Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[C5 2.4] falowanie obrotów

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

[C5 2.4] falowanie obrotów

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 07 mar 2010, 22:07

Witam.
Mam problem od dłuższego czasu. Im bardziej silnik jest rozgrzany to na wolnych obrotach przy zmianach obciążeń falują mi obroty na gazie np. zmieniając z D na R lub kręcąc kierownicą na postoju lub przy parkowaniu. Na benzynie jest to bardzo minimalne, lub na benzynie takie minimalne wahnięcie jest normalne tylko ja już jestem przewrażliwiony. Faktem jest że na gazie jest to widoczne i wkurzające. Podejrzewałem że to coś nie tak ze skrzynią biegów ale jestem 2 dni po wymianie oleju i ze skrzynią jest wszystko ok. Do tego vag nie pokazuje żadnych błędów. Mam prośbę do posiadaczy automatów a szczególnie z LPG o sprawdzenie czegoś. Bardzo proszę was o wbicie D lub R na postoju trzymając wciśnięty hamulec. W takiej pozycji zacząć kręcić kierownicą i zaobserwować czy obroty falują. Jak obroty w takiej sytuacji zachowują się na benzynie i na gazie. Moim zdaniem obroty lekko opadną na dosłownie ułamek sekundy i powinny sztywno wrócić do tej samej pozycji. U mnie na gazie na dobrze rozgrzanym opadną głębiej niż na benzynie i zaczynają falować na jakiś czas czyba że przegazuję to się uspokaja.
Jak to jest u was?

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 10 mar 2010, 23:24

Jutro odsyłam magici na reklamacje, Wybity jeden zderzak i powycierane tłoczki, które moim zdaniem świadczą o zacinaniu się wtrysków. Na razie jazda tylko na benzynie.

daytek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 17 gru 2008, 08:44
Imię: Marek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2004
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Kołobrzeg

[A6 C5 Avant]

Post autor: daytek » 28 mar 2010, 17:24

witam
mam podobny problem z tymi obrotami, np jak stoje na światlach i noga na hamulcu to falują w zakresie 500/800 obrotów, ale nie zawsze tak się dzieje i jestem w trakcie szukania dobrego gazownika który się tym zajmie bo może wystarczy korekta mapy, a mam do kolegi inne pytanie ile gazu po mieście pali twoje autko?

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 04 kwie 2010, 18:33

Powodów falowań może być wiele, rozkalibrowane brudne wtryskiwacze, brudna przepustnica i jeszcze podejrzewam lewy gaz z reduktora przez podciśnienie do kolektora.
Co do spalania to max 14l gazu w cyklu mieszanym jeżdżąc do pracy.
Zamontowałem teraz nowe wtryskiwacze i mam nadzieję że spalanie na nich spadnie.

technic
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 64
Rejestracja: 26 gru 2009, 17:04
Lokalizacja: Lubin

Post autor: technic » 04 kwie 2010, 20:16

Lekkie falowanie obrotów przy zmianie położenia automatycznej skrzyni biegów jest normalną sprawą i nie powinieneś się tym przejmować. Na gazie jest to bardziej odczuwalne. Nie ma auta z gazem które zachowywało by się inaczej.
Regulamin: (....) Podszywanie się pod nienależne rangi jest zabronione.

Awatar użytkownika
mc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 68
Rejestracja: 04 lis 2009, 23:49
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mc » 04 kwie 2010, 20:27

witam,
u mnie przy zmianie z R na D lub na odwrót, minimalnie obroty schodzą w dół, tak na moje oko około 100 obr.
Trwa to ułamek sekundy i nie ma różnicy czy jest na benzynie czy lpg.
Myślę że to normalne.

mc

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 05 kwie 2010, 14:59

technic pisze:Lekkie falowanie obrotów przy zmianie położenia automatycznej skrzyni biegów jest normalną sprawą i nie powinieneś się tym przejmować. Na gazie jest to bardziej odczuwalne. Nie ma auta z gazem które zachowywało by się inaczej.
Nie masz całkowicie racji bo przez pierwsze półtora roku mając instalkę nie było różnicy między benzyną i gazem. Zgodzę się że przy zmianach między D i R jest lekki spadek ale jest to tylko chwilowy o 100 i z powrotem stabilizacja obrotów, a nie jakieś falowanie o 200-300.

yogibear1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 08 mar 2009, 22:32
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: yogibear1 » 28 kwie 2010, 20:34

siemka ,a matrixów nie mozesz sobie załozyc?zacznie gadac i bedzzie gito. :mrgreen:
"Jestem nieuczciwy i możesz uczciwie liczyć na moją nieuczciwość. To uczciwi są nieprzewidywalni, zawsze mogą zrobić coś niewiarygodnie... głupiego..."
Cpt. Jack Sparrow

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 29 kwie 2010, 07:17

Już są HSy

yogibear1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 08 mar 2009, 22:32
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: yogibear1 » 29 kwie 2010, 21:16

fassi mozesz przesłac pare fotek jak masz załozona instalke.? <ok>
na maila <ok>
"Jestem nieuczciwy i możesz uczciwie liczyć na moją nieuczciwość. To uczciwi są nieprzewidywalni, zawsze mogą zrobić coś niewiarygodnie... głupiego..."
Cpt. Jack Sparrow

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 30 kwie 2010, 07:16

Moje foty już są na forum z czasów jak miałem magici
a6-c5-24-28-instalacja-lpg-rozplanowani ... t12358.htm
a6-c5-24-28-instalacja-lpg-rozplanowani ... t12359.htm

W miejsce magiców przyszły HSy z listwami romano i map sensor jest w innym miejscu.
Jak będę miał czas to zrobię parę fotek z obecnego wyglądu i wrzucę na forum.

yogibear1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 08 mar 2009, 22:32
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: yogibear1 » 30 kwie 2010, 20:00

ok fassi. <piwo>

[ Dodano: 2010-04-30, 20:02 ]
a ja poszedłem teraz inna droga.2 weze od reduktora gazowe i dwa niezalezne filtry. <ok>
"Jestem nieuczciwy i możesz uczciwie liczyć na moją nieuczciwość. To uczciwi są nieprzewidywalni, zawsze mogą zrobić coś niewiarygodnie... głupiego..."
Cpt. Jack Sparrow

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 30 kwie 2010, 20:35

A jaki masz reduktor? Mówisz o 2 wyjściach z reduktora?

yogibear1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 08 mar 2009, 22:32
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: yogibear1 » 01 maja 2010, 12:45

kme gold
po liftingu eheheheh <ok>tak fassi sa 2 wyjscia. <rotfl2>
"Jestem nieuczciwy i możesz uczciwie liczyć na moją nieuczciwość. To uczciwi są nieprzewidywalni, zawsze mogą zrobić coś niewiarygodnie... głupiego..."
Cpt. Jack Sparrow

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 01 maja 2010, 19:44

yogibear1 pisze:kme gold
po liftingu eheheheh <ok>tak fassi sa 2 wyjscia. <rotfl2>
A kompensacja między listwami jest?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga