[audi a6 c5 1.8 turbo 150 KM] jak sprawdzić turbine
[audi a6 c5 1.8 turbo 150 KM] jak sprawdzić turbine
Witam wszystkich mam taki problem polegający na tym iż wydaje mi sie że auto powoli traci moc byłem u mechanika podpinał kompa i powiedział że wszystko ok zero błędów ale gdy sprawdzałem węza od turbo to tak jakby nie dawała cisnienia bo przy dodawaniu gazu wogule nie puchnoł wąż tak jak by ciśnienie nie wzrastało
Czy to prawda ze tam turbo działa dopiero pod obciązeniem ???
prosze o pomoc
Czy to prawda ze tam turbo działa dopiero pod obciązeniem ???
prosze o pomoc
JARGUT witam
jakie masz objawy jak jedziesz.muli sie nie ma mocy????
mialem podobne objawy sprawdz najpierw jakie cisnienie daje tobie pompa paliwa, ona moezedzialac ale moze dawac zbyt słabe cisnienie. u mnie dzialala ale dawala tylko 1,5 bar a powinna okolo 3 bar
sprawdz cisnienie pompy paliwa doradzam
pozdro pit
jakie masz objawy jak jedziesz.muli sie nie ma mocy????
mialem podobne objawy sprawdz najpierw jakie cisnienie daje tobie pompa paliwa, ona moezedzialac ale moze dawac zbyt słabe cisnienie. u mnie dzialala ale dawala tylko 1,5 bar a powinna okolo 3 bar
sprawdz cisnienie pompy paliwa doradzam
pozdro pit
- sylwiasty
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 26 gru 2008, 21:57
- Lokalizacja: Suwałki/Podlasie
- Kontakt:
Witam! Jak kolega wyżej napisał, sprawdź ciśnienie paliwa, warto też przyjrzeć się dla przepływomierza - to że nie ma błędów nie świadczy o tym, że jest sprawny. Warto też podpiąć jaś manometr i sprawdzić w czasie jazdy jak turbinka pompuje.
Nie podałeś, jaki kod silnika. Nowsze chyba mają możliwość sprawdzenia ciśnienia doładowania za pomocą vag'a.
Nie podałeś, jaki kod silnika. Nowsze chyba mają możliwość sprawdzenia ciśnienia doładowania za pomocą vag'a.
B2 1.6D '84 - 7.2000->4.2005
B4 ABT "Limited Edition" '94 - 5.2005->5.2009
A4 1.8T (AEB) Q Avant '97 - 5.2009-> http://sylwiasty.fotosik.pl/albumy/655385.html
B4 ABT "Limited Edition" '94 - 5.2005->5.2009
A4 1.8T (AEB) Q Avant '97 - 5.2009-> http://sylwiasty.fotosik.pl/albumy/655385.html
nowsze tak
na Vag-u nie wykaze błedow pompy paliwa nie pokaże jekie cisnienie daje pompa. a przepływke warto na chwilke odpiac i wtedy zobaczyc czy jest roznica.
z moich doswiadczen mysle ze zaczalbym od pompy paliwa i przeplywki a dopiero pozniej szedl w strone turbiny (bo to juz zajeb...y koszt) tymbardziej ze jagar ma auto z 98 roku a to juz 12 lat i pompka w tym okresie bardzo czesto siada
na Vag-u nie wykaze błedow pompy paliwa nie pokaże jekie cisnienie daje pompa. a przepływke warto na chwilke odpiac i wtedy zobaczyc czy jest roznica.
z moich doswiadczen mysle ze zaczalbym od pompy paliwa i przeplywki a dopiero pozniej szedl w strone turbiny (bo to juz zajeb...y koszt) tymbardziej ze jagar ma auto z 98 roku a to juz 12 lat i pompka w tym okresie bardzo czesto siada
turbina bez obciazenia nie bedzie dawała
pod maska tak gdzie ida przewody paliwowe w miejscu gdzie gumowy wężyk nachodzi na metalowy sciagasz go(nie zapomnił pózniej załozyc metalowej obejmy zaciskowej, bo wezyk spadnie) podłączasz cisnieniomierz na długich wężykach wyciagasz go poza maske przyklejasz na przednia szybe zegarem w strone kabiny, zamykasz maske wsiadasz i jedziesz i wtedy sprawdzasz cisnienie podczas jazdy bo na przedniej szybie masz przyklejony cisnieniomierz (zapytaj mechanika czy nie ma takiego albo w sklepie)
pod maska tak gdzie ida przewody paliwowe w miejscu gdzie gumowy wężyk nachodzi na metalowy sciagasz go(nie zapomnił pózniej załozyc metalowej obejmy zaciskowej, bo wezyk spadnie) podłączasz cisnieniomierz na długich wężykach wyciagasz go poza maske przyklejasz na przednia szybe zegarem w strone kabiny, zamykasz maske wsiadasz i jedziesz i wtedy sprawdzasz cisnienie podczas jazdy bo na przedniej szybie masz przyklejony cisnieniomierz (zapytaj mechanika czy nie ma takiego albo w sklepie)
- Bilskirnir
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 144
- Rejestracja: 30 mar 2010, 01:10
- Lokalizacja: Zabrze/Donegal
Mysle że kolega też powinien zobaczyc wszystkie węże zasilające od turbo do kolektora wraz z intercoolerem,często po udeżeniu zdeżakiem można wzrószyc intercooler a nawet sama konstrukcje.Dlaczego węże ? bo płowieją i je rozrywa.Na postoju kiedy wkręcasz silnik na 5 tys turbo się musi załączyc bo jest integralną częscią zasilającą silnik,na wężach musi byc odczuwalny przyrost cisnienia,nie taki jak podczas pełnego doładowania ale odczuwalny wyrażnie.
Errare humanum est,docendo discimus.Volenti nihil difficile.
Bilskirnir
Bilskirnir
przepraszam że nic nie piusałem ale komputer mi padł i nie było mnie
Mam takie pytanie ile powinna pompować ta turbinka w moim audi?
a i czy wystarczy mi miernik ciśnienia do 0.7 bar bo tylko takie znalazłem na allegro i zabiore sie za sprawdzenie jak tylko wróce z zagranicy
Dziekuje wszystkim za pomoc pozdrawiam
Mam takie pytanie ile powinna pompować ta turbinka w moim audi?
a i czy wystarczy mi miernik ciśnienia do 0.7 bar bo tylko takie znalazłem na allegro i zabiore sie za sprawdzenie jak tylko wróce z zagranicy
Dziekuje wszystkim za pomoc pozdrawiam
- zarzyk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 886
- Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Mam pytanie pierwsze auto z turbiną dopiero planuje kupic ale jak sprawdzić nie rozbierając silnika bo nie każy chce. Czy może jakieś błędy jak bym bym podpiął pod kompa i sprawdził coś? tylko nie mam pojęcia zupełnie na temat turbo.
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga