[a6 c5 2.8 Q] drgania podczas jazdy
[a6 c5 2.8 Q] drgania podczas jazdy
Witam wszystkich
Mam problem z przeniesieniem napędu w mojej audiczce. Mianowicie przy przyspieszaniu i w przewziale prędkośći 110-130 odczuwam dosyć denerwujące drgania. Cciałem dokupic podwieszkę wału i podwieszkę dyfra bo są juz po parciałe ale okazało się że tego nie dz się dokupić. Może ktoś z was przerabiał ten problem. Może są jakieś zamienniki?
Pozdrawiam
Mam problem z przeniesieniem napędu w mojej audiczce. Mianowicie przy przyspieszaniu i w przewziale prędkośći 110-130 odczuwam dosyć denerwujące drgania. Cciałem dokupic podwieszkę wału i podwieszkę dyfra bo są juz po parciałe ale okazało się że tego nie dz się dokupić. Może ktoś z was przerabiał ten problem. Może są jakieś zamienniki?
Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 672
- Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:07
- Imię: Santos
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Piaseczno
Siemka a jestes pewien ze to podpora walu ?
Bo powiem ci ze ja bylem na sprawdzeniu walu mialem go zdemontowanego i sprawdzili mi podpore i wywazenie i wszystko ok ale ten gosc co to robil powiedzial ze nie wszyscy sprawdzaja tzw liniowosc walu bo miedzy skrzynia a mostem jest w polowie przegub i podpora i podpora a konkretniej srubami powinno sie wyregulowac wysokosc tego elementu aby byl wal w lini prostej a nie przegiety w jedna lub druga strone tyle teori ktora mi przekazano sam mam ten objaw ze wibruje i jeszcze tego nie sprawdzilem z ta regulacja ale moze faktycznie to to
Najlepiej by bylo i to zamiezam zrobic w najbizszym czasie podniesc auto do gory tak aby kola byly luzno i w miare stabilnie odpalic i jedna osoba dodaje gazu i rozpedza auto do predkosci w ktorych zachodzi to niepozadane zjawisko a druga patrzy co sie dzieje pod spodem moze wyjdzie co jest nie tak.
Bo powiem ci ze ja bylem na sprawdzeniu walu mialem go zdemontowanego i sprawdzili mi podpore i wywazenie i wszystko ok ale ten gosc co to robil powiedzial ze nie wszyscy sprawdzaja tzw liniowosc walu bo miedzy skrzynia a mostem jest w polowie przegub i podpora i podpora a konkretniej srubami powinno sie wyregulowac wysokosc tego elementu aby byl wal w lini prostej a nie przegiety w jedna lub druga strone tyle teori ktora mi przekazano sam mam ten objaw ze wibruje i jeszcze tego nie sprawdzilem z ta regulacja ale moze faktycznie to to
Najlepiej by bylo i to zamiezam zrobic w najbizszym czasie podniesc auto do gory tak aby kola byly luzno i w miare stabilnie odpalic i jedna osoba dodaje gazu i rozpedza auto do predkosci w ktorych zachodzi to niepozadane zjawisko a druga patrzy co sie dzieje pod spodem moze wyjdzie co jest nie tak.
Nigdy nie jeżdze szybciej niż widzę...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 672
- Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:07
- Imię: Santos
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Piaseczno
Boria, mowisz o sworzniu zwrotnicy?miesiac temu wymienilem cale zawieszenie i nadal mam te wibracje wiec ta kwestie bym pominal tak samo jak polosie 6 sztuk wymienionych i sprawdzone czy nie bija.Podejzewam jeszcze lozysko lub lozyska na wejsciu do skrzynki rozdzielczej tam gdzie jest torsen bo wyczowam delikatne luzy poprzeczne i to mnie troche martwi.
Nigdy nie jeżdze szybciej niż widzę...
Kolego ja tez z tym walcze:) może to i głupio zabrzmi ale z tyłuuu tylny most jest przymocowany na 3 tulejach gumowo metalowych sprawdz sobie ta tuleje po lewej stronie co podwiesza most z przodu .Te z tyłu sa napewno w dobrym stanie a ta z przodu moze byc zerwana .Własnie u mnie jest do wymiany i tak myśle ze może to ona :?: zmienie dam znac czy jest poprawa
Ja też od jakigoś miesiąca walczę z tą wkurzającą wibrą na kierownicy :evil: Formalnie już mam dość :evil: Też w czwartek odebrałam samochód z serwisu i też miał zawieszenie remontowane- co prawda nie całe, ale przez 2 dni był spokój- teraz znowu masakra. Ale powiem Wam, ze tymi tulejkami to może być bingo, bo one jeszcze zostały mi do roboty
...nie potrzebuję cudzych norm, bo posiadam własne, jasne...
Re: [a6 c5 2.8 Q] drgania podczas jazdy
Mam to samo, i opcje są dwie. Pierwsza felgi i druga tarcze hamulcowe. U mnie winna jest nie do końca dobra felga. Aha nie pisz że fela jest nowa bla bla bla jedź na wyważanie i popatrz jak się kręci od wew strony. Jeśli to nie to, to zostają tylko tarcze. Aha w przypadku felgi drganie zanikało przy 125 i na nowo pojawiało się przy 175 do 190.rali pisze:Witam wszystkich
Mam problem z przeniesieniem napędu w mojej audiczce. Mianowicie przy przyspieszaniu i w przewziale prędkośći 110-130 odczuwam dosyć denerwujące drgania. Cciałem dokupic podwieszkę wału i podwieszkę dyfra bo są juz po parciałe ale okazało się że tego nie dz się dokupić. Może ktoś z was przerabiał ten problem. Może są jakieś zamienniki?
Pozdrawiam
[ Dodano: 2009-07-14, 20:59 ]
Kolego te tuleje pilnują tłumienia drgań i co ważne trzymają belkę by nie latała na boki. Drgania o których pisze założyciel tematu zachodzą z przodu. Objawem zużycia tulei jest ściąganie auta, ewentualne stuki z tyłu (przy tragicznym stanie) oraz gigantyczne problemy z ustawieniem zbieżności.Patryś pisze:Kolego ja tez z tym walcze:) może to i głupio zabrzmi ale z tyłuuu tylny most jest przymocowany na 3 tulejach gumowo metalowych sprawdz sobie ta tuleje po lewej stronie co podwiesza most z przodu .Te z tyłu sa napewno w dobrym stanie a ta z przodu moze byc zerwana .Własnie u mnie jest do wymiany i tak myśle ze może to ona :?: zmienie dam znac czy jest poprawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 672
- Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:07
- Imię: Santos
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Piaseczno
Qris, a po czym wnioskujesz ze te drgania beda z przodu auta jak zalozyciel tematu o tym nie pisze?Wydaje mi sie bardziej ze chodzi mu o drgania calego auta ktore mozna zaobserwowac po np wibrujacym fotelu pasazera w zakresie predkosci 110 130. Tak jest u mnie a i tarcze mam wszystkie nowe i sprawdzalem kwestie felg mam zimowe i letnie i tez te same objawy wibruje nadal.
Nigdy nie jeżdze szybciej niż widzę...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 672
- Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:07
- Imię: Santos
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Piaseczno
Jak kupiłem auto to juz to bylo i od tamtej pory zrobione jest wszystko co na logike dalo sie zrobic teraz szukam w mniej racjonalnych miejscach hehe czyli zrobione jest nowe wszystkie tarcze nowe zawieszenie ustawiona geometria felgi proste i wywazane na aucie zeby nie bylo ze cos jeszcze wibruje sprawdzony wal i podpora wymienione 6 z 8 przegobow i sprawdzone pólosie czy nie bija i nadaj miedzy 110 a 130 jest to wyczuwalne. Jakieś pomysły?
Za pomoc w śledztwie wyznaczona nagroda hehehehe
Za pomoc w śledztwie wyznaczona nagroda hehehehe
Nigdy nie jeżdze szybciej niż widzę...
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga