[A6 C4] 2.5 TDI AEL Falujące wolne obroty
[A6 C4] 2.5 TDI AEL Falujące wolne obroty
Witam koledzy z uszczelnień mojej pompy wtryskowej po przejechaniu zaledwie 500 tys zaczęło się lać wiadrami więc oddałem ją do naprawy (uszczelnienia). Po dwóch dniach odebrałem auto, silnik zimny zapłon strzał wóz chodzi, jazda próbna szok auto idzie jak torpeda wróciło 140 KM . A następnego dnia już same złe wiadomości a mianowicie:
- ÂŚwiece żarowe grzeją silnik kręci ale odpala po około 4/5 sekundach.
-Rano jak utrzymuje się ujemna temp to świece mrugają.
-Falowanie wolnych obrotów silnika co doprowadza mnie do depresji, ku...cy,nerwicy i trzęsę się już razem z silnikiem. Wiem że powinienem jechać do mechanika na jakieś korekty (o ile jest to jeszcze możliwe) ale nie chcę mieć z tymi pseudo fachowcami już nic wspólnego. Wolę dobrą radę od was koledzy pomęczyć się sam z waszą pomocą i przelać na działalność forum jakiś grosz. Więc koledzy proszę o radę. Z góry dziękuje i pozdrawiam
- ÂŚwiece żarowe grzeją silnik kręci ale odpala po około 4/5 sekundach.
-Rano jak utrzymuje się ujemna temp to świece mrugają.
-Falowanie wolnych obrotów silnika co doprowadza mnie do depresji, ku...cy,nerwicy i trzęsę się już razem z silnikiem. Wiem że powinienem jechać do mechanika na jakieś korekty (o ile jest to jeszcze możliwe) ale nie chcę mieć z tymi pseudo fachowcami już nic wspólnego. Wolę dobrą radę od was koledzy pomęczyć się sam z waszą pomocą i przelać na działalność forum jakiś grosz. Więc koledzy proszę o radę. Z góry dziękuje i pozdrawiam
-----------------------------
A zaglądaliście może do nastawnika?
Należy go wyczyścić, głównie z opiłków.
Zwykle to pomaga.
25tdi-115km-aat-nastawnik-pompy-jakie-o ... t15571.htm
c4-25-tdi-wyciek-z-pompy-wtryskowej-vt14356.htm
Należy go wyczyścić, głównie z opiłków.
Zwykle to pomaga.
25tdi-115km-aat-nastawnik-pompy-jakie-o ... t15571.htm
c4-25-tdi-wyciek-z-pompy-wtryskowej-vt14356.htm
<b>WEBASTO</b> Feel the drive
Witam:) Jestem tu nowy ale pozwolę sobie wtrącić swoje 3 grosze:) Ja przed wizytą u mechanika porostu użyłbym specjalnych specyfiku do czyszczenia silnika Kolega miał ten sam objaw w A4 1,9 TDI 110KM, po użyciu kilku specyfików i paru minutach wspólnej roboty przy piwie auto trzymało obroty, i zaczęło ciszej chodzić a cena takich płynów jest niższa od wizyty u mechanika Jeżeli byłbyś zainteresowany płynami to daj znać na Priv to podeśle ci nazwy sprawdzonej chemii
Dzięki za radę kolego ale na chemioterapię to jeszcze za wcześnie . Wydaje mi się że problem tkwi w dawce paliwa i od tego chyba zacznę jak już wrócę do domu. Problem w tym że jestem vago oporny i muszę tą robotę zlecić fachowcom ale trudno za brak wiedzy trzeba płacić. A jak wy koledzy myślicie czy zle ustawiona dawka może być przyczyną padaczki mojego silnika. Pozdrawiam
-----------------------------
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 460
- Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
- Imię: Krzysiek
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1996
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: dolnosląski
musiałaby być poza wszelkimi granicami przyzwoitości (zbyt mała to nie koniecznie kwestia regulacji może tu być potrzebna gdyż może być skutkiem końcowym innych przyczyn a za duża??? jak nic nie ruszałeś to samo sie nie przestawiło)benji1985 pisze: A jak wy koledzy myślicie czy zle ustawiona dawka może być przyczyną padaczki mojego silnika. Pozdrawiam
Ja nie ruszałem ale pompa była u mechanika i on wymieniał wszystkie uszczelnienia a następnie wkładał ją na maszynę by ustawić dawkę i co tam jeszcze trzeba. Podobno pompa była rozbierana na części pierwsze i czyszczona więc mechanicznie powinno być z nią wszystko w porządku.krzysiekjx1 pisze:musiałaby być poza wszelkimi granicami przyzwoitości (zbyt mała to nie koniecznie kwestia regulacji może tu być potrzebna gdyż może być skutkiem końcowym innych przyczyn a za duża??? jak nic nie ruszałeś to samo sie nie przestawiło)benji1985 pisze: A jak wy koledzy myślicie czy zle ustawiona dawka może być przyczyną padaczki mojego silnika. Pozdrawiam
-----------------------------
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 460
- Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
- Imię: Krzysiek
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1996
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: dolnosląski
-00539 to czujnik temperatury paliwa. To chyba w pompie się znajduje.
-00542 czujnik wysunięcia końcówki wtryskiwacza (wtrysk sterujący).
Nie jestem pewien ale wtrysk sterujący może mieć wpływ na falowanie obrotów. Kiedyś wyczytałem na forum, że jak ma się słabą baterię i długo się kreci przy odpalaniu to może wyskakiwać błąd wtrysku sterującego. Wtedy po wykasowaniu błędów nie powinien się pojawić ponownie. A nie masz problemów z kątem wtrysku? Bo na wartość kąta wtrysku składają się dane z czujnika temp paliwa, wtrysku sterującego i czegoś tam jeszcze. Pozdro
-00542 czujnik wysunięcia końcówki wtryskiwacza (wtrysk sterujący).
Nie jestem pewien ale wtrysk sterujący może mieć wpływ na falowanie obrotów. Kiedyś wyczytałem na forum, że jak ma się słabą baterię i długo się kreci przy odpalaniu to może wyskakiwać błąd wtrysku sterującego. Wtedy po wykasowaniu błędów nie powinien się pojawić ponownie. A nie masz problemów z kątem wtrysku? Bo na wartość kąta wtrysku składają się dane z czujnika temp paliwa, wtrysku sterującego i czegoś tam jeszcze. Pozdro
robak26, nie potrafię Ci dokładnie odpowiedzieć na to pytanie. Ja już jestem umówiony na czyszczenie nastawnika bo też falują mi obroty i mam małe problemy z dawką, tylko kasę muszę uzbierać Mogę tylko dodać, że jakieś dwa tyg temu też pokazał mi się błąd 00539 ale po wykasowaniu już się nie pojawił
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 282
- Rejestracja: 12 paź 2009, 11:50
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1995
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kujawsko-pomorskie
koledzy dołącze sie do tematu , wczoraj walczyłem i walczyłem i ustawiłem zapłon u siebie ale nie dokońca bo kiedy ustawiłem miejwiecej na 45-59 tak mi skacze zapłon na podwyszonych obrotach jak wejde w logi , i zauważyłem ze mi zaczeły obroty falować
dodam ze poprzednio miałem uszkodzony taki biały pierdolniczek na dole w pompie i zapłon był ustawiony na jakis tryb awaryjny chyba :P , teraz juz wymieniłem silnik chodzi nie najgorzej ale zaczoł własnie falowac i do tego ten zapłon nie moge dokładnie go ustawić czym moze być to przyczyna ?
dodam ze poprzednio miałem uszkodzony taki biały pierdolniczek na dole w pompie i zapłon był ustawiony na jakis tryb awaryjny chyba :P , teraz juz wymieniłem silnik chodzi nie najgorzej ale zaczoł własnie falowac i do tego ten zapłon nie moge dokładnie go ustawić czym moze być to przyczyna ?
nie ma to jak jedno auto, dwie nogi, trzy pedały, cztery koła, pięć cylindrów i sześć litrów na setkę...
Pomóż wystarczy ze przekażesz 1% swojego podatku.Numer KRS 0000064892 z dopiskiem Aleksandra Życińska.Mukowiscydoza codzienna walka o oddech! Dziękuje wszystkim za wsparcie www.ptwm.pl
Pomóż wystarczy ze przekażesz 1% swojego podatku.Numer KRS 0000064892 z dopiskiem Aleksandra Życińska.Mukowiscydoza codzienna walka o oddech! Dziękuje wszystkim za wsparcie www.ptwm.pl
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga