[A6 C5 2,5TDI] cięzko odpala po rozgrzaniu
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 57
- Rejestracja: 01 wrz 2008, 18:25
- Lokalizacja: marbella ,hiszpania
[A6 C5 2,5TDI] cięzko odpala po rozgrzaniu
witam
z ciężkim odpalaniem zimnego auta jest mnóstwo tematów,lecz mój problem występuje po rozgrzaniu auta do jakiś 90 stopni na szafie mianowicie czym cieplejszy tym gorzej odpala
błędów 0 na vagu problem od jakiegoś czasu się nasila więc pozostaje mi długie kręcenie ok.40 sekund i załapuje resztkami bateryjki lub odczekać jakieś pół godziny aż przestygnie silnik .Sprawdzałem dawkę startową i wygląda ok. zapłon ustawiony na -1 ,z rana na zimno odpala na dotyk nie wiem czego by się jeszcze czepić może jakiś czujnik oleju
proszę o jakieś wskazówki
pozdrawiam i proszę mnie nie straszyć że to może być vp44 mam słabe serce :lol:
z ciężkim odpalaniem zimnego auta jest mnóstwo tematów,lecz mój problem występuje po rozgrzaniu auta do jakiś 90 stopni na szafie mianowicie czym cieplejszy tym gorzej odpala
błędów 0 na vagu problem od jakiegoś czasu się nasila więc pozostaje mi długie kręcenie ok.40 sekund i załapuje resztkami bateryjki lub odczekać jakieś pół godziny aż przestygnie silnik .Sprawdzałem dawkę startową i wygląda ok. zapłon ustawiony na -1 ,z rana na zimno odpala na dotyk nie wiem czego by się jeszcze czepić może jakiś czujnik oleju
proszę o jakieś wskazówki
pozdrawiam i proszę mnie nie straszyć że to może być vp44 mam słabe serce :lol:
hanysq
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 57
- Rejestracja: 01 wrz 2008, 18:25
- Lokalizacja: marbella ,hiszpania
TO akurat mi nie grozi od 3 lat nie spotkałem się z temperaturą poniżej 15 stopni ,lecz jak widac moje obawy spełzły nie w tę strone miałem nadzieję że to będzie jakiś czujnik olejuPiotruś pisze:Jeżeli pompa kończy życie, to "planowa regeneracja" i tak będzie tańsza od przykładowego holowania w nocy, w środku lasu z małym dzieckiem na tylnej kanapie przy głębokim mrozie ... .
Piotruś co do twojego rozwiązania na pewno słuszne lecz w kraju w którym przebywam raczej jest to nieopłacalne ,spotkałem już takie 3 modele jak mój na złomowisku tylko ze względu na walniętą vp 44
a co do wszelkich napraw niestety mogę polegać tylko na sobie i oczywiście forum audi :lol: mimo wszystko wielkie dzięki wszystkim
a może jeszcze poradzicie czy warto zakupić cos takiego http://aukcja.interia.pl/show_item.php?item=807541551
jeszcze jedno pytanko mianowicie gdybym zrobił jakieś logi czy by to pomogło w 100% z ustaleniem usterki ?
jeszcze raz wielkie dzięki
hanysq
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 57
- Rejestracja: 01 wrz 2008, 18:25
- Lokalizacja: marbella ,hiszpania
ok wiec postaram się w najbliższych dniach zrobić logi (jeszcze tylko poczytam jak :oops: )
być możne to zbliży do jakiś sensownych decyzji
puki co serdeczne dzięki za poświęcony czas oraz przypuszczenia mniej radosne dla mojej duszy po 3 latach użytkowania tego auta dochodzę w naprawach do ceny zakupu :evil:
być możne to zbliży do jakiś sensownych decyzji
puki co serdeczne dzięki za poświęcony czas oraz przypuszczenia mniej radosne dla mojej duszy po 3 latach użytkowania tego auta dochodzę w naprawach do ceny zakupu :evil:
hanysq
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 113
- Rejestracja: 27 lis 2008, 17:25
- Lokalizacja: słupsk
- Dawidows89
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 146
- Rejestracja: 21 wrz 2008, 13:26
- Lokalizacja: Białystok
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 57
- Rejestracja: 01 wrz 2008, 18:25
- Lokalizacja: marbella ,hiszpania
witam. oto logi lub coś co miało wyglądać jak logi :oops: ,lecz proszę łaskawie zerknąć może da się coś odczytać ,http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2e6 ... f08c1.html (w opcjach reszta logów)
Dawidows89 to niestety nie to choć bardzo bym chciał auto kreci dobrze,reakcja jest taka jakby się zapowietrzał lecz z rana pali na dotyk problemy sa jak jest silnik rozgrzany i gorąco na dworze czasami odpali po 5s a czasami po 15s
Dawidows89 to niestety nie to choć bardzo bym chciał auto kreci dobrze,reakcja jest taka jakby się zapowietrzał lecz z rana pali na dotyk problemy sa jak jest silnik rozgrzany i gorąco na dworze czasami odpali po 5s a czasami po 15s
hanysq
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 57
- Rejestracja: 01 wrz 2008, 18:25
- Lokalizacja: marbella ,hiszpania
wielkie dzięki PIOTRUÂŚ postaram się trochę bardziej na jutro
co do turbo to czuć że coś nie tak przed wymianą turbiny szedł jak burza choć przycierały mi łopatki wymieniałem je trzykrotnie (tacy spece z elbląga )w końcu gościu założył mi jakieś większe ponoć od 180KM i nadal lipa zapłaciłem blisko 7 tyś. a odebrałem auto w gorszym stanie (ale to już inna sprawa),chciałbym tylko zapytać czy można to sprawdzić gdzie leży wina tej sztangi czy być może n75?
pozdrawiam
co do turbo to czuć że coś nie tak przed wymianą turbiny szedł jak burza choć przycierały mi łopatki wymieniałem je trzykrotnie (tacy spece z elbląga )w końcu gościu założył mi jakieś większe ponoć od 180KM i nadal lipa zapłaciłem blisko 7 tyś. a odebrałem auto w gorszym stanie (ale to już inna sprawa),chciałbym tylko zapytać czy można to sprawdzić gdzie leży wina tej sztangi czy być może n75?
pozdrawiam
hanysq
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 57
- Rejestracja: 01 wrz 2008, 18:25
- Lokalizacja: marbella ,hiszpania
witam ponownie
oto pozostałe logi Piotrusiu których się nie dopatrzyłeś ,ja i jak inni zresztą też :oops:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/932 ... aa5601.htm
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c0f ... 77d54.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/39f ... 5a917c.htm
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/68c ... 1621f.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f76 ... bbf1a.html
w miedzy czasie znalazłem temat [A6 C5 2.5TDi AFB] Sprawdzenie logów statycznych i dynamicznych ... McKansy..który prowadziłeś z nim coś jakby u mnie podobnego lecz poczekam na opinie po zerknięciu na logi
z wielkiej góry serdecznie dziękuje
oto pozostałe logi Piotrusiu których się nie dopatrzyłeś ,ja i jak inni zresztą też :oops:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/932 ... aa5601.htm
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c0f ... 77d54.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/39f ... 5a917c.htm
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/68c ... 1621f.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f76 ... bbf1a.html
w miedzy czasie znalazłem temat [A6 C5 2.5TDi AFB] Sprawdzenie logów statycznych i dynamicznych ... McKansy..który prowadziłeś z nim coś jakby u mnie podobnego lecz poczekam na opinie po zerknięciu na logi
z wielkiej góry serdecznie dziękuje
hanysq
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 57
- Rejestracja: 01 wrz 2008, 18:25
- Lokalizacja: marbella ,hiszpania
bardzo przepraszam lecz jak zwykle cos namieszałem
myślę że chyba o wiele prostrzym sposobem będzie otworzenie jakiegoś mojego logu i na stronie fotosika sa pozostałe zdjęcia użytkownika tam powinno się otwierać
puki co podaję linki jeszcze raz ,gdyby to nie wyszło to zawsze mam miły wieczorek przed sobą
pozdrawiam
http://hanysq.fotosik.pl/zdjecia/1.html
myślę że chyba o wiele prostrzym sposobem będzie otworzenie jakiegoś mojego logu i na stronie fotosika sa pozostałe zdjęcia użytkownika tam powinno się otwierać
w takim przypadku ów termostat zakończył żywotność po zaledwie trzech tygodniach :roll:Piotruś pisze:007 - temperatury wyraźnie sugerują, że termostat najprawdopodobniej kończy żywot (to tylko domniemanie lecz graniczące z pewnością). Paradoksalnie obecnie taka sytuacja może Ci sprzyjać, gdyż przy 88*C ECU nie podkłada jeszcze tych "najuboższych" dawek paliwa - co niewątpliwie "dodatkowo" utrudniałoby rozruch gorącego silnika jeszcze bardziej.
puki co podaję linki jeszcze raz ,gdyby to nie wyszło to zawsze mam miły wieczorek przed sobą
pozdrawiam
http://hanysq.fotosik.pl/zdjecia/1.html
hanysq
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 57
- Rejestracja: 01 wrz 2008, 18:25
- Lokalizacja: marbella ,hiszpania
co do czujników to żaden nie ruszany ,więc to było moje pierwsze przypuszczenie w poście którym zaczynałem lecz na vagu pokazuje ok za to na desce jakby troszką mułowaty rośnie powoli i coś nie pokazuje dokładnie ,jeśli do logów nie masz żadnych zastrzeżeń
pozostaje naprawa na chybił trafił zaczynając od najtańszych części .
jedno wiem na pewno zanim oddam ponownie auto do "mechanika" :evil: postaram się najpierw sam (przynajmniej będę wiedział gdzie pchałem łapy ) :mrgreen:
i do bólu
pozdrawiam
pozostaje naprawa na chybił trafił zaczynając od najtańszych części .
jedno wiem na pewno zanim oddam ponownie auto do "mechanika" :evil: postaram się najpierw sam (przynajmniej będę wiedział gdzie pchałem łapy ) :mrgreen:
i do bólu
pozdrawiam
hanysq
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 57
- Rejestracja: 01 wrz 2008, 18:25
- Lokalizacja: marbella ,hiszpania
z natury czego nie wiem to nie tykam lecz nie dam sobie łapy uciąć że nie było tam grzebane bo gościu który w nim grzebał mówił coś o nowych nastawach paliwa i jakimś czujniku w vp44 (objawy były takie że przy rozruchu zimnego pierwsze 5s klekotał ) faktycznie ustało ale tylko do mojego powrotu do Hiszpanii teraz od trzech miesięcy sam w wolnej chwili naprawiam te rzeczy naprawiane rzekomo przez nichPiotruś pisze:W logach nic szczególnie niepokojącego nie widać oprócz troszeńkę zaniżonej (w SPAM do śerdniej) dawki paliwa. Czy jesteś pewny, że wartości adaptacyjne są seryjne czy jednak coś tam pogrzebałeś :?: :?:
skończę najpierw z jednym i postaram się znaleźć serwis audi do zakupu tegoż czujnika po wymianie na pewno dokończymy temat
mam nadzieje że sukcesem :mrgreen:
puki co serdeczne dzięki
hanysq
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 57
- Rejestracja: 01 wrz 2008, 18:25
- Lokalizacja: marbella ,hiszpania
no to rzeczywiście zaczyna się klarować czyli bez wizyty w serwisie boscha sie nie obe dzie lecz to dopiero nastąpi gdzieś w lipcu ,niestety tu na miejscu nie jestem w stanie tego dokonać kompletnie nieopłacalny biznes ,może wygrzebać i wysłać ,tylko kto to później złoży :lol: więc na razie pozostanę przy wymianie czujnika który zapewne dojdzie do mnie za jakiś tydzień i to tyle co mogę zwojować
mam prośbę Piotrusiu
czy można troszkę jaśniej
pozdrawiam
mam prośbę Piotrusiu
czy można troszkę jaśniej
oczywiście w wolnej chwiliPiotruś pisze:W okazanej sytuacji jednak proponuję, a wręcz gorąco namawiam, do ustalenia wartości adaptacyjnych kanałów 01 i 05
pozdrawiam
hanysq
VWPassat 2,5 TDI.
Witam pozwólcie że podłącze się do tematu ponieważ wiele jest tematów z czujnikiem G62 ale niczego podobnego do mojego przypadku nie znalazłem.
Otóż sprawa wygląda tak iż co jakiś czas potrafiła zapalić się czerwona kontrolka od oleju z komunikatem OIL PASS STOP MOTOR, oczywiście olej był niedawno wymieniany poziom oleju jest nie ubywa go, samochów pali idealnie i na mocy nie traci.
Od pewnego czasu zaczeła się częściej zapalać ale raczej przy większej wilgotności na dworzu a przed wczoraj zapaliła mi się kontrolka żółta OIL SENSOR WORKCHOP i przy każdym przekręceniu kluczyka pokazuje mi się to i w między czasie w czasie jazdy potrafi zapalić sie czerwona kontrolka od oleju z OIL PASS STOP MOTOR.
Po podłaczeniu VAGa wykazuje aby: błąd 522 czujnik temperatury cieczy chłodzącej -G62 przerwa lub zwarcie do plusa.
Moje pytanie brzmi czy oba czujniki są ze sobą powiązane i czy zacząć od wymiany tego czujnika G62 , czy może szukać jeszcze w bezpiecznikach i przewodach.
A może wy spotkaliście się z taki przypadkiem.I czy ten czujnik po lewej stronie G62 u góry silnika to ten, czy może jest jeszcze jakiś inny.
Z góry dzięki za odpowiedż
Witam pozwólcie że podłącze się do tematu ponieważ wiele jest tematów z czujnikiem G62 ale niczego podobnego do mojego przypadku nie znalazłem.
Otóż sprawa wygląda tak iż co jakiś czas potrafiła zapalić się czerwona kontrolka od oleju z komunikatem OIL PASS STOP MOTOR, oczywiście olej był niedawno wymieniany poziom oleju jest nie ubywa go, samochów pali idealnie i na mocy nie traci.
Od pewnego czasu zaczeła się częściej zapalać ale raczej przy większej wilgotności na dworzu a przed wczoraj zapaliła mi się kontrolka żółta OIL SENSOR WORKCHOP i przy każdym przekręceniu kluczyka pokazuje mi się to i w między czasie w czasie jazdy potrafi zapalić sie czerwona kontrolka od oleju z OIL PASS STOP MOTOR.
Po podłaczeniu VAGa wykazuje aby: błąd 522 czujnik temperatury cieczy chłodzącej -G62 przerwa lub zwarcie do plusa.
Moje pytanie brzmi czy oba czujniki są ze sobą powiązane i czy zacząć od wymiany tego czujnika G62 , czy może szukać jeszcze w bezpiecznikach i przewodach.
A może wy spotkaliście się z taki przypadkiem.I czy ten czujnik po lewej stronie G62 u góry silnika to ten, czy może jest jeszcze jakiś inny.
Z góry dzięki za odpowiedż
dzięki za odpowiedż
Ale mam jeszcze jedno pytanie ponieważ wczoraj dodatkowo przestał działać wskaznik temperatury jak i samochód tracił chwilowo moc.
Zaznaczam że najpierw wyskakuje na FISie OIL SENSOR WORKCHOP a po pewnym czasie potrafi zapalić się OIL PASS STOP MOTOR.
I czy te czujniki mogą mieć wpływ na utratę mocy czy może pada silnik .
Na VAGu pokazuje aby czujnik temperatury cieczy chłodzącej G62.
Zaznaczam że puki co samochód nie pobiera oleju ani płynów i nie kopci ,trzyma równo obroty i nie poszarpuje.
Czy żeczywiście te czujniki są tak ważne.
Proszę o pomoc w ocenie
Ale mam jeszcze jedno pytanie ponieważ wczoraj dodatkowo przestał działać wskaznik temperatury jak i samochód tracił chwilowo moc.
Zaznaczam że najpierw wyskakuje na FISie OIL SENSOR WORKCHOP a po pewnym czasie potrafi zapalić się OIL PASS STOP MOTOR.
I czy te czujniki mogą mieć wpływ na utratę mocy czy może pada silnik .
Na VAGu pokazuje aby czujnik temperatury cieczy chłodzącej G62.
Zaznaczam że puki co samochód nie pobiera oleju ani płynów i nie kopci ,trzyma równo obroty i nie poszarpuje.
Czy żeczywiście te czujniki są tak ważne.
Proszę o pomoc w ocenie
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga