Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C4 2,5 TDI AAT] Koło pasowe

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
bartek915
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 210
Rejestracja: 04 sty 2009, 20:14
Lokalizacja: Oleśnica/Wrocław

[A6 C4 2,5 TDI AAT] Koło pasowe

Post autor: bartek915 » 15 paź 2009, 14:53

Witam, czy koło pasowe z tłumikiem drgań od AEL będzie pasowało do AAT ? Ponieważ moje stare ma już luzy a potrzebuje praktycznie na już nowe/używane koło do mojej niuni.
80 B2 81' 1.8i 82kW
A6 C4 97' 2.5 TDi 85kW
A6 C5 00' 2.5 TDi 110kW

Awatar użytkownika
elmi_k
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 551
Rejestracja: 23 gru 2007, 15:05
Imię: Emil
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1997
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań

Post autor: elmi_k » 15 paź 2009, 15:06

wg ETKI 074105251N - kolo paska wielorowkowego z tlumikiem drgan (takie samo w AEL i AAT)

kup nowe i nie baw sie w uzywki... w uzywce moze byc rozwulkanizowana guma na kole

http://www.czescidoaut.pl/index.php?a=opis&k=1&id=55

tu masz we Wroclawiu

http://moto.allegro.pl/item746240541_ko ... oclaw.html

zadzwon i dopytaj jakiej firmy

http://moto.allegro.pl/listing/search.p ... &country=1
A6 C4 2.5 TDI (AEL) NOGARO BLUE PEARL EFFECT

http://img6.imageshack.us/img6/305/95128295.jpg

Awatar użytkownika
bartek915
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 210
Rejestracja: 04 sty 2009, 20:14
Lokalizacja: Oleśnica/Wrocław

Post autor: bartek915 » 17 paź 2009, 18:13

KOLEDZY PRZESTRZEGAM PRZED ZAKUPEM ZAMIENNIKÓW KOÂŁA PASOWEGO

Ja takie zamówiłem i przy składaniu auta okazało się że otwory na śruby mocujące rolkę paska rozrządu są źle nawiercone (przesunięte o około 4mm) co uniemożliwia przykręcenie jednej śruby.
80 B2 81' 1.8i 82kW
A6 C4 97' 2.5 TDi 85kW
A6 C5 00' 2.5 TDi 110kW

Awatar użytkownika
elmi_k
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 551
Rejestracja: 23 gru 2007, 15:05
Imię: Emil
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1997
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań

Post autor: elmi_k » 17 paź 2009, 19:36

bartek915 pisze:KOLEDZY PRZESTRZEGAM PRZED ZAKUPEM ZAMIENNIKÓW KOÂŁA PASOWEGO
ja u siebie przy rozrzadzie wymienialem i nie bylo problemu. nie pamietam jaka firma.


a Ty jakiej kupiles?
A6 C4 2.5 TDI (AEL) NOGARO BLUE PEARL EFFECT

http://img6.imageshack.us/img6/305/95128295.jpg

Awatar użytkownika
bartek915
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 210
Rejestracja: 04 sty 2009, 20:14
Lokalizacja: Oleśnica/Wrocław

Post autor: bartek915 » 17 paź 2009, 21:08

MaxGear, tylko takie było w sklepie :oops:
80 B2 81' 1.8i 82kW
A6 C4 97' 2.5 TDi 85kW
A6 C5 00' 2.5 TDi 110kW

Awatar użytkownika
elmi_k
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 551
Rejestracja: 23 gru 2007, 15:05
Imię: Emil
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1997
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań

Post autor: elmi_k » 17 paź 2009, 23:25

bartek915 pisze:MaxGear, tylko takie było w sklepie
no to bedzie wiadomo zeby tej firmy nie kupowac...

no i co teraz?
A6 C4 2.5 TDI (AEL) NOGARO BLUE PEARL EFFECT

http://img6.imageshack.us/img6/305/95128295.jpg

Awatar użytkownika
bartek915
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 210
Rejestracja: 04 sty 2009, 20:14
Lokalizacja: Oleśnica/Wrocław

Post autor: bartek915 » 18 paź 2009, 11:25

Zamówiłem już oryginał w ASO
80 B2 81' 1.8i 82kW
A6 C4 97' 2.5 TDi 85kW
A6 C5 00' 2.5 TDi 110kW

Awatar użytkownika
elmi_k
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 551
Rejestracja: 23 gru 2007, 15:05
Imię: Emil
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1997
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań

Post autor: elmi_k » 18 paź 2009, 11:33

bartek915 pisze:Zamówiłem już oryginał w ASO
hmm...630zl?? czy wiecej
A6 C4 2.5 TDI (AEL) NOGARO BLUE PEARL EFFECT

http://img6.imageshack.us/img6/305/95128295.jpg

Awatar użytkownika
bartek915
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 210
Rejestracja: 04 sty 2009, 20:14
Lokalizacja: Oleśnica/Wrocław

Post autor: bartek915 » 18 paź 2009, 19:14

Równe 600 zł.

A miało być tak słodko. Na początku był tylko kiwaczek do wymiany (1000 zł w ASO, zamiennika nie ma), po rozbiórce okazało się jeszcze że do wymiany jest koło pasowe, uszczelniacz wału przy kole pasowym, amortyzatorek przy kiwaczku, dolny napinacz paska rozrządu, i dolne koło prowadzące pasek przy kole pasowym.
80 B2 81' 1.8i 82kW
A6 C4 97' 2.5 TDi 85kW
A6 C5 00' 2.5 TDi 110kW

Awatar użytkownika
Dodek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 466
Rejestracja: 18 paź 2009, 11:49
Imię: Damian
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1992
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Mielec
Kontakt:

Post autor: Dodek » 19 paź 2009, 14:28

bartek915, a jaki masz przebieg ?
Czy to koło da sie jakoś wyczuc że pada ,np przy zakupie auta ?
Łan tu sri TDI :mrgreen:

Awatar użytkownika
bartek915
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 210
Rejestracja: 04 sty 2009, 20:14
Lokalizacja: Oleśnica/Wrocław

Post autor: bartek915 » 19 paź 2009, 16:39

Około 330 tyś. km

Tak da się wyczuć, od spodu weź jakiś śrubokręt i spróbuj nim poruszać jeśli będzie miało ewidentne luzy tzn. że do wymiany, u mnie dało się już ręką z łatwością nim poruszać. Luz niby nie duży bo jakieś 2 mm a okazało się że od tego poszedł kiwaczek.
80 B2 81' 1.8i 82kW
A6 C4 97' 2.5 TDi 85kW
A6 C5 00' 2.5 TDi 110kW

Awatar użytkownika
Forum A6 C4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1681
Rejestracja: 15 mar 2009, 17:21
Imię: A6 C4 Forum
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1994
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Suwałki / Filipów

Post autor: Forum A6 C4 » 19 paź 2009, 21:37

także wymieniałem koło na wale 450zł jedno po założeniu było od razu rozwulkanizowane i wymienili na inne ale marki nie pamiętam

Awatar użytkownika
Pelu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 34
Rejestracja: 07 mar 2009, 16:39
Lokalizacja: Bieszczady

Post autor: Pelu » 20 paź 2009, 15:00

JA mam w swoim 450 tyś km i fakt wyciek spod koła jest i uszczelniacz bedzie do wymiany ale luzu to ja nie mam. I mam nadzieje,że miał nie bede :-?

franklin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 62
Rejestracja: 08 mar 2009, 11:19
Lokalizacja: Warszawa/Latchorzew

Post autor: franklin » 20 paź 2009, 15:59

Luzu jako takiego nie będzie. Jeśli to koło jest wybite, mogą pojawić się drgania, i widoczne na zapalonym silniku znaczne bicie tego koła. Wiem bo też już zmieniałem 8-)

Awatar użytkownika
casper
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 254
Rejestracja: 05 paź 2008, 21:51
Imię: Kacper
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TDI
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Lokalizacja: Poznań

Post autor: casper » 31 sty 2010, 18:25

chlopaki, wlasnie wymienilem u siebie tlumiczek drgan, mam licznikowo kolo 325tys km, widze ze ten co zdjalem tez nie jest ori, Stabilus, taki jak kupilem, mam nadzieje ze padniecie tego amortyzatorka nie zawsze oznacza problemy z kolem pasowym :?: nie wiecie na jaki przebieg starcza ten tlumiczek? patrzylem na kolo pasowe przy odpalonym silniku, to nie widac zadnych drgan ani bic
Te cztery pierścienie sprawiają, że jesteśmy wyjątkowi
---------------------
Bylo:
audi 80 B3 1.6td
audi A6 C4 2.5tdi AEL
mercedes w202 2.5td
Jest:
audi A6 C6 2.7tdi BPP
Chevrolet Camaro 5.7 Z28 1994r.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga