Forum Audi A6 Klub Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 

 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

felgi audi a6 audi a6 części audi a6 sklep audi a6 regeneracja xenonów reklama forum a6 Tarcze, hamulce LED
Sklep alufelgiExpress Parts Części do A6/S6 Motostacja.pl Regeneracja HC AZ Auto Serwis Pompy olejowe Układ hamulcowy Sklepledowy.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[ A6 C5] Podłączenie subwoofera aktywnego zamiast fabryczneg  
Autor Wiadomość
elmo_mc 
Czasobywacz



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEB
Imię: Piotrek
Wiek: 28
Dołączył: 25 Sty 2012
Posty: 34
Skąd: Wyszków
Wysłany: 2012-01-28, 20:05   [ A6 C5] Podłączenie subwoofera aktywnego zamiast fabryczneg

Witam
Czy ma ktoś w posiadaniu opis kostki 8 PIN, która podłączona jest do subwoofera?
Kolory kabli:
niebiesko-czerwony,
niebiesko-zielony,
brązowo-czerwony,
brązowy,
biały
biały
żółty
brązowo-biały.
Fabryczny sub będzie odłączony, a w jego miejsce podłącze drugi z wzmacniaczem, który posiada wejścia high-in, potrzebuje z tej kostki cztery kable głośnikowe i sterowanie wzmacniaczem, zasilanie i masa poleci bezpośrednio z aku.
Z góry dzięki za pomoc
Pozdrawiam
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
Aibatt 
Czasobywacz


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ASB
Imię: Grzesiek
Dołączył: 12 Gru 2011
Posty: 40
Skąd: Wrocław/Racibórz
Wysłany: 2012-01-29, 14:38   

Prawdopodobnie to będzie to:
1 - +12V stałe
2/3 - wyjście na lewe głośniki wysoko i średnio tonowe (tył)
4 - masa
5 - sterowanie zał/wył + 12V
6 - wejście kanał lewy
7 - wejście kanał prawy
8 - masa wejście
9/10 - wyjście na prawe głośniki wysoko i średnio tonowe (tył)

Ale który to 1 to Ci nie powiem bo nie jestem pewny na 100% :)

jeśli dobrze myślę to potrzebne będą 5,6 i 7. Sam planuję wyprowadzić sobie instalację pod dodatkowego suba. Można wpiąć się w te kabelki aby oba działały?
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
elmo_mc 
Czasobywacz



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEB
Imię: Piotrek
Wiek: 28
Dołączył: 25 Sty 2012
Posty: 34
Skąd: Wyszków
Wysłany: 2012-01-29, 18:38   

Dzięki wielkie za pomoc.Co do suba to można, tylko jak zamontujesz drugiego to byt fabrycznego nie ma sensu. W moim przypadku będzie to kenwood 12 cali, tak więc fabrycznego nie będzie słychać. Sterowanie można w sumie próbnikiem wybadać, tylko gorzej jak podepnę 12V pod kanał głośnika :)
_________________
AEB 150KM + wirus na 180KM :)
 
 
Aibatt 
Czasobywacz


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ASB
Imię: Grzesiek
Dołączył: 12 Gru 2011
Posty: 40
Skąd: Wrocław/Racibórz
Wysłany: 2012-01-29, 20:36   

Najlepiej jeszcze posprawdzaj gdzie jest to 12V dla pewności. Sprawdź czy po odłączenia suba będą działały tylne głośniki bo niby w nim jest dla nich wzmacniacz. W wolnej chwili sam zajrze czy będą działać czy też nie. Moje nagłośnienie to blaupunkt :)
_________________
A6 C6 Avant 3.0 TDI ASB (program Abt) Quattro Tiptronic 2006r. S-line
A6 C5 Avant 2.5 TDI AKE Quattro Tiptronic 2001r. FL
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
elmo_mc 
Czasobywacz



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEB
Imię: Piotrek
Wiek: 28
Dołączył: 25 Sty 2012
Posty: 34
Skąd: Wyszków
Wysłany: 2012-01-29, 21:29   

No u mnie też blaupunkt i niby przy cichym graniu jest dobrze, jednak jak pogramy ciut głośniej to bas ginie.
_________________
AEB 150KM + wirus na 180KM :)
 
 
elmo_mc 
Czasobywacz



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEB
Imię: Piotrek
Wiek: 28
Dołączył: 25 Sty 2012
Posty: 34
Skąd: Wyszków
Wysłany: 2012-02-03, 10:49   

Sub już sieje popłoch i zniszczenie :) Piny 2,3 i 9,10 poszły do highIn we wzmacniaczu, a 5 do sterowania, także opis jest dobry. Zasilanie oczywiście bezpośrednio z baterii przy rurkach od klimy.
_________________
AEB 150KM + wirus na 180KM :)
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
Aibatt 
Czasobywacz


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ASB
Imię: Grzesiek
Dołączył: 12 Gru 2011
Posty: 40
Skąd: Wrocław/Racibórz
Wysłany: 2012-02-03, 12:22   

elmo a w czym jest lepsze podłączenie 4 pinów do high in od podłączenia 2 kanałów do wejścia low in? Pytam z ciekawości bo nigdy jeszcze nie montowałem wzmacniaczy i suba dodatkowego i nie wiedziałem nawet że jest takie rozróżnienie wejść. Kabelki wypiąłeś z org. wtyczki czy inaczej to zorbiłeś? Tak czy owak, super że ci się udało :D
_________________
A6 C6 Avant 3.0 TDI ASB (program Abt) Quattro Tiptronic 2006r. S-line
A6 C5 Avant 2.5 TDI AKE Quattro Tiptronic 2001r. FL
 
 
elmo_mc 
Czasobywacz



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEB
Imię: Piotrek
Wiek: 28
Dołączył: 25 Sty 2012
Posty: 34
Skąd: Wyszków
Wysłany: 2012-02-03, 13:00   

Teoretycznie nie ma znaczenia większego, tylko żeby podłączyć się pod lowIN we wzmacniaczu musiałbym jakoś wycudować ekranowany przewód RCA ( chinch). Kostka fabryczna została nietknięta, przewody zarobiłem konektorami rurkowymi i pozgniatałem je na płasko przez co bardzo ścisło weszły od strony kabli. Oczywiście kostka trafiła z powrotem w gniazdo w subie, a cała wiązka dostała nową izolację :)
_________________
AEB 150KM + wirus na 180KM :)
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
Kaszeszczuk 
Nawiedzacz


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AML
Wiek: 30
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 394
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2012-02-04, 19:21   

Ja właśnie też planuję podłączenie dodatkowego wzmaka. Mój stary blaupunkt nie ma wejść high lever więc planuję kupić adapter Hig to low level.

Ja dodatkowo planuje zamontowanie włącznika na Remote do dodatkowego wzmaka.
Czyli jak będę słuchał radyjka na postoju to pstryk i drugi wzmak nie działa:)

napisz jeszcze raz jak rozdzieliłeś kable bo nie rozumiem. Wyciągnąłeś piny i na nowo spiąłeś już dwa kable?
 
 
elmo_mc 
Czasobywacz



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEB
Imię: Piotrek
Wiek: 28
Dołączył: 25 Sty 2012
Posty: 34
Skąd: Wyszków
Wysłany: 2012-02-05, 08:56   

Pinów nie wyciągałem z kostki, nowe kable zarobiłem takimi konektorami:

które zgniotłem na płasko i wciskałem je w piny w kostce od strony kabli. Weszły bardzo ścisło, trzeba było tylko odwinąć izolacji sporo, żeby dostać się do pinów 9 i 10. A do podłączenia swojego wzmacniacza nie potrzebujesz żadnego adaptera, wykorzystaj piny 6,7 i 8 z opisu kolegi Aibatt, posprawdzaj tylko prąd dla pewności.

a co do wyłącznika sterowania, to pociągnij ze stacyjki + po włączeniu zapłonu i nie będziesz musiał robić włącznika, poprostu po wyłączeniu zapłonu wzmacniacz będzie się wyłączał, miałem tak w poprzednim aucie zrobione.
_________________
AEB 150KM + wirus na 180KM :)
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
Kaszeszczuk 
Nawiedzacz


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AML
Wiek: 30
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 394
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2012-02-05, 10:50   

tzn włącznik mi się przyda żeby wyłączać dodatkowy wzmacniacz, żeby działał tylko oryginalny.

u siebie mam wejścia RCA czyli muszę dolutować ko?cówki RCA, faktycznie tak się da.

Prowadziłem już kabel do zmieniarki po stronie kierowcy, kabel prądowy pewnie prawą stroną poprowadzę. Opisz którędy prowadziłeś? pod schowkiem i pod plastik?
 
 
elmo_mc 
Czasobywacz



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEB
Imię: Piotrek
Wiek: 28
Dołączył: 25 Sty 2012
Posty: 34
Skąd: Wyszków
Wysłany: 2012-02-05, 11:50   

Zasilanie prowadziłem po stronie pasażera, jak wykręcisz schowek ( 5 śrub ) to bez problemu przeciągniesz kabel szczelnie przez gumę którą idą rurki od klimy, później pod plastikami i do kufra. Bezpiecznik montowłem zaraz przy baterii.
_________________
AEB 150KM + wirus na 180KM :)
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
Kaszeszczuk 
Nawiedzacz


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AML
Wiek: 30
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 394
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2012-02-05, 14:28   

No i super, teraz wszystko wiem:)
Jak temp. zejdą do zera to się biorę. Ja mam wzmaka Blaupunkt 1 x 160 rms GTA2100 i tubę JBL 300W rms. To był świetny zestaw, ale już zapomniałem jak gra:)
 
 
jabczano 
Nowy


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.2 299KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Paweł
Wiek: 31
Dołączył: 25 Mar 2014
Posty: 4
Skąd: Gryfino
Wysłany: 2014-09-10, 12:37   

elmo_mc napisał/a:
Sub już sieje popłoch i zniszczenie :) Piny 2,3 i 9,10 poszły do highIn we wzmacniaczu, a 5 do sterowania, także opis jest dobry. Zasilanie oczywiście bezpośrednio z baterii przy rurkach od klimy.


hej, a powiedz proszę te piny 2,3 i 9,10 - jak je podłączyłeś ?? który to plus a który minus ?? ? jestem właśnie na etapie wyboru aktywnej skrzyni basowej - i wybór mój padł na blaupunkt gtb 8200A, z tego co znalazłem to jako jedna z niewielu posiada wejście "high" a nie tylko rca...
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
Kaszeszczuk 
Nawiedzacz


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AML
Wiek: 30
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 394
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2014-09-10, 16:15   

Przepraszam, ale to było tak dawno, że już nie pamiętam
Znalazłem w internecie rozpiskę pinów i po niej doszedłem gdzie jest sygnał itd.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: