[A6C4] Przerywający migacz, zapalniczka i wymiana żarówek.
- -=Rafal=-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1360
- Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk
[A6C4] Przerywający migacz, zapalniczka i wymiana żarówek.
Witam. Przyszedł czas na zrobienie coś w autku. Otóż mam 3 problemy.
1. Jak wrzucam prawy kierunek to prawe światełko na kokpicie nie miga na zielono. Dźwięk jest ale nie ma światełka. Ostatnio zadziałało, poświeciło przez 10 minut i potem znowu pupa. Lewy bez problemu. Bezpiecznik? ÂŻarówka? Kable?
2. Jak wymienić przeklęte przeciwmgielne z przodu i tyłu? Bo mam odpowiednie żarówki, a nie chcę nić rozwalić ciągnąć na siłę. Bo ta instrukcja, nie dość że po szwabsku, to na dodatek tak dziwnie napisana że tragedia..
3. Gniazdo zapalniczki nie zatrzaskuje się na ładowarce. Jak się ją dociśnie i nie rusza do działa. Ale jest tak luźno w nim. Zapalniczka w ogóle nie działa. Co może być powodem?
Dzięki z góry : )
[ Dodano: 2010-02-04, 15:34 ]
Kurcze naprawdę nikt nie wie jak zdjąć te pitolone klosze? A tak poza tym, co myślicie o paskach ledowych ala Audi A4 najnowsze? Tylko nie mówcie o poprawie projektantów, bo w tamtych czasach nie było ledów : P
1. Jak wrzucam prawy kierunek to prawe światełko na kokpicie nie miga na zielono. Dźwięk jest ale nie ma światełka. Ostatnio zadziałało, poświeciło przez 10 minut i potem znowu pupa. Lewy bez problemu. Bezpiecznik? ÂŻarówka? Kable?
2. Jak wymienić przeklęte przeciwmgielne z przodu i tyłu? Bo mam odpowiednie żarówki, a nie chcę nić rozwalić ciągnąć na siłę. Bo ta instrukcja, nie dość że po szwabsku, to na dodatek tak dziwnie napisana że tragedia..
3. Gniazdo zapalniczki nie zatrzaskuje się na ładowarce. Jak się ją dociśnie i nie rusza do działa. Ale jest tak luźno w nim. Zapalniczka w ogóle nie działa. Co może być powodem?
Dzięki z góry : )
[ Dodano: 2010-02-04, 15:34 ]
Kurcze naprawdę nikt nie wie jak zdjąć te pitolone klosze? A tak poza tym, co myślicie o paskach ledowych ala Audi A4 najnowsze? Tylko nie mówcie o poprawie projektantów, bo w tamtych czasach nie było ledów : P
- casper
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 254
- Rejestracja: 05 paź 2008, 21:51
- Imię: Kacper
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TDI
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Multitronic
- Lokalizacja: Poznań
siemka
wiec zacznijmy od poczatku :-P
Ad1) jak tykanie slychac, a kierunek dziala to zapewne cos z zarowka kontrolki, odkrec liczniki i poruszaj oprawka zaroweczki, albo wymien na nowa
Ad2) Ja do wymiany zarowek z reguly wykrecam cale lampy z przodu,bo mam xenony i slabe przez to dojscie, jak masz male raczki to otworz ta klapke od tylu lampy, zlokalizuj zarowke przeciwmgielna, zapewne jak inne, jest tylko wlozona i zabezpieczona takim drucikiem, wystarczy scisnac koncowki do siebie i sciagnac, zarowka wyjdzie bez problemu. Z tylu nie pamietam, chyba sa w klapie nie? to pewnie trzeba zdjac obicie i pod nim jest dojscie do kloszy, zarowki wychodza zapewne po przekreceniu o kilkadziesiat stopni
Ad3) W gniezdzie zapalniczki czesto rozginaja sie takie 2 blaszki po bokach, wez cos drewnianego (cos dosc cienkiego na ksztalt plaskiego srubokrecika) albo cos z innego nie przewodzacego pradu tworzywa i sprobuj poodginac te blaszki do wewnatrz gniazda, sa twarde, takze ciezko to bedzie szlo, aha i nie przesadz, zeby ci za mocno zapalniczki nie trzymalo bo ci sie sfajczy, podginaj lekko i sprawdzaj czy juz jest dobrze
PS. O ledach w C4 zapomnij, to wogole nie pasuje do tego samochodu, zamiast poprawic wyglad, zrobi sie wiejski tuning, LEDy w tym modelu stanowcza odpadaja
powodzonka
wiec zacznijmy od poczatku :-P
Ad1) jak tykanie slychac, a kierunek dziala to zapewne cos z zarowka kontrolki, odkrec liczniki i poruszaj oprawka zaroweczki, albo wymien na nowa
Ad2) Ja do wymiany zarowek z reguly wykrecam cale lampy z przodu,bo mam xenony i slabe przez to dojscie, jak masz male raczki to otworz ta klapke od tylu lampy, zlokalizuj zarowke przeciwmgielna, zapewne jak inne, jest tylko wlozona i zabezpieczona takim drucikiem, wystarczy scisnac koncowki do siebie i sciagnac, zarowka wyjdzie bez problemu. Z tylu nie pamietam, chyba sa w klapie nie? to pewnie trzeba zdjac obicie i pod nim jest dojscie do kloszy, zarowki wychodza zapewne po przekreceniu o kilkadziesiat stopni
Ad3) W gniezdzie zapalniczki czesto rozginaja sie takie 2 blaszki po bokach, wez cos drewnianego (cos dosc cienkiego na ksztalt plaskiego srubokrecika) albo cos z innego nie przewodzacego pradu tworzywa i sprobuj poodginac te blaszki do wewnatrz gniazda, sa twarde, takze ciezko to bedzie szlo, aha i nie przesadz, zeby ci za mocno zapalniczki nie trzymalo bo ci sie sfajczy, podginaj lekko i sprawdzaj czy juz jest dobrze
PS. O ledach w C4 zapomnij, to wogole nie pasuje do tego samochodu, zamiast poprawic wyglad, zrobi sie wiejski tuning, LEDy w tym modelu stanowcza odpadaja
powodzonka
Te cztery pierścienie sprawiają, że jesteśmy wyjątkowi
---------------------
Bylo:
audi 80 B3 1.6td
audi A6 C4 2.5tdi AEL
mercedes w202 2.5td
Jest:
audi A6 C6 2.7tdi BPP
Chevrolet Camaro 5.7 Z28 1994r.
---------------------
Bylo:
audi 80 B3 1.6td
audi A6 C4 2.5tdi AEL
mercedes w202 2.5td
Jest:
audi A6 C6 2.7tdi BPP
Chevrolet Camaro 5.7 Z28 1994r.
- -=Rafal=-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1360
- Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk
Ok dzięki wielkie :D Z tyłem sobie poradziłem, bo się okazało, że mnie wydy... hmmm. i miałem od nowości tylko jedną. Na drugiej zaślepka oryginalna. Co do ledów to ok nie będę już szpecił :D BTW ksenony też mam więc zobaczę jak to będzie :P Gorzej, że to lewe mgielne i tam jest ten kichowaty zbiorniczek na płyn do spryskiwaczy. Trzeba poszukać kogoś z małą ręką ^^
- casper
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 254
- Rejestracja: 05 paź 2008, 21:51
- Imię: Kacper
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TDI
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Multitronic
- Lokalizacja: Poznań
hehe dlatego ja odrazu wykrecam cala lampe, nawet nie probuje tam reki wcisnac :-P-=Rafal=- pisze: Trzeba poszukać kogoś z małą ręką ^^
Te cztery pierścienie sprawiają, że jesteśmy wyjątkowi
---------------------
Bylo:
audi 80 B3 1.6td
audi A6 C4 2.5tdi AEL
mercedes w202 2.5td
Jest:
audi A6 C6 2.7tdi BPP
Chevrolet Camaro 5.7 Z28 1994r.
---------------------
Bylo:
audi 80 B3 1.6td
audi A6 C4 2.5tdi AEL
mercedes w202 2.5td
Jest:
audi A6 C6 2.7tdi BPP
Chevrolet Camaro 5.7 Z28 1994r.
- casper
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 254
- Rejestracja: 05 paź 2008, 21:51
- Imię: Kacper
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TDI
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Multitronic
- Lokalizacja: Poznań
hehe to tylko pogratulowac Audi ze wychwycili bledy konstrukcyjnecameleon741 pisze:hm, a u mnie w c5 łatwo wymienia się żarówki :D
Te cztery pierścienie sprawiają, że jesteśmy wyjątkowi
---------------------
Bylo:
audi 80 B3 1.6td
audi A6 C4 2.5tdi AEL
mercedes w202 2.5td
Jest:
audi A6 C6 2.7tdi BPP
Chevrolet Camaro 5.7 Z28 1994r.
---------------------
Bylo:
audi 80 B3 1.6td
audi A6 C4 2.5tdi AEL
mercedes w202 2.5td
Jest:
audi A6 C6 2.7tdi BPP
Chevrolet Camaro 5.7 Z28 1994r.
- casper
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 254
- Rejestracja: 05 paź 2008, 21:51
- Imię: Kacper
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TDI
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Multitronic
- Lokalizacja: Poznań
a to widzisz, w C6 nie wiem jak jest ale z tego co mowisz, tez nieciekawie, to sie poprawili i potem znowu napsuli, pewnie im miejsca znowu zabraklo i lampy na hama wcisneli :-P
Te cztery pierścienie sprawiają, że jesteśmy wyjątkowi
---------------------
Bylo:
audi 80 B3 1.6td
audi A6 C4 2.5tdi AEL
mercedes w202 2.5td
Jest:
audi A6 C6 2.7tdi BPP
Chevrolet Camaro 5.7 Z28 1994r.
---------------------
Bylo:
audi 80 B3 1.6td
audi A6 C4 2.5tdi AEL
mercedes w202 2.5td
Jest:
audi A6 C6 2.7tdi BPP
Chevrolet Camaro 5.7 Z28 1994r.
- casper
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 254
- Rejestracja: 05 paź 2008, 21:51
- Imię: Kacper
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TDI
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Multitronic
- Lokalizacja: Poznań
A po co chcesz sciagac klosze?? jak sciagniesz klosz to i tak zarowki nie wyciagniesz. Jak nie dasz rady przez ta klapke od tylu lampy to wykrec cala lampe.-=Rafal=- pisze: A to zdjęcia tych kloszy wystarczy te zapinki tylko z góry zdjąć? Czy jeszcze na dole coś je trzyma?
Te cztery pierścienie sprawiają, że jesteśmy wyjątkowi
---------------------
Bylo:
audi 80 B3 1.6td
audi A6 C4 2.5tdi AEL
mercedes w202 2.5td
Jest:
audi A6 C6 2.7tdi BPP
Chevrolet Camaro 5.7 Z28 1994r.
---------------------
Bylo:
audi 80 B3 1.6td
audi A6 C4 2.5tdi AEL
mercedes w202 2.5td
Jest:
audi A6 C6 2.7tdi BPP
Chevrolet Camaro 5.7 Z28 1994r.
- casper
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 254
- Rejestracja: 05 paź 2008, 21:51
- Imię: Kacper
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TDI
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Multitronic
- Lokalizacja: Poznań
hehe w C4 da sie zdjac klosze, trzeba zdjac spinki trzymajace caly klosz, od gory, po bokach i z dolu, ale czesto zdarza sie ze potem paruja lampy, bo uszczelka jest stara i po wyciagnieciu czasem sie odksztalci. Wykrecenie lampy to 2min, wysuwasz ja troche, odczepiasz klapke od tylu i elegancko reka odczepiasz zarowke.cameleon741 pisze: W lampach nie da się zdjąć kloszy. Trzeba się dostać od tyłu- jeśli ma się szczuplutką rękę, to da radę jakoś wymienić, jeśli nie, to chyba trzeba coś rozkręcać- nie pamiętam.
Te cztery pierścienie sprawiają, że jesteśmy wyjątkowi
---------------------
Bylo:
audi 80 B3 1.6td
audi A6 C4 2.5tdi AEL
mercedes w202 2.5td
Jest:
audi A6 C6 2.7tdi BPP
Chevrolet Camaro 5.7 Z28 1994r.
---------------------
Bylo:
audi 80 B3 1.6td
audi A6 C4 2.5tdi AEL
mercedes w202 2.5td
Jest:
audi A6 C6 2.7tdi BPP
Chevrolet Camaro 5.7 Z28 1994r.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga