[A6 C5]Sprzęgło
[A6 C5]Sprzęgło
Hej mam A6 2.4 V6 na manualu skok sprzegla jest wysoki ale bierze prawie przy samej gorze nie mam wrazenia zeby sie slizgalo przyspiesza dobrze a nawet bym powiedzial bardzo dobrze czy da sie to wyregulowac i czy czasem nie mam cos z tym sprzeglem nie tak ?
po raz kolejny proszę o poprawne nazywanie tematów
viewtopic.php?t=26
po raz kolejny proszę o poprawne nazywanie tematów
viewtopic.php?t=26
Ostatnio zmieniony 16 maja 2008, 11:04 przez lina82, łącznie zmieniany 2 razy.
Hej, mam to samo!
Własnie jestem po pierwszych kilometrach moją A6 2,4 i u mnie sprzęgło tak samo bardzo wysoko bierze...nienaturalnie wysoko, ale nic się nie ślizga i świetnego kopa ma!
Napisałem maila do Niemca od którego kupiłem autko.
Jest to uczciwy człowiek- lekarz i odpisął mi, że w serwisie powiedzieli mu, że tak ma być i od stycznia 2001 roku jak zrobił tym autem do lipca 183 000 km to zawsze tak było i nic się nie działo, więc chyba tak ma być.
W dokumentach serwisowych nie doczytałem się żadnej informacji o błędach- ustrekach sprzęgła itp.
Pozdrawiam
Własnie jestem po pierwszych kilometrach moją A6 2,4 i u mnie sprzęgło tak samo bardzo wysoko bierze...nienaturalnie wysoko, ale nic się nie ślizga i świetnego kopa ma!
Napisałem maila do Niemca od którego kupiłem autko.
Jest to uczciwy człowiek- lekarz i odpisął mi, że w serwisie powiedzieli mu, że tak ma być i od stycznia 2001 roku jak zrobił tym autem do lipca 183 000 km to zawsze tak było i nic się nie działo, więc chyba tak ma być.
W dokumentach serwisowych nie doczytałem się żadnej informacji o błędach- ustrekach sprzęgła itp.
Pozdrawiam
Jezdzilem wczesniej B3 - 90 B4-80 i wszystkie te auta w porownaniu z innymi producentami sprzegla maja tak wlasnie ustawione ze lapia dosc wysoko. W mojej A6 jest podobnie. Moja pierwsz milosc B3-90 wytrzymja na fabrycznym sprzegle 400tys.km , z tym ze nie bylo oblawow uslizgu poprostu pewnego dnia zapalilem silnik i zaczelo cos stukac i okazalo sie ze sprzegla sie rozlecialo, teraz takich aut juz sie nie robi niestety.
A ja ostatnio usłysząłem coś dziwnego. Może jakas inteligentna bestia powie mi co to może być.
Jest to taki krótki jakby pisk, raczej głuchy ślizg słyszany przezemnie podczas puszczania sprzęgła na jedynce, dwójce lub trójce, wtedy kiedy sprzęgło jest już w pozycji górnej i dodaje lekko gazu.
Boję się, że to może być już kończące sioę sprzęgło.
ÂŚlizg ten jest głuchy i króki, jest to jakby takie zawycie ciche?
Auto normalnie przyspiesza itp
Ile mu jeszcze zostało???
Jest to taki krótki jakby pisk, raczej głuchy ślizg słyszany przezemnie podczas puszczania sprzęgła na jedynce, dwójce lub trójce, wtedy kiedy sprzęgło jest już w pozycji górnej i dodaje lekko gazu.
Boję się, że to może być już kończące sioę sprzęgło.
ÂŚlizg ten jest głuchy i króki, jest to jakby takie zawycie ciche?
Auto normalnie przyspiesza itp
Ile mu jeszcze zostało???
było audi 80 b4, potem a6 c5 2,4, teraz a6 c6 2,0 tfsi.....only audiiiii
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 181
- Rejestracja: 27 gru 2007, 18:54
- Lokalizacja: PETERBOROUGH
Auto ma oryginalnie przejechane 180.000.
Ostatni i zarazem jedyny właściciel od 2001 r własciciel powiedział, że sprzęgło było od samego początku problematyczne... ja nie za bardzo wiedziąłem o co mu chodzi, ale gdy się wsłuchałem do zauważyłem ten krótki i cichy ślizg.
Nie za bardzo mi teraz pasuje finansowo wymiana sprzęgła, a ten ślizg raczej mi nie przeszkadza, a auto żwawo przyspiesza.
Ostatni i zarazem jedyny właściciel od 2001 r własciciel powiedział, że sprzęgło było od samego początku problematyczne... ja nie za bardzo wiedziąłem o co mu chodzi, ale gdy się wsłuchałem do zauważyłem ten krótki i cichy ślizg.
Nie za bardzo mi teraz pasuje finansowo wymiana sprzęgła, a ten ślizg raczej mi nie przeszkadza, a auto żwawo przyspiesza.
było audi 80 b4, potem a6 c5 2,4, teraz a6 c6 2,0 tfsi.....only audiiiii
18o tyś to żaden przebieg, jedź do warsztatu ale nie do pana Jurka, Cześka itd. To musi być serwis tak by wiedzieli o co chodzi potem popytaj o mistrza warsztatu on się będzie znał i za niewielką sumę coś koło 50-60zł powie Ci o co chodzi. Pamiętaj że przez ten uślizg uszkadzasz tarczę sprzęgła. Warto jednak wiedzieć co gdzie jak i za ile. Aha jesli koles bez podniesienia auta sypnie Ci ceną to olej ten warsztat, dodatkowo powinien przejechać się Twoim autem. Ja mam takiego mechanika i dzięki takim oględzinom nie musiałem wydawać ponad 600zł a koło 80zł (miałem dziwne stuki z tyłu i wszyscy że tuleje wywalone jednak po przejechaniu 20m okazało się że to guma na amorku )
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3
- Rejestracja: 06 kwie 2009, 00:22
- Lokalizacja: Laskowice/Warszawa
Panowie,
odświeżam temat.
Moja c5 2.8 ma 223 tyś km (realny )
Dawniej było to ledwie dostrzegalne, ale teraz przy 3 biegu i wyżej czuć, że "sprzęgło ma poślizg" (jak w motorowerach z młodości ) - od dwóch dni wyczuwalne (nawet żona to stwierdziła).
I jest gorzej.
Uprzejma prośba - czy to rzeczywiście sprzęgło, czy szukać czegoś innego?
Dzięki wielkie za jakiekolwiek wskazówki
Pozdrawiam
przemek
odświeżam temat.
Moja c5 2.8 ma 223 tyś km (realny )
Dawniej było to ledwie dostrzegalne, ale teraz przy 3 biegu i wyżej czuć, że "sprzęgło ma poślizg" (jak w motorowerach z młodości ) - od dwóch dni wyczuwalne (nawet żona to stwierdziła).
I jest gorzej.
Uprzejma prośba - czy to rzeczywiście sprzęgło, czy szukać czegoś innego?
Dzięki wielkie za jakiekolwiek wskazówki
Pozdrawiam
przemek
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga