Forum Audi A6 Klub Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 

 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

felgi audi a6 audi a6 części audi a6 sklep audi a6 regeneracja xenonów reklama forum a6 Tarcze, hamulce LED
Sklep alufelgiExpress Parts Części do A6/S6 Motostacja.pl Regeneracja HC AZ Auto Serwis Pompy olejowe Układ hamulcowy Sklepledowy.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[A6 2.5 tdi] zapowietrza sie  
Autor Wiadomość
danoloc4 
Nowy


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Wiek: 27
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 7
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2010-02-26, 17:00   [A6 2.5 tdi] zapowietrza sie

Witam mam problem z audi a6 2.5 tdi 150 km pompa vp44 auto na cieplym silniku nie odpala dopiero po ostygnieciu do 0 odpala bez problemów odpiecie czujnika temperatury nie pomaga jedynie odpowietrzenie wszystkich wtrysków lub długi postój vag nie wykazał błędów w wężykach przed pompa są widoczne pecherzyki powietrza i mały wyciek ropy na jednym wtrysku , filtr nowy,po nocy trzeba z 5 sek. kręcić żeby odpalila tak jakby niedostawała paliwa jeśli ma ktoś pomysł co to może być prosze o inf.
_________________
audii
Ostatnio zmieniony przez danoloc4 2010-02-28, 15:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
Acid 
Czasobywacz



Model: Allroad C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Tiptronic
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 31 Gru 2009
Posty: 77
Skąd: Beskid Wyspowy
Wysłany: 2010-02-26, 17:14   

Spróbuj tak

http://www.audiklub.org/p...wietrzanie+vp44


powinno pomóc :-)
_________________
Jest > Allroad C5 2,5 TDI BAU 180KM
Było > A6 C5 2.5 TDI AFB 150KM
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
krischm 
Normalniak



Model: Inne
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Diesel
Silnik: Inny
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Pomógł: 12 razy
Wiek: 31
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 288
Skąd: śląskie
Wysłany: 2010-02-26, 19:42   

Wymieniałeś filtr bo się zapowietrzał, czy kłopot jest od czasu wymiany. Jeśli po to musisz odpowietrzyć według opisu. VP44 to bardzo delikatna pompa, czuła na nieprawidłową obsługę.
 
 
citrin 
Nawiedzacz



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Tiptronic
Pomógł: 18 razy
Wiek: 35
Dołączył: 24 Maj 2008
Posty: 488
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: 2010-02-26, 22:38   

danoloc4 napisał/a:
i mały wyciek ropy na jednym wtrysku


Zlikwiduj to i będzie ok.

danoloc4 napisał/a:
po nocy trzeba z 5 sek. kręcić żeby odpalila


Każda nieszczelność, nawet niepozornie mała wpływa na pracę/rozruch. Myślę że jeżeli zlokalizujesz/zlikwidujesz tą nieszczelność to zapomnisz o problemie. ;-)
Pozdrawiam
_________________
Pamiętaj, Że Minuta Gniewu Odbiera Ci 60 Sekund Szczęścia.

Pierwsza Pomyłka To Błąd Ale Druga To Już Błądzenie.
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
danoloc4 
Nowy


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Wiek: 27
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 7
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2010-02-26, 23:01   

Dzięki wszystkim za szybką odpowiedz jutro dokładnie odpowietrze, zlikwiduje wyciek z wtrysku i dam znać czy problem rozwiązany.
_________________
audii
 
 
The Rock
[Usunięty]

Wysłany: 2010-02-27, 11:29   

Jeszcze można wymienic wężyki które ida do świec ori lubią po jakimś czasie być wigotne sączyć się i łapią lewe powietrze u mnie tak było i tez miał trudności z odpaleniem na ciepłym silniku wymieniłem i jest ok koszt około 10zł :-P
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
RomanS 
Śpi na forum



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AKE
Imię: Roman
Pomógł: 52 razy
Wiek: 51
Dołączył: 26 Maj 2008
Posty: 2145
Skąd: Poznań
Wysłany: 2010-02-27, 13:36   

The Rock napisał/a:
Jeszcze można wymienic wężyki które ida do świec


wężyki do świec :?:

domyslam się o co Ci chodzi ale mógłbys poprawić, bo ktoś naprawdę zechce potraktowac to dosłownie :roll: ;-)
_________________
Pozdrawiam, Roman
--------------------------

Cały kłopot polega na tym, że głupcy są pewni siebie, a mądrzy pełni wątpliwości
 
 
Acid 
Czasobywacz



Model: Allroad C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Tiptronic
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 31 Gru 2009
Posty: 77
Skąd: Beskid Wyspowy
Wysłany: 2010-02-27, 13:51   

chyba chodziło koledze o węzyki przelewowe :mrgreen:
_________________
Jest > Allroad C5 2,5 TDI BAU 180KM
Było > A6 C5 2.5 TDI AFB 150KM
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
danoloc4 
Nowy


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Wiek: 27
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 7
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2010-02-28, 15:57   

Witam wczoraj zlokalizowałem nieszczelność na wężu przed filtrem paliwa niestety dopiero po naciśnięciu go na pracującym silniku wtedy zassało powietrze i auto zgasło natychmiast pojawiło się powietrze w przezroczystym wężu tym szerszym ktury doprowadza paliwo do pompy ,wymieniłem uszkodzony wąż i auto nie odpala odpowietrzenie przy wtryskach nie pomaga nie chciałem zbytnio kręcić na sucho aby nie uszkodzić pompy odkręciłem śrubke na filtrze ale nie pomogło i nadal jest powietrze w przezroczystym przewodzie,niemam teraz czym odopietrzyc calego ukladu czy moge przez tą śrubkę na filtrze nalać np. strzykawką paliwa do poprzedniego stanu? Czy są może jakieś inne sposoby. Dzięki wszystkim za odpowiedzi :arrow: :arrow: . A swoją drogą ciekawe jak mechanik przy wymianie filtra nie zauważył uszkodzonego węża filtr był zmieniany właśnie z powodu tych pęcherzków powietrza.
_________________
audii
 
 
citrin 
Nawiedzacz



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Tiptronic
Pomógł: 18 razy
Wiek: 35
Dołączył: 24 Maj 2008
Posty: 488
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: 2010-02-28, 18:07   

danoloc4 napisał/a:
niemam teraz czym odopietrzyc calego ukladu czy moge przez tą śrubkę na filtrze nalać np. strzykawką paliwa do poprzedniego stanu?


No właśnie ...teraz masz zapowietrzony układ niskiego ciśnienia. Musisz go odpowietrzyć. Ta śrubka na filtrze jest do ewentualnego odwadniania filtra paliwa. Jeżeli nie masz czym odpowietrzyć to zrób tak.... zaciśnij powrót od filtra do baku zaciskiem stolarskim. ?ciągnij zasilanie wychodzące z filtra do VP. Nałóż kawałek wężyka i ustami zaciągnij paliwo aż się wypełni filtr . Musisz tak przytrzymać wąż przy zaciąganiu żeby kolejne wyciąganie powietrza nie powodowało powrotu paliwa do baku. Jeżeli będzie pełno:musisz sobie poradzić z zaciśnięciem zasilania przed filtrem także np ściskiem stolarskim. Teraz masz już 2 zaciski przed filtrem na zasilaniu i powrocie. Następnie strzykawką wypełnij zasilanie i powrót między filtrem a vp bardzo powoli aby nie zrobił sie pęcherz powietrza. Nałóż wypełnione wężyki na filtr, poskręcaj, naładuj akumulator i heja w dwójkę do odpowietrzania przy wtryskach - musi zagadać. Jak coś niejasne to pytaj. no chyba że ktoś ma prostszy sposób bez żadnych urządzeń wspomagających odpowietrzanie . ;-)
_________________
Pamiętaj, Że Minuta Gniewu Odbiera Ci 60 Sekund Szczęścia.

Pierwsza Pomyłka To Błąd Ale Druga To Już Błądzenie.
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
danoloc4 
Nowy


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Wiek: 27
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 7
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2010-02-28, 23:12   

Dzięki za inf. napewno spróbuje.A przy odpowietrzaniu wtrysków musze odpowietrzać każdy z osobna czy np.stronami prawa głowica lewa po 3. :?:
_________________
audii
 
 
citrin 
Nawiedzacz



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Tiptronic
Pomógł: 18 razy
Wiek: 35
Dołączył: 24 Maj 2008
Posty: 488
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: 2010-03-01, 07:53   

Tak...Stojąc przodem do silnika najpierw prawa strona a potem lewa (pasażera). Często jak juz piąty z kolei sie odpowietrza to potrafi zagadać :-D
_________________
Pamiętaj, Że Minuta Gniewu Odbiera Ci 60 Sekund Szczęścia.

Pierwsza Pomyłka To Błąd Ale Druga To Już Błądzenie.
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
RomanS 
Śpi na forum



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AKE
Imię: Roman
Pomógł: 52 razy
Wiek: 51
Dołączył: 26 Maj 2008
Posty: 2145
Skąd: Poznań
Wysłany: 2010-03-01, 09:09   

citrin napisał/a:
Tak...Stojąc przodem do silnika najpierw prawa strona a potem lewa (pasażera).


A to ma jakiekolwiek znaczenie ? Tak jakoś zwykle robię odwrotnie ;-)
_________________
Pozdrawiam, Roman
--------------------------

Cały kłopot polega na tym, że głupcy są pewni siebie, a mądrzy pełni wątpliwości
 
 
citrin 
Nawiedzacz



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Tiptronic
Pomógł: 18 razy
Wiek: 35
Dołączył: 24 Maj 2008
Posty: 488
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: 2010-03-01, 09:39   

RomanS napisał/a:
A to ma jakiekolwiek znaczenie


Oczywiście że nie. Można z drugiej. Dla jasmości bardziej jest to związane z fazami :koniec wydechu-początek ssania/koniec suwu spężania początek pracy.
_________________
Pamiętaj, Że Minuta Gniewu Odbiera Ci 60 Sekund Szczęścia.

Pierwsza Pomyłka To Błąd Ale Druga To Już Błądzenie.
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
danoloc4 
Nowy


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Wiek: 27
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 7
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2010-03-03, 22:32   

Witam odpowietrzyłem audi tak jak kolega polecił zagadała już przy 4 wtrysku po odpaleniu przez ok 20 sek pompa wydawała dziwne odgłosy jakby tarcia ale teraz wszystko w normie i autko odpala o niebo lepiej wymieniłem przy okazji węże przelewowe przy wtryskach.Dzięki wielkie za pomoc szacun 8-) :-)
_________________
audii
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: