Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

programowanie kluczyka A6 C5 98r

Elektryka
ODPOWIEDZ
ryba232323
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 19 paź 2009, 20:54
Lokalizacja: świnoujście

programowanie kluczyka A6 C5 98r

Post autor: ryba232323 » 26 paź 2009, 19:29

Witam mam A6 C5 1998r 1.8 T i mam problem z drugim kluczykiem mogę odpalić auto tym kluczykiem i mogę otworzyć mechanicznie drzwi ale nie działa mi pilot, wymieniłem baterie, próbowałem go programować metodą z neta i nic co radzicie - proszę o pomoc lub napisanie mi na maila ryba23@vp.pl

mily

Post autor: mily » 04 maja 2011, 10:28

Fajny temat tylko coś mi nie pomógł.

Autko: Audi A6 1,9TDI 110KM z 1997 w budzie C5, brak modułu komfortu, łączę się z modułem centralnego zamka.

Historia standardowa czyli mam jeden kluczyk scyzoryk który działał i nagle przestał. Nie był mi potrzebny bo alarm niefabryczny i tak otwiera mi drzwi ale dla swojego ego (bo musi wszytko działać nawet jak tego nie używam), postanowiłem po kilku miesiącach wymienić w końcu baterię w pilocie. Po wymianie zonk, pilot nie otwiera drzwi.

Rezultaty MB grupy 7:

Obrazek

Z informacji doczytanych na forach VAG pokazuje 0 zaprogramowanych pilotów więc sprawdzam czy działa pilot:
- dla pierwszego przycisku:

Obrazek

- dla drugiego przycisku:

Obrazek

wniosek pilot działa.

To teraz adaptacja i tu zonk bo jedyną grupę jaką posiadam to 00:

Obrazek

Dla reszty grup mam:

Obrazek

Może ktoś coś podpowie jak zaprogramować ten pilot?? Bo ja już rozłożyłem ręce i nie mam pomysłów.

mily

Post autor: mily » 04 maja 2011, 12:42

Ale nie mam drugiego kluczyka :(

czarecki1117
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 11 lis 2011, 21:29
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: czarecki1117 » 12 lis 2011, 08:05

Witam. Mam podobny problem. Nie moge zakodować pilota żadnymi standardowymi metodami. Mam tylko jeden kluczyk. W vagu na kanale 01 w funkcji adaptacja-10 występuje ERROR. VAG pokazuje również że nie ma zaprogramowanego żadnego pilota. Dodam również, że problem zaczął się od wymiany modułu komfortu.

Czy ktoś wie jak sobie z tym poradzić?

Mily, rozwiązałeś ten problem u siebie??

piotrek24dm
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 456
Rejestracja: 06 sie 2011, 09:01
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2003
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Króżewniki

Post autor: piotrek24dm » 12 lis 2011, 12:15

A kto powiedział że trzeba mieć 2 kluczki <szok> Wkładasz kluczyk w drzwi kierowcy, przekręcasz kluczyk i trzymasz i jednocześnie wciskasz przycisk otwarci drzwi i to wszystko. <lol> Ludzie po co utrudniacie tak proste procedury. Jak nie działa to do ASO o pomoc w kodowaniu i po sprawie od tego oni są :]
Piotrku... spójrz, to jest naprawdę proste z ustawieniem profilu auta: nowosci-i-komunikaty/poprawki-nowe-foru ... 00518.html

mily

Post autor: mily » 14 lis 2011, 09:53

czarecki1117 pisze:Witam. Mam podobny problem. Nie moge zakodować pilota żadnymi standardowymi metodami. Mam tylko jeden kluczyk. W vagu na kanale 01 w funkcji adaptacja-10 występuje ERROR. VAG pokazuje również że nie ma zaprogramowanego żadnego pilota. Dodam również, że problem zaczął się od wymiany modułu komfortu.

Czy ktoś wie jak sobie z tym poradzić?

Mily, rozwiązałeś ten problem u siebie??
Nie rozwiązałem kolego, bo bawiąc się VAG-iem zauważyłem że moduł nie rozpoznaje pozycji zamknięcia/otwarcia drzwi (cały czas widzi jak by drzwi były zamknięte z kluczyka), więc nie mogę zastosować procedury opisanej przez kolegę wyżej.

Muszę rozebrać zamek zobaczyć który przewód nie łączy lub krańcówka, a że jest zimno to mi się nie chce, zabiorę się za to jak będzie cieplej.

xpablito
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 31 sty 2012, 10:09
Lokalizacja: Dublin

Post autor: xpablito » 03 mar 2012, 22:53

Witam,

Koledzy mam problem z adaptacja kluczyka. Zrobiłem wszystkie powyżej punkty i wciąż nie chce mi zapamiętać ustawieĂą. Jedyne co się udaje to po adaptacji mogę raz tylko otworzyć drzwi.

- Czy jest możliwość otwierania z kluczyka wszystkich drzwi a nie tylko kierowcy... bo mnie to wkurza ze muszę włożyć kluczyk do stacyjki i naciskać przycisk na drzwiach.

Ustawiłem sobie zamykanie drzwi po przekroczeniu 15km/h i pamięta więc powinno i zapamiętać ustawienia kluczyka.

Mechanik powiedział mi że do wymiany jest moduł komfortu. W poniedziałek jadę do drugiego zobaczę co powie.

xpablito
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 31 sty 2012, 10:09
Lokalizacja: Dublin

Post autor: xpablito » 07 mar 2012, 12:16

Andi 2.5 tdi pisze:xpablito, musisz przekodowac modul komfortu, jest opisane na forum w dziale elektryka pod tytulem selektywne otwieranie drzwi
to funkcja modulu komfortu , a nie klucza
viewtopic.php?t=3206&sid=bdb074e4394ee2 ... 9028580f1d
Dzięki wielkie kolego za pomoc.. zabieram się do pracy :)

Pioro33
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 24 sie 2013, 16:11
Lokalizacja: Stolica

Post autor: Pioro33 » 24 sie 2013, 16:18

Koledzy proszę o wypowiedź czy udało Wam się uporać z problemem?

Podejrzewam że mogły być uszkodzone u Ciebie microswitche w zamku kierowcy lub tylko zimne luty na nich) i VAG nie widzi zamkniętej i przytrzymanej wkładki w przypadku ręcznego kodowania kombinacją kluczyków?

Podejrzewam że może być to rozwiązanie problemu.


W tej chwili mam podobny kłopot: blok 35, adaptacje kanał 10 i 21 error (niedostępne). Mogę jedynie zresetować moduł wpisując dwa zera potem read i save, jest to pierwsza opcja możliwa po wejściu w adaptacje bloku 35. Oczywiście próbowałem wykonać ten reset ale mimo wszystko kanał 10 i 21 error.

Ponadto jest ryzyko że wcześniejszy właściciel auta zmienił "moduł komfortu" i nie zakodował go tak jak stary (ten pięciocyfrowy kod). Nie ma też pewności czy wsadził o tym samy numerze (i tą samą literą na końcu) moduł, stąd moje pytania:
1. Jak sprawdzić jaki numer (i z jaką literą na końcu) powinien mieć moduł do mojego konkretnego auta ten zamontowany za pierwszym razem? (czy wie to tylko aso?)
2. Czy jest jakakolwiek możliwość dowiedzieć się jaki kod (ten pięciocyfrowy) powinien mieć mój "moduł komfortu" (w sensie ten oryginalny wyjściowo zainstalowany w aucie).

Zmierzam do tego że zakładając, że wcześniejszy właściciel nie zakodował po wymianie modułu komfortu żeby był zgodny ze starym - może to powodować problem błędu na kanale 10 i 21? Czy pomimo nie zakodowania modułu piloty powinny się zakodować?

Dodam że do tej pory sprawdziłem wszystkie dostępne opisy kodowania pilota kombinacją kluczyków i żaden nie zadziałał.

Może ktoś z kolegów z w tej dyskusji uzupełni moją wypowiedź, dziękuję.

Awatar użytkownika
Patryk1981
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 185
Rejestracja: 17 wrz 2014, 20:01
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Patryk1981 » 08 sty 2015, 16:30

Siema , panowie mam problemik , jak przyszły mrozy rozkodował mi się pilot centralki , dwa dni siędzę w necie i wszystko przeszukałem co było związane z centralnym, wszystkie procedury .
Teraz fakty,jeden pilot rozkodował się jak próbowałem odpalić a padł aku ale miałem drugi, w zamku kierowcy jest zwarty stycznik od zawsze pewnie kiedyś nawalił i ktoś go zmostkował, lecz piloty działały,drugi pilot padł wczoraj , lecz raz udało mi się go odpalić vagiem.
Zrobiłem tak blok 35 i cała procedura i efektu brak , resetowałem na kanale 00 moduł też nic nie dało , sprawdziłem czy w blokach pomiarowych w drugim okienku vag widzi piloty ,niestety nic się tam nie zmienia po naciskaniu klawiszy na obu pilotach ,baterie raczej sprawne ,na mierniku pokazują po prawie 6v , macie jakieś pomysły , wie ktoś gdzie siedzi ta puszka co gadać z pilotami nie chcę ?
Dziwi mnie fakt że kiedyś adaptowałem kluczyk a teraz nie mogę , zamek mi zamarzł i fura otwarta stoi na parkingu , bo jak zamknę to już nie wleze .
Jeśli ktoś ma pomysł to czekam z niecierpliwością na poradę

[ Dodano: 2015-01-08, 16:30 ]
naprawione , usterka prosta jak drut , okazało się że padły baterie w obu pilotach na raz , stara bat miała 5,80 v a nowe 6,45 v . zaprogramował się od strzała . Bateria to CR1620 x 2
Audi A6 C5 1.8t AWT-BFB całkiem nieźle dmuchnięte ,powiedzmy na 200 HP -- Szatan nie silnik :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga