Witam koledzy. Mam w swojej c 4 skrzynie - standardowy automat cds 4hp-18, a problem jest taki, że skrzynia czasem się zacina na 3cim biegu i nie chce już go zmienić, ani na wyższy ani na niższy . Pomaga wtedy wyłączenie i ponowne uruchomienie silnika. Nie ma reguły na te zacinki, czasem przejadę 100km, a czasem 500km, zima, lato i nic się nie dzieje.
I jeszcze takie pytanko czy to normalne w tych skrzyniach, że ,,wyją" jak się wciśnie mocno gaz? olej i filtr w skrzyni wymieniony (olej dekstron 2, filtr firmy febi) dodam że przed wymianą działo się to samo.
[100 c4 2,5 TDI] skrzynia automatyczna - problem.
[100 c4 2,5 TDI] skrzynia automatyczna - problem.
Ostatnio zmieniony 11 sie 2009, 21:31 przez kazrafal, łącznie zmieniany 1 raz.
Więc olej był ciemny, i magnes w misce troszkę oklejony tym "szlamem"(olej-opiłki) ale mechanik stwierdził, że to malutko. Ja tam nie mam porównania bo pierwszy raz wymieniałem olej w skrzyni automatycznej więc polegam na jego opinii.
A o jaki czujnik w skrzyni chodzi? tzn za co jest on odpowiedzialny, jak się nazywa i w którym miejscu się znajduje? I o co chodzi z tym czujnikiem pod pedałem hamulca?
Pytałem znajomego który jakieś 2lata temu też miał takie audi i mówił że jemu też automat wył przy "wciskaniu" nic nie robił i tak ją sprzedał.
Wyczytałem tu na forum, że ktoś też miał problem z zacinającym się biegiem w automacie i po zmianie sterownika ten problem zniknął, ale pojawił się inny też ze skrzynią.
A o jaki czujnik w skrzyni chodzi? tzn za co jest on odpowiedzialny, jak się nazywa i w którym miejscu się znajduje? I o co chodzi z tym czujnikiem pod pedałem hamulca?
Pytałem znajomego który jakieś 2lata temu też miał takie audi i mówił że jemu też automat wył przy "wciskaniu" nic nie robił i tak ją sprzedał.
Wyczytałem tu na forum, że ktoś też miał problem z zacinającym się biegiem w automacie i po zmianie sterownika ten problem zniknął, ale pojawił się inny też ze skrzynią.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga