Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5 2.5TDI 180 KM Tip] Koniec problemów z zapowietrzaniem

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Netes
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 48
Rejestracja: 23 cze 2009, 09:12
Lokalizacja: W-wa

[A6 C5 2.5TDI 180 KM Tip] Koniec problemów z zapowietrzaniem

Post autor: Netes » 27 lip 2009, 08:59

Witam,

na początek przypomnienie :

a6-c5-25-tdi-180km-tipproblem-z-zapowie ... t12029.htm

2 miesięczne walki z zapowietrzaniem sie układu paliwowego zakończyły się pełnym sukcesem (tak wierze)...

Reasumując co zostalo zrobione oraz koszty, oczywiście w kolejności działań :
- laweta 150 zł
- wymiana zaworka zwrotnego w ASO - 169 zł zawór + 260 zł roboczo godzina
- laweta 150 zł
- wymina filtra paliwa na oryginał 159 zł + 260 zł roboczo godzina
- laweta 150 zł
- dodatkowy zawór zwrotny + uruchomienie samochodu (berlin) 200 eu
- laweta 150 zł
- odpowietrzenie + przegląd układu paliwowego + wymiana węża doprowadzającego do pompy 500 zł
- laweta 150 zł
- wyjęcie pompy + regeneracja pompy + nowe węże przelewowe 350 + 3300 + 50


(w pompie zostały wymienione : tłok przestawiacza, czujnik katu obrotu, głowica rozdzielaczowa, kpl uszczelniaczy)

Paragne dodać że laweta miejwięcej co 3 - 4 dni, teraz wszystko wygląda ok, pali na dotyk, żdnej chmurki, autko tak jakby lepiej sie zbierało... ogólnie gdyby nie wydanie dochodu narodowego brutto jakiegoś małego afrykańskiego państewka, napewno cieszyłbym sie bardziej.

Tu pragne jeszcze polecić warsztat oraz pompiarza :
- Warsztat "Dobrucki" VW,AUDI,SEAT ul. Prymasa 1000-lecia 42 tel. 501084413

- Service Bosch "Eko-Diesel Serwis" p. Rolnik Sochaczew, Andrzejów Duranowski 1A tel. 506068998

Serwis profesjonalny, szybka obsługa dobre ceny ( jestem umówiony na rozrząd ze wszystkimi zabawkami typu pompa wody napinacze i takie tam - 2000 zł z robocizną)

Pan od pomp, przywiózł wymienione graty, wszystko pokazał wytłumaczył, przed naprawą wiele czasu wisiałem z nim na telefonie gdzie też tłumaczył mi jak rozwiązać problem z zapowietrzaniem

citrin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 538
Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
Imię: Czarek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Post autor: citrin » 27 lip 2009, 19:29

no super ze sobie poradziłeś.Ale te koszty........... Szkoda ze nie doszedłes od czego sie zapowietrzał,bo nawet zuzyta pompa i wszystkie w niej elementy nie wykazuja pęcherzy powietrza-no chyba ze uszczelnienie siądzie. Naprawde nie wiem czy współczuć czy sie cieszyc. Pozdrawiam.
P.S. Naprawde w pompie było takie sito z elementów ciśnieniowych?

Netes
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 48
Rejestracja: 23 cze 2009, 09:12
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Netes » 28 lip 2009, 09:33

Czy sito to nie wiem, najgorzej wyglądał tłoczek który miał wydarte bruzdy na powłoce, może to powodowało na postoju blokowanie się tłoczka i traciła pompa szczelność, na szczęście teraz jest ok codziennie odpala na dotyk po 3-krotnym podgrzaniu świec

citrin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 538
Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
Imię: Czarek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Post autor: citrin » 30 lip 2009, 09:28

No to dosięgo mnie!!!! A takie rady tu koledze dawalem! Jestem W ÂŁebie na wczasach i po dwoch dniach postoju odpali i zgas.W wężyku dolotowym od filtra do pompy widać u góry (blizej filtra) pustkę i w dodatku rozrusznik odbija-bendix siada.Pomocy: musze w ÂŁebie zacholowac do jakiegos elektromechanika no i w dzien odjazdu czyli w niedziele pewnie na placka go bede braÂŁ bo innej rady nie ma. Jezeli ktos z okolic ÂŁeby dalby mi namiary na kogos kto by rozrusznik zrobil to czekam. Jeszcze raz pomocy!!!

Netes
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 48
Rejestracja: 23 cze 2009, 09:12
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Netes » 31 lip 2009, 08:12

W ÂŁebie to chyba nie takie proste ale szukam może coś znajde

citrin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 538
Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
Imię: Czarek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Post autor: citrin » 31 lip 2009, 10:13

W ÂŁebie to same paprony.Najblizszy w Lemborku,ale dzieki jakos se poradzilem wczoraj po powrocie z plazy.Woze ze sobą pompke którą podączam do ssania z baku u góry na filtrze a drógi koniec do filtra i poprostu wspomagam moja VP. Nawet rozrusznik nie zdązyl dobrze zakręcic a moj samochodzik od strzala odpali i jest ok.Teraz obstawiam na filtr paliwa i zaraz jak wróce wymieniam na Kmechta bo w tamtym widze ze oring tak jakos dziwnie dolega i na pewno bedzie to, no i rozrusznik sobie zrobie porządnie u mojego mechaniora. Tylko pytanie dlaczego musimy sie tak męczyć z naszymi niuniami.Ile to stresu czowiek przeżyje.Takie auto a problemów ze chocho. MOze lepiej postawic na a6 z 1.9tdi ??? Co myslicie ????

Netes
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 48
Rejestracja: 23 cze 2009, 09:12
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Netes » 31 lip 2009, 10:21

Ja bardziej bym sie skłaniał ku benzyniakowi w którym takich problemów nie uraczysz

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga