Witam,
Od wczoraj mam dziwny objaw w furce, mianowicie w drodze do pracy (30 km droga S1)przy prędkości 160 - 180km, na rozgrzanym silniku nastąpiło kilkukrotne, samoczynne przełączenie się z LPG na ON i z powrotem w odstępach kilkunasto sekundowych(?!?). Instalacja ma rok, nigdy tak się nie zdażyło, przeglądy co 10kkm. Dzisiaj, żeby bylo ciekawie nastąpiło to samo ale na zimnym silniku i przy predkości 20 - 40km. Mam Staga 300+ i czerwone Valteki, nie pamiętam jaki reduktor - montowal poprzedni właściciel. Czy wie ktoś, jaka jest przyczyna tego zjawiska?
[A6 C5] Samoczynne przełączanie się z LPG na Pb i odwrotnie.
[A6 C5] Samoczynne przełączanie się z LPG na Pb i odwrotnie.
Ostatnio zmieniony 23 paź 2010, 07:47 przez Killer71, łącznie zmieniany 1 raz.
Killer71, jaka by to nie byla droga to przy tej predkosci dobrze ze ci przelacza tylko na olej napedowy...
zacznij od korekty sposobu zasialnia twojego autka z on na pb .
wyglada tak jak by nie wydalal reduktor z cisnieniem.druga przyczyna moze byc warujacy szujnik cisnienia .sprobowalbym podjechac do gazwonikow.programem odczytaja bledy...
zacznij od korekty sposobu zasialnia twojego autka z on na pb .
wyglada tak jak by nie wydalal reduktor z cisnieniem.druga przyczyna moze byc warujacy szujnik cisnienia .sprobowalbym podjechac do gazwonikow.programem odczytaja bledy...
No dobra, pośmiejcie się:) Sorki, przejęzyczyłem się - przez ostatnie 10 lat śmigałem tylko dieslami i stąd ten błąd (ale za to w profilu miałem dobrze:)). Sprawdziłem reduktor, mam chyba jakiś z najniższej półki - NICO się nazywa, co o nim wiecie? Instalka jest na gwarancji, więc nie będzie problemu z usunięciem usterki. ÂŚmigam tym autkiem od sierpnia tego roku i nigdy nie miałem takiej sytuacji - aż do wczoraj, więc chyba reduktor daje radę zasilać ten silnik. Może faktycznie czujnik, albo filtr gazu?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga