Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Zapalające sie kontrolki ESP ABS po zmianie felg

Układ hamulcowy
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
blackstr8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 140
Rejestracja: 28 lip 2011, 15:45
Lokalizacja: podlasie/Biały

Zapalające sie kontrolki ESP ABS po zmianie felg

Post autor: blackstr8 » 30 kwie 2015, 16:48

Witam..panowie dziwna sprawa właśnie zmieniłem z zimówek na letnie r18,przejezdzam 100 metrów i zapalają mi się kontrolki ESP ABS i czerwony wykrzyknik,samochód przechodzi w tryb awaryjny..gaszę,odpalam jadę po prostej i miga mi ESP tak jak bym wpadał w poślizg a auto zwalnia..o co kaman? :shock: mam te alusy już 4 lata i miałem parę takich przypadków ale dopiero wyszło że to przez alusy :shock:
Nigdy nie wymuszaj pierwszeństwa, ani nie zajeżdżaj drogi starszemu samochodowi. Tamten gość prawdopodobnie nie ma nic do stracenia.

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 01 maja 2015, 08:32

Może jakaś kostka się wypięła <mysli> Jakie błędy VAG pokazuje?
motostacja - części samochodowe.

Awatar użytkownika
blackstr8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 140
Rejestracja: 28 lip 2011, 15:45
Lokalizacja: podlasie/Biały

Post autor: blackstr8 » 01 maja 2015, 10:19

Dzisiaj sprawdzę..kostka raczej nie,tak mam po zmianie rozmiarówki,ktoś wczoraj mi wspomniał ze komp nie może ABS przestawić z 16 na 18..ale reset powinien pomoc :) jak jeszcze nie wiedziałem ze to przez alusy to odłączenie klemy faktycznie pomogło,wiec jak i teraz pomoże to ok ale sprawa czemu tak się dzieje..dwa podczas jazdy jak miga kontrolka ESP przy szybkim skręcaniu kierownicy lewo-prawo słychać jak by stukniecie po środku?
Nigdy nie wymuszaj pierwszeństwa, ani nie zajeżdżaj drogi starszemu samochodowi. Tamten gość prawdopodobnie nie ma nic do stracenia.

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 01 maja 2015, 11:09

Moje auto fabrycznie wychodziło na max 18", ja założyłam 20" i nic z tych rzeczy u mnie nie występuje. Poprzednie felgi (też 20") jeździły na aucie takim jak Twoje i też nie było takich "cyrków". Spróbuj może (bez kasowania/resetowania błędów) założyć stare koła i zobaczyć czy sytuacja się zmieni czy nie <mysli>
motostacja - części samochodowe.

leon0376
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 127
Rejestracja: 19 mar 2011, 14:18
Imię: Piotr
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2004
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 ASG 299KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Saint germain sur Morin

Post autor: leon0376 » 01 maja 2015, 22:07

Kolego a rozmiar opon ten sam na wszystkich felach ?Cisnienie w kolach rowniez takie samo?

Awatar użytkownika
blackstr8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 140
Rejestracja: 28 lip 2011, 15:45
Lokalizacja: podlasie/Biały

Post autor: blackstr8 » 03 maja 2015, 18:51

No już po weekendzie to ogarnę,teraz były grille rodzinne itd to nie było jak ;) co do opon to na przodzie mam niestety niższe,z tylu 45 z przodu 40,kumpel powiedział ze miał podobnie w passacie i żeby przerzucić te z tyłu na przód i problem zniknie.. chociaż jak wcześniej miałem wszystkie pirelli p0 to również problem występował..myślę teraz co wpierw zrobić reset czy przerzucić <mysli>
Nigdy nie wymuszaj pierwszeństwa, ani nie zajeżdżaj drogi starszemu samochodowi. Tamten gość prawdopodobnie nie ma nic do stracenia.

leon0376
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 127
Rejestracja: 19 mar 2011, 14:18
Imię: Piotr
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2004
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 ASG 299KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Saint germain sur Morin

Post autor: leon0376 » 04 maja 2015, 22:55

Kolego skoro masz ESP to wszystkie kola musza obracac sie z ta sama predkoscia.Jezeli jest inaczej komputer dostaje sygnal o poslizgu ktoregos z kol i z tad to dlawienie silnika ;)

Schiller_Polska
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 768
Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Schiller_Polska » 05 maja 2015, 06:16

blackstr8 pisze:co do opon to na przodzie mam niestety niższe,z tylu 45 z przodu 40i>
Kombinacje alpejskie a pozniej ludzie dziwia sie ze cos nie tak. Rozmiar opon i felg musi byc ten sam

Awatar użytkownika
blackstr8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 140
Rejestracja: 28 lip 2011, 15:45
Lokalizacja: podlasie/Biały

Post autor: blackstr8 » 05 maja 2015, 10:43

Kombinacje bo jak trafia się okazja takich kapci to trzeba brać :) nie każdy ma za wydatek tylko samochód żeby kupić oponki za 2 tys :) dwa w tamtym roku nie przeszkadzało jej ze ma dwa rożne kapcie a w tym już focha strzela :)
Nigdy nie wymuszaj pierwszeństwa, ani nie zajeżdżaj drogi starszemu samochodowi. Tamten gość prawdopodobnie nie ma nic do stracenia.

leon0376
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 127
Rejestracja: 19 mar 2011, 14:18
Imię: Piotr
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2004
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 ASG 299KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Saint germain sur Morin

Post autor: leon0376 » 05 maja 2015, 21:49

Lepiej wydac na oponki niz patrzec jak sie wszystko swieci na fisie?<mysli>

Awatar użytkownika
blackstr8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 140
Rejestracja: 28 lip 2011, 15:45
Lokalizacja: podlasie/Biały

Post autor: blackstr8 » 05 maja 2015, 22:38

2 tys przy 1500 wypłaty ? chyba se żartujesz <lol>
Nigdy nie wymuszaj pierwszeństwa, ani nie zajeżdżaj drogi starszemu samochodowi. Tamten gość prawdopodobnie nie ma nic do stracenia.

Schiller_Polska
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 768
Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Schiller_Polska » 06 maja 2015, 06:00

16tki tyle nie kosztuja a tez jezdzic sie da.

Awatar użytkownika
Piotrek KNB
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 57
Rejestracja: 28 sty 2012, 12:47
Lokalizacja: Kraków / Hereford

Post autor: Piotrek KNB » 10 cze 2015, 08:23

Qrcze, różnicę szerokości opon jeszcze wybaczę
Ale różnica profilu między osiami <uoee>
Tak się nie powinno robić i tyle w temacie. Można do starych aut założyć taką kombinację alpejską ale nie jak masz czujniki na każdym kole, które pracują na podstawie pomiaru prędkości tegoż koła.
Vag do podpięcia i sprawdzić błędy. A jak nie masz Vaga to załóż zimowe koła i pojeździć chwilę i sprawdzić czy się kontrolki pojawią :)
Pozdrawiam
Było 2.4 AML quattro avant 2000r (ale zostało w rodzinie)
Jest S6 4.2 AQJ, jeszcze 80tka Coupe B3 2.2Q czeka na renowację - wrażenia bezcenne
QUATTRO!!

Awatar użytkownika
blackstr8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 140
Rejestracja: 28 lip 2011, 15:45
Lokalizacja: podlasie/Biały

Post autor: blackstr8 » 10 cze 2015, 21:47

Cicho tam ;) człowiek nigdy nie miał tyle elektroniki napchanej to skąd miałem wiedzieć ;) nauczka na przyszłość jest,a dwa ze w tamtym sezonie jakoś mu nie przeszkadzało tylko w tym ;) dwa już się nic nie zapala odkąd zgasł mi na zakręcie,teraz z tym mam problem wiec opony schodzą na drugi plan <uoee> ;)
Nigdy nie wymuszaj pierwszeństwa, ani nie zajeżdżaj drogi starszemu samochodowi. Tamten gość prawdopodobnie nie ma nic do stracenia.

enduro7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1365
Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: warminsko-mazurskie

Post autor: enduro7 » 10 cze 2015, 23:43

blackstr8 pisze:Cicho tam ;) człowiek nigdy nie miał tyle elektroniki napchanej to skąd miałem wiedzieć ;) nauczka na przyszłość jest,a dwa ze w tamtym sezonie jakoś mu nie przeszkadzało tylko w tym ;) dwa już się nic nie zapala odkąd zgasł mi na zakręcie,teraz z tym mam problem wiec opony schodzą na drugi plan <uoee> ;)
o jakie elektronice mówisz w 15 letniej w c5 ???
to wszystko proste i dawno ogarnięte jak budowa cepa

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga