Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[100 c4 2,5 TDI] skrzynia automatyczna - problem.

Układ napędowy i skrzynie biegów
ODPOWIEDZ
kazrafal
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 108
Rejestracja: 30 sty 2009, 10:25
Lokalizacja: lubuskie

[100 c4 2,5 TDI] skrzynia automatyczna - problem.

Post autor: kazrafal » 10 sie 2009, 13:04

Witam koledzy. Mam w swojej c 4 skrzynie - standardowy automat cds 4hp-18, a problem jest taki, że skrzynia czasem się zacina na 3cim biegu i nie chce już go zmienić, ani na wyższy ani na niższy :-/ . Pomaga wtedy wyłączenie i ponowne uruchomienie silnika. Nie ma reguły na te zacinki, czasem przejadę 100km, a czasem 500km, zima, lato i nic się nie dzieje.
I jeszcze takie pytanko czy to normalne w tych skrzyniach, że ,,wyją" jak się wciśnie mocno gaz? olej i filtr w skrzyni wymieniony (olej dekstron 2, filtr firmy febi) dodam że przed wymianą działo się to samo.
Ostatnio zmieniony 11 sie 2009, 21:31 przez kazrafal, łącznie zmieniany 1 raz.

piter

Post autor: piter » 11 sie 2009, 12:01

Być może sterownik skrzyni już się kończy. Napisz czy jak wymieniałeś olej to czy był spalony i czarny czy nie. To ważna wskazówka, bo jak tak to czeka cię kapitalka całych bebechów wewnątrz skrzyni. pozdro

Awatar użytkownika
PAGOR
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 834
Rejestracja: 14 lis 2008, 21:36
Lokalizacja: BIERUń STARY/ŚLĄSK

Post autor: PAGOR » 11 sie 2009, 13:04

to nie ten problem.. ja mam to samo, wina leży po stronie czujników ( tym pod pedałem hamlca i tym w skrzyni )
PAGÓR
Obrazek

kazrafal
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 108
Rejestracja: 30 sty 2009, 10:25
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: kazrafal » 11 sie 2009, 13:49

Więc olej był ciemny, i magnes w misce troszkę oklejony tym "szlamem"(olej-opiłki) ale mechanik stwierdził, że to malutko. Ja tam nie mam porównania bo pierwszy raz wymieniałem olej w skrzyni automatycznej więc polegam na jego opinii.
A o jaki czujnik w skrzyni chodzi? tzn za co jest on odpowiedzialny, jak się nazywa i w którym miejscu się znajduje? I o co chodzi z tym czujnikiem pod pedałem hamulca?
Pytałem znajomego który jakieś 2lata temu też miał takie audi i mówił że jemu też automat wył przy "wciskaniu" nic nie robił i tak ją sprzedał.
Wyczytałem tu na forum, że ktoś też miał problem z zacinającym się biegiem w automacie i po zmianie sterownika ten problem zniknął, ale pojawił się inny też ze skrzynią.

krzys124
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 284
Rejestracja: 08 kwie 2009, 09:51
Lokalizacja: zabrze

Post autor: krzys124 » 11 sie 2009, 17:10

w zyciu nie słyszałem o fordowskim DTI ale człek sie uczy całe zycie :mrgreen:
teraz mercedes w-210 2.7 CDI
Jednak jak nie ma gwiazdy to nie ma jazdy .

kazrafal
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 108
Rejestracja: 30 sty 2009, 10:25
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: kazrafal » 11 sie 2009, 21:36

oko, juz jest git. moja wina, sory. Ale to i tak nie rozwiązuje problemu dot. mojej skrzyni :-(

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga