witam
panowie myślałem że pompa mi padła ale okazało się że braknie mu zasilania, było tak że czasami zagadała teraz to już wcale, bezpieczniki całe, niema prądu na tym kablu co idzie do pompy podobno jest jakiś przekaźnik ale on się znajduje w tym samym miejscu co w TDI w półce pod kierownica??
aaaa i jeszcze jak podłączyłem z akumulatora na krótko to pompa zadyndała ale dalej nie chciał odpalić, to może być przekaźnik?? jest jakiś amatorski sposób żeby go sprawdzić??
[c4 2.6] brak zasilania pompy paliwa
- gumisv6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 341
- Rejestracja: 02 gru 2008, 19:04
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1996
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.2 137KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Chełm
dzięki kolego za odpowiedź ale już widzę że i tak elektryk mnie czeka myślałem że przekaźnik tylko trzeba sprawdzić i po kłopocie
a może wiesz bo jak podłączałem pompę na krótko, poszło ciśnienie z benzyna do filtra paliwa i jak zacząłem kręcić rozrusznikiem to dalej nie chciał odpalić czy to znaczy że niema tego sygnału z ECU na wtryskiwaczach?? a jakby odłączyć instalacje gazową i sprawdzić wtedy??
czy jest sygnał na wtryskiwaczach może i bym sprawdził ale bądź mądry i dostań się najpierw do tych wtryskiwaczy ostatnio odkręcałem obudowę i od gazu to udało mi się zlokalizować ale od benzyny to ciemna magia...
a może wiesz bo jak podłączałem pompę na krótko, poszło ciśnienie z benzyna do filtra paliwa i jak zacząłem kręcić rozrusznikiem to dalej nie chciał odpalić czy to znaczy że niema tego sygnału z ECU na wtryskiwaczach?? a jakby odłączyć instalacje gazową i sprawdzić wtedy??
czy jest sygnał na wtryskiwaczach może i bym sprawdził ale bądź mądry i dostań się najpierw do tych wtryskiwaczy ostatnio odkręcałem obudowę i od gazu to udało mi się zlokalizować ale od benzyny to ciemna magia...
Ostatnio zmieniony 08 lut 2010, 15:21 przez gumisv6, łącznie zmieniany 1 raz.
- gumisv6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 341
- Rejestracja: 02 gru 2008, 19:04
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1996
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.2 137KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Chełm
naprawdę wielkie DZIęKI koleżko <PIWO>
wieczorkiem kumpel kończy prace mam nadzieje że do czegoś dojdziemy
jeszcze raz wielkie podziekowania
[ Dodano: 2010-02-13, 22:11 ]
Wyszło tak że napięcie na wtyczce do pompy jest ale za niskie. Podczas połączenia pompy napięcie spada. A tutaj kumpla wyniki śledcze:
"Moje podejrzenia: Powstanie rezystancji stykowej na przekaźniku bądź, elementach styków wsuwowych bądź skręcanych, Wynikiem czego napięcie bez obciążenia jest prawidłowe. Po podłączeniu pompy następuje duży spadek napięcia na wymienionej rezystancji co w konsekwencji strzwa dzielnik napiecia na rezystancji stykowej oraz rezystancji pompy. Dajac tym samym marny iloczyn napięcia i prądu co za tym idzie moc."
Czyli trzeba sprawdzać przewody i wszystkie wtyczki po mojemu...
Dysponuje ktoś może jakimś schematem co gdzie którędy idzie i do czego jest wczepione??
wieczorkiem kumpel kończy prace mam nadzieje że do czegoś dojdziemy
jeszcze raz wielkie podziekowania
[ Dodano: 2010-02-13, 22:11 ]
Wyszło tak że napięcie na wtyczce do pompy jest ale za niskie. Podczas połączenia pompy napięcie spada. A tutaj kumpla wyniki śledcze:
"Moje podejrzenia: Powstanie rezystancji stykowej na przekaźniku bądź, elementach styków wsuwowych bądź skręcanych, Wynikiem czego napięcie bez obciążenia jest prawidłowe. Po podłączeniu pompy następuje duży spadek napięcia na wymienionej rezystancji co w konsekwencji strzwa dzielnik napiecia na rezystancji stykowej oraz rezystancji pompy. Dajac tym samym marny iloczyn napięcia i prądu co za tym idzie moc."
Czyli trzeba sprawdzać przewody i wszystkie wtyczki po mojemu...
Dysponuje ktoś może jakimś schematem co gdzie którędy idzie i do czego jest wczepione??
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga