[A6 C6] Brak wskazań poziomu paliwa
Tylko należy pamiętać że od czujnika poziomu z lewej strony (G169 - sprawdź vagiem czy od niego pochodzi błąd) biegnie para przewodów która ma dwie złączki, jedną bezpośrednio przy tymże czujniku a druga przy pompie (czyli pod prawym deklem). Lepiej sprawdzić jedną i drugą bo to one zazwyczaj nawalają - brak połączenia...
Własnymi rencyma:
-elektryczna klapa bagażnika
-kolektory ssące
-hak automatyczny
-reflektory led
-elektryczna klapa bagażnika
-kolektory ssące
-hak automatyczny
-reflektory led
- shootArt.pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 38
- Rejestracja: 19 sie 2010, 08:11
- Lokalizacja: Gubin
niestety nie mam VAGa wiec pozostanie mi test lopatologiczny.. przeczyszcze styki rozlacze polacze i poruszam.. mam nadzieje ze pomoze..
Dzieki za info
[ Dodano: 2010-11-03, 11:17 ]
Dobralem sie do tych czujnikow coprawda nie udalo mi sie odkrecic tej zakretki duzej plastikowej ale poodczepialem te kable pod pokrywa od strony pasazera, przeczyscilem styki i narazie jest ok...
A tam wchodza 2 weze do tej zakretki baku po stronie pasazera.. to sa weze paliwowe? zauwazylem ze jeden z nich tak lekko chodzi gora dol.. nie wyciagalem coprawda ale jeden ewidentnie sie rusza.. tak ma byc?
Dzieki za info
[ Dodano: 2010-11-03, 11:17 ]
Dobralem sie do tych czujnikow coprawda nie udalo mi sie odkrecic tej zakretki duzej plastikowej ale poodczepialem te kable pod pokrywa od strony pasazera, przeczyscilem styki i narazie jest ok...
A tam wchodza 2 weze do tej zakretki baku po stronie pasazera.. to sa weze paliwowe? zauwazylem ze jeden z nich tak lekko chodzi gora dol.. nie wyciagalem coprawda ale jeden ewidentnie sie rusza.. tak ma byc?
shootArt
Koledzy, kuzyn ma to samo tyle, że w A6 C5 2,8 Quatrro z 97' - raz pokazuje "0", a zaraz po tym "Full" - czy u niego też są dwa czujniki poziomu, lewy i prawy?
[ Dodano: 2010-11-05, 09:13 ]
Koledzy, kuzyn ma to samo tyle, że w A6 C5 2,8 Quatrro z 97' - raz pokazuje "0", a zaraz po tym "Full" - czy u niego też są dwa czujniki poziomu, lewy i prawy?
[ Dodano: 2010-11-05, 09:13 ]
Koledzy, kuzyn ma to samo tyle, że w A6 C5 2,8 Quatrro z 97' - raz pokazuje "0", a zaraz po tym "Full" - czy u niego też są dwa czujniki poziomu, lewy i prawy?
Chcę się przywitać w klubie problemów ze wskazaniami paliwa. Kilkukrotnie wcześniej miałem wskazanie zerowe ale po krótkiej chwili wskaźnik wracał do normy. Niestety teraz od dwóch dni wskazuje mi cero i ani drgnie (oczywiście paliwo jest
Zgodnie z powyższymi poradami dobrałem się do czujnika po prawej stronie. Przeczyszczenie syków nie pomogło.
Nie wiem jak dostać się do czujnika po lewej stronie. Powyżej jest instrukcja od kolegi tmr . Nie mogę jednak odkręcić dekla. Macie jakieś wskazówki jak to odkręcić używając narzędzi innych niż klucz którym dysponuje ASO ?
Z góry dziękuję za pomoc
PS.
Byłem w Audi Centrum Wrocław, Dowiedziałem się że problem jest u nich znany potrzebują wymienić czujnik plus zestaw naprawczy. Czas pracy 3 godziny. Koszty 1tys PLN <szok>
Zgodnie z powyższymi poradami dobrałem się do czujnika po prawej stronie. Przeczyszczenie syków nie pomogło.
Nie wiem jak dostać się do czujnika po lewej stronie. Powyżej jest instrukcja od kolegi tmr . Nie mogę jednak odkręcić dekla. Macie jakieś wskazówki jak to odkręcić używając narzędzi innych niż klucz którym dysponuje ASO ?
Z góry dziękuję za pomoc
PS.
Byłem w Audi Centrum Wrocław, Dowiedziałem się że problem jest u nich znany potrzebują wymienić czujnik plus zestaw naprawczy. Czas pracy 3 godziny. Koszty 1tys PLN <szok>
A czym w takim razie odkręciłeś pierścień po prawej...? Wiem że jest go trudniej odkręcić ze względu na przewody paliwowe i elektryczne. Piszesz że dobrałeś się do czujnika czyli rozumiem że udało Ci się dostać do wnętrza zbiornika?bekup pisze: ...Zgodnie z powyższymi poradami dobrałem się do czujnika po prawej stronie. Przeczyszczenie syków nie pomogło.
Nie wiem jak dostać się do czujnika po lewej stronie. Powyżej jest instrukcja od kolegi tmr . Nie mogę jednak odkręcić dekla. Macie jakieś wskazówki jak to odkręcić używając narzędzi innych niż klucz którym dysponuje ASO ?
Z góry dziękuję za pomoc
Ja klucz zrobiłem sobie sam z płaskownika który został podgięty i nacięty odpowiednio, 10 min roboty.
pozdr
Własnymi rencyma:
-elektryczna klapa bagażnika
-kolektory ssące
-hak automatyczny
-reflektory led
-elektryczna klapa bagażnika
-kolektory ssące
-hak automatyczny
-reflektory led
Witam w klubie najbardziej oszczędnych Audików .Moja wzruszająca do łez historia jest taka.Padł mi xenon więc na szybko zdecydowałem się skorzystać z usług serwisu Noma 2 w Katowicach .Po wymianie dostałem autko zerowym stanem baku. No to pędem na stacje ,żeby zatankować i powrót z reklamacją.Na stacji potwierdziły się moje podejrzenia,że to błąd odczytu wskaźnika . Jednak powstało podejrzenie że wymiana miała wpływ na ten błąd.Facet od PR stwierdził ,że wymiana xenonona nie miała żadnego wpływu na wskaźnik ,poimformował mnie ,że ten typ tak ma i cena promocyjna na wymianę "zatopionych pływaków paliwa " to jedyne 1,5 tyś złotych.Forum dostarczyło mi minimum wiedzy "w temacie" za co serdecznie dziękuję.
mógłbyś zrobić fotkę tego klucza ,mam ten sam problem co wszyscy ,po zatankowaniu wyłączam kontrolę trakcji i bujam samochodem na boki żeby czujnik zadziałał ale chcę to doprowadzić do używalności , może ktoś mi sprzeda taki zrobiony klucz ,z resztą sobie poradzęszynszyl pisze:A czym w takim razie odkręciłeś pierścieĂą po prawej...? Wiem że jest go trudniej odkręcić ze względu na przewody paliwowe i elektryczne. Piszesz że dobrałeś się do czujnika czyli rozumiem że udało Ci się dostać do wnętrza zbiornika?bekup pisze: ...Zgodnie z powyższymi poradami dobrałem się do czujnika po prawej stronie. Przeczyszczenie syków nie pomogło.
Nie wiem jak dostać się do czujnika po lewej stronie. Powyżej jest instrukcja od kolegi tmr . Nie mogę jednak odkręcić dekla. Macie jakieś wskazówki jak to odkręcić używając narzędzi innych niż klucz którym dysponuje ASO ?
Z góry dziękuję za pomoc
Ja klucz zrobiłem sobie sam z płaskownika który został podgięty i nacięty odpowiednio, 10 min roboty.
pozdr
GS MIKE
Trzy miesiące temu pojawił się i u mnie problem ze wskaźnikiem paliwa, że to brak styku to już wiesz. Z odkręceniem korków plastikowych pod kanapą poradziłem sobie uderzając młotkiem poprzez kawałek twardego drewna (w moim przypadku klepka dębowa). Na tych korkach są wzmocnienia 2 albo 4 na obwodzie - już dokładnie nie pamiętam. Uderzając z wyczuciem w te wzmocnienia spokojnie można odkręcić bez klucza. Ta naprawa, to nic trudnego spokojnie dasz radę. Przy dodatnich temperaturach plastik nie jest bardzo kruchy. Pamiętaj tylko o małej ilości paliwa w zbiorniku - max 1/4.
Trzy miesiące temu pojawił się i u mnie problem ze wskaźnikiem paliwa, że to brak styku to już wiesz. Z odkręceniem korków plastikowych pod kanapą poradziłem sobie uderzając młotkiem poprzez kawałek twardego drewna (w moim przypadku klepka dębowa). Na tych korkach są wzmocnienia 2 albo 4 na obwodzie - już dokładnie nie pamiętam. Uderzając z wyczuciem w te wzmocnienia spokojnie można odkręcić bez klucza. Ta naprawa, to nic trudnego spokojnie dasz radę. Przy dodatnich temperaturach plastik nie jest bardzo kruchy. Pamiętaj tylko o małej ilości paliwa w zbiorniku - max 1/4.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 86
- Rejestracja: 20 lip 2009, 21:47
- Imię: Wojciech
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rzeszów
Witam
Panowie wznawiam temat. Czujnik paliwa w moim audiku spędza mi sen z powiek. Kiedyś miałem problem bo wskazywał mi 0 paliwa, a paliwo oczywiści w baku było. Czyszczenie styków pomogło, ale od pewnego czasu wskaźnik paliwa wiesza się gdy mam 1/4 paliwa w zbiorniku. Niżej nie zejdzie. 2 razy z niewiedzy autko stanęło, oczywiście z powodu braku paliwa, a wskazówka pokazuje 1/4 zbiornika. Rozbierałem go kilka razy czyściłem jeszcze raz styki i nic. Ostatnio wpadłem na pomysł że źle go skręciłem po ostatniej rozbiórce i pływak wadzi o coś, rozebrałem go skręciłem i dalej to samo. Już nachodzi mnie żeby kupić na allegro nowy. Nigdy nie rozbierałem drugiego otworu od strony kierowcy, nie wiem po co on jest. Może jakiś błąd popełniam przy skręcaniu? Jak ktoś ma jakiś pomysł to proszę o pomoc.
Z góry dziękuję.
Wojtek
Panowie wznawiam temat. Czujnik paliwa w moim audiku spędza mi sen z powiek. Kiedyś miałem problem bo wskazywał mi 0 paliwa, a paliwo oczywiści w baku było. Czyszczenie styków pomogło, ale od pewnego czasu wskaźnik paliwa wiesza się gdy mam 1/4 paliwa w zbiorniku. Niżej nie zejdzie. 2 razy z niewiedzy autko stanęło, oczywiście z powodu braku paliwa, a wskazówka pokazuje 1/4 zbiornika. Rozbierałem go kilka razy czyściłem jeszcze raz styki i nic. Ostatnio wpadłem na pomysł że źle go skręciłem po ostatniej rozbiórce i pływak wadzi o coś, rozebrałem go skręciłem i dalej to samo. Już nachodzi mnie żeby kupić na allegro nowy. Nigdy nie rozbierałem drugiego otworu od strony kierowcy, nie wiem po co on jest. Może jakiś błąd popełniam przy skręcaniu? Jak ktoś ma jakiś pomysł to proszę o pomoc.
Z góry dziękuję.
Wojtek
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga