Forum Audi A6 Klub Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 

 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

felgi audi a6 audi a6 sklep audi a6 radio regeneracja xenonów reklama forum a6 Tarcze, hamulce LED
Sklep alufelgiExpress Parts Motostacja.pl Hustla Online Regeneracja HC AZ Auto Serwis Pompy olejowe Układ hamulcowy Sklepledowy.pl

Poprzedni temat «» Następny temat
[A6 C5 1.9 tdi ]ciezko odpala  
Autor Wiadomość
rafal6 
Nowy


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 14
Skąd: stalowa wola
Wysłany: 2010-02-01, 19:32   [A6 C5 1.9 tdi ]ciezko odpala

Witam mam problem z moim audi :/ chodzi o to ze jak zostawie samochod na 3 godz i dluzej too nie moze odpalic jak jest zimny trzzeba dlugo krecic , w tym czasie łapie i dalej kreci ii tak z dwie minuty tak jakby sie zapowietrzal i wkoncu zapali. Odrazu napisze ze silnik byl wymieniany bez osprzetu.Prosze o pomoc :-(
Ostatnio zmieniony przez rafal6 2010-02-02, 12:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
Buczek 
Nawiedzacz



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Imię: Paweł
Pomógł: 10 razy
Wiek: 33
Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 315
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2010-02-01, 22:32   

zacznij od ustawienia kąta wtrysku.

pozdro
_________________
Tata - 80 B4 Sedan 1.9 TDI 1Z
brat - A4 B5 Avant 1.9 TDI AFN
ja - A6 C5 Sedan 1.9 TDI AWX

OOOO ..... mamy w genach
Jeśli pomogłem --> naciśnij "Pomógł"
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
rafal6 
Nowy


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 14
Skąd: stalowa wola
Wysłany: 2010-02-01, 22:48   

he a mozesz kolego napisac jak to sie robi ?? :mrgreen:
 
 
Buczek 
Nawiedzacz



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Imię: Paweł
Pomógł: 10 razy
Wiek: 33
Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 315
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2010-02-01, 22:57   

rafal6, zacznij od używania szukajki:

http://www.a6klub.pl/search.htm

odnośnie kąta wtrysku masz informację tutaj:
http://www.a6klub.pl/a6-c...ysku-vt5478.htm

a tutaj instrukcja z zaprzyjaźnionego forum:
http://www.a4-klub.pl/smf...u-t10913.0.html

Ustawia się banalnie prosto, ale jak nie bawiłeś się VAG-COMem, a kluczy używasz wyłącznie do odkręcania kół i otwierania drzwi, to oddaj autko do ustawienia komuś kto wie jak się za to zabrać. <ok>
_________________
Tata - 80 B4 Sedan 1.9 TDI 1Z
brat - A4 B5 Avant 1.9 TDI AFN
ja - A6 C5 Sedan 1.9 TDI AWX

OOOO ..... mamy w genach
Jeśli pomogłem --> naciśnij "Pomógł"
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
alukard 
Śpi na forum



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ALG
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 1292
Skąd: okolice Żywca
Wysłany: 2010-02-02, 09:10   

jesli stalo sie to pierwszy raz to:
pierwsze co mi przychodzi do glowy to zle paliwo ... tak jak ja mialem wczoraj ... ;/
przychodze do samochodu i moge sobie krecic ...
ten kawalek gumowego szlaufika przy filtrze paliwa miekki
z odstojnika lala sie ropa ...
wyssalem cale paliwo z baku wlalem inne (jakos udało sie odpalic) i dzisiaj smiga jak szalone :mrgreen:
a paragonu ze stacji nie mam :-?
(najlepsze ze nie robilem tego w domu tylko przy pracy :roll: )

nic nie krec narazie
najlepiej by bylo zalogowac 000

pozniej ewentualnie
szukac dziury w przewodach dolotowych i powrotnych od paliwa
ustawic kat wtrysku
_________________
<quattro>
 
 
rafal6 
Nowy


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 14
Skąd: stalowa wola
Wysłany: 2010-02-02, 12:23   

dzieki za podopowiedz ale juz pare razy lalem paliwo z innych stacji ii nic nie dalo. :-/ wczoraj postawilem samochod w garazuu gdzie jest +10 stopni i krecil ale nie moze zapalic wlalem paliwo do filtra palaiwa przez odpowietrznik ii tez ciezko bylo odpalic :/ a jak wczoraj wykrecilem filter ii zalalem go calego ropa too odrazu zapalil bez problemu chociaz ze stal na polu dwa dni . a kat wteryskow powinien byc dobrze ustawiony bo byly koncwoki wymieniane ii mechanik znajowy zna sie na tym i mysle ze "chyba" takiego blegu nie popelnil.
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
Buczek 
Nawiedzacz



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Imię: Paweł
Pomógł: 10 razy
Wiek: 33
Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 315
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2010-02-02, 14:13   

Może i ustawił, ale kąt wtrysku ustawia się nie na wtryskach, tylko na pompie wtryskowej. Zalogować Vagiem nie zaszkodzi, jak będzie dobry kąt to masz jedą rzecz wyeliminowaną, zwłaszcza że ta jest najtańsza i najłatwiejsza z możliwych przyczyn (chyba że nie masz VAGa). Ostatnio u kumpla tez ustawialiśmy przy 1Z na parkingu podziemnym w markecie - na zewnątrz było mroźno, a na dole dało sie wytrzymać <ok>
_________________
Tata - 80 B4 Sedan 1.9 TDI 1Z
brat - A4 B5 Avant 1.9 TDI AFN
ja - A6 C5 Sedan 1.9 TDI AWX

OOOO ..... mamy w genach
Jeśli pomogłem --> naciśnij "Pomógł"
 
 
jagielow 
Czasobywacz



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Pomógł: 2 razy
Wiek: 29
Dołączył: 17 Lip 2008
Posty: 67
Skąd: małopolska
Wysłany: 2010-02-02, 17:18   

kolego ja miałem podobną sytuacje, uszkodził mi sie zawór zwrotny ktory jest w kopule od filtra paliwa, objaw był taki ze jak wkoncu zapalił po długim kreceni to było ok ale jka go zgasiłem i odpaliłem np po 10 sek to juz koniec (poprostu całe paliwo z przewodów uciekalo do baku spowrotem ) powiem ci jak najłatwiej to sprawdzic podłącz sobie przewody te zwykłe przezroczyste (byś widział co sie dzieje z paliwem) takimi odcinkami co sa przy filtrze paliwa i odpalaj zobacz co sie bedzie działo , jak powróci do baku tzn ze jest uszkodzony zawór zwrotny.

wtedy są 2 opcje albo kupujesz oryg lub zwykły zaworek do paliwa który mocujesz na wężach i gitara.

jak cos to pisz na gg 2526850
_________________
<<Koozi>>
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
rafal6 
Nowy


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 14
Skąd: stalowa wola
Wysłany: 2010-02-02, 19:51   

aha dzieki za podopwiedz wlasnie zalozylem wezyki przezroczyste ii okazalo sie ze po zgaszeniu silnika ropa ucieka do baku a pozniej problem z odpaleniem :-/
 
 
rafal6 
Nowy


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 14
Skąd: stalowa wola
Wysłany: 2010-02-02, 19:51   

aha dzieki za podopwiedz wlasnie zalozylem wezyki przezroczyste ii okazalo sie ze po zgaszeniu silnika ropa ucieka do baku a pozniej problem z odpaleniem :-/

[ Dodano: 2010-02-02, 19:59 ]
aha dzieki za podpowiedz wlasnie zalozylem wezyki przezroczyste i okazalo sie ze po zgaszeniu silnika ropa ucieka do baku a pozniej problem z odpaleniem :-/
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
alukard 
Śpi na forum



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ALG
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 1292
Skąd: okolice Żywca
Wysłany: 2010-02-02, 21:53   

tak przypuszczalem
no to teraz czeka cie zamontowanie jakiegos zaworka
przed a pozniej ewentualnie za filtrem
i szukanie dziurki <ok>
_________________
<quattro>
 
 
jagielow 
Czasobywacz



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Pomógł: 2 razy
Wiek: 29
Dołączył: 17 Lip 2008
Posty: 67
Skąd: małopolska
Wysłany: 2010-02-03, 18:26   

alukard napisał/a:
tak przypuszczalem
no to teraz czeka cie zamontowanie jakiegos zaworka
przed a pozniej ewentualnie za filtrem
i szukanie dziurki <ok>


Witam nie ma zadnej dziurki!!! poprostu zawór zwrotny jest zepsutu w kopule filtra. Kup zwykły zaworek i zamontuj na przewodach koło filtra i po problemie.

pozdrawiam
_________________
<<Koozi>>
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
rafal6 
Nowy


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 14
Skąd: stalowa wola
Wysłany: 2010-02-03, 21:08   

dzieki a mam pytanie czy pomiedzy pompa a filtrem go lepiej zamontowac czy za filtrem w strone baku ??
 
 
jagielow 
Czasobywacz



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Pomógł: 2 razy
Wiek: 29
Dołączył: 17 Lip 2008
Posty: 67
Skąd: małopolska
Wysłany: 2010-02-03, 21:31   

rafal6 napisał/a:
dzieki a mam pytanie czy pomiedzy pompa a filtrem go lepiej zamontowac czy za filtrem w strone baku ??


kolego nie mam etki to Ci nie pokarzę na rysunku ale:
jak się patrysz na kopułe filta paliwa to wchodza tam 2 weze na dole i 3 na gorze ja zamontowałem sobie zaworek przy tym pierwszym z lewejwezyku jak sa 3 (na gorze) i zostawiłem przezroczysty , przynajmniej teraz widze jak sie zachowuje mi paliwo

moze ktorys z kolegow ma etke to niech podesle rysunek 1.9 tdi afn ja wtedy Ci pokaze dokladniej
_________________
<<Koozi>>
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
rafal6 
Nowy


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 14
Skąd: stalowa wola
Wysłany: 2010-02-03, 21:46   

rozumie ja zamontowalem zaworek na wezu co idzie z baku do filtra (na wezyku ktory podaje rope )ale dalej mi sie troszke zbiera powietrze przed tym zaworkiem ii przy pompie wtr. i trzeba chwile pokrecic zeby zalapal (10sek.) jak go calkowicie odpowietrzyc ??odkrecilem wtrysk i probowalem odpowietrzyc ale troche jest powietrza jak calkiem wyeliminowac to powietrze ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: