[a6c5] podświetlenie i zegary skaczą przy włożeniu kluczyka
- tweety25
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 31
- Rejestracja: 27 mar 2010, 16:48
- Lokalizacja: Warszwa/ Praga Północ
[a6c5] podświetlenie i zegary skaczą przy włożeniu kluczyka
Witam WÂŁAÂŚNIE JESTEM Posiadaczem od tygodnia A6 (c5) 1.9 TDI 130KM
Pierwsze co nie daje mi spokoju i martwi TO ZE JAK WKÂŁADAM KLUCZYK PRZEKRECAM RAZ, TO WSZYSTKIE ZEGARY SKACZA ÂŁACZNIE Z MIGANIEM PODSWIETLENIA ZEGARÓW... po jakims czasie to przestaje .... PROSZE O POMOC....
Pierwsze co nie daje mi spokoju i martwi TO ZE JAK WKÂŁADAM KLUCZYK PRZEKRECAM RAZ, TO WSZYSTKIE ZEGARY SKACZA ÂŁACZNIE Z MIGANIEM PODSWIETLENIA ZEGARÓW... po jakims czasie to przestaje .... PROSZE O POMOC....
Ostatnio zmieniony 07 kwie 2010, 14:05 przez tweety25, łącznie zmieniany 3 razy.
- K@MiL
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 544
- Rejestracja: 20 wrz 2008, 13:52
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: 3Miasto
- Kontakt:
Nie masz przypadkiem jakiegoś odcięcia zapłonu? Kumpel miał coś takiego kiedyś w golfiku (jakiś "szpec" mu montował) i same problemy potem przez to były. Dopiero gdy przyjechał do mnie i jak to zdjąłem to już nie było problemu z elektryką i silnikiem. Także jeśli masz takie coś to ja bym od tego zaczął.
tweety25, vaguj.zrob tez test zegarow rowniez vagiem
[ Dodano: 2010-03-27, 18:21 ]
zadziwiaja mnei ludzie ktorzy w ciemno kupuja auta w ktorych neisprawny jest element ktory ma swiadczyc o zuzyciu samochodu czyli licznik.w 99 procentach takich przypadkow licznik byl kulany..ale ludzie ludza sie ze to zbieg okolicznosci...nie ma zbiegow okolicznosci,moga swirowac wyswietlacze itp ale silniczki zawsze powinny dzialac idealnie.ja mialem taki przypadek ze licznik predkosci zliczal impulsy z licznika przebiegu.wskazowka predkosciomierza chodzila jak wskazowka sekund w zegarku.co kilaknascie metrow skakala coraz wyzej az sie oparla na 240 i tak zostala..wina byl nieumiejetnie wlutowany silnik.
[ Dodano: 2010-03-27, 18:25 ]
najczesciej stosowana metoda korekty licznika jest jego rozebranie w drobny mak i wylutowanie pamieci i zaprogramowanie na stole,dlastego nieumiejetne zlozenie licznika powoduje takie hopki.nawet w autach gdzie powinno to isc teoretycznie kablem,zdazaja sie anomalia typu brak komunikacji i wtedy koneiczny jest demontaz i programowanie na stole
[ Dodano: 2010-03-27, 18:21 ]
zadziwiaja mnei ludzie ktorzy w ciemno kupuja auta w ktorych neisprawny jest element ktory ma swiadczyc o zuzyciu samochodu czyli licznik.w 99 procentach takich przypadkow licznik byl kulany..ale ludzie ludza sie ze to zbieg okolicznosci...nie ma zbiegow okolicznosci,moga swirowac wyswietlacze itp ale silniczki zawsze powinny dzialac idealnie.ja mialem taki przypadek ze licznik predkosci zliczal impulsy z licznika przebiegu.wskazowka predkosciomierza chodzila jak wskazowka sekund w zegarku.co kilaknascie metrow skakala coraz wyzej az sie oparla na 240 i tak zostala..wina byl nieumiejetnie wlutowany silnik.
[ Dodano: 2010-03-27, 18:25 ]
najczesciej stosowana metoda korekty licznika jest jego rozebranie w drobny mak i wylutowanie pamieci i zaprogramowanie na stole,dlastego nieumiejetne zlozenie licznika powoduje takie hopki.nawet w autach gdzie powinno to isc teoretycznie kablem,zdazaja sie anomalia typu brak komunikacji i wtedy koneiczny jest demontaz i programowanie na stole
- tweety25
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 31
- Rejestracja: 27 mar 2010, 16:48
- Lokalizacja: Warszwa/ Praga Północ
wszystkiego nie da się sprawdzic drogi kolego wazne jest ze auto nie było składane i bite lub kradzione....
Pierszy raz sie z tym spotkałem, Licznik warjuje razem z jego podswietleniem, silnik Pali bez problemow, odciecia nie ma a nie wyklucze ze owego nie zrobie.....
Wyczytałem Ze PROBLEM MOZE BYC Z Procesorem Licznika....
SAM JUZ NIEWIEM MOZE WYMIENIC LICZNIK CAÂŁY :mrgreen:
Pierszy raz sie z tym spotkałem, Licznik warjuje razem z jego podswietleniem, silnik Pali bez problemow, odciecia nie ma a nie wyklucze ze owego nie zrobie.....
Wyczytałem Ze PROBLEM MOZE BYC Z Procesorem Licznika....
SAM JUZ NIEWIEM MOZE WYMIENIC LICZNIK CAÂŁY :mrgreen:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 329
- Rejestracja: 03 lut 2009, 15:06
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wałcz
- Kontakt:
kolego zroibiles mam to samo tak nagle sie zroibilo wyjechalem z garazu i teraz nie moge odpalic
100 tyś km bezawaryjnie. Teraz niestety często nie odpala silnik 2.5TDI A6 C5.
- tweety25
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 31
- Rejestracja: 27 mar 2010, 16:48
- Lokalizacja: Warszwa/ Praga Północ
Mam Czasem Problem Z odpaleniem, odcinam minus podpinam i samochod zapala:) ale te zagary przy odpalaniu wariuja skacza wszystkie, po chwili sie to uspokaja i jest oki.... ale samo takie skakanie jest wk....ce , mogę podjechac podepnie mi go pod komputer, ale wydaje mi sie ze to jest cos z licznikiem, sciagane byłykilometry moze cos sie uszkodziło???
JAK MYSLICIE
JAK MYSLICIE
tweety25, kolego byl najprawdopodobniej kulany licznik,mailem taki przypadek w toledo.po zlozeniu zegara wsakzowka predkosciomierza drgala a obrotek nie chodzil.po kilku sekndach uspokajal sie predkosciomierz i wskakiwal zaczynal dzialac obrotek.po zgaszeniu znowu predkosciomierz skakal przez kilka sekund.jak sie przekrecilo kluczyk i poczekalo az sie uspokoi predkosciomierz i dopiero odpalalo to wskakiwal od razu obrotomierz tzn pracowal.wina byl silniczek predkosciomierza.wymienilem silniczek i usterka ustapila
tweety25, robaczku popraw temat wstaw nawiasy kwadratowe bo cie smok slavi zje :mrgreen: i temat z waznymi info pojdzie do kosza.chcesz tez dostac osiolka?
tweety25, robaczku popraw temat wstaw nawiasy kwadratowe bo cie smok slavi zje :mrgreen: i temat z waznymi info pojdzie do kosza.chcesz tez dostac osiolka?
- tweety25
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 31
- Rejestracja: 27 mar 2010, 16:48
- Lokalizacja: Warszwa/ Praga Północ
KULANY BYÂŁ NIE DUÂŻO, BO W BELGI PILNUJÂĄ TEGO TYLKO PO SPROWADZENIU SPUÂŚCILI 10 000km PO NIÂŻEJ 200 000km BO JAK WIEMY LEPIEJ SIE TAKIE AUTO SPRZEDAJE...
POLAK POTRAFI ale wszystko mam sprawdzone vin do 2010stycznia tak ze wiadomo co i jak
TYLKO KULAJÂĄC LICZNIK COS ZWALILI licznik jest CYFROWY
CO RADZICIE CO ZROZBIC??
POLAK POTRAFI ale wszystko mam sprawdzone vin do 2010stycznia tak ze wiadomo co i jak
TYLKO KULAJÂĄC LICZNIK COS ZWALILI licznik jest CYFROWY
CO RADZICIE CO ZROZBIC??
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 329
- Rejestracja: 03 lut 2009, 15:06
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wałcz
- Kontakt:
czolem ja u siebie zrobilem wszystko mi mrugalo normalnie dyskoteka wina byla aku byl slaby nawet jak od drugiego auta na kable to samo te auta potrzebuja duzo pradu bynajmniej tak bylo u mnie
100 tyś km bezawaryjnie. Teraz niestety często nie odpala silnik 2.5TDI A6 C5.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga