[Audi A6 C5 Avant] poczatki rdzy przy relingach???!!!
[Audi A6 C5 Avant] poczatki rdzy przy relingach???!!!
Witam wszystkich. Mam Audi A6 z 2002 roku kombi - ostatnio zauważyłem niewielkie "chropawatości" na lakierze na dachu przy wgłębieniu w okolicach religów. Pamiętam jak szukałem auta spotkałem się kilka razy z tym problemem. Mam prośbę czy ktos spotkał się z podobnym problemem u siebie - może jakieś rady!! Dzięki
- stasiuszef
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 595
- Rejestracja: 25 wrz 2008, 17:47
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ALG 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Katowice/ Schliesen/ Silesia
- Kontakt:
- alukard
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1283
- Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
- Imię: Audi A6 Jacek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Żywiec
hehe czyli wszystkie c5 gnija nawet po lifcie :evil:
nie martw sie moja ma to samo
tylko nikt o tym nie mowi bo niby ja mozna mowic w przypadku a6 o rdzy toz to nie wypada
niestety takie sa fakty
ps.
nie zdziwie sie jak ci ktos zaraz napisze ze masz auto po dachowaniu
albo ktos po zdjeciach auta to oceni :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
nie martw sie moja ma to samo
tylko nikt o tym nie mowi bo niby ja mozna mowic w przypadku a6 o rdzy toz to nie wypada
niestety takie sa fakty
ps.
nie zdziwie sie jak ci ktos zaraz napisze ze masz auto po dachowaniu
albo ktos po zdjeciach auta to oceni :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
- stasiuszef
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 595
- Rejestracja: 25 wrz 2008, 17:47
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ALG 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Katowice/ Schliesen/ Silesia
- Kontakt:
Z tego wynika że tak niestety jest, ciekawe co spieprzyli w procesie produkcji że ta rdza wyłazi.Ciekaw jestem czy w Passatach też wyłazi rdza przy relingach??Praktycznie jest tam tak samo jak u nas w A6, a niby A6 pełny ocynk :-Dalukard pisze:hehe czyli wszystkie c5 gnija nawet po lifcie
Ja też się nie zdziwię, Audi przez lata wyrobiło sobie renomę i o rdzy nie było mowy.Sam mam w rodzinie Audi 80 rok 91 i nie ma na nim grama rdzy.To było prawdziwe AUdi i jakość do pozazdroszczenia w obecnych czasach.Pozdroalukard pisze:nie zdziwie sie jak ci ktos zaraz napisze ze masz auto po dachowaniu
usunieto
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 10
- Rejestracja: 02 lip 2009, 18:21
- Lokalizacja: Pobiedziska
- alukard
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1283
- Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
- Imię: Audi A6 Jacek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Żywiec
wlasnie dlatego wylazi ze to nie pelny ocynkstasiuszef pisze: Z tego wynika że tak niestety jest, ciekawe co spieprzyli w procesie produkcji że ta rdza wyłazi.Ciekaw jestem czy w Passatach też wyłazi rdza przy relingach??Praktycznie jest tam tak samo jak u nas w A6, a niby A6 pełny ocynk :-D
tak samo nowe c6 nie maja pelnego ocynku
trzeba przyznac nie umieja juz zrobic ani dobrego diesla ani dobrej karoserii :oops:stasiuszef pisze: Ja też się nie zdziwię, Audi przez lata wyrobiło sobie renomę i o rdzy nie było mowy.Sam mam w rodzinie Audi 80 rok 91 i nie ma na nim grama rdzy.To było prawdziwe AUdi i jakość do pozazdroszczenia w obecnych czasach.Pozdro
- goly191
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2027
- Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Pomorskie
no bez przesady, tak nie jestalukard pisze:hehe czyli wszystkie c5 gnija nawet po lifcie :evil:
u mnie nic takiego się nie dzieje
a np mam spore 2 odpryski lakieru na dachu przy szybie, nie ma tam lakieru hoho i trochę czasu, jest rudy taki polot, ale nic się z tym nie dzieje, w co czasami nie mogę uwierzyć jak to możliwe
- alukard
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1283
- Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
- Imię: Audi A6 Jacek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Żywiec
bo nie uszkodzilo ocynkugoly191 pisze:no bez przesady, tak nie jestalukard pisze:hehe czyli wszystkie c5 gnija nawet po lifcie :evil:
u mnie nic takiego się nie dzieje
a np mam spore 2 odpryski lakieru na dachu przy szybie, nie ma tam lakieru hoho i trochę czasu, jest rudy taki polot, ale nic się z tym nie dzieje, w co czasami nie mogę uwierzyć jak to możliwe
zle mnie zrozumiales...
problem gnijacych rynienek do tej pory mialy samochody z przelomu 97 do 00r.
przynajmniej uzytkownicy Cpiątek po lifcie sie nie skarzyli na wychodzenie parchli...
a tu wiadac ze jednak nawet po lifcie gnija
- eneron
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 461
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 16:36
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Podlaskie
ponoć w a6 avantach wlasnie przy relingach rdza sie pojawia, w passatach B5 jest jeszcze gorzej, tam dodatkowo tylna klapa (combi) tuz pod szybą potrafi korodować oraz drzwi miedzy progiem a listwa ochronną tzn nie to, że burchle lecz takie jakby nakrapiane cenkti wielkosci 1 mm, i tych kropek jest bardzo dużo.... zanim kupilem A6 oglądałem duuużo passatów B5 po lifcie czyli model 3BG z lat 01-03 i ponad 50% miały już oznaki korozji w tych wlasnie miejscach. Bardzo trudno jest to dostrzec, widać najlepie jna jasnym lakierze.
W mojej A6 jest delikatny nalot na obtartym lakierze na przednim błotniku a racze już w nadkolu,. Wiem, że mje auto było uderzone lewą stroną świadcza o tym śruby błotnika, które były odkręcane, delikatnie inny odcień lewego błotnika i minimalnie nierówna szczelina między błotnikiem a drzwiami... najlepiej róznice w odcieniu błotnika widać w pochmurny dzien gdy auto jest mokre, reszta jest zdrowiutka łącznie z podłogą i nigdzie nie widać rdzy.
Panowie, ten że lewy błotnik który był wymieniany chyba na "wersję bez ocynku" i gdzie po odprysku pojawił się rudy nalot i ostatnio został podrapany.... czy warto kupić taki sam błotnik od anglika w takim samym kolorze? trafię w odcień? Czy może lepiej kupić nowy? Dodam, że błotnik, ktory chcę kupić kosztuje 250zł :-D Jest możliwość rozpoznania czy błotnik jest cynkowany, gdy jest już pryśnięty podkładem (nowy)
W mojej A6 jest delikatny nalot na obtartym lakierze na przednim błotniku a racze już w nadkolu,. Wiem, że mje auto było uderzone lewą stroną świadcza o tym śruby błotnika, które były odkręcane, delikatnie inny odcień lewego błotnika i minimalnie nierówna szczelina między błotnikiem a drzwiami... najlepiej róznice w odcieniu błotnika widać w pochmurny dzien gdy auto jest mokre, reszta jest zdrowiutka łącznie z podłogą i nigdzie nie widać rdzy.
Panowie, ten że lewy błotnik który był wymieniany chyba na "wersję bez ocynku" i gdzie po odprysku pojawił się rudy nalot i ostatnio został podrapany.... czy warto kupić taki sam błotnik od anglika w takim samym kolorze? trafię w odcień? Czy może lepiej kupić nowy? Dodam, że błotnik, ktory chcę kupić kosztuje 250zł :-D Jest możliwość rozpoznania czy błotnik jest cynkowany, gdy jest już pryśnięty podkładem (nowy)
A6 C6 2.0TDI 170KM, 2011 Avant, Octavia 1 VRS 180KM, Touran 1.9 TDI oraz nieśmiertelne, pancerne, wiecznie żywe, bezawaryjne A6 C5 1,9TDI AFN 110KM - najlepsze jakie do tej pory miałem
- robak26
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1137
- Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1996
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Płock
- Kontakt:
Kolega przyprowadził pięć lat temu z Niemiec Passata.
1.8 turbo 1990rok. kombi, skóra, elektryka, klima itd.
Nie wierzyłem, że w tych latach takie coś wychodziło.
Ale ten samochód nie wie co to rdza i co ciekawe od jakiegoś czasu ma rysę na tylnym błotniku. Taczką zawadził. Specjalnie tego nie rusza.
Na razie się świeci blacha.
Co to za egzemplarz?
Po waszych postach widzę ,że następna będzie może Toyota.
Pozdro.
1.8 turbo 1990rok. kombi, skóra, elektryka, klima itd.
Nie wierzyłem, że w tych latach takie coś wychodziło.
Ale ten samochód nie wie co to rdza i co ciekawe od jakiegoś czasu ma rysę na tylnym błotniku. Taczką zawadził. Specjalnie tego nie rusza.
Na razie się świeci blacha.
Co to za egzemplarz?
Po waszych postach widzę ,że następna będzie może Toyota.
Pozdro.
- stasiuszef
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 595
- Rejestracja: 25 wrz 2008, 17:47
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ALG 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Katowice/ Schliesen/ Silesia
- Kontakt:
Niestety Audi z jakością blachy poszło w dół i to strasznie.Nie do pomyślenia jest żeby w takim modelu jak A6 wyłaziły bomble na dachu.Mój lakiernik jak to zobaczył to se siadł na tyłek i nie wierzył co widzi.
Można to przyrównać do Mercedesa.Kiedyś szło nimi zrobić milion kilometrów, a teraz co??
Można to przyrównać do Mercedesa.Kiedyś szło nimi zrobić milion kilometrów, a teraz co??
usunieto
U mnie przy relingach łuszczy się lakier bezbarwny. Kiedyś zadzwoniłem do ASO to gość mi powiedział że przy relingach to jest norma i niepamiętam ale chyba przy progach.
[ Dodano: 2009-10-24, 17:07 ]
Panowie a tak przy okazji przy zdejmowaniu tych relingów trzeba podsufitkę ściągać?
będe musiał to niestety zrobić.
[ Dodano: 2009-10-24, 17:07 ]
Panowie a tak przy okazji przy zdejmowaniu tych relingów trzeba podsufitkę ściągać?
będe musiał to niestety zrobić.
- stasiuszef
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 595
- Rejestracja: 25 wrz 2008, 17:47
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ALG 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Katowice/ Schliesen/ Silesia
- Kontakt:
- stasiuszef
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 595
- Rejestracja: 25 wrz 2008, 17:47
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ALG 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Katowice/ Schliesen/ Silesia
- Kontakt:
Panowie trzeba było kupić sedana i nie mieli byście takiego kłopotu... Ja u siebie w sedanie ani grama rdzy nie widze... Może poprostu coś było kombinowane przy tych samochodach?? Może wada fabryczna? Mimo wszystko to kolejny znak by kupować sedaniki a nie avanty :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Bo moim zdaniem Audi nie wie co to RDZA... Kumpel ostatnio sprzedal wysłużoną Audi 80 B3 1989r. Kupił ją jego ojciec z salonu i użytkował aż do teraz... I tam również nie zauważyłem grama rdzy...
Bo moim zdaniem Audi nie wie co to RDZA... Kumpel ostatnio sprzedal wysłużoną Audi 80 B3 1989r. Kupił ją jego ojciec z salonu i użytkował aż do teraz... I tam również nie zauważyłem grama rdzy...
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga