Regulacji? To to sie reguluje?
Znaczy, w sensie... Jakby cały czas było źle to ok, ale regulacja jeśli czasem jest w miarę dobrze a czasem różnica ogromna?
w prawo kierownica chodzi ciężko a w lewo leciutko
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 13
- Rejestracja: 08 gru 2014, 10:34
- Lokalizacja: pn-wsch okolice w-wy
No właśnie się zdziwiłem. Myślałem, że mówisz o jakiejś śrubie do regulowania siły.
Raczej wątpię by to była kwestia luzu i też się skłaniam ku konieczności sprawdzenia samej maglownicy.
[ Dodano: 2015-04-27, 14:07 ]
Aby było dla potomnych:
Sprawdziłem jak działa wspomaganie po odłączeniu servotronica, i tu już było czuć bardzo wyraźnie różnicę. Na postoju kręcąc w lewo kierownica szła z bardzo wyrażnym oporem, kręcąc w prawo zachowywała się jakby servotronic był wciąż aktywny.
Czyli chyba jednak wygląda na to, że trzeba zregenerować maglownicę.
Raczej wątpię by to była kwestia luzu i też się skłaniam ku konieczności sprawdzenia samej maglownicy.
[ Dodano: 2015-04-27, 14:07 ]
Aby było dla potomnych:
Sprawdziłem jak działa wspomaganie po odłączeniu servotronica, i tu już było czuć bardzo wyraźnie różnicę. Na postoju kręcąc w lewo kierownica szła z bardzo wyrażnym oporem, kręcąc w prawo zachowywała się jakby servotronic był wciąż aktywny.
Czyli chyba jednak wygląda na to, że trzeba zregenerować maglownicę.
Opisze swój problem, może ktoś coś doradzi . Przy kręceniu kierownicą z położenia środkowego w lewo kierownica idzie bardzo ciężko przez 1/4 obrotu później jest głośne puknięcie i leciutko dalej w lewo idzie. W zawieszeniu z przodu mam luz na końcówce drążka spory i na dolnych wahaczach, czyli cały zawias do wymiany. Miał ktoś przypadek, że od luzów w zawieszeniu kierownica się blokuje ? Wydaje mi się ,że magiel poleciał ale pewności nie mam
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga