Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C6 2.0TDI] Problem z 2.0 TDI - głośna praca, drgania...

Silniki wysokoprężne
GRUBY
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 35
Rejestracja: 18 cze 2009, 21:54
Lokalizacja: uk

Post autor: GRUBY » 22 kwie 2015, 00:15

Witam wszystkich
Dluuuuuuuuuuuugo mnie tu nie bylo
czytam te posty z zaciekawieniem bo mam a6 2.0 bre ktore uzytkowane jest glownie w UK
kupilem z przebiegiem 86k mil od poczatku troche trzeslo ale powiem Wam ze teraz mam przebieg 190k
nigdy nie zagladalem do napedu pomy nigdy nie zmienialem wtryskow teraz szykuje jedomasowke do zalozenie pewnie w ten weekend (bo znowu zaczelo szarpac)
wiec wyglada na to ze da sie jakis sensowny przebieg zrobic bo wlasnie przekroczylem 300k km <figielek>

pozdrawiam

Awatar użytkownika
Bart_d
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 434
Rejestracja: 19 cze 2009, 10:11
Imię: Daniel
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2015
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TDI 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: Bart_d » 22 kwie 2015, 06:29

(ok. 50 sekunda filmu)
Ten gość ma już ponad 345 mil (czyli ok 555 tys. km) i dalej nabija kilometry na taksówce.
Ale do napędu pompy to proponuje Ci zajrzeć... wymiana wałka to teraz koszt niewielki, a ryzyko spore.

czarcil
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 85
Rejestracja: 29 gru 2013, 09:51
Lokalizacja: choszczno

Post autor: czarcil » 22 kwie 2015, 06:44

wymiana walka plus olej z robocizna 600zl i spokoj
cezus

Baron666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 28 kwie 2015, 08:39
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Baron666 » 28 kwie 2015, 09:01

boberek Pytanko do ciebie posiadam 2.0 BMP silnik jest po kompletnym rozrządzie wymianie imbusa, wywalony dpf a auto ma wciąż te trzy objawy :

- szarpanie auta podczas przyspieszania w zakresie obrotów 1800 - 2100 obr/min
- zbyt mocno spadające obroty przy dohamowaniu na luzie z większej prędkości
- "podrygiwanie" co jakiś czas samochodu gdy stoi na biegu jałowym

Pomocy :(

marek38
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 19 paź 2013, 11:25
Lokalizacja: LęBORK

Post autor: marek38 » 04 maja 2015, 21:00

sprawdź pd podczas tego szarpania-blokuje się jeden i dlatego tak szarpie..

dawidol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 31 paź 2013, 23:49
Lokalizacja: dolnośląskie

Post autor: dawidol » 04 maja 2015, 23:10

Po dlugim czasie ale dwa tematy rozwiazne:

1. Oil level o ktorym wspominalem - rozwiazany

2. Wazniejszy przerywanie przy 2500 - 3000 obrotow rozwiazny - bylem z tematem w ASO i dwa wazne tematy o ktorych warto wiedziec:

2.1. Porada byla bezplatna aby zaczac od rzeczy oczywistej filtra paliwa - okazala sie trafna. Wymienilem filtr i szarpanie ustalo

2.2. Gbyby filtr nie pomogl to w ASO u mnie w miescie koszt diagnozy, regeneracji i czyszczenia ultradzwiekami pompowtryskow wynioslby mnie 1700pln. Szef serwisu mowil o zjawisku podskakujacych pompowstryskow gdzie dluga szpilka trzymajaca je moze sie minimalne wyciagnac i wtedy przy przyspiesznia pompowtrysk moze sie minimalnie unosic (mowa o mikrometrach) pomaga wtedy wymiana szpilki oczywiscie oringow oraz ewentualne czyszczenie ultradzwiekami. Otrzymalem tez informacje ze w 90% ten zabieg wystarczy aby pompowtryski wrocily do swojej funkcjonalnosci.

I choc temat praktycznie bezkosztowy pomogl to musze przyznac ze opcja dwa wcale nie szokuje cena jak na serwis ASO i chyba czasem warto podjechac i zapytac.

Pozostaje jeszcze kwestia trzesienia buda na biegu jalowym ale to jak przyjdzie zamowiony kabel.

Pozdrawiam

mamzel
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 05 maja 2015, 20:11
Lokalizacja: ostrołęka

Post autor: mamzel » 05 maja 2015, 20:33

witam.jestem tu nowy i z góry przepraszam jak coś ...
chciałbym podzielić się dobrą nowiną.w moim audi a6 z 2007 roku 2.0 tdi kod silnika BRE zapaliła się kontrolka OIL PREASURE.temat znamy u Was od dawna a u mnie dopiero od tygodnia.z początku myślałem więc ,że jak wszystko ładnie chodzi to padł czujnik oleju.zanim zgasiłem silnik przejechałem około 2 km.potem odpaliłem i chodził jeszcze z 5 minut na wolnych obrotach.kontrolka zapalała się dopiero po dodaniu gazu.potem już nie paliłem.wszedłem na forum i włosy stanęły mi dęba.zrozumiałem ,że sam narobiłem sobie bałaganu.odholowałem auto do warsztatu.po rozbiórce okazało się ,że panewki i turbina wytrzymały moją głupotę.zregenerowali mi pompę oleju w Stoku Lackim w 20 minut.zapłaciłem 600 zł.dostałem gwarancję na 2 lata.warsztat skasował mnie 400 zł za robotę.cały koszt 600 zł regeneracja pompy+warsztat 400 zł +paliwo na dojazd 200 zł. = 1200 zł.auto na razie jeździ i wszystko wygląda w porządku.więc głowy do góry czasem uda się nie zatrzeć silnika i turbiny.pzdr :)
mamzel

Sambor11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 232
Rejestracja: 27 lip 2015, 23:25
Imię: Jacek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2014
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TDI 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Szkocja

Post autor: Sambor11 » 16 paź 2015, 07:35

Man A6 2.0 tdi 170 km CAHA z 2011. Mam tez podobne objawy jak koledzy tj. wibracje podczas przyspieszania na nizszych obrotach ktore wyraznie czuc na galce zmiany biegow i pedale sprzegla a dwumasa i sprzeglo 2 tygodnie temu wymienione na nowe. Przed wymiana tez byly te objawy.
Wyczyscilem EGR bo byl mocno zafajdany i pojechalem tez na czyszczenie ukladu wtryskowego TerraClean. Samochod lepiej sie zbiera ale objawy nie ustapily.
Czy ktos wie jaki typ pompy oleju mam u siebie?

Dziadu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 16 sie 2015, 22:25
Lokalizacja: Nowy Targ

Post autor: Dziadu » 13 gru 2015, 16:26

Witam panów, dzieje się tu coś? Chciałbym porozmawiać na temat tego swapa napędu pompy, mianowicie mam tak że gdy jadę samochodem to zdaża się pewnego rodzaju blokada i gdy jadę to obroty stoją na wysokości 1500 przy normalnej jezdzie.. tak jakby zawiesiła się turbina i pompowała cały czas.. po zatrzymaniu się obroty stają na 1000rpm i są odczuwalne wibracje, silnik buczy.. gdy jadę normalnie to przy dodaniu gazu silnik zachowuje się głośno ale nic nie szarpie.. chyba wszystko napisałem, chciałbym zapytać czy jest możliwość zrobienia swapa ewentualne czyszczenie wtrysków i turbiny, gdyż jestem z Nowego Targu koło Zakopanego i mam kawałek do trójmiasta :-) prosiłbym o kontakt z Panami z warsztatu. Pozdrawiam

adamek01
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 04 sty 2016, 16:23
Lokalizacja: hamburg

Post autor: adamek01 » 07 sty 2016, 15:22

witam wszystkich potrzebuje info co do silnika w audi A6C6 2.0 tdi 136 ps z 20011 roku

Awatar użytkownika
karolsieradz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 189
Rejestracja: 26 lis 2012, 22:38
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: karolsieradz » 29 sty 2016, 19:55

Panowie naped "imbus " pompy oleju BRE czyli 2.0 tdi. Czy ktoś wymieniał ? Chodzi mi o zestawy z allegro. Czy tam sa tylko wałki ? Wałki chodza na "panewkach" i zastanawiam się czy też są w zestawie

Flex 78
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 181
Rejestracja: 31 sty 2016, 15:22
Imię: Artur
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Sląskie

Post autor: Flex 78 » 31 sty 2016, 15:27

Kolego, ja ostatnio wymieniałem wałek z imbusem 100 mm, panweki zostały stare, nie było na nich widać śladów zużycia (panewek w zestawie nie miałem). Polecam kupić regenerowany wałek od chłopaków z Imielina (doradzą jak i co) - firma regenerująca turbo i inne
pozdro

marek38
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 19 paź 2013, 11:25
Lokalizacja: LęBORK

Post autor: marek38 » 08 lut 2016, 19:03

Firma z Imielina sprzedaje wałki z wciśniętą tulejką która się potrafi obrócić.Już jedną audi a6 rozwalili-ale z tego co słyszałem to oddali pieniądze(za kolejną rozbiórkę juz nie)

Sambor11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 232
Rejestracja: 27 lip 2015, 23:25
Imię: Jacek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2014
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TDI 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Szkocja

Post autor: Sambor11 » 08 lut 2016, 19:37

Czy ktos wie moze jakiej dkugosci jest inbus w modelu jak moj?
2.0 tdi 170 km z marca 2011

Flex 78
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 181
Rejestracja: 31 sty 2016, 15:22
Imię: Artur
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Sląskie

Post autor: Flex 78 » 08 lut 2016, 19:46

marek38 pisze:Firma z Imielina sprzedaje wałki z wciśniętą tulejką która się potrafi obrócić.Już jedną audi a6 rozwalili-ale z tego co słyszałem to oddali pieniądze(za kolejną rozbiórkę juz nie)
Kolego wystraszyłeś mnie, bo właśnie kupowałem w Imielinie. Znasz może nazwę tej firmy, ponieważ jest kilka firm w Imielinie, które się tym zajmują.
pozdro

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga