Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[AUDI ALLROAD C5 TDI] zmiana zawieszenia na zwykłe quattro

Zawieszenie
Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Moje auto: S4 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 22 paź 2014, 16:46

Można, ale po co? Albo jeździsz allroadem, albo A6.

bart97mys
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 10 sty 2015, 12:15
Lokalizacja: wydminy

Post autor: bart97mys » 10 sty 2015, 13:03

witam dołaczę się do konwersacji...tak moze podsumowując cały temat da się założyć zwykłą zawieche do allroad czy nie? Na pierwszy rfzut oka wydaje się to jak najbardziej możliwe...porównując mocowania amorków a miechów nie ma żadnej róznicy...
tak zastanawiam się czy nie da sie dorobic jakiś tulejek żeby go podnieść troche wyżej...w szkodach octaviach podobno bawia sie w takie cosik
jakieś opinie?
wszyscy na mazury nie w góry

Awatar użytkownika
Zerd
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 58
Rejestracja: 26 lip 2015, 20:05
Lokalizacja: Warszawa / Leszno

Post autor: Zerd » 12 wrz 2015, 07:58

Ja osobiście też myślałem nad zmianą zawieszenia na gwint ale szybko z tego pomysłu zrezygnowałem. Jestem po obniżeniu fabrycznego zawieszenia o 40mm więc porównywalnie z gwintem a może i uda się obniżyć bardziej tylko na razie nie mogę się doszukać żadnej informacji na temat tego ile maksymalnie taką pneumatykę można obniżyć tak aby działała poprawnie. Wygląd po obniżeniu naprawdę zadowalający, Na najniższym poziomie wyczuwalne utwardzenie zawieszenia. Pneumatyka to naprawdę duży plus i trzeba ją chwalić. Chcę to jadę nisko, trafie na wyboistą drogę lub głupich śpiących policjantów na których to nie jednym autem tarło się podłogą to podnoszę allroada i jadę dalej bez stresu.

[ Dodano: 2015-09-12, 07:58 ]
metyoo pisze:Można, ale po co? Albo jeździsz allroadem, albo A6.
Nie można tak podchodzić do sprawy. Każdy robi z autem co mu się podoba i na co ma ochotę... Równie dobrze można zapytać po co ktoś kupuje 1.8T a potem modzi żeby mieć 250KM ? Przecież można kupić od razu coś mocniejszego. Obniżenie auta to nie spoiler na tylnej klapie wielkości wersalki czy też szereg innych wiejskich modyfikacji. Odkąd powstały samochody to były, są i będą przerabiane... Poniżej dwa przykłady ;)

Obrazek

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga