Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
WRC części samochodowe OC/AC OC/AC pompa wspomagania ZF Led Toyota Avensis felgi audi a6 warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
Pompa oryginał
"ZF"
Maglownica
Sklepledowy.pl
Felgi aluminiowe
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[A6 C5 1.9 tdi ]ciezko odpala
Autor Wiadomość
rafal6 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 14
Skąd: stalowa wola
Wysłany: 2010-02-01, 19:32   [A6 C5 1.9 tdi ]ciezko odpala

Witam mam problem z moim audi :/ chodzi o to ze jak zostawie samochod na 3 godz i dluzej too nie moze odpalic jak jest zimny trzzeba dlugo krecic , w tym czasie łapie i dalej kreci ii tak z dwie minuty tak jakby sie zapowietrzal i wkoncu zapali. Odrazu napisze ze silnik byl wymieniany bez osprzetu.Prosze o pomoc :-(
Ostatnio zmieniony przez rafal6 2010-02-02, 12:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Buczek 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2004
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AVF
Imię: Paweł
Pomógł: 10 razy
Wiek: 36
Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 312
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2010-02-01, 22:32   

zacznij od ustawienia kąta wtrysku.

pozdro
_________________
Tata - 80 B4 SEDAN 1Z + A6 C5 SEDAN AWX
brat - A4 B5 AVANT AFN -> A6 C5 AVANT AVF
ja - Było A6 C5 SEDAN AWX (Przekazane Tacie)
Jest: Czarne A6 C5 AVANT AVF
OOOO ..... mamy w genach
Jeśli pomogłem --> naciśnij "Pomógł"
 
 
rafal6 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 14
Skąd: stalowa wola
Wysłany: 2010-02-01, 22:48   

he a mozesz kolego napisac jak to sie robi ?? :mrgreen:
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Buczek 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2004
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AVF
Imię: Paweł
Pomógł: 10 razy
Wiek: 36
Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 312
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2010-02-01, 22:57   

rafal6, zacznij od używania szukajki:

http://www.a6klub.pl/search.htm

odnośnie kąta wtrysku masz informację tutaj:
http://www.a6klub.pl/a6-c...ysku-vt5478.htm

a tutaj instrukcja z zaprzyjaźnionego forum:
http://www.a4-klub.pl/smf...u-t10913.0.html

Ustawia się banalnie prosto, ale jak nie bawiłeś się VAG-COMem, a kluczy używasz wyłącznie do odkręcania kół i otwierania drzwi, to oddaj autko do ustawienia komuś kto wie jak się za to zabrać. <ok>
_________________
Tata - 80 B4 SEDAN 1Z + A6 C5 SEDAN AWX
brat - A4 B5 AVANT AFN -> A6 C5 AVANT AVF
ja - Było A6 C5 SEDAN AWX (Przekazane Tacie)
Jest: Czarne A6 C5 AVANT AVF
OOOO ..... mamy w genach
Jeśli pomogłem --> naciśnij "Pomógł"
 
 
alukard 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ALG
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 1260
Skąd: okolice Żywca
Wysłany: 2010-02-02, 09:10   

jesli stalo sie to pierwszy raz to:
pierwsze co mi przychodzi do glowy to zle paliwo ... tak jak ja mialem wczoraj ... ;/
przychodze do samochodu i moge sobie krecic ...
ten kawalek gumowego szlaufika przy filtrze paliwa miekki
z odstojnika lala sie ropa ...
wyssalem cale paliwo z baku wlalem inne (jakos udało sie odpalic) i dzisiaj smiga jak szalone :mrgreen:
a paragonu ze stacji nie mam :-?
(najlepsze ze nie robilem tego w domu tylko przy pracy :roll: )

nic nie krec narazie
najlepiej by bylo zalogowac 000

pozniej ewentualnie
szukac dziury w przewodach dolotowych i powrotnych od paliwa
ustawic kat wtrysku
_________________
<quattro>
 
 
rafal6 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 14
Skąd: stalowa wola
Wysłany: 2010-02-02, 12:23   

dzieki za podopowiedz ale juz pare razy lalem paliwo z innych stacji ii nic nie dalo. :-/ wczoraj postawilem samochod w garazuu gdzie jest +10 stopni i krecil ale nie moze zapalic wlalem paliwo do filtra palaiwa przez odpowietrznik ii tez ciezko bylo odpalic :/ a jak wczoraj wykrecilem filter ii zalalem go calego ropa too odrazu zapalil bez problemu chociaz ze stal na polu dwa dni . a kat wteryskow powinien byc dobrze ustawiony bo byly koncwoki wymieniane ii mechanik znajowy zna sie na tym i mysle ze "chyba" takiego blegu nie popelnil.
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Buczek 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2004
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AVF
Imię: Paweł
Pomógł: 10 razy
Wiek: 36
Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 312
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2010-02-02, 14:13   

Może i ustawił, ale kąt wtrysku ustawia się nie na wtryskach, tylko na pompie wtryskowej. Zalogować Vagiem nie zaszkodzi, jak będzie dobry kąt to masz jedą rzecz wyeliminowaną, zwłaszcza że ta jest najtańsza i najłatwiejsza z możliwych przyczyn (chyba że nie masz VAGa). Ostatnio u kumpla tez ustawialiśmy przy 1Z na parkingu podziemnym w markecie - na zewnątrz było mroźno, a na dole dało sie wytrzymać <ok>
_________________
Tata - 80 B4 SEDAN 1Z + A6 C5 SEDAN AWX
brat - A4 B5 AVANT AFN -> A6 C5 AVANT AVF
ja - Było A6 C5 SEDAN AWX (Przekazane Tacie)
Jest: Czarne A6 C5 AVANT AVF
OOOO ..... mamy w genach
Jeśli pomogłem --> naciśnij "Pomógł"
 
 
jagielow 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Pomógł: 2 razy
Wiek: 32
Dołączył: 17 Lip 2008
Posty: 66
Skąd: małopolska
Wysłany: 2010-02-02, 17:18   

kolego ja miałem podobną sytuacje, uszkodził mi sie zawór zwrotny ktory jest w kopule od filtra paliwa, objaw był taki ze jak wkoncu zapalił po długim kreceni to było ok ale jka go zgasiłem i odpaliłem np po 10 sek to juz koniec (poprostu całe paliwo z przewodów uciekalo do baku spowrotem ) powiem ci jak najłatwiej to sprawdzic podłącz sobie przewody te zwykłe przezroczyste (byś widział co sie dzieje z paliwem) takimi odcinkami co sa przy filtrze paliwa i odpalaj zobacz co sie bedzie działo , jak powróci do baku tzn ze jest uszkodzony zawór zwrotny.

wtedy są 2 opcje albo kupujesz oryg lub zwykły zaworek do paliwa który mocujesz na wężach i gitara.

jak cos to pisz na gg 2526850
_________________
<<Koozi>>
 
 
rafal6 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 14
Skąd: stalowa wola
Wysłany: 2010-02-02, 19:51   

aha dzieki za podopwiedz wlasnie zalozylem wezyki przezroczyste ii okazalo sie ze po zgaszeniu silnika ropa ucieka do baku a pozniej problem z odpaleniem :-/
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
rafal6 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 14
Skąd: stalowa wola
Wysłany: 2010-02-02, 19:51   

aha dzieki za podopwiedz wlasnie zalozylem wezyki przezroczyste ii okazalo sie ze po zgaszeniu silnika ropa ucieka do baku a pozniej problem z odpaleniem :-/

[ Dodano: 2010-02-02, 19:59 ]
aha dzieki za podpowiedz wlasnie zalozylem wezyki przezroczyste i okazalo sie ze po zgaszeniu silnika ropa ucieka do baku a pozniej problem z odpaleniem :-/
 
 
alukard 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ALG
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 1260
Skąd: okolice Żywca
Wysłany: 2010-02-02, 21:53   

tak przypuszczalem
no to teraz czeka cie zamontowanie jakiegos zaworka
przed a pozniej ewentualnie za filtrem
i szukanie dziurki <ok>
_________________
<quattro>
 
 
jagielow 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Pomógł: 2 razy
Wiek: 32
Dołączył: 17 Lip 2008
Posty: 66
Skąd: małopolska
Wysłany: 2010-02-03, 18:26   

alukard napisał/a:
tak przypuszczalem
no to teraz czeka cie zamontowanie jakiegos zaworka
przed a pozniej ewentualnie za filtrem
i szukanie dziurki <ok>


Witam nie ma zadnej dziurki!!! poprostu zawór zwrotny jest zepsutu w kopule filtra. Kup zwykły zaworek i zamontuj na przewodach koło filtra i po problemie.

pozdrawiam
_________________
<<Koozi>>
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
rafal6 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 14
Skąd: stalowa wola
Wysłany: 2010-02-03, 21:08   

dzieki a mam pytanie czy pomiedzy pompa a filtrem go lepiej zamontowac czy za filtrem w strone baku ??
 
 
jagielow 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Pomógł: 2 razy
Wiek: 32
Dołączył: 17 Lip 2008
Posty: 66
Skąd: małopolska
Wysłany: 2010-02-03, 21:31   

rafal6 napisał/a:
dzieki a mam pytanie czy pomiedzy pompa a filtrem go lepiej zamontowac czy za filtrem w strone baku ??


kolego nie mam etki to Ci nie pokarzę na rysunku ale:
jak się patrysz na kopułe filta paliwa to wchodza tam 2 weze na dole i 3 na gorze ja zamontowałem sobie zaworek przy tym pierwszym z lewejwezyku jak sa 3 (na gorze) i zostawiłem przezroczysty , przynajmniej teraz widze jak sie zachowuje mi paliwo

moze ktorys z kolegow ma etke to niech podesle rysunek 1.9 tdi afn ja wtedy Ci pokaze dokladniej
_________________
<<Koozi>>
 
 
rafal6 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 14
Skąd: stalowa wola
Wysłany: 2010-02-03, 21:46   

rozumie ja zamontowalem zaworek na wezu co idzie z baku do filtra (na wezyku ktory podaje rope )ale dalej mi sie troszke zbiera powietrze przed tym zaworkiem ii przy pompie wtr. i trzeba chwile pokrecic zeby zalapal (10sek.) jak go calkowicie odpowietrzyc ??odkrecilem wtrysk i probowalem odpowietrzyc ale troche jest powietrza jak calkiem wyeliminowac to powietrze ?
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: