-12-03, 21:53[/i] ][/size]
Znalazłem fotki takiego zestawu naprawczego, gdyby ktoś miał ochotę sam "podłubać" ;)

[URL=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/02f ... 95c6d.html][url=http://images69.fotosik.pl/424/02f3573e75995c6dm.jpg]Obrazek[/url][/URL]

[size=9][ [i][b]Dodano[/b]: 2014-12-19, 14:29[/i] ][/size]
Dzisiaj udało mi się dobrać do złączek od czujników paliwa i profilaktycznie przeczyściłem wszystkie, ale główną przyczyną braku wskazań paliwa była wtyczka od czujnika G2 (za kierowcą). Wszystko zadziałało jak należy,ale po zatankowaniu do pełna nie pokazuje full, tylko ponad 3/4 baku. Czy przyczyną może być źle włożony ten dekielek za pasażerem?Bo wydaje mi się, że te bolce, które wchodzą w pompę nie znalazły się w swoich miejscach <mysli> Swoją drogą jakie jest ich zadanie? Mają stabilizować położenie pompy paliwa, a tym samym czujnika?

[URL=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2ea ... 4a4fd.html][url=http://images67.fotosik.pl/466/2eaa984449f4a4fdm.jpg]Obrazek[/url][/URL][/quote]

To żółte to jest pompa paliwa? Ona jest przyczepiona do baku jakoś? Przy wyciąganiu będzie styczność z paliwem ? Kompletnie się na tym nie znam a mam ciągle wskaźnik na full i musze to ogarnąć jakoś.

Awatar użytkownika
Abster
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 155
Rejestracja: 09 sie 2012, 22:27
Imię: Abster
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Abster » 24 lip 2015, 14:51

1. Jest to taka mała pompa która pompuje paliwo tylko do tego koszyczka ( taki zbiorniczek w tym żółtym ) z baku/komór ( np. z dna jak masz mało paliwa ) żeby zawsze było pełno w tym zbiorniczku.
2. Tak wszystko jest upaprane w paliwie bo się w nim moczy więc ręce później trochę śmierdzą ( polecam jakieś rękawiczki gumowe )
3. Ona nie jest przyczepiona do baku trzyma się tylko na deklu poprzez te bolce więc jak odkręcisz dekiel to możesz ją wyjąc ( po ówczesnym odpięciu rurek i przewodów łączącą drugą komorę )

Wszyscy w tym poście mieli problem z wskazaniem braku paliwa, a ty masz odwrotny problem, masz jakieś błędy pod Vagiem ?
Wydaje mi się że jeśli wcześniej było dobrze i ty nic tam nie grzebałeś to nie masz czego szukać w baku, bo żeby pokazywało full obydwa czujniki muszą pokazywać rezystancję około 0 wiec prawdopodobieństwo że dwa naraz się uwaliły jest małe ( jakby padł jeden miałbyś analogicznie poziom 1/2 w baku ) w grę jeszcze wchodzi zwarcie na kablu ( wtedy rezystancja by była zerowa ). Otwórz metalowy dekiel pod siedzeniem za pasażerem wyjmij wtyczkę, włącz zapłon i zobacz czy będzie pokazywać zero czy full wtedy bezie wiadomo czy jest czego szukać w baku.
Oryginalna pełna opcja S-Line

RadarVR6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 78
Rejestracja: 13 maja 2014, 11:04
Lokalizacja: Katowice

Post autor: RadarVR6 » 17 sie 2016, 21:26

Odgrzeje temat :D
Mnie też dopadł problem ze wskazaniami ilości paliwa, jako że sam nie umiałem odkręcić dekli od pływaków, oddałem auto do znajomego elektryka.
zlutował złączki i wskaźnik już działa jak należy, ale nie pokazuje mi na fisie dystansu do przejechania, cały czas mam 0km.
Za radą mechanika odłączyłem akumulator, ale nic to nie dało, potem sprawdziłem kodowania w instrument cluster i wszystko się zgadzało, ale pewności zakodowałem jeszcze raz zbiornik dla awd i 80L. Po tej operacji wyzerował mi się spalanie itp i zamiast 0km mam teraz 70km, przejechałem ok 10km lecz nic się nie zmieniło.
Ma ktoś jakąś radę ? bo ja już nie mam pomysłów.

Albert1991
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 25 kwie 2018, 17:26
Imię: Albert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Stoczek Łukowski

Post autor: Albert1991 » 25 kwie 2018, 17:39

Witam. jestem nowy na forum więc jeśli sknoce coś nie tak to przepraszam.
Jak w temacie. Mamproblem ze wskaźnikiem paliwa.
co prawda uporałem się z nim chyba w jakimś stopniu. Ale po pierwszym dostaniu sie do baku i ponownym złożeniu wydaje mi się z tego co pamiętam że po załączeniu zapłonu pompka paliwa nie chodziła. dopiero po odpaleniu samochodu było ją słychać.
Dzisiaj dostałem się do baku drugi raz. Wyczyściłem styki w tych kostkach, lecz pompka działa już po włączeniu zapłonu. Czy jest możliwość że zamieniłem te wtyczki? Bo nie ukrywam że nie chce mi się trzeci raz dostawać do tego baku. Choć jeśli będzie trzeba to niestety będe musiał. :(
Kolejne pytanie czy mógłby ktoś sprawdzić w swojej a6 3.0tdi czy faktycznie ta pompka załącza się od razu po przekręceniu zapłonu. :(

MaTyS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1889
Rejestracja: 11 sie 2009, 09:15
Imię: MaTyS
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Iława

Post autor: MaTyS » 25 kwie 2018, 20:07

Po włączeniu zapłonu załącza się na chwilę .

Albert1991
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 25 kwie 2018, 17:26
Imię: Albert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Stoczek Łukowski

Post autor: Albert1991 » 27 kwie 2018, 15:50

Kurcze dziwne to wszystko, bo u mnie jak tylko włącze zapłon to chodzi cały czas.
Widze kolego MaTyS że masz C7. Może tam jest po prostu inaczej. <uoee>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga