Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi A6 C5 Avant] poczatki rdzy przy relingach???!!!

Nadwozie
wojtasa6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 05 paź 2009, 14:09
Lokalizacja: Trójmiasto

[Audi A6 C5 Avant] poczatki rdzy przy relingach???!!!

Post autor: wojtasa6 » 20 paź 2009, 21:19

Witam wszystkich. Mam Audi A6 z 2002 roku kombi - ostatnio zauważyłem niewielkie "chropawatości" na lakierze na dachu przy wgłębieniu w okolicach religów. Pamiętam jak szukałem auta spotkałem się kilka razy z tym problemem. Mam prośbę czy ktos spotkał się z podobnym problemem u siebie - może jakieś rady!! Dzięki !!

Awatar użytkownika
stasiuszef
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 595
Rejestracja: 25 wrz 2008, 17:47
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ALG 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Katowice/ Schliesen/ Silesia
Kontakt:

Post autor: stasiuszef » 20 paź 2009, 23:14

Niestety ale jest to problem naszych A6 i występuje to w wielu egzemplarzach A6 również w autach klubowiczów.Poszukaj na forum, temat był już omawiany.Trochę dziwne, bo ta rdza wyłaziła w autach z początku produkcji, ale Ty masz rok 2002 czyż nie??
usunieto !!

Awatar użytkownika
alukard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1283
Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
Imię: Audi A6 Jacek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: alukard » 20 paź 2009, 23:29

hehe czyli wszystkie c5 gnija nawet po lifcie :evil:
nie martw sie moja ma to samo <ok>

tylko nikt o tym nie mowi bo niby ja mozna mowic w przypadku a6 o rdzy toz to nie wypada <ok>
niestety takie sa fakty

ps.
nie zdziwie sie jak ci ktos zaraz napisze ze masz auto po dachowaniu <ok>
albo ktos po zdjeciach auta to oceni :mrgreen: :mrgreen: <ok> <ok> :mrgreen: :mrgreen:

Awatar użytkownika
stasiuszef
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 595
Rejestracja: 25 wrz 2008, 17:47
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ALG 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Katowice/ Schliesen/ Silesia
Kontakt:

Post autor: stasiuszef » 21 paź 2009, 00:02

alukard pisze:hehe czyli wszystkie c5 gnija nawet po lifcie
Z tego wynika że tak niestety jest, ciekawe co spieprzyli w procesie produkcji że ta rdza wyłazi.Ciekaw jestem czy w Passatach też wyłazi rdza przy relingach??Praktycznie jest tam tak samo jak u nas w A6, a niby A6 pełny ocynk :-D
alukard pisze:nie zdziwie sie jak ci ktos zaraz napisze ze masz auto po dachowaniu
Ja też się nie zdziwię, Audi przez lata wyrobiło sobie renomę i o rdzy nie było mowy.Sam mam w rodzinie Audi 80 rok 91 i nie ma na nim grama rdzy.To było prawdziwe AUdi i jakość do pozazdroszczenia w obecnych czasach.Pozdro
usunieto !!

araneae.be
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 02 lip 2009, 18:21
Lokalizacja: Pobiedziska

Post autor: araneae.be » 21 paź 2009, 10:19

No właśnie. Dziwne-blacha ocynk i korozja na dachu(ale tylko na dachu)
Mam to samo

Awatar użytkownika
alukard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1283
Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
Imię: Audi A6 Jacek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: alukard » 21 paź 2009, 10:25

stasiuszef pisze: Z tego wynika że tak niestety jest, ciekawe co spieprzyli w procesie produkcji że ta rdza wyłazi.Ciekaw jestem czy w Passatach też wyłazi rdza przy relingach??Praktycznie jest tam tak samo jak u nas w A6, a niby A6 pełny ocynk :-D
wlasnie dlatego wylazi ze to nie pelny ocynk
tak samo nowe c6 nie maja pelnego ocynku
stasiuszef pisze: Ja też się nie zdziwię, Audi przez lata wyrobiło sobie renomę i o rdzy nie było mowy.Sam mam w rodzinie Audi 80 rok 91 i nie ma na nim grama rdzy.To było prawdziwe AUdi i jakość do pozazdroszczenia w obecnych czasach.Pozdro
trzeba przyznac nie umieja juz zrobic ani dobrego diesla ani dobrej karoserii :oops:

Awatar użytkownika
goly191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2027
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: goly191 » 21 paź 2009, 17:31

alukard pisze:hehe czyli wszystkie c5 gnija nawet po lifcie :evil:
no bez przesady, tak nie jest
u mnie nic takiego się nie dzieje
a np mam spore 2 odpryski lakieru na dachu przy szybie, nie ma tam lakieru hoho i trochę czasu, jest rudy taki polot, ale nic się z tym nie dzieje, w co czasami nie mogę uwierzyć jak to możliwe

Awatar użytkownika
alukard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1283
Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
Imię: Audi A6 Jacek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: alukard » 22 paź 2009, 10:49

goly191 pisze:
alukard pisze:hehe czyli wszystkie c5 gnija nawet po lifcie :evil:
no bez przesady, tak nie jest
u mnie nic takiego się nie dzieje
a np mam spore 2 odpryski lakieru na dachu przy szybie, nie ma tam lakieru hoho i trochę czasu, jest rudy taki polot, ale nic się z tym nie dzieje, w co czasami nie mogę uwierzyć jak to możliwe
bo nie uszkodzilo ocynku

zle mnie zrozumiales...
problem gnijacych rynienek do tej pory mialy samochody z przelomu 97 do 00r.
przynajmniej uzytkownicy Cpiątek po lifcie sie nie skarzyli na wychodzenie parchli...
a tu wiadac ze jednak nawet po lifcie gnija

Awatar użytkownika
eneron
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 461
Rejestracja: 06 kwie 2008, 16:36
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: eneron » 22 paź 2009, 18:20

ponoć w a6 avantach wlasnie przy relingach rdza sie pojawia, w passatach B5 jest jeszcze gorzej, tam dodatkowo tylna klapa (combi) tuz pod szybą potrafi korodować oraz drzwi miedzy progiem a listwa ochronną tzn nie to, że burchle lecz takie jakby nakrapiane cenkti wielkosci 1 mm, i tych kropek jest bardzo dużo.... zanim kupilem A6 oglądałem duuużo passatów B5 po lifcie czyli model 3BG z lat 01-03 i ponad 50% miały już oznaki korozji w tych wlasnie miejscach. Bardzo trudno jest to dostrzec, widać najlepie jna jasnym lakierze.
W mojej A6 jest delikatny nalot na obtartym lakierze na przednim błotniku a racze już w nadkolu,. Wiem, że mje auto było uderzone lewą stroną świadcza o tym śruby błotnika, które były odkręcane, delikatnie inny odcień lewego błotnika i minimalnie nierówna szczelina między błotnikiem a drzwiami... najlepiej róznice w odcieniu błotnika widać w pochmurny dzien gdy auto jest mokre, reszta jest zdrowiutka łącznie z podłogą i nigdzie nie widać rdzy.

Panowie, ten że lewy błotnik który był wymieniany chyba na "wersję bez ocynku" i gdzie po odprysku pojawił się rudy nalot i ostatnio został podrapany.... czy warto kupić taki sam błotnik od anglika w takim samym kolorze? trafię w odcień? Czy może lepiej kupić nowy? Dodam, że błotnik, ktory chcę kupić kosztuje 250zł :-D Jest możliwość rozpoznania czy błotnik jest cynkowany, gdy jest już pryśnięty podkładem (nowy) ??
A6 C6 2.0TDI 170KM, 2011 Avant, Octavia 1 VRS 180KM, Touran 1.9 TDI oraz nieśmiertelne, pancerne, wiecznie żywe, bezawaryjne A6 C5 1,9TDI AFN 110KM - najlepsze jakie do tej pory miałem

Awatar użytkownika
robak26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1137
Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1996
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: robak26 » 22 paź 2009, 19:44

Kolega przyprowadził pięć lat temu z Niemiec Passata.
1.8 turbo 1990rok. kombi, skóra, elektryka, klima itd.
Nie wierzyłem, że w tych latach takie coś wychodziło.
Ale ten samochód nie wie co to rdza i co ciekawe od jakiegoś czasu ma rysę na tylnym błotniku. Taczką zawadził. Specjalnie tego nie rusza.
Na razie się świeci blacha.
Co to za egzemplarz?
Po waszych postach widzę ,że następna będzie może Toyota.
Pozdro.

Awatar użytkownika
stasiuszef
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 595
Rejestracja: 25 wrz 2008, 17:47
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ALG 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Katowice/ Schliesen/ Silesia
Kontakt:

Post autor: stasiuszef » 22 paź 2009, 23:16

Niestety Audi z jakością blachy poszło w dół i to strasznie.Nie do pomyślenia jest żeby w takim modelu jak A6 wyłaziły bomble na dachu.Mój lakiernik jak to zobaczył to se siadł na tyłek i nie wierzył co widzi.
Można to przyrównać do Mercedesa.Kiedyś szło nimi zrobić milion kilometrów, a teraz co??
usunieto !!

DANIEL111
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 201
Rejestracja: 05 kwie 2008, 08:24
Lokalizacja: warszawa

Post autor: DANIEL111 » 24 paź 2009, 16:41

U mnie przy relingach łuszczy się lakier bezbarwny. Kiedyś zadzwoniłem do ASO to gość mi powiedział że przy relingach to jest norma i niepamiętam ale chyba przy progach.

[ Dodano: 2009-10-24, 17:07 ]
Panowie a tak przy okazji przy zdejmowaniu tych relingów trzeba podsufitkę ściągać?
będe musiał to niestety zrobić.

Awatar użytkownika
stasiuszef
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 595
Rejestracja: 25 wrz 2008, 17:47
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ALG 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Katowice/ Schliesen/ Silesia
Kontakt:

Post autor: stasiuszef » 24 paź 2009, 19:54

DANIEL111 pisze:Panowie a tak przy okazji przy zdejmowaniu tych relingów trzeba podsufitkę ściągać?
będe musiał to niestety zrobić.
No niestety śruby od relingów są pod podsufitką.
usunieto !!

Awatar użytkownika
stasiuszef
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 595
Rejestracja: 25 wrz 2008, 17:47
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ALG 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Katowice/ Schliesen/ Silesia
Kontakt:

Post autor: stasiuszef » 24 paź 2009, 23:23

U mnie kwitną obie strony.Uważam że to bez znaczenia która strona.
usunieto !!

MISIEK_A6

Post autor: MISIEK_A6 » 25 paź 2009, 02:37

Panowie trzeba było kupić sedana i nie mieli byście takiego kłopotu... Ja u siebie w sedanie ani grama rdzy nie widze... Może poprostu coś było kombinowane przy tych samochodach?? Może wada fabryczna? Mimo wszystko to kolejny znak by kupować sedaniki a nie avanty <ok> <ok> <ok> <ok> :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Bo moim zdaniem Audi nie wie co to RDZA... Kumpel ostatnio sprzedal wysłużoną Audi 80 B3 1989r. Kupił ją jego ojciec z salonu i użytkował aż do teraz... I tam również nie zauważyłem grama rdzy...

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga