Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C4] 2.5 tdi avant defekt sprzęgła- proszę o porade

Układ napędowy i skrzynie biegów
Blana

[A6 C4] 2.5 tdi avant defekt sprzęgła- proszę o porade

Post autor: Blana » 15 paź 2009, 12:54

Panowie umarło mi sprzęgło w mojej pszczółce,pytanie moje,czy można wymontować skrzynię w celu wymiany ? czy lepiej silnik?
Ostatnio zmieniony 15 paź 2009, 17:19 przez Blana, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
elmi_k
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 551
Rejestracja: 23 gru 2007, 15:05
Imię: Emil
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1997
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań

Post autor: elmi_k » 15 paź 2009, 14:24

Blana pisze:Panowie umarło mi sprzęgło w mojej pszczółce,pytanie moje,czy można wymontować skrzynię w celu wymiany ? czy lepiej silnik?
czyzby za duza moc...??


wydaje mi sie, ze wystarczy sama skrzynia... po co silnik. Skoro to jest oska to odkrecasz skrzynie i wyjezdzasz nia... i masz sprzeglo na wierzchu
A6 C4 2.5 TDI (AEL) NOGARO BLUE PEARL EFFECT

http://img6.imageshack.us/img6/305/95128295.jpg

Blana

Post autor: Blana » 15 paź 2009, 14:40

No właśnie płacę za moją głupotę :-? mialem wczoraj niedowiarka....i wystartowałem z dwójeczki,na ręcznym:( oczywiście gumy się zapaliły,ale sprzęgło dostało w kość. ajjjj :-D i jak słyszę że lepiej wywalić motor od kolegi to załamka.

Awatar użytkownika
elmi_k
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 551
Rejestracja: 23 gru 2007, 15:05
Imię: Emil
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1997
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań

Post autor: elmi_k » 15 paź 2009, 14:43

Blana pisze:i wystartowałem z dwójeczki,na ręcznym:(
no madre to to nie bylo :mrgreen:


ale calkiem poszlo sprzeglo?? slizga sie, churcholi... czy w ogole nie ciagnie? moze "troszke" przypaliles tylko :)
A6 C4 2.5 TDI (AEL) NOGARO BLUE PEARL EFFECT

http://img6.imageshack.us/img6/305/95128295.jpg

Blana

Post autor: Blana » 15 paź 2009, 17:54

ślizga się :( jeśli spokojnie dodaję gas,to można jechać,ale jesli przycisnę to obroty rosną,a auto się nie zbiera,a przy tym śmierdzi jak diabli

Awatar użytkownika
elmi_k
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 551
Rejestracja: 23 gru 2007, 15:05
Imię: Emil
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1997
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań

Post autor: elmi_k » 15 paź 2009, 18:00

moze regulacja sprzegla pomoglaby... przynajmniej chwilowo
A6 C4 2.5 TDI (AEL) NOGARO BLUE PEARL EFFECT

http://img6.imageshack.us/img6/305/95128295.jpg

Blana

Post autor: Blana » 15 paź 2009, 18:41

powiedz mi w takim razie w jaki sposób to wyregulować? bo rozglądam się już za nowym tak czy inaczej.da się w prawdzie jechać,ale ostrożnie z gazem :-(

Awatar użytkownika
elmi_k
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 551
Rejestracja: 23 gru 2007, 15:05
Imię: Emil
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1997
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań

Post autor: elmi_k » 15 paź 2009, 19:06

nie rozbieralem ani nie robilem ... ale z tego co wyczytalem(moze nie o a6 c4) ale prawdopodobnie jest hydrauliczne sprzeglo. i tego sie nie da wyregulowac... tylko jak cos poleci trzeba rozebrac i zobaczyc...

P.S. i na drugi raz uwazac... podziel sie info o cenie

mozesz nawet porobic zdjecia jak wyglada tarcza :) (dla potomnych - hamujace zapedy:p)
A6 C4 2.5 TDI (AEL) NOGARO BLUE PEARL EFFECT

http://img6.imageshack.us/img6/305/95128295.jpg

Blana

Post autor: Blana » 15 paź 2009, 23:40

Jasne przyjacielu :) mozesz być pewien , ze zrobię fotki i rezultat tego co robi podkręcony motor ze sprzęgłem.O poduszce silnika nie wspomnę,gdyż od strony kierowcy,poduszkę wymieniam z częstotliwością co 6 miesięcy :) wyrwana za każdym razem :)a to boli :) koszta to jakieś 460 pln:(

Awatar użytkownika
elmi_k
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 551
Rejestracja: 23 gru 2007, 15:05
Imię: Emil
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1997
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań

Post autor: elmi_k » 15 paź 2009, 23:45

Blana pisze:poduszkę wymieniam z częstotliwością co 6 miesięcy :) wyrwana za każdym razem
to cos strasznie "drzy" ten Twoj motor... rozumie ze rumaki rwa do przodu ale zeby az tak??
A6 C4 2.5 TDI (AEL) NOGARO BLUE PEARL EFFECT

http://img6.imageshack.us/img6/305/95128295.jpg

pawel510
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 98
Rejestracja: 23 maja 2009, 19:00
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: pawel510 » 16 paź 2009, 00:12

Wymieniałem w c4 Q 2.8 aah 2 tysie poleciały ... tobie nic lepszego nie wroze ;))

Blana

Post autor: Blana » 16 paź 2009, 12:27

nie chodzi o drżenie silnika.Po prostu poduszka fabryczna jest za słaba,i w momencie przyśpieszenia,a jeszcze z kompletem rodziny i bagażem,są za duże przeciążenia co w efekcie kończy się zerwaną poduszką .

Ława
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 167
Rejestracja: 13 wrz 2008, 01:18
Lokalizacja: Słupsk _ Irlandia

Post autor: Ława » 17 paź 2009, 01:37

a czy poduszka jest dokręcana po "ułożeniu"?
Przed "ostatetycznym" dokręceniem poduszki odpalasz silnik "na kołach", gasisz silnik i dopiero dokręcasz poduche...
A4 2.8 ACK 1997/Vectra B 1.6 1998/Passat 2.0 AZM 2002, allroad 2.5 Tdi AKE 2001/Focus II 2.0 Tdci 2006/ Primastar 1.9 Dci 2006 - jest
A6 2.0 Tdi BRE 2007 - jest

Blana

Post autor: Blana » 17 paź 2009, 12:06

wszystko się zgadza , poduszka jest dokręcana właściwie,tyle że akurat na tą stronę ,działa siła poderwania do góry. z lewą nie miałem nigdy problemu,natomiast prawa,zwyczajnie jest wyrywana :-x :-x

klesk1986
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 90
Rejestracja: 25 paź 2008, 19:08
Lokalizacja: Opolskie, Kluczbork

Post autor: klesk1986 » 18 paź 2009, 01:15

pawel510 pisze:Wymieniałem w c4 Q 2.8 aah 2 tysie poleciały ... tobie nic lepszego nie wroze ;))
Dość sporo zapłaciłeś za wymianę, też niedawno zmieniałem i płaciłem 860 zł (sprzęgło) + 460 zł robocizna (mam quattro, a dodatkowo jeszcze robili 2 łożyska kół, zmieniali sanki i wahacze poprzeczne tył).

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga