[ A6 C4 2.5tdi 140kM] Wtryski czy turbina?
[ A6 C4 2.5tdi 140kM] Wtryski czy turbina?
Witam kolegów.
Ostatnimi czasy znajomy zrobił mi logi statyczne i mechaniczne i z tego co mi powiedział to ze mam padnięte wtryskiwacze z 5 jeden tylko jest sprawny. Wszystko inne powiedział ze jest sprawne turbo chodzi jak trzeba kat wtrysku tez oki jedynie co mu sie nie podobało to to ze dawka była na poziomie 6 i skakała co +- 0,5. Powiedział zebym pojechał domechanika i zeby mi wyjął na stół wtryski i sprawdził. Dziś podrodze z pracy zajechałem do mechanika i ten mi powiedział zeby najpierw ustawić na zegarze odpowiednia dawke i zobaczyc co sie bedzie działo. Facet uważa ze to turbo trzeba przeczyscic i ze przy sprzedarzy ktos zwiększył dawkę zeby auto miało kopa co prawda auto nie ma za duzego kopa do 2000 jest muł w porównaniu do pasata 1.9 tdi moich rodziców po 2000 daje sobie rade nie dymi na czarno tylko bardziej na szaro lub bezbarwnie ciężko okreslić tak jakby podnosił kurz z ziemi :D Facet chce 200zł za sprawdzenie i wrazie co 400zł za przeczyszczenie turbiny. Co o tym myślicie? Czy facet mądrze gada czy opowiada bajki?
Ps: Ptyał sie mnie jak szybko łapie temperature wiec mu powiedziałem ze tak po przejechaniu 4-5km on ni na to ze te silniki bardzo długo sie grzeja wiec u mnie za szybko co jest przyczyna zwiekszonej dawki a co za bym idzie turbina do przeszyszczeia.
Pozdrawiam i czekam na opinie
Ostatnimi czasy znajomy zrobił mi logi statyczne i mechaniczne i z tego co mi powiedział to ze mam padnięte wtryskiwacze z 5 jeden tylko jest sprawny. Wszystko inne powiedział ze jest sprawne turbo chodzi jak trzeba kat wtrysku tez oki jedynie co mu sie nie podobało to to ze dawka była na poziomie 6 i skakała co +- 0,5. Powiedział zebym pojechał domechanika i zeby mi wyjął na stół wtryski i sprawdził. Dziś podrodze z pracy zajechałem do mechanika i ten mi powiedział zeby najpierw ustawić na zegarze odpowiednia dawke i zobaczyc co sie bedzie działo. Facet uważa ze to turbo trzeba przeczyscic i ze przy sprzedarzy ktos zwiększył dawkę zeby auto miało kopa co prawda auto nie ma za duzego kopa do 2000 jest muł w porównaniu do pasata 1.9 tdi moich rodziców po 2000 daje sobie rade nie dymi na czarno tylko bardziej na szaro lub bezbarwnie ciężko okreslić tak jakby podnosił kurz z ziemi :D Facet chce 200zł za sprawdzenie i wrazie co 400zł za przeczyszczenie turbiny. Co o tym myślicie? Czy facet mądrze gada czy opowiada bajki?
Ps: Ptyał sie mnie jak szybko łapie temperature wiec mu powiedziałem ze tak po przejechaniu 4-5km on ni na to ze te silniki bardzo długo sie grzeja wiec u mnie za szybko co jest przyczyna zwiekszonej dawki a co za bym idzie turbina do przeszyszczeia.
Pozdrawiam i czekam na opinie
Audi A6 C4 avant 2.5tdi [ael 140kM 103kW] :D
Hm... jak tylko bede miał mozliwośc to wrzucę te logi czyli facet opowiada mi bajki? Tak?
Pozdrawiam.
[ Dodano: 2009-09-07, 18:11 ]
Auto było rozgrzane do 90 stopni.
Zapomniałem dodać ze jak już się zagrzeje to na wolnych obrotach i przy przyspieszaniu poniżej 2000obrotów strasznie trzęsie autem. Sprawdzałem poduszki wszystkie są oki.
Pozdrawiam.
[ Dodano: 2009-09-07, 18:11 ]
Auto było rozgrzane do 90 stopni.
Zapomniałem dodać ze jak już się zagrzeje to na wolnych obrotach i przy przyspieszaniu poniżej 2000obrotów strasznie trzęsie autem. Sprawdzałem poduszki wszystkie są oki.
Audi A6 C4 avant 2.5tdi [ael 140kM 103kW] :D
- eldo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 371
- Rejestracja: 24 kwie 2009, 18:42
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1993
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Małopolska
- Kontakt:
kolego a gdzie kupiłeś w/w srodek ? Bo przegrzebałem internet i znalazłem tylko to :Andi 2.5 tdi pisze:Do czyszczenia turbiny bez demontazu kupilem srodek o nazwie Bell Add koszt ok 90 zl
WYNN'S EGR 3 - DIESEL
Koszt zdecydowanie... mniejszy a z opisu widze ze dokladnie to samo
Była: A6/C4 - A6/C5 2,5TDI 150ps Quattro 1999r https://a6klub.pl
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
- eldo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 371
- Rejestracja: 24 kwie 2009, 18:42
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1993
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Małopolska
- Kontakt:
...dla tego namierzyłem tylko jedna firme, he dziwne ze NIKT jeszcze na Allegro tego nie wystawił :-P a zupełnie wyleciałem z butów dzisiaj w motoryzacyjnym u mnie, bo kolo mi wyciągna z pod lady ostatnia ZAREZERWOWANÂĄ sztuke ! Stwierdził ze preparat działa wyjatkowo skutecznie i schodzi w mgnieniu oka ( w porównaniu do innych specyfików ) z opini ludzi którzy zakupili i przyszli po kolejne... koszt 29plnAndi 2.5 tdi pisze:eldo, kupowalem to w Danii ,w polsce raczej znajdziesz tylko odpowiedniki
Pytanie: czy konieczne jest odpinanie przepływki ? Nie pisze o tym nic w instrukcji ...
Była: A6/C4 - A6/C5 2,5TDI 150ps Quattro 1999r https://a6klub.pl
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
- eldo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 371
- Rejestracja: 24 kwie 2009, 18:42
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1993
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Małopolska
- Kontakt:
w PL chyba tylko ten preparat jest dostepny na rynku :
dzisiaj wpakowałem całą puche w turbine wg. instrukcji i całkiem sprawnie poszło nie wiem czy jest jakas roznica, zrobilem logi dynamiczne PRZED w wolnej chwili zrobie PO i porownam...
p.s. nie odpinalem przepływki, błedu też nie zapisało... widziałem za to jak pierońsko ssa turbina przy 2000 obr/min :shock: ten preparat wessało jak do odkurzacza :mrgreen:
dzisiaj wpakowałem całą puche w turbine wg. instrukcji i całkiem sprawnie poszło nie wiem czy jest jakas roznica, zrobilem logi dynamiczne PRZED w wolnej chwili zrobie PO i porownam...
p.s. nie odpinalem przepływki, błedu też nie zapisało... widziałem za to jak pierońsko ssa turbina przy 2000 obr/min :shock: ten preparat wessało jak do odkurzacza :mrgreen:
Była: A6/C4 - A6/C5 2,5TDI 150ps Quattro 1999r https://a6klub.pl
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
- eldo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 371
- Rejestracja: 24 kwie 2009, 18:42
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1993
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Małopolska
- Kontakt:
U mnie dławiło w okolicy 3 tys obr/min ale dosłownie tak na 2-3 sek. ( zapieczone kierownice ? hmm ) błędu żadnego nie było :-P przepływka wyczyszczona, kombinerki i WD-40 prosto w sztange + góra - dół itd. nastepnie logowanie BS 011 i powtórka z WD-40. Na jakiś czas pomogło, zero dlawienia... a że spać przez to nie mogłem i trafiłem na ten temat to kupiłem preparat... zrobilem dokładnie to co producent pisze i kolega Andi 2.5 tdi ! Efekt: na dzień dzisiejszy ZERO dławienia :!:
Wg. mnie czyszczenie pomogło, wnioskuje po logach i realnym zachowaniu turbiny. Nie wiem na jak długo, ale gołym okiem widać ze doładowanie w okolicy 3 tyś znacznie się poprawiło...puki co jest
Logi przed czyszczeniem /b]
Logi po czyszczeniu /b]
Wg. mnie czyszczenie pomogło, wnioskuje po logach i realnym zachowaniu turbiny. Nie wiem na jak długo, ale gołym okiem widać ze doładowanie w okolicy 3 tyś znacznie się poprawiło...puki co jest
Logi przed czyszczeniem /b]
Logi po czyszczeniu /b]
Była: A6/C4 - A6/C5 2,5TDI 150ps Quattro 1999r https://a6klub.pl
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 282
- Rejestracja: 12 paź 2009, 11:50
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1995
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kujawsko-pomorskie
Przy dodawaniu gazu potrafi zakopcić na czarno
witam
Jestem swiezeym posiadaczem AUDI , mam silnik 2,5 tdi 140km i mam pytanie .
ponieważ zauwazyłem ze jak zimny i dodam gazu to potrafi zakopcić pożadnie na czarno , i jak juz ciepły też , a nie widziałem zeby turbina byla jakas oblana olejem .
zastanawiam sie czy to jest cos poważnego i czy trzeba mysleć o warsztacie ?
dziekuje bardzo za oddpowiedzi pozdro AXI.
Jestem swiezeym posiadaczem AUDI , mam silnik 2,5 tdi 140km i mam pytanie .
ponieważ zauwazyłem ze jak zimny i dodam gazu to potrafi zakopcić pożadnie na czarno , i jak juz ciepły też , a nie widziałem zeby turbina byla jakas oblana olejem .
zastanawiam sie czy to jest cos poważnego i czy trzeba mysleć o warsztacie ?
dziekuje bardzo za oddpowiedzi pozdro AXI.
- eldo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 371
- Rejestracja: 24 kwie 2009, 18:42
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1993
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Małopolska
- Kontakt:
własnie wyczaiłem ze miałem 80% gazu przy 2300 :-P mój błąd podczas logowania...elmi_k pisze:eldo tylko ze wczesniej ciagnal od 2300 a teraz od 2500
Była: A6/C4 - A6/C5 2,5TDI 150ps Quattro 1999r https://a6klub.pl
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga