Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[a6 110km 1.9 AVG 2000r] brak mocy okolo 3000 tys obr]

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
ADRY
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 13 lip 2008, 18:24
Lokalizacja: szczecin

[a6 110km 1.9 AVG 2000r] brak mocy okolo 3000 tys obr]

Post autor: ADRY » 17 maja 2009, 15:56

witam wszystkich mam problem z brakiem mocy okolo 3000tys obr ale dopiero od 3 biegu jak chce przyspieszyc i obroty sa kolo 3000tys to traci calkowicie moc jak by turbina nie dzialala a po zgaszenu silnika i ponownym odpaleniu jest juz ok az znowudo dojdzie do 3000tys wiecie moze co dokladnie to moze byc bylem juz podpinany pod komputer i wyskoczyl blad P 1557 i mechanik obstawia jakies zaworki ale tez nie jest dokonca pewny, jeden zaworek juz mi wymienil to jest ten co jest na samym widoku jak otworzysz maske ale to nic cie pomoglo.

teko-2008
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 29
Rejestracja: 06 lip 2008, 22:00
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: teko-2008 » 17 maja 2009, 18:51

ADRY poczytaj sobie mój przypadek - może coś rozjaśni : a6-c5-19-tdi-utrata-mocy-powyzej-3000obr-min-vt2020.htm

Awatar użytkownika
alukard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1283
Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
Imię: Audi A6 Jacek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: alukard » 18 maja 2009, 15:10

ciekawe pierwsze slysze o tym bledzie

choc ppierwszy do glowy przychodzi mi n75
zrob logi dynamiczne

Awatar użytkownika
alukard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1283
Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
Imię: Audi A6 Jacek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: alukard » 18 maja 2009, 16:15

Piotruś pisze:Naprawę należałoby jednak zacząć od skrócenia o 1 cm wężyka nasuniętego na gruszkę turbiny ... .
o czym ty mowisz ??
ze niby lewe powietrze ??

Awatar użytkownika
alukard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1283
Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
Imię: Audi A6 Jacek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: alukard » 18 maja 2009, 16:41

Piotruś pisze:
alukard pisze:
Piotruś pisze:Naprawę należałoby jednak zacząć od skrócenia o 1 cm wężyka nasuniętego na gruszkę turbiny ... .
o czym ty mowisz ??
ze niby lewe powietrze ??
Często bywa, że gumowy wężyk pod "tekstylnym oplotem" zmurszeje/sparcieje/etc. . Jeżeli taka nieszczelność nie jest zbyt wielka - może zdarzyć się sytuacja jak powyzej.
Jeżeli nieszczelność jest "ogromna", to kierownice nie dają się już wysterowywać a zapisany błąd nosi wartość (jesli dobrze pamiętam) 17964.
wiem cos o tym <ok>

ADRY
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 13 lip 2008, 18:24
Lokalizacja: szczecin

Post autor: ADRY » 18 maja 2009, 19:26

to moze zaczne od wymiany tego zaworka n75 a jak to nie pomoze wyjdzie na to ze turbina jest zapieczona tylko powiedzcie mi jeszcze gdzie sie znajduje ten zaworek bo nie mam pojecia aha i czy moge tak jaezdzic przez jakis czas bo nie ma mnie teraz w polsce a bede dopiero pod koniec lipca i zeby cos wiecej sie nie stalo jesli nie uda mi sie tego naprawic tu na miejscu

Awatar użytkownika
alukard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1283
Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
Imię: Audi A6 Jacek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: alukard » 19 maja 2009, 10:05

ADRY pisze:to moze zaczne od wymiany tego zaworka n75 a jak to nie pomoze wyjdzie na to ze turbina jest zapieczona tylko powiedzcie mi jeszcze gdzie sie znajduje ten zaworek bo nie mam pojecia aha i czy moge tak jaezdzic przez jakis czas bo nie ma mnie teraz w polsce a bede dopiero pod koniec lipca i zeby cos wiecej sie nie stalo jesli nie uda mi sie tego naprawic tu na miejscu
n75 to takie proste uzadzenie ze tam nie ma sie co zepsuc
tylko wystarczy przeczyscic

ADRY
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 13 lip 2008, 18:24
Lokalizacja: szczecin

Post autor: ADRY » 19 maja 2009, 21:46

sprobuje ten zaworek przeczyscic tylko powiedzcie mi gdzie on sie znajduje i w jaki sposob go najlepiej przeczyscic

Awatar użytkownika
alukard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1283
Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
Imię: Audi A6 Jacek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: alukard » 20 maja 2009, 10:36


ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga