Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ BRE 2.0 140 KM] Prosba o interpretacje BLOKU 13

Silniki wysokoprężne
sobieski26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 23 wrz 2012, 14:04
Lokalizacja: Bochnia

[ BRE 2.0 140 KM] Prosba o interpretacje BLOKU 13

Post autor: sobieski26 » 26 maja 2015, 20:13

Witam. Ostatnio podczas odpalania samochodu zauwazylem ze silnik przez chwile jakby chodzil na 3 cylindry i przez chwile delikatnie kopci ( zapach jakby niedopalonego ON.. Po podpieciu vcdsa wszystko wydaje siue byc wporzadku. zastanawia mnie tylko kanał 13
0
0
95
0

Po kilkukrotnum przegazowaniu na kanale 13 jest
0
0
0
0
Wtedy juz nie kopci i silnik "normalnie" pracuje. od kiedy go kupilem mial lekkie szarpniecia. Zrobilem nim 100 tys km wymienilem turbo, dwumas, chłodnice recyrkulacji spalin, egr, regenerowalem pompe olejowa, gniazda pompowtrysków i dalej nie doszedłem z tym problemem. Auto ma nalatane 197tys. Bardzo prosze o pomoc z tym kanałem 18.

[ Dodano: 2015-05-26, 20:13 ]
CZy moze byc to zapowietrzony pompowtrysk ? ( uszkodzone uszczelniacze pompowtrysku) ?

leon11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 566
Rejestracja: 19 kwie 2012, 20:56
Imię: Leszek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nakło nad Notecią

Post autor: leon11 » 27 maja 2015, 10:18

Druga próba pokazuje, że masz wzorcowe korekcje dawki paliwa ale takie są praktycznie nieosiągalne. Robisz widocznie jakiś błąd podczas logowania, tak jak w pierwszym przypadku. Wykonaj jeszcze raz logi statyczne bloków 001, 013, 018 i 023. Pamiętaj, że silnik musi być rozgrzany a odbiorniki prądu wyłączone.
VCP+K
Poprzednie Audi: A2 1.4 MPI 75 KM, A4 B7 2.0 TDI 140 KM, A6 C5 Avant 1.9 TDI 130 KM, A6 C6 Avant 2.0 TDI 180 KM S-line, A6 C6 Avant 3.0 TDI 233 KM Quattro tiptronic, A6 C6 Sedan 3.0 TDI 239 KM Quattro tiptronic
Obecnie: LEXUS GS 450h IV 345 KM

sobieski26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 23 wrz 2012, 14:04
Lokalizacja: Bochnia

Post autor: sobieski26 » 28 maja 2015, 15:52

dzisiaj wymienilem filtr paliwa, celowo go nie odpowietrzalem. Przy zapowietrzonym pompowtrysku, widnieje wartosc 95 na kanale 13, gdy sie odpowietrzy wyskakuja wartosci 0

robilem pozniej test kanału 13 vas5054 i na 13 kanale jest

0.1
0
95
0.1

pozniej na 3 wtrysku jest 0


mysle ze paliwo schodzi z pompowtrysku, teraz pytanie jak.

leon11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 566
Rejestracja: 19 kwie 2012, 20:56
Imię: Leszek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nakło nad Notecią

Post autor: leon11 » 29 maja 2015, 22:44

Dziwne są te Twoje wyniki. Szkoda, że nie zrobiłeś pozostałych grup o których pisałem, pewnie coś więcej by pokazały.
Jeżeli coś nie tak z tym pompowtryskiem, to może zacząć od wymiany uszczelek przy nim.
VCP+K
Poprzednie Audi: A2 1.4 MPI 75 KM, A4 B7 2.0 TDI 140 KM, A6 C5 Avant 1.9 TDI 130 KM, A6 C6 Avant 2.0 TDI 180 KM S-line, A6 C6 Avant 3.0 TDI 233 KM Quattro tiptronic, A6 C6 Sedan 3.0 TDI 239 KM Quattro tiptronic
Obecnie: LEXUS GS 450h IV 345 KM

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga