[a6 c5 2.8 ] wymiana sprzegla
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 180
- Rejestracja: 30 cze 2008, 21:42
- Lokalizacja: wielkopolska/Poznan
jak padlo calkiem to bylo slychac dziwne dzwieki i sprzeglo raz dzialalo a raz nie zaleznie jak sie walek ustawil , nieraz blo normalnie a nieraz wcisniecie sprzegla nic nie dawalo ale u mnie lozysko padlo , bobyla zle skrzynia skrecona z silnikiem
jak bierze u samej gory tylko to faktycznie koncowka sprzegla , rusz na maxa z 1 i przy przelaczaniu na 2 wcisnij wczensiej na prawie maxa gaz pusc sprzeglo i bedziesz wiedzial czy sie slizga czy jest jeszcze na tytle silne ze obroty spadna , troche to drastyczne ale mozna ocenic sprzeglo , ale jak ci nie przeszkadza to wykoncz je , szkoda za szybko kasy wykladac
jak juz bedziesz wymienial to wymien kompletne zeby za tydzien znow nie odkrecac skrzyni
jak bierze u samej gory tylko to faktycznie koncowka sprzegla , rusz na maxa z 1 i przy przelaczaniu na 2 wcisnij wczensiej na prawie maxa gaz pusc sprzeglo i bedziesz wiedzial czy sie slizga czy jest jeszcze na tytle silne ze obroty spadna , troche to drastyczne ale mozna ocenic sprzeglo , ale jak ci nie przeszkadza to wykoncz je , szkoda za szybko kasy wykladac
jak juz bedziesz wymienial to wymien kompletne zeby za tydzien znow nie odkrecac skrzyni
moja milosc- audi 80 b4 2.0
moja kochanka- a6 c5 2.8
moja kochanka- a6 c5 2.8
- greknov
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 32
- Rejestracja: 24 sty 2009, 18:14
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2004
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Sanok
u mnie sprzęgło bierze przy samej górze , ślizgać nie ślizga ale gdy ruszam i auto zaczyna się toczyć czyli dosłownie na pół sprzęgle wszystko jest ok ale jak już odpuszczam pedał całą budą zaczyna telepać , wpada w wibracje , potem jest już normalnie na innych biegach bez problemu tylko ten sam start , tak jak bym za mało gazu dał podczas ruszania ale dawałem więcej i jest to samo
- greknov
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 32
- Rejestracja: 24 sty 2009, 18:14
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2004
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Sanok
a czy oby na pewno pytałem dwóch mechaników to mówili że to raczej nie to i jak ktoś inny jeździ samochodem oprócz mnie to wyczuwa tego drgania więc sam już nie wiem , czy przy ruszaniu na wstecznym też tak powinno drgać jak jest koło dwu masowe na wykończeniuQris pisze:2 mas mu zdechł i szarpie...
Sachs wiem ze jest ok tylko sie wycwanil Panowie i jest to udowodnione.Kupujac nowe sprzeglo jest ono regenerowane... nie bedziemy o tym wiedzieli ani nawet mechanik ktory czesc zamawia.Szkopół tkwi w szczegółach - cala centralna część sprzegła sprężyny itp sa uzywane i odnowione, wprawne oko z bliska zobaczy, reszta oczywiscie nowa - kiedys tak nie bylo.Wiem to od kolegi który handluje tylko sprzeglami/skrzyniami/dyframi.
Podpinajac sie pod dyspute tez estem na wymianie sprzegla w swoim quattro i zastanawiam sie jakiej firmy wpakowac.Doradźcie bo ciezko mi sie juz jezdzi.Chyta na samym koniuszku i szarpie strasznie niekiedy jak ruszam z jedynki.Jak szarpie to dwumasówka he?...ładnie czeka mnie niezły wydatek
Podpinajac sie pod dyspute tez estem na wymianie sprzegla w swoim quattro i zastanawiam sie jakiej firmy wpakowac.Doradźcie bo ciezko mi sie juz jezdzi.Chyta na samym koniuszku i szarpie strasznie niekiedy jak ruszam z jedynki.Jak szarpie to dwumasówka he?...ładnie czeka mnie niezły wydatek
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 388
- Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
- Imię: Mi hał
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Ja mam takie objawy, że czasami ciężko ruszyć płynnie autem ( chyba dokładnie jak Grekno)
Sprzęgło bierze nisko ( bliżej podłogi) ale zakres wysprzęglania jest bardzo krótki
- jak zaczyna auto ruszać, to jeszcze kilka cm i już całkowicie rozsprzęglone.
im mniej gazu dodam tym łagodniej ruszę a jak więcej gazu to właśnie szarpie jakby się dławił.
---------------------------
Wymieniłem kompletne sprzęgło.
Problem z ruszaniem i szarpaniem ustał całkowicie. Kupiłem również dla pewności używane koło dwumasowe, ale moje okazało się w bardzo dobrym stanie ( 205tys km).
Mechanik powiedział, że docisk był źle założony i tarcza nie brała całą powierzchnią.
Niestety problem z wrzucaniem dwójki nie ustał i dalej ciężko wchodzi.
Sprzęgło bierze nisko ( bliżej podłogi) ale zakres wysprzęglania jest bardzo krótki
- jak zaczyna auto ruszać, to jeszcze kilka cm i już całkowicie rozsprzęglone.
im mniej gazu dodam tym łagodniej ruszę a jak więcej gazu to właśnie szarpie jakby się dławił.
---------------------------
Wymieniłem kompletne sprzęgło.
Problem z ruszaniem i szarpaniem ustał całkowicie. Kupiłem również dla pewności używane koło dwumasowe, ale moje okazało się w bardzo dobrym stanie ( 205tys km).
Mechanik powiedział, że docisk był źle założony i tarcza nie brała całą powierzchnią.
Niestety problem z wrzucaniem dwójki nie ustał i dalej ciężko wchodzi.
A6 C5 2,4 v6, Peugeot 508 i powrót do Audi a6 c7:)
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga