Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C4 2.5 TDI 103 kW AEL] Nierówna praca silnika - bieg jał

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
gustav
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 57
Rejestracja: 07 lut 2008, 10:04
Lokalizacja: Biała Podlaska
Kontakt:

Post autor: gustav » 25 kwie 2011, 08:37

filtr nowy knecht, gdzie jest ulokowany ten zaworek ?
Diagnostyka TDI i nie tylko - Moja pasja :)

pablo90
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 268
Rejestracja: 14 lis 2010, 21:57
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: pablo90 » 25 kwie 2011, 09:53

ze sciany grodziowej wychodza 2 przewody paliwowe - jeden bezposrednio z baku - swieze paliwo a drugi to powrot. i na tym wezy wlasnie jest zaworek zwrotny.
mialem podobinie rozszczelniony uklad paliwowy - chcialem wymienic filtr paliwa ale krzykneli mi za to 130 zl wiec przeczyscilem poprzedni, dokladnie dokrecilem (mocniej), wymienilem węże od filtra i przelewowe i narazie pojawia mi sie tylko malutenki bąbelek powietrza po wylaczniu silnika.. pali od strzala.

axidix
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 282
Rejestracja: 12 paź 2009, 11:50
Imię: Robert
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1995
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kujawsko-pomorskie

Post autor: axidix » 25 kwie 2011, 19:30

koledzy dołącze sie do tematu , wczoraj walczyłem i walczyłem i ustawiłem zapłon u siebie ale nie dokońca bo kiedy ustawiłem miejwiecej na 45-59 tak mi skacze zapłon na podwyszonych obrotach jak wejde w logi , i zauważyłem ze mi zaczeły obroty falować :/
dodam ze poprzednio miałem uszkodzony taki biały pierdolniczek na dole w pompie i zapłon był ustawiony na jakis tryb awaryjny chyba :P , teraz juz wymieniłem silnik chodzi nie najgorzej ale zaczoł własnie falowac i do tego ten zapłon nie moge dokładnie go ustawić czym moze być to przyczyna ?
nie ma to jak jedno auto, dwie nogi, trzy pedały, cztery koła, pięć cylindrów i sześć litrów na setkę...

Pomóż wystarczy ze przekażesz 1% swojego podatku.Numer KRS 0000064892 z dopiskiem Aleksandra Życińska.Mukowiscydoza codzienna walka o oddech! Dziękuje wszystkim za wsparcie ;p www.ptwm.pl

Awatar użytkownika
robak26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1137
Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1996
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: robak26 » 25 kwie 2011, 21:10

Jak zaczął falować, nie zawsze, tylko jak jest cieplej, podpiąłem kompa.
Wypluł mi taki błąd:
00539 - fuel temperature sensor g81.
W piątek dotarła paczka z tym:
http://allegro.pl/czujnik-temperatury-p ... 16958.html
Jak wymienię to dam znać czy to było przyczyną falowania.
Pozdro.

Awatar użytkownika
gustav
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 57
Rejestracja: 07 lut 2008, 10:04
Lokalizacja: Biała Podlaska
Kontakt:

Post autor: gustav » 26 kwie 2011, 00:36

Powietrza brak przy pełnym rozgrzaniu a problem nadal występuje.
Diagnostyka TDI i nie tylko - Moja pasja :)

user

Post autor: user » 08 mar 2012, 13:11

kurde odpaliłem dzis rano auto słucham ,slucham a tu tak jak piszecie pracuje niby ok a raz na jakis czas podskoczy jakby pomijał jeden cylinder... wczesniej tego nie było.. dodam, ze wczoraj zmieniałem uszczelke pod klawiatura i po wymianie pracował b dobrze, a dzis rano myłem silnik, czy moze byc to ktoras z przyczyn -oczywiscie nie zlałem go zbyt obficie i myłem na zupełnie zimnym. <wnerw>
ps
Hincó wspomniał, ze jak jest mokro to dwumas moze telepac buda, z tego co widziałem to on jest mało schowany i na 100% spłukałem go woda..
ps na klimatroniku na jałowym pokazuje mi obroty 740 jak telepnie to czasami potrafi skoczyc do 800

Awatar użytkownika
robak26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1137
Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1996
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: robak26 » 08 mar 2012, 18:01

Mongolski, zmieniłeś auto chłopaku?

user

Post autor: user » 08 mar 2012, 18:25

robak26, tak.
przekulałem troszke silnik i to chyba jednak dwumas mnie oszukał, ustało. <milczek>

Awatar użytkownika
robak26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1137
Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1996
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: robak26 » 08 mar 2012, 20:23

Czytałem gdzieś jak się sprawdza kondycję dwumasa.
Trzeba przy prędkości 45-50 wbić piąty bieg i ostro w pedał gazu wcisnąć.
Jak będzie szarpał to dwumas do d..py.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga