Witam. Ostatnio podczas odpalania samochodu zauwazylem ze silnik przez chwile jakby chodzil na 3 cylindry i przez chwile delikatnie kopci ( zapach jakby niedopalonego ON.. Po podpieciu vcdsa wszystko wydaje siue byc wporzadku. zastanawia mnie tylko kanał 13
0
0
95
0
Po kilkukrotnum przegazowaniu na kanale 13 jest
0
0
0
0
Wtedy juz nie kopci i silnik "normalnie" pracuje. od kiedy go kupilem mial lekkie szarpniecia. Zrobilem nim 100 tys km wymienilem turbo, dwumas, chłodnice recyrkulacji spalin, egr, regenerowalem pompe olejowa, gniazda pompowtrysków i dalej nie doszedłem z tym problemem. Auto ma nalatane 197tys. Bardzo prosze o pomoc z tym kanałem 18.
[ Dodano: 2015-05-26, 20:13 ]
CZy moze byc to zapowietrzony pompowtrysk ? ( uszkodzone uszczelniacze pompowtrysku) ?
[ BRE 2.0 140 KM] Prosba o interpretacje BLOKU 13
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 21
- Rejestracja: 23 wrz 2012, 14:04
- Lokalizacja: Bochnia
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 566
- Rejestracja: 19 kwie 2012, 20:56
- Imię: Leszek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nakło nad Notecią
Druga próba pokazuje, że masz wzorcowe korekcje dawki paliwa ale takie są praktycznie nieosiągalne. Robisz widocznie jakiś błąd podczas logowania, tak jak w pierwszym przypadku. Wykonaj jeszcze raz logi statyczne bloków 001, 013, 018 i 023. Pamiętaj, że silnik musi być rozgrzany a odbiorniki prądu wyłączone.
VCP+K
Poprzednie Audi: A2 1.4 MPI 75 KM, A4 B7 2.0 TDI 140 KM, A6 C5 Avant 1.9 TDI 130 KM, A6 C6 Avant 2.0 TDI 180 KM S-line, A6 C6 Avant 3.0 TDI 233 KM Quattro tiptronic, A6 C6 Sedan 3.0 TDI 239 KM Quattro tiptronic
Obecnie: LEXUS GS 450h IV 345 KM
Poprzednie Audi: A2 1.4 MPI 75 KM, A4 B7 2.0 TDI 140 KM, A6 C5 Avant 1.9 TDI 130 KM, A6 C6 Avant 2.0 TDI 180 KM S-line, A6 C6 Avant 3.0 TDI 233 KM Quattro tiptronic, A6 C6 Sedan 3.0 TDI 239 KM Quattro tiptronic
Obecnie: LEXUS GS 450h IV 345 KM
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 21
- Rejestracja: 23 wrz 2012, 14:04
- Lokalizacja: Bochnia
dzisiaj wymienilem filtr paliwa, celowo go nie odpowietrzalem. Przy zapowietrzonym pompowtrysku, widnieje wartosc 95 na kanale 13, gdy sie odpowietrzy wyskakuja wartosci 0
robilem pozniej test kanału 13 vas5054 i na 13 kanale jest
0.1
0
95
0.1
pozniej na 3 wtrysku jest 0
mysle ze paliwo schodzi z pompowtrysku, teraz pytanie jak.
robilem pozniej test kanału 13 vas5054 i na 13 kanale jest
0.1
0
95
0.1
pozniej na 3 wtrysku jest 0
mysle ze paliwo schodzi z pompowtrysku, teraz pytanie jak.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 566
- Rejestracja: 19 kwie 2012, 20:56
- Imię: Leszek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nakło nad Notecią
Dziwne są te Twoje wyniki. Szkoda, że nie zrobiłeś pozostałych grup o których pisałem, pewnie coś więcej by pokazały.
Jeżeli coś nie tak z tym pompowtryskiem, to może zacząć od wymiany uszczelek przy nim.
Jeżeli coś nie tak z tym pompowtryskiem, to może zacząć od wymiany uszczelek przy nim.
VCP+K
Poprzednie Audi: A2 1.4 MPI 75 KM, A4 B7 2.0 TDI 140 KM, A6 C5 Avant 1.9 TDI 130 KM, A6 C6 Avant 2.0 TDI 180 KM S-line, A6 C6 Avant 3.0 TDI 233 KM Quattro tiptronic, A6 C6 Sedan 3.0 TDI 239 KM Quattro tiptronic
Obecnie: LEXUS GS 450h IV 345 KM
Poprzednie Audi: A2 1.4 MPI 75 KM, A4 B7 2.0 TDI 140 KM, A6 C5 Avant 1.9 TDI 130 KM, A6 C6 Avant 2.0 TDI 180 KM S-line, A6 C6 Avant 3.0 TDI 233 KM Quattro tiptronic, A6 C6 Sedan 3.0 TDI 239 KM Quattro tiptronic
Obecnie: LEXUS GS 450h IV 345 KM
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga