witam.
Po wielkich bojach i wydaniu kasy w nowym warsztacie problem z brakiem obrotów na wejściu do skrzyni został rozwiazany wyeliminowując jedną niepotrzebną wtyczkę w instalacji biegnącej po skrzyni ( kostka przy czujniku-kawałek kabli i zów kostka i dalej instalacja biegnie do auta) wyciągnięta i polutowana kable z drugiej kostki i obroty wróciły a zaraz za nimi powróciła prawidlowa reakcja skrzyni na lewarek biegów.
Trzeba było po poprzednikach BARANACH wszystko sprawdzać ( bo niby całą instalacje przegladali, uwierzyłem im a w kostce zgliczcza) naprawde tak nie polecam tych fachowców wszystkim że szok
co do szarpania autem i uslizgiwanie się (jakby) sprzęgła, to zmalało po statycznej wymianie oleju w skrzyni (6l) poki co chcę troche pojeździc (ok 400-500km) i zaś wymienić ze dwa razy oliwę w podobnym odstępie km
Swoja drogą nie wiem jak BARANY mogły (rzekomo) regenerować skrzynię i zalać stary olej (bagno takie że szok) gdzie dwa razy zwracałem im na to uwagę
Jednak ciągle pozostaje problem ze znikającym na ciepło wstecznym
zauważyłem na VCDS ze podczas postoju z pracującym silnikiem w pierwszym bloku (obroty silnika), jak jest lewarek w pozycji P lub N obroty w dwuch pierwszych oknach są takie same , 3 okno (predkość na wyjsciu) pokazuje 0 obr/min
jak dam na D obroty w 1 oknie są zgodnie z obrotami silnika ale w 2 i 3 oknie wskazują 0, a auto chce ruszyć
jak dam na R obroty w 1 oknie sa zgodne z obrotami silnika w 2 (prędkość na wejściu) skaczą w okolicach 200-300 obr/min w 3 (wyjśćie) wskazują 0 obr/min i auto stoi a po dodaniu gazu ponad 2000 obr/min i więcej czasem cos niby próbuje ruszać ale tak jak by dom przeciągało
moje pytania są w takim razie dwa:
-co jest przyczyną takiego zachowania się wstecznego na ciepło (na zimno wszystko działa OK)
- co napędza skrzynie ( skąd bierze napęd) na wejsciu że coś takiego moze ona robić
moze to naprowadzi mnie na takie zachowanie się skrzyni
Pozdrawiam
[ Dodano: 2015-05-27, 21:33 ]
tibu pisze:monczi1 pisze:tibu
czyli nie trzeba skrzyni z auta sciągać?
a powiedz mi gdzie jest i jak rozpoznać ten czujnik obrotów?
oraz zawór lock-up?
nie trzeba ściągać,
jak ściągniesz moduł mechatroniczny to bedziesz widział że z niego wystają dwie takie "wierzyczki" to sa właśnie te czujniki bliżej silnika wejścia, blizej końca skrzyni wyjścia.
zwór lockup koloru czarnego
co masz na mysli pisząc "dwie wierzyczki" u mnie była tylko jedna (blizej silnika)
a co do zaworu lockup nie wiem który czarny bo mam w rzedzie razem 7szt 3czarne 3brązowe i zielony