[A6 C6 2.0TDI] Problem z 2.0 TDI - głośna praca, drgania...
Witam wszystkich
Dluuuuuuuuuuuugo mnie tu nie bylo
czytam te posty z zaciekawieniem bo mam a6 2.0 bre ktore uzytkowane jest glownie w UK
kupilem z przebiegiem 86k mil od poczatku troche trzeslo ale powiem Wam ze teraz mam przebieg 190k
nigdy nie zagladalem do napedu pomy nigdy nie zmienialem wtryskow teraz szykuje jedomasowke do zalozenie pewnie w ten weekend (bo znowu zaczelo szarpac)
wiec wyglada na to ze da sie jakis sensowny przebieg zrobic bo wlasnie przekroczylem 300k km
pozdrawiam
Dluuuuuuuuuuuugo mnie tu nie bylo
czytam te posty z zaciekawieniem bo mam a6 2.0 bre ktore uzytkowane jest glownie w UK
kupilem z przebiegiem 86k mil od poczatku troche trzeslo ale powiem Wam ze teraz mam przebieg 190k
nigdy nie zagladalem do napedu pomy nigdy nie zmienialem wtryskow teraz szykuje jedomasowke do zalozenie pewnie w ten weekend (bo znowu zaczelo szarpac)
wiec wyglada na to ze da sie jakis sensowny przebieg zrobic bo wlasnie przekroczylem 300k km
pozdrawiam
boberek Pytanko do ciebie posiadam 2.0 BMP silnik jest po kompletnym rozrządzie wymianie imbusa, wywalony dpf a auto ma wciąż te trzy objawy :
- szarpanie auta podczas przyspieszania w zakresie obrotów 1800 - 2100 obr/min
- zbyt mocno spadające obroty przy dohamowaniu na luzie z większej prędkości
- "podrygiwanie" co jakiś czas samochodu gdy stoi na biegu jałowym
Pomocy
- szarpanie auta podczas przyspieszania w zakresie obrotów 1800 - 2100 obr/min
- zbyt mocno spadające obroty przy dohamowaniu na luzie z większej prędkości
- "podrygiwanie" co jakiś czas samochodu gdy stoi na biegu jałowym
Pomocy
Po dlugim czasie ale dwa tematy rozwiazne:
1. Oil level o ktorym wspominalem - rozwiazany
2. Wazniejszy przerywanie przy 2500 - 3000 obrotow rozwiazny - bylem z tematem w ASO i dwa wazne tematy o ktorych warto wiedziec:
2.1. Porada byla bezplatna aby zaczac od rzeczy oczywistej filtra paliwa - okazala sie trafna. Wymienilem filtr i szarpanie ustalo
2.2. Gbyby filtr nie pomogl to w ASO u mnie w miescie koszt diagnozy, regeneracji i czyszczenia ultradzwiekami pompowtryskow wynioslby mnie 1700pln. Szef serwisu mowil o zjawisku podskakujacych pompowstryskow gdzie dluga szpilka trzymajaca je moze sie minimalne wyciagnac i wtedy przy przyspiesznia pompowtrysk moze sie minimalnie unosic (mowa o mikrometrach) pomaga wtedy wymiana szpilki oczywiscie oringow oraz ewentualne czyszczenie ultradzwiekami. Otrzymalem tez informacje ze w 90% ten zabieg wystarczy aby pompowtryski wrocily do swojej funkcjonalnosci.
I choc temat praktycznie bezkosztowy pomogl to musze przyznac ze opcja dwa wcale nie szokuje cena jak na serwis ASO i chyba czasem warto podjechac i zapytac.
Pozostaje jeszcze kwestia trzesienia buda na biegu jalowym ale to jak przyjdzie zamowiony kabel.
Pozdrawiam
1. Oil level o ktorym wspominalem - rozwiazany
2. Wazniejszy przerywanie przy 2500 - 3000 obrotow rozwiazny - bylem z tematem w ASO i dwa wazne tematy o ktorych warto wiedziec:
2.1. Porada byla bezplatna aby zaczac od rzeczy oczywistej filtra paliwa - okazala sie trafna. Wymienilem filtr i szarpanie ustalo
2.2. Gbyby filtr nie pomogl to w ASO u mnie w miescie koszt diagnozy, regeneracji i czyszczenia ultradzwiekami pompowtryskow wynioslby mnie 1700pln. Szef serwisu mowil o zjawisku podskakujacych pompowstryskow gdzie dluga szpilka trzymajaca je moze sie minimalne wyciagnac i wtedy przy przyspiesznia pompowtrysk moze sie minimalnie unosic (mowa o mikrometrach) pomaga wtedy wymiana szpilki oczywiscie oringow oraz ewentualne czyszczenie ultradzwiekami. Otrzymalem tez informacje ze w 90% ten zabieg wystarczy aby pompowtryski wrocily do swojej funkcjonalnosci.
I choc temat praktycznie bezkosztowy pomogl to musze przyznac ze opcja dwa wcale nie szokuje cena jak na serwis ASO i chyba czasem warto podjechac i zapytac.
Pozostaje jeszcze kwestia trzesienia buda na biegu jalowym ale to jak przyjdzie zamowiony kabel.
Pozdrawiam
witam.jestem tu nowy i z góry przepraszam jak coś ...
chciałbym podzielić się dobrą nowiną.w moim audi a6 z 2007 roku 2.0 tdi kod silnika BRE zapaliła się kontrolka OIL PREASURE.temat znamy u Was od dawna a u mnie dopiero od tygodnia.z początku myślałem więc ,że jak wszystko ładnie chodzi to padł czujnik oleju.zanim zgasiłem silnik przejechałem około 2 km.potem odpaliłem i chodził jeszcze z 5 minut na wolnych obrotach.kontrolka zapalała się dopiero po dodaniu gazu.potem już nie paliłem.wszedłem na forum i włosy stanęły mi dęba.zrozumiałem ,że sam narobiłem sobie bałaganu.odholowałem auto do warsztatu.po rozbiórce okazało się ,że panewki i turbina wytrzymały moją głupotę.zregenerowali mi pompę oleju w Stoku Lackim w 20 minut.zapłaciłem 600 zł.dostałem gwarancję na 2 lata.warsztat skasował mnie 400 zł za robotę.cały koszt 600 zł regeneracja pompy+warsztat 400 zł +paliwo na dojazd 200 zł. = 1200 zł.auto na razie jeździ i wszystko wygląda w porządku.więc głowy do góry czasem uda się nie zatrzeć silnika i turbiny.pzdr
chciałbym podzielić się dobrą nowiną.w moim audi a6 z 2007 roku 2.0 tdi kod silnika BRE zapaliła się kontrolka OIL PREASURE.temat znamy u Was od dawna a u mnie dopiero od tygodnia.z początku myślałem więc ,że jak wszystko ładnie chodzi to padł czujnik oleju.zanim zgasiłem silnik przejechałem około 2 km.potem odpaliłem i chodził jeszcze z 5 minut na wolnych obrotach.kontrolka zapalała się dopiero po dodaniu gazu.potem już nie paliłem.wszedłem na forum i włosy stanęły mi dęba.zrozumiałem ,że sam narobiłem sobie bałaganu.odholowałem auto do warsztatu.po rozbiórce okazało się ,że panewki i turbina wytrzymały moją głupotę.zregenerowali mi pompę oleju w Stoku Lackim w 20 minut.zapłaciłem 600 zł.dostałem gwarancję na 2 lata.warsztat skasował mnie 400 zł za robotę.cały koszt 600 zł regeneracja pompy+warsztat 400 zł +paliwo na dojazd 200 zł. = 1200 zł.auto na razie jeździ i wszystko wygląda w porządku.więc głowy do góry czasem uda się nie zatrzeć silnika i turbiny.pzdr
mamzel
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 232
- Rejestracja: 27 lip 2015, 23:25
- Imię: Jacek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2014
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TDI 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Szkocja
Man A6 2.0 tdi 170 km CAHA z 2011. Mam tez podobne objawy jak koledzy tj. wibracje podczas przyspieszania na nizszych obrotach ktore wyraznie czuc na galce zmiany biegow i pedale sprzegla a dwumasa i sprzeglo 2 tygodnie temu wymienione na nowe. Przed wymiana tez byly te objawy.
Wyczyscilem EGR bo byl mocno zafajdany i pojechalem tez na czyszczenie ukladu wtryskowego TerraClean. Samochod lepiej sie zbiera ale objawy nie ustapily.
Czy ktos wie jaki typ pompy oleju mam u siebie?
Wyczyscilem EGR bo byl mocno zafajdany i pojechalem tez na czyszczenie ukladu wtryskowego TerraClean. Samochod lepiej sie zbiera ale objawy nie ustapily.
Czy ktos wie jaki typ pompy oleju mam u siebie?
Witam panów, dzieje się tu coś? Chciałbym porozmawiać na temat tego swapa napędu pompy, mianowicie mam tak że gdy jadę samochodem to zdaża się pewnego rodzaju blokada i gdy jadę to obroty stoją na wysokości 1500 przy normalnej jezdzie.. tak jakby zawiesiła się turbina i pompowała cały czas.. po zatrzymaniu się obroty stają na 1000rpm i są odczuwalne wibracje, silnik buczy.. gdy jadę normalnie to przy dodaniu gazu silnik zachowuje się głośno ale nic nie szarpie.. chyba wszystko napisałem, chciałbym zapytać czy jest możliwość zrobienia swapa ewentualne czyszczenie wtrysków i turbiny, gdyż jestem z Nowego Targu koło Zakopanego i mam kawałek do trójmiasta prosiłbym o kontakt z Panami z warsztatu. Pozdrawiam
- karolsieradz
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 189
- Rejestracja: 26 lis 2012, 22:38
- Lokalizacja: Sieradz
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 181
- Rejestracja: 31 sty 2016, 15:22
- Imię: Artur
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Sląskie
Kolego wystraszyłeś mnie, bo właśnie kupowałem w Imielinie. Znasz może nazwę tej firmy, ponieważ jest kilka firm w Imielinie, które się tym zajmują.marek38 pisze:Firma z Imielina sprzedaje wałki z wciśniętą tulejką która się potrafi obrócić.Już jedną audi a6 rozwalili-ale z tego co słyszałem to oddali pieniądze(za kolejną rozbiórkę juz nie)
pozdro
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga