Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5 2,5TDI ] wymiana fabrycznego radia

Elektryka
wojciech20
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 18 sie 2009, 15:13
Lokalizacja: Biłgoraj

[A6 C5 2,5TDI ] wymiana fabrycznego radia

Post autor: wojciech20 » 31 paź 2009, 18:32

Witam mam problem posiadam obecnie fabryczne radio kaseciaka ale chcalbym go wymienic na radyjko na plyty dokladnie sony lecz nie wiem jak sie do tego zabrac? otóz problem polega na tym, ze przy fabrycznym radiu z tylu jest masa kostek a ja nie wiem co do czego jestem laikiem w tych sprawach otóz jak to zrobic aby wszystkie glosniki graly lacznie z subuferem? jest jakas przejsciowka z kabli fabrycznych na kostke ISO? lub czy da sie to zrobic samemu? Z góry dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam

Awatar użytkownika
krischm
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 281
Rejestracja: 01 lis 2008, 11:48
Lokalizacja: śląskie

Post autor: krischm » 31 paź 2009, 22:12

Skoro jesteś laikiem to weź tego soniacza, podjedź do pierwszego- lepszego serwisu RTV. Koszt koło 30z eta

wojciech20
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 18 sie 2009, 15:13
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: wojciech20 » 02 lis 2009, 13:44

Skoro jesteś laikiem to weź tego soniacza, podjedź do pierwszego- lepszego serwisu RTV. Koszt koło 30z eta

Kolego bez obrazy ale na taki pomysl to ja potrafie wpasc bez forum. Chyba forum jest po to aby pomagac w tak drobnych sprawach to tak samo jakbys kazdego z jakas usterka odsyłał do serwisu. Dzieki forum wiele osob robi samemu drobne naprawy i to sie chwali a wiec i ja chcialbym cos potrafic zrobic a najlepiej jest sie czegos dowiedziec na forum dzieki zyczliwosc, pomocy i wiedzy innych użytkowników. Pozdrawiam

wojtass
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 353
Rejestracja: 08 mar 2009, 16:59
Imię: Tomasz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM